TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ! ! ! משחקי - מחשב
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by elad11 דוגרייייי אבל דוגריייייייי אחד המשחקים שהכי נהנתי בהם: Leisure Suit - Larry 7 עננננננננננננק |

חחחחחחחחחחח
?אתה זוכר ת'משחק
שעמם לי
אז גמרתי אותו עוד פעם לפני חודשיים
| quote: |
| Originally posted by elad11 חחחחחחחחחחח ?אתה זוכר ת'משחק שעמם לי אז גמרתי אותו עוד פעם לפני חודשיים |

אני שיחקתי בפנתר הורוד, אני לא זוכר אבל
זה היה בעברית, וסיימתי את המשחק
אני זוכר היה קטע של שעה שהיה מסך כזה שאתה צריך למצוא איפה ללחוץ, וזה היה כזה כמו אגם או ביצה מולך, עם בית, אני לא ממש זוכר
בסוף היית צריך ללחוץ איפשהו למטה
לקח לי שנים
בכל מקרה, סיימתי את זה וזה היה אחד הקווסטים השולטים
אני חושב שזה היה הראשון, אם היו כמה
וואלה הפנתר הורוד מצלצל לי משו אבל אני לא זוכר כלום
אם אתה צריך עזרה בלארי - דבר!!
אה
וגם סיימון היה קווסט שולטטטטט
| quote: |
| Originally posted by DjChook אני שיחקתי בפנתר הורוד, אני לא זוכר אבל זה היה בעברית, וסיימתי את המשחק אני זוכר היה קטע של שעה שהיה מסך כזה שאתה צריך למצוא איפה ללחוץ, וזה היה כזה כמו אגם או ביצה מולך, עם בית, אני לא ממש זוכר בסוף היית צריך ללחוץ איפשהו למטה לקח לי שנים בכל מקרה, סיימתי את זה וזה היה אחד הקווסטים השולטים אני חושב שזה היה הראשון, אם היו כמה |
וואי מה אתה דפוק
לפחות 4-5 שנים אחורה
ניסית לחפש באינטרנט
WALKTHROUGH ?
| quote: |
| Originally posted by DjChook וואי מה אתה דפוק לפחות 4-5 שנים אחורה ניסית לחפש באינטרנט WALKTHROUGH ? |
דיברתי על לחפש באינטרנט אחי
| quote: |
| Originally posted by DjChook דיברתי על לחפש באינטרנט אחי |
האתר החדש הושק
http://generals.ea.com
http://www.splintercell.com/
תורידו תדמו
http://pool.download.t-online.de/do...r_cell_demo.zip
באמת נראה מדהים
אבל תחנו את הסגנון הזה יותר מדי בשנתיים האחרונות
לי אישית נמאס
(למרות שאני מאמין שאחרי שימאס לי מ
GENERALS)
או לפני.. אני אשחק בזה
מתי זה יוצא
Tom Clancy's Splinter Cell
Publisher: Ubi Soft Developer: Ubi Soft Genre: Action
Release Date: 1/21/2003
נראה ונשמע טוב 
תאמת אני הכי אוהב תסגנון הזה... נראה לי הכי ריאליסטי...
בגוף ראשון רוב המשחקים בידיוניים כאלו
בכל מקרה במשחק הזה יש מלא פיצרים מגניבים...
אפשר לתפוס בצינורות על התיקרה ולהתגנב ככה
יש מצלמה שאפשר להכניס מתחת לדלתות ולראות מה קורה שם
ויש עוד כל מני דברים...אבל לא זוכר...
לפי מה שהסתכלתי באתר ממש טיפה יש גם כזה כוונות או ראיית לילה, גלאי חום או שטויות כאלה
יעני כמו שאמרת, ג'יימס בונד סטייל
Grand_Theft_Auto_Vice_City-FLT
Grand_Theft_Auto_Vice_City-FLT
Grand_Theft_Auto_Vice_City-FLT
Grand_Theft_Auto_Vice_City-FLT
Grand_Theft_Auto_Vice_City-FLT

| quote: |
| Originally posted by Flotser Grand_Theft_Auto_Vice_City-FLT Grand_Theft_Auto_Vice_City-FLT Grand_Theft_Auto_Vice_City-FLT Grand_Theft_Auto_Vice_City-FLT Grand_Theft_Auto_Vice_City-FLT |
סעמק כל העולם מנסה להוריד את זה
לא משנה איזה
BOARD
הכל
421 
בכל מקרה,
יש לי כמעט דיסק שלם, בגלל שטויות של ה
FXP
שלי רררר
בקיצר,
היום יצא גם
ENTER THE MATRIX
195 X 15mb !!!
יצא גם
RISE OF NATION
לאוהבי האסטרטגיה
לא שיקתי כבר שנים במחשב אני רק מחכה למשחק הזה, וזה הוריד לי רק 100 מגה בינתיים יאלה!~!!!!
| quote: |
| Originally posted by arik יצא גם RISE OF NATION ![]() לאוהבי האסטרטגיה |
פלוסטר אם אתה רוצה בסרבר שלי יש את זה...
(האפטיפי, לא של ביהס)
| quote: |
| Originally posted by DjChook בקיצר, היום יצא גם ENTER THE MATRIX 195 X 15mb !!! |
אחי.. זה מה זה המון
מה גם שעוד לא ראיתי
PUB
אחד עם זה
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.