TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Smoelenthread!!!
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
De reden waarom ik da zeg is omdat er immens over gesproken wordt. Vraag ik mij af of ze dan echt zo speciaal is? (innerlijk & uiterlijk)
| quote: |
| Originally posted by mrcanon De reden waarom ik da zeg is omdat er immens over gesproken wordt. Vraag ik mij af of ze dan echt zo speciaal is? (innerlijk & uiterlijk) |
| Originally posted by mrcanon ik ben dus al op verschillende plaatsen geweest waar Aur�lie was, maar nog nooit in het echt geSPROKEN, ah toch op Illusion @ the beach, ma dan zat ik nog nie op TA. Maar twas dan ook maar vluchtig. Kzou die wel nu keer int echt willen SPREKEN, minder vluchtig , maybe TE. Das ier al zonder bijbedoelingen eh Beter zo New Wave? |

| Originally posted by mrcanon ik ben dus al op verschillende plaatsen geweest waar Aur�lie was, maar nog nooit in het echt geSPROKEN, ah toch op Illusion @ the beach, ma dan zat ik nog nie op TA. Maar twas dan ook maar vluchtig. Kzou die wel nu keer int echt willen SPREKEN, minder vluchtig , maybe TE. Das ier al zonder bijbedoelingen eh |
?
| Originally posted by Aur�lie Wat had je toen te melden ? |
volgens mij issie net door de mand gevallen 
| Originally posted by Tiger777 volgens mij issie net door de mand gevallen |
Om op uw post terug te komen. New wave maakt er gewoon een spelletje van. Tis echt niet de bedoeling om het ernstig over mijn uiterlijk te hebben
. Noch dat van andere BETA's. 't Zou anders dik kunnen tegenvallen vrees ik
.
Da weet ik nog nie ze, heb al paar foto's van u gezien, die van op dance valley en ook paar van op tomorrowland en kvind u toch wel een knappe. Ne foto toont mss soms wel anders ma toch.
Maar eigenlijk moe een meiske nie superknap voor mij zijn, ell� kwenie, ge bepaalt da ook zelf nie eh, ge wordt gewoon verliefd op iemand, ja ok ge vind ze dan wel knap, ma kbesef soms ook wel da die persoon gewoon iets speciaals eeft waardoor ge aangetrokken zijt. Kheb geen gevoelens voor u ofzo ze, ma kwil gewoon maar keer zeggen, hoe da ik er over denk 

| Originally posted by mrcanon Maar eigenlijk moe een meiske nie superknap voor mij zijn, ell� kwenie, ge bepaalt da ook zelf nie eh, ge wordt gewoon verliefd op iemand, ja ok ge vind ze dan wel knap, ma kbesef soms ook wel da die persoon gewoon iets speciaals eeft waardoor ge aangetrokken zijt. Kheb geen gevoelens voor u ofzo ze, ma kwil gewoon maar keer zeggen, hoe da ik er over denk |
| Originally posted by Tiger777 Waarop de poel beslist het toch maar te wagen en een foto te posten |
oh nee..ik ben verlegen
hell with it
Doesn't really ring a bell, maja 3 jaar is a long time, ik kan mij onmogelijk herinneren wie ik allemaal gezien heb op die school 
misschien
(waarom ik dat nog heb/bijhou: omdat ik als msn avatarke zet als ik "WTF?" wil tonen)
Enfin, ja, da is wel he... Misschien kent ge nabistai wel, heeft daar ook gezeten, ook e jaar voor u.
enfin, morgen, Inhaallessen, om 7 uren uit bed
=> Slapen ![]()
| Originally posted by Tiger777 oh nee..ik ben verlegen |
| Originally posted by Shadowkid Doesn't really ring a bell, maja 3 jaar is a long time, ik kan mij onmogelijk herinneren wie ik allemaal gezien heb op die school |
| Originally posted by Tiger777 Waarop de poel beslist het toch maar te wagen en een foto te posten |
op vraag van push moest ik hier een foto zetten van mijzelve waarop ik niet zo "boos keek gelijk op de vorigen". Wel ziehier het resultaat:

Mijn bijdrage spijtiggenoeg
heb ik geen betere foto
Originally posted by Bertn |

| Originally posted by MikeVee Mijn bijdrage spijtiggenoeg heb ik geen betere foto |
| Originally posted by MikeVee Mijn bijdrage spijtiggenoeg heb ik geen betere foto |
soz for ruinin that reply 
is da een fles wodka? eristoff? doe da weg vent, dat is al vuiligheid, wa denkt ge da ik binnenhad op die foto dat ik zo slecht wa. Ja idd da
Resultaat: ik wil da de eerste weken niemer zien.
zatte japanners langs de E40, nice