TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
mogen kleine Tommie's van 16 ook komen? nee he? 
dit feest word echt dé shit
heb er al zooooooo veeel zin in 
Zieke boel, ik heb voor Far From Over gestemt 
Btw, allemaal :
| quote: |
| York - The Reachers Of Civilisation Libra Presents Taylor - Anomaly (Calling Your Name) (Ferry Corsten Remix) Billie Ray Martin - Honey (Chicane Club Mix) Marc Vision - Time Gate (Update) BT - Mercury & Solace (BT 12- Mastermix) Cabala - Dark Blue Gypsy - I Trance You (Pappa & Gilbey Mix) Yahel & DJ Miss T - Going Up 4:04 7.43 Mb 256 $0.10 Technique - Sun Is Shining (Mash Up Matt Remix)Gouryella - Walhalla Kamaya Painters - Far From Over Lange - I Believe (DJ Tandu Remix) The Morrighan - Remember (To The Millenium) (Lange Remix) Tastexperience - Tantrix LN Movement - Golden Desert Part 2 Kamaya Painters - Summerbreeze Rui Da Silva - Touch Me Salt Tank - Eugina (Michael Woods Remix) Cass & Slide - Perception (New Vocal Mix) Mekka - Diamondback BT - Dreaming (Lucid's 12- Club Mix) Baracoa - Delirio (Venus Mix) Fortress - An Angel Saved My Life (Mark Shimmon & 3rd Degree Bern's Mix) Ballroom - 4AM (Marc O'Tool Remix) Coast 2 Coast Feat. Discovery - Home Breeder - Tyrantanic (Slacker's Kingdom Come Mix) Max Graham - Airtight Noa Assembly - Into The Fire DJ Hooligan - Hear You Now (Grand Chillas Mix) Starecase - Faith (Loafer Mix) Andain - Summer Calling (Josh Gabriel Mix) Solar Stone - Solar Coaster Tremor - Meia Lua (Steve Gibbs Mix) DJ Tiesto - In My Memory (Gabriel & Dresden Elephant Memory Vocal) Argonaut - Your Body Is A Temple World Clique - Don't Do It Chiller Twist - Stringz Ultd (Shelly Mix) Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Mix) Accessive Rhythm - Activate Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Mix) Nalin And Kane - Open Your Eyes Jericho - Personal Reflexion DJ Tiesto - Sparkles (Magikal Remake) |
Als ik zou stemmen dan komen de volgende zeker erin:
York - The Reachers Of Civilisation
Tastexperience - Tantrix
Kamaya Painters - Summerbreeze
Rui Da Silva - Touch Me
Cass & Slide - Perception (New Vocal Mix)
BT - Dreaming (Lucid's 12- Club Mix)
Coast 2 Coast Feat. Discovery - Home
Andain - Summer Calling (Josh Gabriel Mix)
Solar Stone - Solar Coaster
Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Mix)
Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Mix)
Nalin And Kane - Open Your Eyes
ik heb niet gestemt omdat ik niet kan kiezen te veel vette tracks. Hij kan ook gewoon alle 4 de cd's opzetten en dan verder een beetje gaan kutten met zijn mengpeneel
vermaak ik met ten TOP! 
jeuhh heb net al mijn kaarjtes binnen gekregen met de post

| Originally posted by Dj_Day-V Zieke boel, ik heb voor Far From Over gestemt |
kaartjes zijn ook binnen hier!!!
Ik zag op de envelop staan... Den Haag... ik d8 OH NEE DIE BOETE VOOR HET WILDPLASSEN IS ER!!!!!! gelukkig niet dus 
anders ga ik ook wat vaker wildplaasen 
wildplassen kost meer dan te hard rijden man
Ik heb nu net een boete binnen voor 9 kilometer te hard... 30 euri dus
Godverdomme tegen het gemeente huis in groningen aanpissen kost fucking 46euro
Als je nodigt moet dan moet het toch kunnen 
Kaarten zijn ook binnen hier 
Ik heb vandaag ook netjes mijn evelopje met kaarten gehad
Ik ook kaartjes ontvangen 
En mijn boete voor te hard rijden was 50 eur ofzo... Heb er vannacht nog een gehad omdat ik in een straat reed waar dat blijkbaar niet meer mocht
Hop 45 eur...
Had er laatst ook weer twee. Eentje voor fietsen zonder lichten (25e) en eentje voor paar kms te hard (30e). Tegen de laatste een mooi bezwaar aangetekend, waarna ik enkele brieven van de officier van justitioe heb ontvangen dat me bezwaar wordt bekeken.
heb mijn twee kaartjes ook binnen, nu nog een maandje wachten en dan gaan we los!
de 4 kaartjes binnen, en vreemd genoeg alle 4 op mijn naam. 
Shit.. ik keek van de week of ik nog kaartjes kon bestellen maar helaas...
Wanneer hebben jullie je kaartjes besteld?
Heb net effe gemailed of er misschien toch nog kaartjes zijn maar ben der bang voor 
| Originally posted by Mindphaser Shit.. ik keek van de week of ik nog kaartjes kon bestellen maar helaas... Wanneer hebben jullie je kaartjes besteld? Heb net effe gemailed of er misschien toch nog kaartjes zijn maar ben der bang voor |
| Originally posted by eieregooie Ik ook kaartjes ontvangen ![]() En mijn boete voor te hard rijden was 50 eur ofzo... Heb er vannacht nog een gehad omdat ik in een straat reed waar dat blijkbaar niet meer mocht Hop 45 eur... |

Thx HBtje 
| Originally posted by Mindphaser Shit.. ik keek van de week of ik nog kaartjes kon bestellen maar helaas... Wanneer hebben jullie je kaartjes besteld? Heb net effe gemailed of er misschien toch nog kaartjes zijn maar ben der bang voor |
Zijn er nog mensen die wel kaartjes hebben besteld op zaterdag 19 maart maar nog steeds de kaartjes niet hebben ontvangen?
Want ik heb nog steeds niets ontvangen en als ik de enige ben dan ga ik er maar eens achteraan hoe dat nou weer kan.
| Originally posted by dj pdv Zijn er nog mensen die wel kaartjes hebben besteld op zaterdag 19 maart maar nog steeds de kaartjes niet hebben ontvangen? |
Ik heb nog steeds een kaartje over... wie wil toch wel graag hier heen maar heeft zelf geen kaartje?