TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance Appreciation Thread
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »

Posted by Real on Jan-21-2006 13:49:

Tis Dreamwaver volgens Discogs.

http://www.discogs.com/release/21012

Sample
E�n van de 2 is Zombie, de andere is Liquid:MM.

Posted by Vishnu on Jan-21-2006 14:03:

quote:
Originally posted by Real
Tis Dreamwaver volgens Discogs.

http://www.discogs.com/release/21012

Sample
E�n van de 2 is Zombie, de andere is Liquid:MM.

Da verklaart veel
Wel vreemd dat het onder 2 namen circuleert.

Posted by Jasperovitsj on Jan-21-2006 15:22:

Kheb die plaat, en Liquid M:M is inderdaad zwaar flippen!!
En vreemd genoeg heeft Guy naets die dan een beetje aangepast en bewerkt en dan opnieuw gereleased als Jericho - Personal Reflection, wat dan op ISOS 3 verscheen. Vreemde zet van hem

Posted by Vishnu on Jan-21-2006 17:17:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Kheb die plaat, en Liquid M:M is inderdaad zwaar flippen!!
En vreemd genoeg heeft Guy naets die dan een beetje aangepast en bewerkt en dan opnieuw gereleased als Jericho - Personal Reflection, wat dan op ISOS 3 verscheen. Vreemde zet van hem

OMG das waar!
Da had ik er nog niet eens in gehoord.
Vind Personal Refelxion goed, maar Liquid:mm nog beter.

Posted by Belgian Bonzai on May-26-2006 17:01:

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
James Wood presents Wandii - Kinetic Caper

Aaaaah, ze gaan em releasen, prachtig! Komt uit op Total Digital Recordings, da's als j'et mij vraagt heel goed bekeken van Bonzai, want da's toch een zware tune imo.

Nu we toch bezig zijn, mijn toppies voor het moment (sorry als ik weer in herhaling val):

Orjan - Arctic Globe
Arksun - Arisen (Parc Remix)
Envio - For You
juist ja, ik heb asot 246 gehoord
Duende - Ilimitado (Original Mix)
Narthex - Bully (Parc Remix)
Jose Amnesia vs. Shawn Mitiska - My All (Flash Brothers Remix)

en dan nog een id vanuit een Le Saux set, maar die moet ik nog opzoeken, want de tl op zijn forum komt nie overeen.

edit, ow ja, en M.I.K.E. - Voices From The Inside (Original, u leest het goed, ja, Original Mix)

Posted by Push2005 on May-26-2006 17:19:

Ik begin echt into "the sound of progression" te geraken

Odyssee - Evolution
Odyssee - Behind The Falls
Progression - Sands Of Time
Progression - Red Alert (en in mindere mate Superstitious)
Progression - Technophobia
Progression - Ocean Green
Progression - Purify

/me likes ... Eens wat afwisseling voor de voorgekauwde trance

Posted by Phortastic on May-26-2006 17:20:

progression roelt

Posted by Shadowkid on May-26-2006 17:32:

quote:
Originally posted by Push2005
Ik begin echt into "the sound of progression" te geraken

Odyssee - Evolution
Odyssee - Behind The Falls
Progression - Sands Of Time
Progression - Red Alert (en in mindere mate Superstitious)
Progression - Technophobia
Progression - Ocean Green
Progression - Purify

/me likes ... Eens wat afwisseling voor de voorgekauwde trance

Voeg daar:

Inbox - Sound of silence
Inbox - Snapshot
Inbox - Points of departure
Inbox - Freelander
Odyssee - 2morrow
Odyssee - Cruise control
Odyssee - Maya
Odyssee - Yucatan
(en de rest die ik nog zou vergeten)

ook maar allemaal aan toe

Ze heersen idd wel. Herkenbare sound, melodieus en ze onderscheiden zich toch wel van de standaard trance.

Posted by Phortastic on May-26-2006 17:51:

In Deep Sounds nog vergeten

Posted by TOR on May-26-2006 18:20:

quote:
Originally posted by Shadowkid
Odyssee - 2morrow

Die heerst

Net als In Deep Sounds, ja

Posted by Push2005 on May-26-2006 18:57:

Nee, kheb die bewust allemaal eruitgelaten

Die inboxes zijn allright; die andere doen me nog nie echt veel.

Posted by Zehra on May-26-2006 19:10:

progression

Posted by RadiantB on May-27-2006 17:59:

Out Of Grace - Mindblast/Mana Burn
Sample 1
Sample 2

Out Of The Past - Mystery/Evolution
Samples

Misschien iets te hard naar jullie goesting, maar ik vind alle tracks lekker. (tech trance for the win imo)

Posted by Real on May-29-2006 08:54:

Club Scene Investigation - Direct Dizko (Sander Van Doorn Remix)

Onder deze naam released op Dancetunes. Licentieproblemen zeker?

Posted by Bertn on May-29-2006 09:04:

quote:
Originally posted by RadiantB
Out Of Grace - Mindblast/Mana Burn
Sample 1
Sample 2

zwakste Out of Grace-release ooit

Posted by mellow_head on May-29-2006 11:34:

quote:
Originally posted by Bertn

Idd *zoekt naar Anglia*

Posted by RadiantB on May-29-2006 15:38:

quote:

140 BPM nooit gehoord zeker ? (Obscura was ook niet veel soeps btw)
Sinds Anglia/Obscura heeft Marco V resoluut voor een andere sound gekozen, omdat de oude niet meer in trek was.
Ik verkies ook Diminish - Feel That of Southside Spinners - Luvstruck (2 van zijn oudere hits), maar ik apprecie�r zijn nieuwe stijl wel.

Posted by Bertn on May-29-2006 15:52:

obscura roeleerde in den tijd anders wel een pak

Posted by Dj LPG on May-29-2006 16:33:

quote:
obscura roeleerde in den tijd anders wel een pak

+1

Posted by Real on May-31-2006 11:55:

SO SERENE GETS RE-RELEASE !!!

A while ago, Armin van Buuren presented his A State of Trance Yearmix 2005. For this album, he did some special edits. One of them was a mash-up of So Serene with the Anjuna trancer 'Time Goes By' by Carrie Skipper. Armin blended the original's piano with the beautiful vocals by Carrie into a fine alternative to the original remix.

The reponses to this new creation have been incredible. So incredible actually, that the decision has been made to give this mash-up an official release! Soon you will be able to get your hands on this gem. More information, e.g. release date and full title, will follow soon!

Fijne mashup, maar kben em ondertussen wel redelijk beu.

Posted by Shadowkid on Jun-10-2006 08:14:

Hoe meer ik Orjan - Prison Break beluister, hoe beter ik hem vind. Maar ook hoe meer ik het een rip-off vind van Jonas zijn sound.

Nuja, er zijn veel producers wiens sound op elkaar lijkt, maar Jonas heeft toch een vrij typische/eigen sound en kvind het lame als iemand dat nu gewoon zou overnemen. Ik vind de sound zo sterk overeenkomen, dat ik zelfs zou denken dat Jonas meegewerkt heeft aan deze track. Het lijkt wel een combinatie van Estuera tracks.

Posted by Push2005 on Jun-10-2006 09:13:

quote:
maar Jonas heeft toch een vrij typische/eigen sound

Jonas heeft zeker z'n eigen sound maar kvind dat hij het veel te veel uitbuit. Moest hij nu eens wat tijd laten tussen de releases, ok... Maar Sobre Saliente, Sonrisa, ook de lead in die Split remix ... trekken veel te veel op Silent Waves vind ik. Het zijn mooie liedjes, daar niet van; maar khoop dat hij er niet nog een pak bovenop doet of kzal die sound rap beu worden denk ik

Posted by Bl@ckOut on Jun-10-2006 10:52:

quote:
Jonas heeft zeker z'n eigen sound maar kvind dat hij het veel te veel uitbuit. Moest hij nu eens wat tijd laten tussen de releases, ok... Maar Sobre Saliente, Sonrisa, ook de lead in die Split remix ... trekken veel te veel op Silent Waves vind ik. Het zijn mooie liedjes, daar niet van; maar khoop dat hij er niet nog een pak bovenop doet of kzal die sound rap beu worden denk ik

Vind ik ook wel. Hij moet er op letten dat hij z'n sound en zo niet te veel uitmelkt. De melodie in Second Turn bijvoorbeeld doet mij enorm aan Flow denken.

edit: Daarmee wil ik natuurlijk zeker niet zeggen dat het een slecht nummer is, verre van

Posted by Shadowkid on Jun-10-2006 11:16:

quote:

Ja, ge hebt wel een punt. Iets meer variatie of tijd tussen de releases zou geen kwaad kunnen. Nu is het idd zo dat enkele nummers toch iets aan aantrekkingskracht inboeten omdat ze sterk aan vorige tracks doen denken. En hij heeft ook al getoond dat het kan. Tussen Flow, Silent Waves en Tales of the south zit meer dan genoeg variatie en die dragen toch zijn typische sound.

En als nu andere producers die sound gaan imiteren, komt ook dat zijn nummers niet ten goede. Maar uiteindelijk heb ik toch liever dat zijn tracks iets meer op elkaar lijken (de meeste van zijn melodie�n vind ik erg goed, en dat doet ook al veel), dan dat hij echt de standaard trance-sound hanteert en het pas echt saai wordt hoor. MIKE heeft ook heel wat nummers die op elkaar lijken, maar hij zelf onderscheidt zich wel van de rest.

Maar bon, mijn punt was eigelijk gewoon dat Orjan (in het geval van Prison Break) Jonas beript heeft

Posted by Bertn on Jun-10-2006 12:18:

quote:
Hoe meer ik Orjan - Prison Break beluister, hoe beter ik hem vind. Maar ook hoe meer ik het een rip-off vind van Jonas zijn sound.

Nuja, er zijn veel producers wiens sound op elkaar lijkt, maar Jonas heeft toch een vrij typische/eigen sound en kvind het lame als iemand dat nu gewoon zou overnemen. Ik vind de sound zo sterk overeenkomen, dat ik zelfs zou denken dat Jonas meegewerkt heeft aan deze track. Het lijkt wel een combinatie van Estuera tracks.

die Prison Break, is dat dan gebaseerd op het theme van de gelijknamige serie? Ferry corsten heeft ook al een remix gemaakt van het prison break theme...

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »