TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- alleen wonen
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]
| quote: |
| Originally posted by Zehra Veel van Ikea. Op korte termijn de beste optie, maar denk niet dat dat meubels zijn die jaren zouden meegaan. |
tis een dure grap zeker in het begin
moeilijk om er een bedrag op te plakken, maar probeer in de mate van het mogelijke rekening te houden met 'onvoorziene' kosten
en natuurlijk: neem aan van je ouders wat je meekrijgt (in mijn geval heb ik nog steeds mijn oud bed en ook een oude keukentafel, oud wil zeker niet zeggen slecht)
| Originally posted by FredNova tis een dure grap zeker in het begin moeilijk om er een bedrag op te plakken, maar probeer in de mate van het mogelijke rekening te houden met 'onvoorziene' kosten |
| Originally posted by Zehra yes, zoals mensen die u ffkes aanrijden voor de grap en dan volle bak doorrijden... |
nope 
Gisteren wat meubels verplaatst en deze week beginnen met 't verhuizen van Jasper's dj-stuff naar Wilrijk. Veel plaatjes, whiii 
hmm, mini-BETA/houseparty in de maak? =)
Dat stel ik al m����nden voor. 
als 't af is, zien we wel 
Als al mijn gerief daar staat schiet er misschien plaats voor 5 man over ofzo 
Dat komt perfect uit, op TA zitten namelijk 5 toffe mensen. 
Gisteren hebben we dus zijn draaigerief verhuisd. Was plezant om mijn platen nog eens op te zetten na bijna anderhalf jaar.
| Originally posted by Real Dat komt perfect uit, op TA zitten namelijk 5 toffe mensen. |
1) Dj Mikey Mike
2) Lord of Bass
vergeet toni niet