TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
Pages (44): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 »
| quote: |
| Originally posted by Remy D Zij heeft hier duidelijk aangegeven dat ze wanhopig op zoek is... |
| Originally posted by Esrem Ja hoor meneer ik-vind-ieder-meisje-leuk-dat-ik-tegen-kom-dik-dun-jong-oud-lelijk-knap-en-probeer-dr-te-versieren Ik ben idd wanhopig |
hahahaa
| Originally posted by SnuggLe LOL! Blijkbaar meer mensen op hun pikkie getrapt dan ik had gedacht, LOL! Blijkbaar zit het ook zo diep dat jullie de helemaal over het hoofd zien |
is niet zo effectief meer wanneer je in herhaling valt...
Originally posted by Remy D hahahaa je schijnt me al aardig te kennen. whahahaha maar als dat zo is dan maak jij ook nog wel is kans bij me. |
Ah love is in the air... 
Please help! Anybody who knows the what the difference between: Block T And Block Tr ??
| Originally posted by Esrem Ik dacht dat ik je al wel goed genoeg had afgewimpeld |
gelukkig ben jij degene die hier dacht,
dat neem ik toch niet echt serieus.
Maar je mag me best afwimpelen, als dat je kansen vergroot voor je toekomstige TA-hunk.
| Originally posted by proxion Please help! Anybody who knows the what the difference between: Block T And Block Tr ?? |
| Originally posted by Esrem Ja hoor meneer ik-vind-ieder-meisje-leuk-dat-ik-tegen-kom-dik-dun-jong-oud-lelijk-knap-en-probeer-dr-te-versieren Ik ben idd wanhopig |
nou ontopic dan maar weer
nog ietsje meer dan een maand

^hahaha trance energy slut... good one.
| Originally posted by Kaidreas ^hahaha trance energy slut... good one. |
...If you only knew how excited I am about this.
^your pic??? (i can only see your weird avatar
)
hope you'll enjoy trance energy 
| Originally posted by Kaidreas ^your pic??? (i can only see your weird avatar )hope you'll enjoy trance energy |

I hope to meet some of you!
| Originally posted by DarkAngel Hehe....the avatar is of a villain from a video game. Kinda old...My pics are in FLTA somewhere. I look nothing like that^. ![]() I'm really excited about TE. I loved listening to TE '04 last year, so I really wanted to be there this time. I hope to meet some of you! |
| Originally posted by Muppy just come to the meeting that will be organized |
| Originally posted by Remy D bij mijn meisjesdiscussie post wou ik nog vermelden dat het niet lang zou duren dat New Wave zich ermee zou gaan bemoeien, maar ik dacht laat ik is een x aardig voor die jongen zijn. Maar wat zie ik nou weer meneer de rukker bemoeit zich er idd weer mee. Maar Tim, je laat duidelijk zien dat je Esther ziet zitten, dus vraag gewoon haar nummer. Zij heeft hier duidelijk aangegeven dat ze wanhopig op zoek is en jullie zullen vast een leuk stel worden. |

ookal is ze 12. he patsertje.
| Originally posted by New Wave Ik ga mensen niet leuk vinden alleen door uiterlijk. Is wel wat meer voor nodig. maargoed, dat snap jij niet want jij pakt elk wijf waar een gat in zit ookal is ze 12. he patsertje. |
hahaha wat een giller weer.
Originally posted by Remy D hahaha wat een giller weer. |
Dat C&A is natuurlijk niet zo originel meer he
maar het is moeilijk voor je om wat anders te verzinnen he. Na al die minderjarige kleuters
Je gaat je gedragen naar de mensne waarmee je omgaat.
Boefje
| Originally posted by New Wave Heb je niets beters te zeggen? Ben wel wat anders gewend van je Dat C&A is natuurlijk niet zo originel meer he maar het is moeilijk voor je om wat anders te verzinnen he. Na al die minderjarige kleuters Je gaat je gedragen naar de mensne waarmee je omgaat. Boefje |
| Originally posted by Remy D jah moest lachen dus dat poste ik en had ff geen zin om je af te zeiken. Heb namelijk ook een goeie kant. |
, is er wat aan de hand ofzo
? Je gaat me toch niet vertellen dat je volwassen gaat worden he
?
| Originally posted by New Wave Nee vrind, je bent gewoon niet meer op je best vandaag der dag , is er wat aan de hand ofzo ? Je gaat me toch niet vertellen dat je volwassen gaat worden he ? |
| Originally posted by Remy D nee absoluut niet! Maar doe het idd wel wat rustig aan op het moment. Maar het hele forum is op het moment vrij rustig op het gespam na dan. |
Ik doe het niet meer, Ik wil een beetje mijn naam cleanen
'Doe maar relaxed, dan doe je al gek genoeg' is mijn motto voor het jaar 2005
| Originally posted by New Wave Er waren genoeg nieuwe mensen deze maand hoor. Je had ze allemaal kunnen dissen Ik doe het niet meer, Ik wil een beetje mijn naam cleanen 'Doe maar relaxed, dan doe je al gek genoeg' is mijn motto voor het jaar 2005 |
ja maar dat doe ik ook niet meer, der zijn wat mensen na een dag dissen nooit meer terug gekomen. Liggen nu nog huilend op bed.