TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
Pages (44): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 »

Posted by Esrem on Jan-08-2005 21:34:

quote:
Originally posted by Remy D
Zij heeft hier duidelijk aangegeven dat ze wanhopig op zoek is...

Ja hoor meneer ik-vind-ieder-meisje-leuk-dat-ik-tegen-kom-dik-dun-jong-oud-lelijk-knap-en-probeer-dr-te-versieren
Ik ben idd wanhopig

Posted by Remy D on Jan-08-2005 22:47:

quote:
Originally posted by Esrem
Ja hoor meneer ik-vind-ieder-meisje-leuk-dat-ik-tegen-kom-dik-dun-jong-oud-lelijk-knap-en-probeer-dr-te-versieren
Ik ben idd wanhopig

hahahaa
je schijnt me al aardig te kennen. whahahaha maar als dat zo is dan maak jij ook nog wel is kans bij me.

Posted by eieregooie on Jan-08-2005 23:09:

quote:
Originally posted by SnuggLe
LOL! Blijkbaar meer mensen op hun pikkie getrapt dan ik had gedacht, LOL! Blijkbaar zit het ook zo diep dat jullie de helemaal over het hoofd zien

de is niet zo effectief meer wanneer je in herhaling valt...

Posted by Esrem on Jan-08-2005 23:16:

quote:
hahahaa
je schijnt me al aardig te kennen. whahahaha maar als dat zo is dan maak jij ook nog wel is kans bij me.

Ik dacht dat ik je al wel goed genoeg had afgewimpeld

Posted by Bailey on Jan-09-2005 01:00:

Ah love is in the air...

Posted by proxion on Jan-09-2005 01:04:

Please help! Anybody who knows the what the difference between: Block T And Block Tr ??

Posted by Remy D on Jan-09-2005 01:34:

quote:
Ik dacht dat ik je al wel goed genoeg had afgewimpeld

gelukkig ben jij degene die hier dacht, dat neem ik toch niet echt serieus. Maar je mag me best afwimpelen, als dat je kansen vergroot voor je toekomstige TA-hunk.

Posted by HiGH_NrG on Jan-09-2005 09:50:

quote:
Originally posted by proxion
Please help! Anybody who knows the what the difference between: Block T And Block Tr ??

Don't think it makes any difference...

Posted by Passiva on Jan-09-2005 14:01:

quote:
Ik ben idd wanhopig

Hahaha! Held!

Posted by Muppy on Jan-09-2005 14:15:

nou ontopic dan maar weer

nog ietsje meer dan een maand

Posted by DarkAngel on Jan-09-2005 14:50:

Posted by Kaidreas on Jan-09-2005 15:15:

^hahaha trance energy slut... good one.

Posted by DarkAngel on Jan-09-2005 15:52:

quote:
Originally posted by Kaidreas
^hahaha trance energy slut... good one.

LOL Thx ...If you only knew how excited I am about this.
This will be my first! And my first trip to Europe for a party!

I'm soooo counting down the days.

I found my passport....

.....but my pic is like from the early 90's!

Posted by Kaidreas on Jan-09-2005 15:59:

^your pic??? (i can only see your weird avatar )
hope you'll enjoy trance energy

Posted by DarkAngel on Jan-09-2005 16:01:

Hello!

quote:
Originally posted by Kaidreas
^your pic??? (i can only see your weird avatar )
hope you'll enjoy trance energy

Hehe....the avatar is of a villain from a video game. Kinda old...My pics are in FLTA somewhere. I look nothing like that^.

I'm really excited about TE.

I loved listening to TE '04 last year, so I really wanted to be there this time. I hope to meet some of you!

Posted by Muppy on Jan-09-2005 17:19:

quote:
Originally posted by DarkAngel
Hehe....the avatar is of a villain from a video game. Kinda old...My pics are in FLTA somewhere. I look nothing like that^.

I'm really excited about TE.

I loved listening to TE '04 last year, so I really wanted to be there this time. I hope to meet some of you!

just come to the meeting that will be organized

Posted by DarkAngel on Jan-09-2005 17:40:

quote:
Originally posted by Muppy
just come to the meeting that will be organized

I will!

Posted by New Wave on Jan-09-2005 19:34:

quote:
bij mijn meisjesdiscussie post wou ik nog vermelden dat het niet lang zou duren dat New Wave zich ermee zou gaan bemoeien, maar ik dacht laat ik is een x aardig voor die jongen zijn. Maar wat zie ik nou weer meneer de rukker bemoeit zich er idd weer mee.

Maar Tim, je laat duidelijk zien dat je Esther ziet zitten, dus vraag gewoon haar nummer. Zij heeft hier duidelijk aangegeven dat ze wanhopig op zoek is en jullie zullen vast een leuk stel worden.

Duurde toch nog best lang heur
Ik ga mensen niet leuk vinden alleen door uiterlijk. Is wel wat meer voor nodig. maargoed, dat snap jij niet want jij pakt elk wijf waar een gat in zit ookal is ze 12. he patsertje.

Posted by Remy D on Jan-09-2005 19:46:

quote:
Originally posted by New Wave

Ik ga mensen niet leuk vinden alleen door uiterlijk. Is wel wat meer voor nodig. maargoed, dat snap jij niet want jij pakt elk wijf waar een gat in zit ookal is ze 12. he patsertje.

hahaha wat een giller weer.

Posted by New Wave on Jan-09-2005 19:50:

quote:
hahaha wat een giller weer.

Heb je niets beters te zeggen? Ben wel wat anders gewend van je Dat C&A is natuurlijk niet zo originel meer he maar het is moeilijk voor je om wat anders te verzinnen he. Na al die minderjarige kleuters Je gaat je gedragen naar de mensne waarmee je omgaat. Boefje

Posted by Remy D on Jan-09-2005 19:55:

quote:
Heb je niets beters te zeggen? Ben wel wat anders gewend van je Dat C&A is natuurlijk niet zo originel meer he maar het is moeilijk voor je om wat anders te verzinnen he. Na al die minderjarige kleuters Je gaat je gedragen naar de mensne waarmee je omgaat. Boefje

jah moest lachen dus dat poste ik en had ff geen zin om je af te zeiken. Heb namelijk ook een goeie kant.

Posted by New Wave on Jan-09-2005 19:57:

quote:
jah moest lachen dus dat poste ik en had ff geen zin om je af te zeiken. Heb namelijk ook een goeie kant.

Nee vrind, je bent gewoon niet meer op je best vandaag der dag, is er wat aan de hand ofzo ? Je gaat me toch niet vertellen dat je volwassen gaat worden he ?

Posted by Remy D on Jan-09-2005 20:21:

quote:
Nee vrind, je bent gewoon niet meer op je best vandaag der dag, is er wat aan de hand ofzo ? Je gaat me toch niet vertellen dat je volwassen gaat worden he ?

nee absoluut niet! Maar doe het idd wel wat rustig aan op het moment. Maar het hele forum is op het moment vrij rustig op het gespam na dan.

Posted by New Wave on Jan-09-2005 20:24:

quote:
nee absoluut niet! Maar doe het idd wel wat rustig aan op het moment. Maar het hele forum is op het moment vrij rustig op het gespam na dan.

Er waren genoeg nieuwe mensen deze maand hoor. Je had ze allemaal kunnen dissen Ik doe het niet meer, Ik wil een beetje mijn naam cleanen 'Doe maar relaxed, dan doe je al gek genoeg' is mijn motto voor het jaar 2005

Posted by Remy D on Jan-09-2005 20:29:

quote:
Er waren genoeg nieuwe mensen deze maand hoor. Je had ze allemaal kunnen dissen Ik doe het niet meer, Ik wil een beetje mijn naam cleanen 'Doe maar relaxed, dan doe je al gek genoeg' is mijn motto voor het jaar 2005

ja maar dat doe ik ook niet meer, der zijn wat mensen na een dag dissen nooit meer terug gekomen. Liggen nu nog huilend op bed.

Pages (44): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 »