TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De TA-relatie-issues draad
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »

Posted by Cosmic on Jun-20-2005 10:33:

quote:
Originally posted by New Wave
aaaaaah shitzeg. Ik ben gisteren een heel erg leuk en lief meisje tegen gekomen. Ze is alleen 18 jaar....ik 23. Maar ze is zo lief. Ik ga het gewoon proberen.

18 en 23 valt toch wel mee? Of is ze net 18 en wordt jij bijna 24?

Go for it

Posted by basd on Jun-20-2005 11:02:

quote:
Tim is veranderd. Nieuwe kledingstyle, nette schoenen. Tim is een zeer teder en verlegen jongetje geworden.

Ik begin me nu echt zorgen te maken.

Posted by New Wave on Jun-20-2005 12:31:

quote:
Originally posted by basd
Ik begin me nu echt zorgen te maken.

Hoeft niet. Alles gaat prima.

quote:
Originally posted by Cosmic
18 en 23 valt toch wel mee? Of is ze net 18 en wordt jij bijna 24?

Ze is vorige week 18 geworden. (en ik wordt over 2 maanden 24. )

Posted by kolkiewolkie on Jun-20-2005 13:00:

Alleen al die 2 blije smileys in 1 enkele post, wat zeg ik, ZIN van jou bewijzen dat Bas alle reden heeft om zich zorgen te maken !

Posted by New Wave on Jun-20-2005 13:04:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Alleen al die 2 blije smileys in 1 enkele post, wat zeg ik, ZIN van jou bewijzen dat Bas alle reden heeft om zich zorgen te maken !

mwja maar ik ben ook gewoon heel erg blij. Dat mag Tim ook een keer zijn.

Posted by nwopper on Jun-20-2005 13:32:

New wave post een stuk schattiger als ie verliefd is

Posted by SnuggLe on Jun-20-2005 14:19:

quote:
Tim is veranderd. Nieuwe kledingstyle, nette schoenen. Tim is een zeer teder en verlegen jongetje geworden.

Volgensmij is hij echt ziek jongens.
Wie stuurt de dokter op hem af?

Tim, heb je proefverlof jongen?

Posted by AirPole on Jun-20-2005 14:43:

Hahaha hoe vet. Tim is verlie-hiefd.
Gelijk zo mak als n lam

Posted by Roger on Jun-20-2005 16:39:

luister je nu ook ineens naar progressive??

Posted by New Wave on Jun-20-2005 23:34:

quote:
Originally posted by Roger
luister je nu ook ineens naar progressive??

NEE, zeker geen progressive. En als ik merk dat mijn toekomstige vriendin prog luisterd dan is het ook meteen sloes! Ik wil die genen niet combineren met mijn genen.

Posted by M@rc on Jun-21-2005 08:45:

quote:
Originally posted by Teknikol
Ok.

Wat als je een half jaar verkering/relatie hebt ... Ik ben er kapot van.

Allereerst, zeer vervelend man... ik heb een soortgelijke situatie meegemaakt, dus misschien heb je nog wat aan mijn opmerkingen..

Verder ben ik het heel erg eens met de reactie van Chicane, maar ik wil er wel het een en ander aan toevoegen. Ik hoop dat je me niet verkeerd begrijpt, maar mijn opmerkingen zullen niet alleen maar positief en steunend zijn.. meer opmerkingen waarover je toch (hoe vervelend ze ook kunnen zijn) even moet nadenken..

Daar gaan we..

Allereerst wil ik graag van je weten of dit je eerste serieuze relatie/verkering is?
Bij mijn eerste echte vriendinnetje duurde het ook maar iets van 4 maanden, maar omdat je nog geen ervaring hebt met een wat serieuzer samenzijn lijkt een half jaar vrij lang maar moet je goed beseffen dat veel mensen (waaronder misschien zij) minimaal een jaar nodig hebben om voor zichzelf te bepalen of dit wel is wat ze willen. Nogmaals, ik wil je niet bang maken ofzo.. maar dat zijn dingen waar je ook over moet nadenken. En natuurlijk, het begint allemaal leuk enzo, maar na verloop van tijd worden veel dingen eigenlijk al min of meer 'standaard' waardoor de lol en plezier wellicht wat kan verzwakken. En dan heb je inderdaad het verschil in leeftijd en misschien ook wel levensstijl. En ga er maar vanuit dat er echt wel vrienden van haar kant zijn die het maar een minder idee vinden.. Tuurlijk, jij vindt dat niet en zij vindt dat ook niet, maar als er steeds vrienden/vriendinnen van haar blijven zeggen dat ze het vreemd vinden... vroeg of laat gaat ze er toch over nadenken... en dus helemaal als het even niet zo lekker gaat of dat er even wat mindere weekjes achter de rug zijn.. En trust me, vriendinnen hebben h��l erg veel invloed op haar... misschien wel te veel... bij mij is dat namelijk ook gebeurd... het ging een paar maanden prima...tot er ineens een kleine 2 weken (en zeg nou zelf, wat is nou 2 weken?) waren waarin wat kleine irritaties naar boven kwamen en we elkaar weinig zagen en spraken... dat zijn echt typische momenten waarbij meiden met vriendinnen gaan praten over hun relatie... soms wel tot diep in de nacht... Maar goed, voor ik het wist kwam zij ook met verhalen over dat ze het niet meer wist en dat ze twijfelde... en voor ik het wist (1 dag later) was ik weer vrijgezel... Wat ik nu dus duidelijk probeer te maken is dat ze vroeg of laat serieus met vrienden of vriendinnen gaat praten over jullie twee... en als zij echt zo'n emotioneel typje is, dan zal het wel een heftig gesprek zijn geweest...

En hoewel veel mensen zeggen dat leeftijd geen probleem moet zijn (ben ik het ook mee eens), kan de levensstijl w�l een probleem worden. Zoals je al aangaf, zit jij nog op school en zij werk al geruime tijd.. met als gevolg dat jij 'andere soort' vrienden hebt dan zij... Haar weekindeling zal er ook heel wat anders uitzien dan die van jou... zij gaat misschien met een heel ander slag mensen om dan jij en ookal zullen jullie ongetwijfeld dezelfde interesses hebben, vroeg of laat komen er andere mensen (bijv. op haar werk) die dezelfde interesses hebben... met als mogelijk gevolg dat ze gaat twijfelen... en nogmaals dit is niet een aanval op het leeftijdsverschil, maar ik hoop wel dat je snapt dat jullie verschillende manier van leven wel eens een hobbel in de weg kan zijn..

Wat ik je verder kan meegeven is dat je (vooral omdat jullie 'slechts' een half jaar samen zijn) eigenlijk nog niet te veel waarde mag hechten aan woorden als: Ik hou van je.
Tuurlijk houden jullie van elkaar en geven jullie ook veel om elkaar, maar die 4 woordjes kunnen ook een hele goede manier zijn om te doen alsof er niets aan de hand is, hoe hard het ook klinkt..
Om maar weer even mijn eigen ervaring erbij te halen, mijn ex zijn zelfs nog toen het een aantal weken uit was, dat ze van me hield..
En geloof me, soms is het verstandig om niet te veel waarde te hechten aan "ik hou van je". Ze zegt dan wel dat ze van je houdt, maar ze geeft ook aan dat de relatie niet helemaal gaat zoals zij wil... en ik zeg met nadruk "zij", want jij denkt daar kennelijk anders over..

Ik zal je nu iets aanraden, maar of je het ook daadwerkelijk gaat opvolgen is geheel aan jou.. Het heeft mij bij mijn tweede ex behoorlijk geholpen, maar ik moet er wel bij zeggen dat er best een pijnlijke manier kan zijn en dat het ook zeer aan de persoon (aan jou dus) ligt wat de emotionele gevolgen zijn.

Mijn tip is, ga niet als een zenuwachtige hond afwachten op wat zij doet... want 1; als jij je helemaal terug trekt zal ze alleen nog meer gaan twijfelen en gaan nadenken, want ze hoort dus niets van je. Maar uiteraard moet je je ook niet gaan opdringen... en 2; je gaat er aan onder door! Echt waar, als jij je thuis alleen maar zit op te vreten ga je er mentaal aan kapot.. ik begrijp dat het moeilijk is en dat je gedachten alleen maar gericht zijn op haar, maar wees re�el en denk eens bij jezelf na... als je alleen thuis zit of op school dan kan je er toch weinig aan veranderen...

Wat ik je verder meegeef is dat je met haar moet gaan praten. Ga heel goed met haar praten.. bereid desnoods je gesprekstof voor, zodat je weet wat je wilt weten van haar en waar je het over moet hebben... ik had de eerste keer ook dat ik na afloop zoooo veel vragen had, maar als het eenmaal uit is, komt dat er toch niet meer van...

Wees ook direct in je vragen, ookal weet je dat het antwoord niet goed voor jou kan uitvallen... Maak haar in ieder geval duidelijk dat je wilt werken voor jullie relatie en dat je open staat voor eventuele aanpassingen van jouw kant... Stel bijv. vragen die je normaal gesproken liever niet stelt, zoals: is er misschien iemand anders? Vind je dat ik moet veranderen en zo ja, in wat voor opzicht? Ben je nog wel verliefd op mij?
Het zijn niet de leukste vragen, maar als je ze niet stelt.. is de kans klein dat zij het uit zichzelf aan je vertelt... en als zij duidelijk twijfelt of lang nadenkt over een antwoord op jouw vraag, dan weet je ook gelijk dat er op dat gebied is niet helemaal goed is... ookal zegt ze dat het dat niet is... Mijn eerste ex zei ook dat er geen ander was, maar 3 weken later had ze alweer een ander vriendje...

Probeer er samen uit te komen, maar hou jezelf alsjeblieft niet voor de gek: als je z�lf aanvoelt dat het echt niet meer gaat, leg je er dan bij neer en geef dat zelf ook aan... anders ga je jezelf alleen maar valse hoop geven en rare dingen in je hoofd halen... zodat het pas na een paar weken/maanden �cht tot je doordringt en dan komt de klap alleen nog maar harder aan...

Uiteraard hoop ik voor jullie op en goede afloop ondanks alle twijfels en dergelijke... maar als jullie dan ook samen verder gaan, laat dan merken dat je echt wel bent 'geschrokken' van wat er gebeurd is en laat ook zien dat je (als dat nodig was) veranderd bent en dat je nu misschien haar beter tegemoet kunt komen in eventuele aanpassingen wensen. Maar uiteraard geldt dit ook voor haar...

Als allerlaatste wil ik je nog meegeven dat het heel belangrijk is dat je begrip toont voor de dingen die zij zegt, ookal zijn die volgens jou niet helemaal correct.. dit is een teken dat ze dit anders wil zien...
En nogmaals: denk ook aan jezelf... hou jezelf niet voor de gek, wees realistisch, als dingen duidelijk zijn leg je er dan ook bij neer...want zeg nou zelf: veel anders kan je ook niet doen. En geloof me, wereld vergaat niet als het slecht afloopt.. hoe anders je er op dit moment ook over denkt...

Ik hoop dat ik je nu niet 'bang' hebt gemaakt en dat je misschien wel wat aan mn adviezen hebt...

Hoop dat het goed voor jullie beiden afloopt..

Take care en laat eens wat van je horen als je er meer over weet (positief of negatief)

Marc

Posted by Chicane on Jun-21-2005 09:44:

quote:
Originally posted by M@rc
2; je gaat er aan onder door! Echt waar, als jij je thuis alleen maar zit op te vreten ga je er mentaal aan kapot.. ik begrijp dat het moeilijk is en dat je gedachten alleen maar gericht zijn op haar, maar wees re�el en denk eens bij jezelf na... als je alleen thuis zit of op school dan kan je er toch weinig aan veranderen...

Wat ik je verder meegeef is dat je met haar moet gaan praten. Ga heel goed met haar praten.. bereid desnoods je gesprekstof voor, zodat je weet wat je wilt weten van haar en waar je het over moet hebben... ik had de eerste keer ook dat ik na afloop zoooo veel vragen had, maar als het eenmaal uit is, komt dat er toch niet meer van...

Jezus hoe kom jij aan die glazen bol waardoor je mijn leven kan zien.. alleen bij mij is er iets anders gebeurd dan de relatie beindigen waardoor je met gigantisch veel vragen zit

Ik zou zegen Teknikol, lees zijn verhaal ontzettend goed door, maar denk er wel bij dat als alles goed zit, jij de mooiste tijd van je leven gaat beleven

Posted by M@rc on Jun-21-2005 09:58:

quote:
Originally posted by Chicane
... maar denk er wel bij dat als alles goed zit, jij de mooiste tijd van je leven gaat beleven

Ja dat zeker! Dat is misschien iets wat ik wat meer had moeten benadrukken...
Misschien was ik iets te negatief... misschien dat dat te maken heeft met mijn persoonlijke afloop toendertijd...

Posted by New Wave on Jun-21-2005 22:55:

Zo, heb haar vandaag weer gezien.
Op het begin van de avond had ik nog echt het idee dat ik een poging zou gaan wagen. Ik zat naast haar met het eten en wilde een gesprek met haar beginnen. Ik vroeg dingen maar er kwam bijna niets uit. Ik heb al eerder een relatie gehad waarbij ik totaal niet met een meisje/vrouw kon communiseren. Toen heb ik gezegt dat ik er geen zin meer in had omdat het gewoon niet werkte. Ik vind dit namelijk erg belangrijk. Kwa uiterlijk was ze prima in orde maar als het innerlijke mij niet bevalt dan haak ik af. Na die korte confersatie ben ik van gedachte veranderd en heb mijn poging niet doorgezet. Wel jammer want het was opzich wel een lief meisje voor mij. Maargoed, we blijven jagen.

Posted by Chicane on Jun-22-2005 07:07:

Dus nu weer je army boots en lonsdales uit de kast halen?

Posted by SnuggLe on Jun-22-2005 07:34:

quote:
Op het begin van de avond had ik nog echt het idee dat ik een poging zou gaan wagen. Ik zat naast haar met het eten en wilde een gesprek met haar beginnen. Ik vroeg dingen maar er kwam bijna niets uit. Ik heb al eerder een relatie gehad waarbij ik totaal niet met een meisje/vrouw kon communiseren. Toen heb ik gezegt dat ik er geen zin meer in had omdat het gewoon niet werkte. Ik vind dit namelijk erg belangrijk. Kwa uiterlijk was ze prima in orde maar als het innerlijke mij niet bevalt dan haak ik af. Na die korte confersatie ben ik van gedachte veranderd en heb mijn poging niet doorgezet. Wel jammer want het was opzich wel een lief meisje voor mij. Maargoed, we blijven jagen.

LoL Tim.
Je moet ook andere dingen zeggen dan "Hey Hoer, laat je rimmen!"
Je moet gewoon een truckersvrouw hebben met haar onder d'r armen en kisten

Maareh..even serieus, je zegt ik heb al eerder een relatie gehad met iemand die niet kon communiceren: nu had/heb je toch geen relatie met haar, je zou het toch alleen juist graag willen? Je meot je niet zo makkelijk af laten schepen. Meer aandacht geven, meer proberen. Een avond waarbij je 'naast haar zit met eten' heb je geen donder aan. Als ze je leuk lijkt, ga dan gewoon op haar af, en vraag ofz e mee wil gaan naar de bios of iets anders. Nee heb je, ja kan je krijgen. Niet van dat mieterige, dat heb je hier ook nooit

Posted by basd on Jun-22-2005 07:50:

Eigenlijk is ie helemaal niet zo stoer

Misschien kan dat wijffie die d'r foto in een andere thread heeft gezet voor je je een pity fuck geven?

Posted by SnuggLe on Jun-22-2005 08:03:

quote:
Eigenlijk is ie helemaal niet zo stoer

Misschien kan dat wijffie die d'r foto in een andere thread heeft gezet voor je je een pity fuck geven?

Eh...welke foto, welke thread?
Pics or stfu!

Posted by basd on Jun-22-2005 08:13:

http://www.tranceaddict.com/forums/...2&pagenumber=14

Posted by Roger on Jun-22-2005 08:43:

quote:

ahh je moet niet zo snel afhaken joh! net als bram al zegt: stap gewoon op haar af en vraag of ze een keer iets mee wil gaan drinken ofzo laten zien dat je haar speciaal vindt, want naast haar zitten met eten klink zo makkelijk

Posted by New Wave on Jun-22-2005 09:40:

quote:
Originally posted by Roger
ahh je moet niet zo snel afhaken joh! net als bram al zegt: stap gewoon op haar af en vraag of ze een keer iets mee wil gaan drinken ofzo laten zien dat je haar speciaal vindt, want naast haar zitten met eten klink zo makkelijk

Je was er niet bij dus je weet niet hoe het gegaan is.
Je moet lezen. Er viel niet mee te communiceren. En dan haak ik wel af. Want wat ik al zei. Ik heb zoiets al meegemaakt en dat werkt bij mij niet. Ik wil over dingen willen lullen. Niet een antwoord van 4 woorden krijgen. Kijk, als het meisje open was en goed kon babbalen dan had ik gisteren de move heus wel gemaakt. Het was dus niet 'makkelijk', het was een 'indruk' die mij heeft doen besluiten om niets te ondernemen. Ik weet precies wanneer ik een vrouw om een date moet vragen. dat is het probleem niet, dat leer je als je in de horeca werkt/gewerkt hebt. Tussen die 6 miljoen vrouwen zit er vast wel 1 die net zo lief is als zij en die wel kan lullen.

Posted by Cosmic on Jun-22-2005 10:21:

quote:
Tussen die 6 miljoen vrouwen zit er vast wel 1 die net zo lief is als zij en die wel kan lullen.

Je rekent voor de aardigheid ook minderjarigen en bejaarden mee?

Maar misschien is ze gewoon verlegen en spreekt ze meer als ze je beter kent...zou heel goed kunnen

Posted by New Wave on Jun-22-2005 10:30:

quote:
Je rekent voor de aardigheid ook minderjarigen en bejaarden mee?

Bejaarden zijn ook geil hoor nee serieus, anders had ik 8 miljoen gezegt.

quote:
Maar misschien is ze gewoon verlegen en spreekt ze meer als ze je beter kent...zou heel goed kunnen

Mwjha had gekunt maar ik heb er met collega's over gehad en die zeiden het ook al. Die probeerde ook een gesprek met haar te voeren maar was hetzelfde verhaal. Kwam niets uit.

Posted by basd on Jun-22-2005 10:37:

quote:
Mwjha had gekunt maar ik heb er met collega's over gehad en die zeiden het ook al. Die probeerde ook een gesprek met haar te voeren maar was hetzelfde verhaal. Kwam niets uit.

** zucht ** D'r hoeft ook niks UIT..

Posted by New Wave on Jun-22-2005 10:39:

quote:
** zucht ** D'r hoeft ook niks UIT..

Dat er alleen wat in hoeft dat was vroeger leuk , nu wil ik iets leuks opbouwen. Ik ben bijna 24. voor je het weet ben je 30.

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »