TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 »
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Franzelare laat je nog even weten of je mijn kaartje overneemt, dan kunnen we wat afspreken... Glaniskanis heeft namelijk ook interesse en via Marktplaats wordt er inmiddels al 65 euro geboden! |
Aan 'bekenden' hoef ik er ook geen winst op te maken...
| Originally posted by Tim81 Aan 'bekenden' hoef ik er ook geen winst op te maken... |

Ga vanavond al naar Tilburg (dan kan ik tenminste nog een beetje uitslapen morgen
). Ik luister onderweg wel 2 sets van de TA-mix-contest om een beetje in de stemming te komen 
Heb er zin in! Tot morgen!
| Originally posted by moogwai Ga vanavond al naar Tilburg (dan kan ik tenminste nog een beetje uitslapen morgen ) |
Er zijn 2 lockerbox stands aanwezig dus daar kun je je spullen mooi in kwijt! Don't we just love lockerbox
Heb er superrrrr veel zin in!!!!! Kan eigenlijk niet meer wachten

| Originally posted by magrec weinig trens in de line up he (lees geen armin ) |
Ik heb er ondertussen erg veel zin in. Zie de meesten van jullie morgen vast wel ergens rondhobbelen.
Pffff... Ik ben nu al gaar!
Maar morgen wordt een goed feestje gok ik zo...
Helemaal LOS morgen!
Dikke voorpret al de hele week! ZIN!!! 
| Originally posted by Partyhardy! Helemaal LOS morgen! Dikke voorpret al de hele week! ZIN!!! |
| Originally posted by HiGH_NrG Ga je zo al met je slaapzakje voor de ingang liggen? |
| Originally posted by Partyhardy! Goed plan! |
ZIN!!! 
| Originally posted by HiGH_NrG Ga je zo al met je slaapzakje voor de ingang liggen? |
tot morgen allemaal!
zoo wat heb ik hier een enorme zin in zeg!
t begint te kriebelen hier

Ready for take off! Over een half uurtje stappen we in de auto richting Best... Het weer ziet er goed uit en de voorspellingen zijn perfect, daarnaast natuurlijk een uitverkocht feestje met veel goede muziek en een ongekende sfeer! Kortom ik heb er zin in!!!!!!!!! 
Ben d'r vandoor! Tot straks! 
Was weer een super feestje! Heerlijk weer, fijne muziek en erg goed publiek zoals gewoonlijk op Extrema feesten!!!
Dagje is ook gemaakt door gezelschap van aantal TA's, was super gasten! (alleen Tim niet gezien?!) Verder lekker staan knallen met Original
op Digweed!
Digweed had aantal onwijze knallers in zijn set, in tijden niet zulke climaxen gehoord in een nummer! Verdere minpuntjes: alweer viel Chable tegen, Bram,
!Brothers & Sisters! en het was overall gewoon te druk op het terrein...
Nu off to Ibizaaaaah 
Het was vet! 
Morgen meer 
Ook ik ben weer veilig thuis...
OH WHAT A DAY!!!!
Extrema rocks: prachtig weer, lekker sfeertje en goede muziek! 's Middags was het te warm in de tenten, dus heb ik me lekker vermaakt bij o.a. Tiefschwarz en Acquaviva. Vervolgens zette Digweed inderdaad de tent op z'n kop (MEESTERLIJK! We twijfelden heel erg om door te rijden naar Panama, maar helaas moest een van onze passagiers echt naar huis)! Ook Dekay gooide er nog een paar knallers tegenaan. Guetta was een waardig afsluiter op de main, met een aardige closing act.
Na 's morgens mijn kaartje aan Franzelare te hebben verkocht (leuk feestje gehad man?!) alleen Sido tegen gekomen in de Progressive-tent..... vaag!
Binnenkort meer (en wat foto's)...
Coole dag. Achtereenvolgens gezien...
- Kosmas Epsilon
- Tiefschwarz
- Luke Chable
- Andy Jarrod
- John Digweed
- Thomson / Caz ;p
- David Guetta
Toppers voor mij waren Andy Jarrod en John Digweed. Jammer dat digweed eigenlijk geen interactie heeft met het publiek, maar aan de andere kant een uitdaging om zoveel mogelijk kapriolen uit te halen om zijn aandacht te krijgen. ;p David Guetta was waardeloze, slecht gemixde commerciele troep en daarom zijn we maar net iets na half 11 voldaan vertrokken.
Prima vermaakt gister daar onder de rivieren. Werd lekker gedraaid. Af en toe een beetje te warm en te druk natuurlijk. Maar prima te doen...