TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!!
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 »


Posted by MaGiK54 on Jun-08-2005 19:34:

0 - 2


Posted by Phortastic on Jun-08-2005 19:38:

Conclusie: ondanks dat wij een pak kleiner zijn ownen wij NL op gebied van sport over de jaren heen


Posted by Fkwebeman on Jun-08-2005 19:41:

quote:
Originally posted by Phortastic
Conclusie: ondanks dat wij een pak kleiner zijn ownen wij NL op gebied van sport over de jaren heen


Zullen we het even over grote sportprijzen hebben?

EK voetbal bijvoorbeeld..

owh verrek, was het niet Belgie dat als eerste gastland ooit in een voetbaltoernooi al in de groepsfase uitgeschakeld werd?


Posted by Phortastic on Jun-08-2005 19:44:

lol dude er zijn andere dingen dan voetbal hoor
tis net of half NL maar 1 sport kent


Posted by jp on Jun-08-2005 19:44:

quote:
Originally posted by Phortastic
Conclusie: ondanks dat wij een pak kleiner zijn ownen wij NL op gebied van sport over de jaren heen


Athene 2004 G Z B

Netherlands 4 9 9
Belgium 1 0 2

Sydney 2000 G Z B

Netherlands 12 9 4
Belgium 0 2 3


Posted by Phortastic on Jun-08-2005 19:46:

ja al die gay sporten op de olympische spelen passen wij wel voor


Posted by Fkwebeman on Jun-08-2005 19:50:

quote:
Originally posted by Phortastic
lol dude er zijn andere dingen dan voetbal hoor
tis net of half NL maar 1 sport kent


Kijk dat jullie er gigantisch slecht in zijn betekent natuurlijk nog niet dat wij maar aan 1 ding denken..

Mannen-tennis
Korfbal
Honkbal
Hockey


Posted by MaGiK54 on Jun-08-2005 19:52:

0 - 4........do I see more


Posted by jp on Jun-08-2005 19:55:

quote:
Originally posted by Phortastic
ja al die gay sporten op de olympische spelen passen wij wel voor


Dacht het niet he

http://www.bgs.org/nl/nieuws.html

joehoe


Posted by Roger on Jun-08-2005 20:03:

quote:
Originally posted by jp
Dacht het niet he

http://www.bgs.org/nl/nieuws.html

joehoe



Posted by nwopper on Jun-08-2005 20:11:

Staat t al 0-4?
ff kijken hoor!


Posted by Jasperovitsj on Jun-08-2005 20:14:

quote:
Originally posted by Fkwebeman


Mannen-tennis

Nou ja, waar zitten tegenwoordig de Nederlandse mannen? Sinds die boomlange kerel (ben z'n naam kwijt) op Roland Garros heb ik toch ook niks meer gehoord van nederlandse mannen. Terwijl de Belgen tegenwoordig toch weer goed presteren met Malisse en de broertjes Rochus. Grand Slam titel op Roland Garros is niet mis, ook niet in het dubbelspel

Om nog maar te zwijgen van Henin, die op haar 23ste al haar 4de Grand Slam titel pakt


Posted by Blik on Jun-08-2005 20:15:

quote:
Originally posted by X-Tune
Veni, vedi, vici NLTA
(07/06/2005)


Als je zo nodig stoer in een andere taal wilt praten doe het dan ook goed

Veni, Vidi, Vici zei Julius Caesar ooit, wijze woorden die een blatend schaap als jij nooit en te nimmer zou mogen gebruiken


ow ja: hoera hoera hoera, we gaan naar het WK


Posted by Daveje on Jun-08-2005 20:17:

lullig alleen voor lucius... gebroken kuitbeen


Posted by Remy D on Jun-08-2005 20:19:

ik weet nog goed dat die homo zwemmer uit Belgie in Atlanta op de eerste dag goud haalde...

je had ze moeten horen in Belgie!! "o wat zijn we goed en nederland niet" zo zaten ze allemaal daar in belgie, maar aan het einde van de OS hoorde je geen belg meer.

stakkers zijn het, ze hebben nog wel een nederlandse schaatser nodig om uberhaupt op de winterspelen aanwezig te zijn!!! Zelfs Jamaica doet daaraan mee maar Belgie heeft een nederlander nodig...


Posted by Freezel on Jun-08-2005 20:22:

Je kopt ze toch altijd maar weer mooi in Remy


Posted by Muppy on Jun-08-2005 20:23:

quote:
Originally posted by Remy D
ik weet nog goed dat die homo zwemmer uit Belgie in Atlanta op de eerste dag goud haalde...

je had ze moeten horen in Belgie!! "o wat zijn we goed en nederland niet" zo zaten ze allemaal daar in belgie, maar aan het einde van de OS hoorde je geen belg meer.

stakkers zijn het, ze hebben nog wel een nederlandse schaatser nodig om uberhaupt op de winterspelen aanwezig te zijn!!! Zelfs Jamaica doet daaraan mee maar Belgie heeft een nederlander nodig...


vooral die laatste zin doet het hem!


Posted by Fkwebeman on Jun-08-2005 20:32:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Nou ja, waar zitten tegenwoordig de Nederlandse mannen? Sinds die boomlange kerel (ben z'n naam kwijt) op Roland Garros heb ik toch ook niks meer gehoord van nederlandse mannen. Terwijl de Belgen tegenwoordig toch weer goed presteren met Malisse en de broertjes Rochus. Grand Slam titel op Roland Garros is niet mis, ook niet in het dubbelspel

Om nog maar te zwijgen van Henin, die op haar 23ste al haar 4de Grand Slam titel pakt


Wie?

en ik noem toch mannentennis? want die belgische dames konden er wel wat van..

Krajicek --> Wimbledon
en natuurlijk onze dubbelheren


Posted by Jasperovitsj on Jun-08-2005 20:43:

Ja, jullie hadden echt een goede generatie met Krajicek, Haarhuis, Eltingh en Schalken enzo, maar nu lijkt het opeens wel minder goed te gaan?


Posted by Fkwebeman on Jun-08-2005 20:45:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ja, jullie hadden echt een goede generatie met Krajicek, Haarhuis, Eltingh en Schalken enzo, maar nu lijkt het opeens wel minder goed te gaan?


Schijnbaar ruilen we dat nu met de turners.. (Yoeri van Gelder)


Posted by Kaidreas on Jun-08-2005 20:53:

Och tis allemaal niks, wij hebben tenminste niet een vlak land (zonder heuvels) en met een hoop dwaze windmolens


10-4


Posted by emre on Jun-08-2005 20:56:

quote:
Originally posted by Kaidreas
Och tis allemaal niks, wij hebben tenminste niet een vlak land (zonder heuvels) en met een hoop dwaze windmolens


Hmmm deze zin doet me een beetje te hard nadenken zo op deze avond ... volgens mij impliceer je dat jullie veel windmolens hebben.
Jullie moeten allemaal aufbauken btw want Holland pwnz Belgi� all right (wat niet wil zeggen dat ik Belgi� en wat het voortbrengt niet waardeer )


Posted by Kaidreas on Jun-08-2005 21:04:

^euh... neen jullie plakkie vlak grond + de dwaze windmolens. wij hebben er toch niet veel?


Posted by emre on Jun-08-2005 21:05:

quote:
Originally posted by Kaidreas
^euh... neen jullie plakkie vlak grond + de dwaze windmolens. wij hebben er toch niet veel?


Dat snapte ik ook wel Volgens mij klopt die zin alleen niet helemaal


Posted by Kaidreas on Jun-08-2005 21:07:

^ja joenge... ik en nederlands. da gaat gewoon niet samen. oke


Edit: ff help gekregen van men moeder.
we hebben tenminste geen vlak land met dwaze windmolens!
beter?


Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.