TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hoe staat het met uw liefdestatus ?
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]
| quote: |
| Originally posted by christina ja want hier is een overvloed aan vrouwen |
*
bijna een jaar terug vrijgezel, en dat zal nog wel een tijdje zo blijven. voorlopig geen behoefte aan een relatie ...
| quote: |
| Originally posted by FCB_Fanatic voorlopig geen behoefte aan een relatie ... |
| quote: |
| Originally posted by BeLjes_Addict Ofwel willen de vrouwtjes je niet meer |
| quote: |
| Originally posted by BeLjes_Addict Ofwel willen de vrouwtjes je niet meer |
Tis nu ook ni dat t een trend gaat worden he ...
| quote: |
| Originally posted by Nyah ah btw, hier 1jaar en 4 maanden zowat samen en nog steeds heel gelukkig |
| quote: |
| Originally posted by Xilver Da's toevallig, ik ook |
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Huurt is een kamer zeg! |
wij, vanwie de vrouwtjes niet meer moeten weten, hebben ook onze gevoelens! 
(straffe sig btw
)
pfft emo 
| quote: |
| Originally posted by Xilver pfft emo |
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle u inspireerde mij! |
Jump For Joy Alliance
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.