TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »
Tss half 2 en 3 komen er toch ruim 13000 posts voorbij
Dat komt neer op zo'n 146 bpm 
Dat wordt lekker t tempo erin dan Chris 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Dat komt neer op zo'n 146 bpm ![]() Dat wordt lekker t tempo erin dan Chris |
| Originally posted by Pumaz Dear god please no |
| Originally posted by Jasperovitsj En dan pakken Tom en ik over met Hardcore-classics... |

| Originally posted by Pumaz Met als opener de Kwakhak ![]() |
| Originally posted by Dark Apostle Dan wel die harde versie die mee op dat singeltje stond, desnoods breng ik hem mee |
ik heb nog veel hardcore platen... alle sommige noemen het zelfs gewoon hardstyle
appelflap plaat---> die is echt zaaaaaaaalig
first rebirth, darkman- synthetic drugs... nen hoop van neophyte, rtc, dht... enz enz... een remix van marco borsato met als tekst: even slikken en weer doorgaan 
| Originally posted by Kaidreas ik heb nog veel hardcore platen... alle sommige noemen het zelfs gewoon hardstyle appelflap plaat---> die is echt zaaaaaaaalig first rebirth, darkman- synthetic drugs... nen hoop van neophyte, rtc, dht... enz enz... een remix van marco borsato met als tekst: even slikken en weer doorgaan |
idd zachten brol tis daarmee dak zeg, dat sommigen dit gewoon hardstyle noemen... dan is hardstyle gewoon hardtrance... en dan is hardtrance gewoon trance... en trance is gewoon softie muziek ---> hahahaha dope.. we zijn een bende softies
| Originally posted by Kaidreas idd zachten brol tis daarmee dak zeg, dat sommigen dit gewoon hardstyle noemen... dan is hardstyle gewoon hardtrance... en dan is hardtrance gewoon trance... en trance is gewoon softie muziek ---> hahahaha dope.. we zijn een bende softies |
ik speel zeker de 'bob de bouwer remix van K3'
Ik neem de laatste CD van Samson & Gert mee

Marshall mathers cd.. komt mee met mij
dan kunnen we lekker allemaal zingen...
soooooo long b*tch you did me sooooo wrong.. I don't wanna goooooo on livin' in this world without you 
| Originally posted by eieregooie Tss half 2 en 3 komen er toch ruim 13000 posts voorbij Dat komt neer op zo'n 146 bpm ![]() Dat wordt lekker t tempo erin dan Chris |
Dat wordt prog op 146 bpm of hardstyle 
idd, gewoon van alles wat mee 
Heb genoeg op cd/vinyl om mee te nemen en heb ook normale platentas en geen Neophyte tas meer 
pity

the fool
en ja hendrik, slikke !
Da's 3� meer eh!
| Originally posted by pooley omda ge hier zoveel zit zeker |

| Originally posted by Tiger777 Da's 3� meer eh! |
zijn er eigenlijk flyers en posters ?
anders wil ik wel wa posters ophangen in mijn school in Gent en wa flyerkes uitdelen of daar leggen ...
| Originally posted by emma zijn er eigenlijk flyers en posters ? anders wil ik wel wa posters ophangen in mijn school in Gent en wa flyerkes uitdelen of daar leggen ... |

Doet zoals ons JH, 10-15 affiches afdrukken met alles erop en eraan, en die op bepaalde locaties ophangen?
Kost u wat maar ge haalt het er wel uit
We could do that... wa kost da zo ongeveer?
Want voor scholen of winkels is da wel een idee, daar wordt het toch ni direct overplakt...