TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Can u feel it?
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]

Posted by TOR on Apr-29-2007 10:48:

quote:
Originally posted by domineesje
Zalig als afsluiter van een warme dag, op de fiets rondfietsen...

Ik fiets altijd rond op de motor.

Posted by Kodama on May-02-2007 20:58:

quote:
Originally posted by TOR
Ik fiets altijd rond op de motor.

-----------------------------------------------------

Ik heb het begin van de lente al uitgebreid gevierd.
Al een maand zalig weer, niet goed voor de studies...
wel goed voor m'n humeur.
Ik vind dit weer zalig, 's namiddags zwemmen, 's avonds weg met vrienden.
Een terrasje doen, in het veld muziek luisteren aan de auto onder een sterrenhemel...
Ik ga vragen als ik nie bij Markus Schulz mag gaan wonen in Miami, dan heb ik altijd dit weer.
De zondag nog iets cool gedaan, de auto in een bos gezet.
Koffer open, laptop op de hoedeplank en aangesloten op de speakers van de auto.
En dan met enkele vrienden en vriendinnen achter m'n auto gaan zitten in tuinstoelen en dan The Blair Witch Project gekeken.
Het was niet griezelig maar wel gezellig met de slaapzakjes allemaal.

De lente en zomer is heerlijk!(als het goed weer is toch )

Posted by TOR on Jan-24-2008 19:35:

Het is triestig gesteld met het weer de laatste tijd.
Om lui van te worden.

Posted by Antony on Jan-24-2008 20:43:

triestig? tzou putteke winter moete zijn en zitten elke dag boven de 10 graden. ook amper neerslag, mij hoorde ni klagen.

Posted by TOR on Jan-24-2008 21:19:

In welk land heb jij geleefd?

Qua temperatuur kunnen we idd niet klagen, maar Oost- & West-Vl. hebben de laatste weken toch redelijk wat wind en neerslag over zich heen gehad. Het is gewoon ook al een hele tijd grauw buiten, weinig zon gezien..

Posted by Antony on Jan-24-2008 21:28:

wind was er wel idd... maar ik ga sinds begin dit jaar elke dag met de fiets naar het werk. had speciaal een regenbroek gekocht. en heb ze nog niet moeten gebruiken. tis vooral daar dat ik me op baseer :d en dat zijn verschillende uren, soms om 7u, 12u of 22u. dus ik klaag echt ni.

tkan wel dat antwerpen droger is gebleven natuurlijk

Posted by jeronimo_jd on Jan-24-2008 21:55:

goed studeerweer anders

Posted by Gladius on Jan-24-2008 21:56:

quote:
Originally posted by Antony
tis vooral daar dat ik me op baseer :d en dat zijn verschillende uren, soms om 7u, 12u of 22u. dus ik klaag echt ni.

tkan wel dat antwerpen droger is gebleven natuurlijk

ik ben ook niet voor de kou, maar als ik mij 's morgens op de fiets moet spoeien en ik heb dan wind tegen zoals de vorige weken... dat is echt zo hatelijk. maar als ge terug naar huis rijdt is het wel lekker =). al bij al toch liever vriestemperaturen en nen blauwen hemel dan grijs weer met regen & wind.
fietsen in de sneeuw is echt zo zalig

Posted by MikeVee on Mar-25-2008 08:09:

Heerlijk zware sneeuwbui atm

Posted by Devilex on Mar-25-2008 08:15:

Ik herinner me nog dat we vorig jaar rond deze periode reeds op het strand konden gaan liggen, en nu is het juist het omgekeerde.

Posted by Xilver on Mar-25-2008 08:20:

tklimaat is nor de kloten, paniek!

Posted by Real on Mar-25-2008 09:36:

Onzin. Hippienonsens.

Posted by Gladius on Mar-25-2008 10:50:

Godmiljaar wasdadier!

Posted by Real on Mar-25-2008 11:09:

Hier heeft het daarnet even gesneeuwd, maar voor de rest is het deze voormiddag altijd zonnig geweest.

Posted by FCB_Fanatic on Mar-25-2008 13:06:

ik ben alvast blij dat ik mij deze week vrij heb gepakt en dus niet iedere dag naar Brussel moet door dat weer

Posted by The_G0dfather on Mar-25-2008 19:22:

ad andere kant, vakantie nemen met dit weer...

Posted by Devilex on Mar-25-2008 19:26:

Twas daarjuist in man bijt hond over een gezin die zich een caravan hadden gehuurd voor tijdens de paasvakantie. Die zitten ginder nu al die tijd zonder verwarming in die saaie caravan .

Langs de andere kant, als je naar vorig jaar kijkt dan had je daar wel ideaal gezeten.

Posted by djcresto on Mar-25-2008 22:43:

Vandaag zaten we met het werk in Walibi. Beetje fris dat wel maar voor de rest bleef het vandaag droog dus met het weer viel het best wel mee.

Het zwakste openingsweekend voor Walibi in 15 jaar trouwens. Zorgde er wel voor dat je op alle attracties direct opkon. In de Vertigo zelfs 3x na elkaar zonder te moeten afstappen.

Posted by Gladius on Mar-25-2008 23:38:

quote:
Originally posted by djcresto
Vandaag zaten we met het werk in Walibi. Beetje fris dat wel maar voor de rest bleef het vandaag droog dus met het weer viel het best wel mee.

Het zwakste openingsweekend voor Walibi in 15 jaar trouwens. Zorgde er wel voor dat je op alle attracties direct opkon. In de Vertigo zelfs 3x na elkaar zonder te moeten afstappen.

woah, die vertigo ziet er wel maf uit, da's precies iets nieuw. de moeite?

Posted by FCB_Fanatic on Mar-26-2008 00:43:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
ad andere kant, vakantie nemen met dit weer...

Ik had nog 5 dagen van 2007 over en die moesten zowiezo voor de 31ste maart worden opgenomen zoniet verloor ik die. Ik had ze eerder kunnen nemen en beter weer kunnen hebben dan nu (wat op voorhand niet te voorspellen zou zijn natuurlijk), maar wel met de zekerheid dat er minder kameraden vrij zouden hebben dan nu het geval is.

Heb er dus voor gekozen om ze met de paasvakantie op te nemen. En de tijd die ik hier en daar nog vrij heb, probeer ik op te vullen met het bekijken van een aantal series waar ik de laatste maanden nauwelijks tijd voor had (o.a. Prison Break S03, Heroes S02, ...)

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]