TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ! ! ! משחקי - מחשב
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 »


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2002 19:39:

quote:
Originally posted by elad11
דוגרייייי
אבל דוגריייייייי
אחד המשחקים שהכי נהנתי בהם:
Leisure Suit - Larry 7

עננננננננננננק


על זה גם אני יכול להגיב...
משחק אדיר!!!
איזה צחוקים

אני זוכר הייתי אצל חבר שלי לפני כמה שנים ושיחקנו ואבא שלו בא אלינו עושה לנו זה מה שאתם משחקים במקום ללכת להשיג את הדבר האמיתי?
מה זה זאת? כל שד שלה 10 קילו...
נשבע לכם זה האבא הכי כלי שאני מכיר!!
תמיד שאני רואה אותו אני מדבר איתו... אחלה גבר


Posted by elad11 on Dec-25-2002 19:49:

חחחחחחחחחחח

?אתה זוכר ת'משחק

שעמם לי
אז גמרתי אותו עוד פעם לפני חודשיים


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2002 20:01:

quote:
Originally posted by elad11
חחחחחחחחחחח

?אתה זוכר ת'משחק

שעמם לי
אז גמרתי אותו עוד פעם לפני חודשיים


בטח זוכר
עד כמה שאני זוכר לא סיימנו אותו אף פעם
אולי נקח מחבר שלי בהזדמנות ונשחק בו
גם הפנתר הורוד משימה בינלאומית אני חייב לגמור
תמיד הגעתי לסוף ונתקעתי
מכיר?


Posted by DjChook on Dec-25-2002 20:03:

אני שיחקתי בפנתר הורוד, אני לא זוכר אבל
זה היה בעברית, וסיימתי את המשחק
אני זוכר היה קטע של שעה שהיה מסך כזה שאתה צריך למצוא איפה ללחוץ, וזה היה כזה כמו אגם או ביצה מולך, עם בית, אני לא ממש זוכר
בסוף היית צריך ללחוץ איפשהו למטה
לקח לי שנים
בכל מקרה, סיימתי את זה וזה היה אחד הקווסטים השולטים
אני חושב שזה היה הראשון, אם היו כמה


Posted by elad11 on Dec-25-2002 20:06:

וואלה הפנתר הורוד מצלצל לי משו אבל אני לא זוכר כלום

אם אתה צריך עזרה בלארי - דבר!!

אה
וגם סיימון היה קווסט שולטטטטט


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2002 20:14:

quote:
Originally posted by DjChook
אני שיחקתי בפנתר הורוד, אני לא זוכר אבל
זה היה בעברית, וסיימתי את המשחק
אני זוכר היה קטע של שעה שהיה מסך כזה שאתה צריך למצוא איפה ללחוץ, וזה היה כזה כמו אגם או ביצה מולך, עם בית, אני לא ממש זוכר
בסוף היית צריך ללחוץ איפשהו למטה
לקח לי שנים
בכל מקרה, סיימתי את זה וזה היה אחד הקווסטים השולטים
אני חושב שזה היה הראשון, אם היו כמה


כן אחי זה זה עם הביצה!!!!!!
אתה חייב לעזור לי לסיים!!!!!

שמארטי אתה מכוער
נכון שזה נהדר

(במבטא של שמארטי)


Posted by DjChook on Dec-25-2002 20:24:

וואי מה אתה דפוק
לפחות 4-5 שנים אחורה

ניסית לחפש באינטרנט
WALKTHROUGH ?


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2002 20:33:

quote:
Originally posted by DjChook
וואי מה אתה דפוק
לפחות 4-5 שנים אחורה

ניסית לחפש באינטרנט
WALKTHROUGH ?


כן אני יודע
הייתי משחק בזה בכיתה ז' ו ח'.... והיה איזה קובץ טיפים שם
אבלמשום מה הוא לא עזר במיוחד


Posted by DjChook on Dec-25-2002 20:35:

דיברתי על לחפש באינטרנט אחי


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2002 20:41:

quote:
Originally posted by DjChook
דיברתי על לחפש באינטרנט אחי


הבנתי אותך אבל עזוב...
אולי אם אני ישחק עכשיו אני יגלה... לך תדע...


Posted by DjChook on Dec-28-2002 12:44:

האתר החדש הושק

http://generals.ea.com


Posted by Q-PiXeL on Dec-28-2002 17:41:

http://www.splintercell.com/



תורידו תדמו
http://pool.download.t-online.de/do...r_cell_demo.zip


Posted by DjChook on Dec-28-2002 21:40:

באמת נראה מדהים
אבל תחנו את הסגנון הזה יותר מדי בשנתיים האחרונות

לי אישית נמאס

(למרות שאני מאמין שאחרי שימאס לי מ
GENERALS)

או לפני.. אני אשחק בזה

מתי זה יוצא


Posted by DjChook on Dec-28-2002 21:56:

Tom Clancy's Splinter Cell




Publisher: Ubi Soft Developer: Ubi Soft Genre: Action
Release Date: 1/21/2003


נראה ונשמע טוב


Posted by Q-PiXeL on Dec-29-2002 16:47:

תאמת אני הכי אוהב תסגנון הזה... נראה לי הכי ריאליסטי...
בגוף ראשון רוב המשחקים בידיוניים כאלו

בכל מקרה במשחק הזה יש מלא פיצרים מגניבים...
אפשר לתפוס בצינורות על התיקרה ולהתגנב ככה
יש מצלמה שאפשר להכניס מתחת לדלתות ולראות מה קורה שם
ויש עוד כל מני דברים...אבל לא זוכר...


Posted by DjChook on Dec-29-2002 19:32:

לפי מה שהסתכלתי באתר ממש טיפה יש גם כזה כוונות או ראיית לילה, גלאי חום או שטויות כאלה

יעני כמו שאמרת, ג'יימס בונד סטייל


Posted by Flotser on May-09-2003 17:56:

Grand_Theft_Auto_Vice_City-FLT
Grand_Theft_Auto_Vice_City-FLT
Grand_Theft_Auto_Vice_City-FLT
Grand_Theft_Auto_Vice_City-FLT
Grand_Theft_Auto_Vice_City-FLT


Posted by Hell_Copter on May-09-2003 18:40:

quote:
Originally posted by Flotser
Grand_Theft_Auto_Vice_City-FLT
Grand_Theft_Auto_Vice_City-FLT
Grand_Theft_Auto_Vice_City-FLT
Grand_Theft_Auto_Vice_City-FLT
Grand_Theft_Auto_Vice_City-FLT


אה כן ראיתי את זה קודם


Posted by DjChook on May-10-2003 10:50:

סעמק כל העולם מנסה להוריד את זה
לא משנה איזה
BOARD
הכל
421

בכל מקרה,

יש לי כמעט דיסק שלם, בגלל שטויות של ה
FXP
שלי רררר

בקיצר,
היום יצא גם
ENTER THE MATRIX

195 X 15mb !!!


Posted by arik on May-10-2003 12:10:

יצא גם
RISE OF NATION
לאוהבי האסטרטגיה


Posted by Flotser on May-10-2003 12:31:

לא שיקתי כבר שנים במחשב אני רק מחכה למשחק הזה, וזה הוריד לי רק 100 מגה בינתיים יאלה!~!!!!


Posted by on May-10-2003 12:45:

quote:
Originally posted by arik
יצא גם
RISE OF NATION
לאוהבי האסטרטגיה


יש אולי
screenshots?


Posted by DjChook on May-10-2003 14:03:

פלוסטר אם אתה רוצה בסרבר שלי יש את זה...
(האפטיפי, לא של ביהס)


Posted by MASTERsplinter on May-10-2003 14:04:

quote:
Originally posted by DjChook

בקיצר,
היום יצא גם
ENTER THE MATRIX

195 X 15mb !!!



אני אתן כמעט הכל בשביל להוריד את זה!


Posted by DjChook on May-10-2003 14:16:

אחי.. זה מה זה המון

מה גם שעוד לא ראיתי
PUB

אחד עם זה


Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.