TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- reisplannen
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »
| quote: |
| Originally posted by Gladius wie gaat er nu ook in de McDonalds eten in het buitenland |

| Originally posted by Gladius fetakaas is lekkerrrr btw! |
De feta in Griekenland proeft wel een stukske straffer dan die ge hier in de winkels vindt. Twee heerlijke mezedes (=voorgerecht) met feta die we hebben geprobeerd zijn Feta Saganaki (gefrituurde rechthoekige blok feta met een korst van sesamzaad) en Spanokopites (taart van bladerdeeg met feta en (vooral) spinazie).
| Originally posted by CygnusX behalve de McDonalds (bijna bestolen daar + ziek van het eten). |
| Originally posted by pooley detaaaailsss !!! |
^how man die grieken zijn precies wel behulpzaam, zijn ze ook wat vriendelijk??
| Originally posted by Kaidreas ^how man die grieken zijn precies wel behulpzaam, zijn ze ook wat vriendelijk?? |
Voila, daarstraks thuis aangekomen van mijn reis naar scandinavie; was gewoon zalig!!!! Ik kom nu net op tijd terug voor Tomorrowland
, dus ik ging met veel zin terug naar huis; hopelijk is het weer dan ook zo goed zoals in Noorwegen
Over 23 minuten landen wij op Eivissa!
Ah shit, week te vroeg
Nog een weekje volhouden 
| Originally posted by Jakhira Ondertussen wordt het oktober |

Vannacht vertrek ik voor 8 dagen naar Polen
www.kolobrzeg.pl
We nemen daar deel aan het Interfolk festival, en eerst gaan we met de groep 2 dagen sightseeing doen in Berlijn. Daarna Polen, en 1 ding staat al vast: Beach party!! 
ik ben drie jaar geleden ook naar Polen geweest; mooi land, en de armoede valt echt goe mee. Ze staan mss wel wa achter op alles, maar da maakt het juist zo leuk om ernaar toe te gaan. Gdansk en Krakau zijn de moeite waard, Warschau heb ik nie gezien. In het zuiden onder Krakau hebben we ook prachtige natuurreservaten bezocht; en naar het schijnt komen daar ook nog beren voor, maar die heb ik toen nie gezien
. Wat me ook nog bijblijft zijn de supergevaarlijke wegen daar
, ge hebt daar nog van die 3 rijstroken, de middenste om voorbij te steken; en die polen zijn nie zo voorzichtig 
Den buschauffeur ga afzien dan precies 
Mont Ventoux was fameeeeuuuus afzien 
ma damn, was ongelofelijk 
volgend jaar opnieuw
hehe nice one. foto's?
ik heb ter een paar van de opwarming en het afstelle.. de rest is nog met een nietdigitaalfototoestel gemaakt.. aangezien men pa daar nog nie mee kan werke 
ik zal ter morge al een paar opzette.. ook die van in san siro 
| Originally posted by CygnusX De pix volgen nog. |
tx benny! die zuilen van dien Olympeion, wow
maar ondanks de pracht zou ik het daar door het massatoerisme wss snel beu worden. Die tempels enz zijn wel maf om te zien, maar had je niet zo'n gevoel van verzadiging, dat er gewoon teveel ligt (zoals Forum Romanum) om deftig te kunnen bezien?
btw, dat eten ziet er allemaal heerlijk uit! feta, jummieeee =)
san siro
^ nice
training meegevolgd ?
nee.. was geen bezig.. spelers kome daar de dag van de match of de dag tervoor pas aan.
en ze ware ter ook aant werke dus de tour was wel ingekort mjah, was toch nog sjiek
| Originally posted by Gladius die zuilen van dien Olympeion, wow |
Echt indrukwekkend, een pak groter dan het Parthenon en het Theseion. Spijtig dat er van de 104 zuilen nog maar 15 overblijven.| quote: |
| Originally posted by Gladius had je niet zo'n gevoel van verzadiging, dat er gewoon teveel ligt (zoals Forum Romanum) om deftig te kunnen bezien? |
| Originally posted by Gladius maar ondanks de pracht zou ik het daar door het massatoerisme wss snel beu worden. |
Terug van een weekske center parcs in de Kempervennen,was wel maft en nog redelijk geluk gehad met het weer.Cool daar is het snowcenter, donderdag gaan skie�n en dan buiten komen op slippers in een zonneke van 26�
Elke dag een pootje baden in het tropisch zwembad en dan 's avonds sauna'ke in den bungalow
Wel veel Engelsen daar amai,ge zag het trouwens als ze met de velo reden wie Engels was,een paar spookrijders ontmoet.Het park op zich was wel goed,maar nergens is het toch beter dan in ons eigen Belgi� in de vossemeren.
| Originally posted by cyberia nergens is het toch beter dan in ons eigen Belgi� in de vossemeren. |

so meneer werkt in Erperheide
da's werken in een ontspannen sfeer zeker?En over 't jaar(buiten de vakantie's) is er dan veel volk of valt da goe mee?wel leuk dage zo nen bon krijgt
Erperheide is eigenlijk ��n van de parken die vrij geod bezet is door heen het jaar. Voor september is het wel minder druk, maar het park zal wel nog vrij goed vol geraken. Tegenwoordig is er de mogelijkheid om ook last minute te boeken heb ik vernomen, dus veel mensen maken daar nu gebruik van, is goedkoper 
is idd werken in een heel ontspannen sfeer
, maar kga der binnekort wel mee stoppen denk ik. Kben nu afgestudeerd en op zoek naar werk. Als ik da ene keer gevonden heb zal ik na een hele week werken wel nie al te veel goesting meer hebben om da in't weekend ook nog te gaan doen
Polen was ook redelijk aangenaam!
Kga jullie ni vervelen met het folkloristische aspect van de reis (hoewel ik wel mag zeggen dat het echt een enorme kick geeft wanneer er 2500 mensen u een staande ovatie geven nadat ge uw moeilijkste reeks pefect gevendeld hebt
), maar het ontspanningsaspect was zeker de moeite waard! Prachtig weer, druk strand, gezellig stadje, overal goed en goedkoop eten te krijgen, goedkope drank, zeker een aanrader! 
www.kolobrzeg.pl
Ginder trouwens ook met de vetste ge�mproviseerde setup ooit een feestje gedraaid