TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar)
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by Pjox Pronlemet med d�rren �r att jag �r lite f�r liten. D�f�r s� borde jag k�pt en biljett men tyv�rr hade jag inte pengar. Men jag skulle v�rkligen villja g� nu. S� om du vill f�r du h�mskt g�rna hj�lpa mig. |
Faen, jag har ju tr�ning under f�rfesten, hade varit skitcoolt att vara d�r och hj�lpa till att h�lla fortet... f�r skynda mig helt enkelt!
| Originally posted by Clearthought Bara att be n�n vuxen k�pa i d�rren �t dej ju...g� o st�ll dej i k�n, be n�n k�pa �t dej och kom �ver till f�rfesten sen Fixar sig nog ska du se |
allts� - nu j�vlar....
Hur l�ngt �r det fr�n GK till Bulliwulliweeks eller vafan st�llet som ni ska f�rfesta p� heter? Kan man k�pa biljett vid d�rren, sedan sticka vart man �n behagar, och komma tillbaka senare?
| Originally posted by Laszlo allts� - nu j�vlar.... Hur l�ngt �r det fr�n GK till Bulliwulliweeks eller vafan st�llet som ni ska f�rfesta p� heter? Kan man k�pa biljett vid d�rren, sedan sticka vart man �n behagar, och komma tillbaka senare? |
Bullwinkles ligger snett �ver gatan fr�n GK har jag f�r mig..
Laszlo, ska du chansa eller?
Se till � vara uppe i sthlm tiiiidigt d�
Jag kommer iallafall bringa musica, s� kolla med "dj crappy" om de v�gar l�na ut utrustning under v�ran visit
| Originally posted by jofawe Bullwinkles ligger snett �ver gatan fr�n GK har jag f�r mig.. Laszlo, ska du chansa eller? Se till � vara uppe i sthlm tiiiidigt d� |
| Originally posted by anuga Jag kommer iallafall bringa musica, s� kolla med "dj crappy" om de v�gar l�na ut utrustning under v�ran visit |
Tjoho!
Va f�rbi Bullen och pratade lite med chefen, dom v�lkomnar oss alla, och dom kommer k�ra trance fr�n 6-tiden sa jag iaf! S� d e bara dyka upp.
Tyv�rr hade dom ingen dvd s� d blir inge s�nnt, men de som tar med sig skivor kan bara g� fram till baren o be han(mackan) s�tta p� den!
mackane bra dj men eftersom att d e torsdag o d brukar va tomt d�r d� s� kommer han itne ha tid att mixa, utan s�kert bara l�ta skivorna rulla!
Dom sa ocks� att desto mer trance folk det e desto h�gre volym p� musiken, dvs om vi e 100 blir d ett j�vla dunkande p� bullen!!
Se till o dyka upp innan kl 8 f�r d� e d bara 22kr/�l och d� kostar garderoben bara 10kr=)
Puss o hej p� er alla, syns imorrn
| Originally posted by xPROXYx ... |
| Originally posted by jofawe Bullwinkles ligger snett �ver gatan fr�n GK har jag f�r mig.. Laszlo, ska du chansa eller? Se till � vara uppe i sthlm tiiiidigt d� |

| Originally posted by Laszlo Jag har ju haft ett par spelningar denna m�naden s� jag f�r lite extra cash den 25:e...tyv�rr blev jag nyss p�mind om att jag ska vara ansvarig p� Pudas imorgon ![]() Se f�r fan till att ha lite skoj �t mig ocks�... |
| Originally posted by hustler Du verkar ha lite koll, vilken tid rekomenderar du att man st�ller sig d�r utanf�r? |
| Originally posted by xPROXYx mackane bra dj men eftersom att d e torsdag o d brukar va tomt d�r d� s� kommer han itne ha tid att mixa, utan s�kert bara l�ta skivorna rulla! |
| Originally posted by xPROXYx Steve- jag tror dom har bytt ut den, dom �ppnar klockan 4 s� ja ska dit d� o kolla med dom om dvd o allt det d�r ni vill ja ska kolla=) Vizay- dom har sina crappiga DJ's som jobbat d�r i �ratal typ,och om d kommer n�n ny s� stor den gamla DJ'n breve:P BTW vilken tid ska ja s�ga att folket kommer b�rja dyka upp? och is�fall vem drar med sig skivor? Vet iaf att makcan(bartendern) har ISOS skivan och lite andra trance skivor. EN DAG KVAR F�R I HELVETTE |
| Originally posted by Kvicket Vi �r ett g�ng p� runt 20 pers som kommer f�rfesta lite hos mig innan vi drar vidare runt 22, t�nkte dyka upp p� GK runt 23 eller n�ge s�nt... Kommer det vara n�gra kvar p� Bullwinkle runt 22.15 och fram�t? |
| Originally posted by SteveTranz4ever F�r mig duger det om n�n sl�nger p� ett A State Of Trance avsnitt... |
| Originally posted by SteveTranz4ever F�r jag va med i klubben "Posta en stor bild tack" nu ? |
| Originally posted by anuga Tar med mig n�gra bra... |
har n�n m�jligtvis ASOT 200 nerbr�nd....d� skulle lilla jag blir glad iaf=)
| Originally posted by xPROXYx har n�n m�jligtvis ASOT 200 nerbr�nd....d� skulle lilla jag blir glad iaf=) |
asot 182 �r ocks� mumsig <3
ASOT 100 (Best of ASOT 1-99) �r ju en tanke ocks� 
| Originally posted by anuga ner br�nd och sp�r uppdelad |
S����� j������vla laddad 

See you all there imorn! 
| Originally posted by ShyTrance men sn�lla inte n�n av dom senare ASOT episoderna, is�fall kommer vi f� h�ra alla l�tar 2 g�nger |