TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
Ben een beetje lamme zak geweest mbt tot de richtlijnen opstellen.
Maar het ��n en ander was besproken en leek me wel duidelijk.
Ik zal het zo ook nog in de openingspost zetten.
Er zijn dus 5 poules van 4 Dj's. 1 poule wordt door 4 juryleden beoordeeld, de overige poules door 3 juryleden.
Zie onderstaande schema.
| quote: |
| Poule A Mixes: 1,6,11,16 Juryleden: @win, dj cresto, muppy, belgian bonzai Poule B Mixes: 2,7,12,17 Juryleden: asperge, djeebie, nwopper Poule C Mixes: 3,8,13,18 Juryleden: bashvh, fkwebeman, roger Poule D Mixes: 4,9,14,19 Juryleden: bouma bros, kaidreas, snuggle Poule E Mixes: 5,10,15,20 Juryleden: creamfields23, moogwai, visje |
| Originally posted by raoel een heel verhaal |
Ik vind dat je in deze ronde onderling er beter uit kan komen over welke doorgaan zoals Snuggle al aangaf.
Ik ben nu de eerste set aan het luisteren.....
ben ze nu aan het downloaden en dadelijk maar eens die progressive setjes afkraken.

Ben aan het luisteren....
Mag je hier ook wat commentaar posten op wat je hoort? Of moet dat strikt via de juryleden gebeuren?
Zo, 2 van de 4 setjes heb ik inmiddels beluisterd en beoordeeld en ik moet zeggen dat het twee werelden van verschil waren. Zowel qua stijl als qua resultaat 
Hey luitjes waar moeten die beoordelingen naar toe. Ik heb ze ook eigenlijk al af. Ik wil eigenlijk nog een keer luisteren naar de sets, maar ik weet nu al dat ik toch bij mijn eerste standpunt zal blijven.
ik denk ff overleggen met je juryleden uit je groepje
Uiteindelijk moet het bij Phortje terecht komen.
Ik ga vanavond lekker met vakantie en wens de jury succes met het beoordelen, al zal dat niet nodig zijn denk ik zo.
Verde heb ik aan Phortje doorgegeven welke juryleden beperkte inzetbaarheid hebben aangegeven. Dan ga ik nu deze topic met een gerust hart verlaten. Voor een tijdje althans.
| Originally posted by basvh ben ze nu aan het downloaden en dadelijk maar eens die progressive setjes afkraken. |
Heb mijn beoordeling al klaar eigenlijk.
Eentje gaat er bij mij duidelijk door (en bij BoumaBros ook), maar even kijken wat Kaidras ervan vindt. Over de nummer 2 in onze poule ben ik er nog niet uit.
Ik geef iig geen cijfers nog, doe het *sorry to say* nog even op mijn eigen manier. Cijfers enzo doe ik wel bij andere rondes. Over sommige dingen valt af en toe ook geen drol te zeggen, zoals opbouw (welke opbouw??) en platenkeuze (alle platen lijken op elkaar!). Dus 
Wanneer is de uitslag?
had helemaal niet gezien dat ik een PM had met de link...
afijn...ik ben ze nu aant downloaden en ga maar ff gauw een beoordeling schrijven.ben wel de aankomende 2 weken weg...is dat erg?
Originally posted by Muppy had helemaal niet gezien dat ik een PM had met de link... afijn...ik ben ze nu aant downloaden en ga maar ff gauw een beoordeling schrijven.ben wel de aankomende 2 weken weg...is dat erg? |
gelukkig zit ik wel in de enige poule waar 4 beoordelers zijn...dus zonder mij nog maar 3
| Originally posted by Muppy gelukkig zit ik wel in de enige poule waar 4 beoordelers zijn...dus zonder mij nog maar 3 |
nah, anders is het gewoon lullig weer voor de andere beoordelers en voor de mixen in je poule..
Ik heb allemaal prog. Melodieuze prog, vocalprog, proghouse, funky prog, progtrance you name it, I got it. Ben nu de laatste mix aan het luisteren. Heb zo'n gevoel dat ik ze allevier nog maar eens moet luisteren, omdat ik het gevoel heb alsof alles maar vrolijk voorbijkabbelt.....geen plaat grijpt me.
Ik vind het ook lullig tegenover de 'dj's' als ik maar met een halfgare beoordeling aankom....
| Originally posted by nwopper Ik heb allemaal prog. Melodieuze prog, vocalprog, proghouse, funky prog, progtrance you name it, I got it. Ben nu de laatste mix aan het luisteren. Heb zo'n gevoel dat ik ze allevier nog maar eens moet luisteren, omdat ik het gevoel heb alsof alles maar vrolijk voorbijkabbelt.....geen plaat grijpt me. Ik vind het ook lullig tegenover de 'dj's' als ik maar met een halfgare beoordeling aankom.... |
Mix 2 en 12 noem ik in ieder geval geen prog. Mix 2 is techno en mix 12 is ASOT/GDJB trance. Mijn winnaar is in ieder geval wel duidelijk
| Originally posted by Djeebie Ik weet niet wat jij allemaal luistert, maar 2 van de vier mixen zijn toch echt geen prog Mix 2 en 12 noem ik in ieder geval geen prog. Mix 2 is techno en mix 12 is ASOT/GDJB trance. Mijn winnaar is in ieder geval wel duidelijk |
Dat doe ik ook, want zoals ik al zei: dat is oneerlijk tegenover de mensen die ze gemixt hebben. Ik had alleen een ander idee van techno (veel harder, zoiets als wat ik op Mayday gehoord heb), denk ik.
Ikzelf heb ook wel een mix die eruitspringt, ja. Dus...het komt allemaal wel goed en op een eerlijke manier op zijn pootjes terecht... Wees maar niet bang, ik ben niet zo'n kortzichtige hokjesdenkende muts..
Ik ben er ook wel aardig uit wat mijn favorieten zijn, straks nog ff overleggen met djeebie want nwopper en ik zitten wel redelijk op een lijn...
Ik heb van Kaidras niets gehoord eigenlijk.
Van de Boumabros kort wel, en dat kwam redleijk overeen met wat ik dacht. Ik stuur het zo door naar Phortje.
oh oh, die belgen ook weer 
Ik geloof dat we het allemaal eens zijn over de winnaar...maar nog niet over de nummer 2!