TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ^en diene zegt mij niks ze... tssssssss, ah zit het dus zowe bij u |
Ik had er 2 beloofd aan Candice, meiske op 't werk dat voor mij aan kaarten van U2 en VIP-tickets van Convertible was geraakt. Als'k der 4 heb, dan moogde mee ze moat
candice can suck my pipi moat. 
| Originally posted by Kaidreas candice can suck my pipi moat. |
^ neen laat maar, kben vandaag met den auto
Face it, Sensation zuigt 
| Originally posted by The_G0dfather Voor hun eerste sensation in belgi� zullen ze wel een mega zotte dj list hebben ... |
^ Maar vraag an die Johnnies wat het Walhalla is, en ge zult ni veel zinnige antwoorden krijgen...
Ik lees zonet op de website dat volgende week woensdag de line-up in de ID&T Pack zal staan.
- David Guetta
- Dj Jean
- Frank Delay aka 2Be3
- Antiloop
- Laurent Wolf
- Benny Benassi
...
======>

| Originally posted by Bunz Ik lees zonet op de website dat volgende week woensdag de line-up in de ID&T Pack zal staan. |
| We worden er dagelijks voor gebeld, kregen honderden mailtjes, op forums braken er hevige discussies over uit, maar wij hebben hem al die tijd kunnen stilhouden� |
^ ROFL
Ze beginnen bij ID&T Belgium hoe langer hoe meer op een stelleke amateurs te lijken...
Ik ga toch eens proberen te woensdag om de eerste te zijn die de line-up doorstuurt naar id-t.be, ik moet er toch om 6u uit.
dan heb ik direct een duo-ticket 
| Originally posted by Bomar Ik ga toch eens proberen te woensdag om de eerste te zijn die de line-up doorstuurt naar id-t.be, ik moet er toch om 6u uit. dan heb ik direct een duo-ticket |
de line up van dancevalley zal er vroeger zijn dan die van sensation white Belgi�
| Originally posted by Jasperovitsj ^ ROFL Ze beginnen bij ID&T Belgium hoe langer hoe meer op een stelleke amateurs te lijken... |
| Originally posted by Magistrate en waar geraak je om 6u al aan dat id&t boekje? |
| Originally posted by Bomar ik zit op kot in het centrum van Leuven, ik kan direct een winkel binnenspringen als hij opengaat tegen 7u (kost da geld, dat pack van idt?, want ik ga daar geen geld aan geven) |
eigenlijk moest da boekje toch al uit zijn in februari, maar kheb et nog nergens zien liggen in gent
Waarom wachten op de line-up? Je gaat dan ook niet naar Sensation om dj dit of dat te zien, 't is het totaalspektakel dat telt!!
| Originally posted by X-Tune Waarom wachten op de line-up? Je gaat dan ook niet naar Sensation om dj dit of dat te zien, 't is het totaalspektakel dat telt!! |
| Originally posted by X-Tune Waarom wachten op de line-up? Je gaat dan ook niet naar Sensation om dj dit of dat te zien, 't is het totaalspektakel dat telt!! |
Muziek is echt wel een onderdeel van het totaalspektakel, en dan mag het nog de beste show zijn die ooit vertoond is, als daar regi, Wout, Gielen en DJ Jean staan te draaien is mijn avond �cht naar de kloten...
Show en muziek zijn complementair, dus het lijkt me toch logisch dat de line-up toch in zekere mate belangrijk is... 
Zalig, de newbie wordt meteen binnen de minuut door 3 man ge-owned

| Originally posted by Jasperovitsj Zalig, de newbie wordt meteen binnen de minuut door 3 man ge-owned |
hihi precies of we zo wreed zijn