TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armin van Buuren @ La Rocca
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »
omg trancefeestje in leuven !
aanwezig ! 
amai precies nog veel volk van (omgeving) leuven hier
@bunz: I love your signature
family guy is zooo vet
^ Schrijf dan ook allemaal al maar in uw agenda: 2 mei vrijhouden voor Affexion, trance feestje in Rumba! We hebben een very hot special guest in de line-up (en beter dan Jean
)
Meer info post ik binnekort wel in de Upcoming Parties thread.
haha
wie zou da toch zijn alst hier gisteren heel den tijd ging over jonas steur in de rumba begin mei...
| quote: |
| Originally posted by christina haha wie zou da toch zijn alst hier gisteren heel den tijd ging over jonas steur in de rumba begin mei... |
Heb ni alles gelezen...
| quote: |
| Originally posted by Vishnu Ah crap Heb ni alles gelezen...Van wie weet ge dat dan? Matthew? Ik dacht het volk nog effe te teasen tot de flyers helemaal af en gedrukt waren, maar tis dus al bekend |
Goe bezig manne
Laat die trancefeestjes maar kome ! 
da feesje in de rumba duurt maar van 22u tot 1???
mensen, foto's online op www.dancetraffic.com!! Er zijn der goei bij, dus kijken!
| quote: |
| Originally posted by diddi kent er iemand deze pippo ? |
Knappe foto's (en onderaan een BeTA die zich helemaal liet gaan: http://www.dancetraffic.com/index.p...g2_itemId=37345
)
wie is da? hij was me toen ook wel opgevallen
| quote: |
| Originally posted by christina wie is da? hij was me toen ook wel opgevallen |
| quote: |
| Originally posted by christina wie is da? hij was me toen ook wel opgevallen |
| quote: |
| Originally posted by FredNova => Lost In Trance |
Nu ik de foto's bezien heb, 't zag er mij echt wel een serieus feestje uit. Spijt da'k er ni bij was
Waarom moet zoiets nu ook op ne zondag zijn he.
| quote: |
| Originally posted by christina da feesje in de rumba duurt maar van 22u tot 1??? |

dan ist goe
I'll be there
ooooh, zalig
Jonas in Leuven!!!!!!!!!!!!!
ik zal er zeker zijn
een trance feesje in leuven? tijdens de week mag ik hopen?
| quote: |
| Originally posted by Bertn een trance feesje in leuven? tijdens de week mag ik hopen? |
http://www.dancetraffic.com/index.p...g2_itemId=37668
rofl, subtiel de naam van de fotograaf in het midden van de foto 
| quote: |
| Originally posted by TOR rofl, subtiel de naam van de fotograaf in het midden van de foto |
Christina vertelde mij net dak ook op dancetraffic stond, en 't klopt
Dien ene met oranje t-shirt met Armin 1 van Buuren op, kwist ni da ze de mensen daar nu ook al van vanachter besluipen 
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Tis meer dat "creatuur" al rechts dat me stoort eigenlijk... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.