TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armin van Buuren @ La Rocca
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »


Posted by Bunz on Mar-17-2006 11:36:

omg trancefeestje in leuven !
aanwezig !


Posted by christina on Mar-17-2006 11:46:

amai precies nog veel volk van (omgeving) leuven hier

@bunz: I love your signature family guy is zooo vet


Posted by Vishnu on Mar-17-2006 12:03:

^ Schrijf dan ook allemaal al maar in uw agenda: 2 mei vrijhouden voor Affexion, trance feestje in Rumba! We hebben een very hot special guest in de line-up (en beter dan Jean )

Meer info post ik binnekort wel in de Upcoming Parties thread.


Posted by christina on Mar-17-2006 12:34:

haha wie zou da toch zijn alst hier gisteren heel den tijd ging over jonas steur in de rumba begin mei...


Posted by Vishnu on Mar-17-2006 12:37:

quote:
Originally posted by christina
haha wie zou da toch zijn alst hier gisteren heel den tijd ging over jonas steur in de rumba begin mei...

Ah crap Heb ni alles gelezen...

Van wie weet ge dat dan? Matthew? Ik dacht het volk nog effe te teasen tot de flyers helemaal af en gedrukt waren, maar tis dus al bekend


Posted by christina on Mar-17-2006 12:40:

quote:
Originally posted by Vishnu
Ah crap Heb ni alles gelezen...

Van wie weet ge dat dan? Matthew? Ik dacht het volk nog effe te teasen tot de flyers helemaal af en gedrukt waren, maar tis dus al bekend


jah van matthew en in la rocca heb ik het nog is aan jonas zelf gevraagd...


Posted by Bunz on Mar-17-2006 13:31:

Goe bezig manne
Laat die trancefeestjes maar kome !


Posted by christina on Mar-17-2006 13:37:

da feesje in de rumba duurt maar van 22u tot 1???


Posted by Solar1 on Mar-17-2006 13:40:

mensen, foto's online op www.dancetraffic.com!! Er zijn der goei bij, dus kijken!


Posted by Aur�lie on Mar-17-2006 13:47:

quote:
Originally posted by diddi
kent er iemand deze pippo ?


Toevallig wel


Posted by FredNova on Mar-17-2006 14:04:

Knappe foto's (en onderaan een BeTA die zich helemaal liet gaan: http://www.dancetraffic.com/index.p...g2_itemId=37345 )


Posted by christina on Mar-17-2006 14:10:

wie is da? hij was me toen ook wel opgevallen


Posted by diddi on Mar-17-2006 14:19:

quote:
Originally posted by christina
wie is da? hij was me toen ook wel opgevallen


idd, das gaaaaaaaaaaan!


Posted by FredNova on Mar-17-2006 14:30:

quote:
Originally posted by christina
wie is da? hij was me toen ook wel opgevallen


=> Lost In Trance


Posted by christina on Mar-17-2006 14:31:

quote:
Originally posted by FredNova
=> Lost In Trance


ja zo zag em er ook wel uit


Posted by Bl@ckOut on Mar-17-2006 14:48:

Nu ik de foto's bezien heb, 't zag er mij echt wel een serieus feestje uit. Spijt da'k er ni bij was

Waarom moet zoiets nu ook op ne zondag zijn he.


Posted by Vishnu on Mar-17-2006 15:21:

quote:
Originally posted by christina
da feesje in de rumba duurt maar van 22u tot 1???

Laat u niet misleiden
We gaan lekker door tot 5u.


Posted by christina on Mar-17-2006 15:25:

dan ist goe

I'll be there


Posted by Bomar on Mar-17-2006 16:02:

ooooh, zalig

Jonas in Leuven!!!!!!!!!!!!!


ik zal er zeker zijn


Posted by Bertn on Mar-17-2006 16:17:

een trance feesje in leuven? tijdens de week mag ik hopen?


Posted by christina on Mar-17-2006 16:21:

quote:
Originally posted by Bertn
een trance feesje in leuven? tijdens de week mag ik hopen?


2 mei = dinsdag


Posted by TOR on Mar-17-2006 19:05:

http://www.dancetraffic.com/index.p...g2_itemId=37668

rofl, subtiel de naam van de fotograaf in het midden van de foto


Posted by Push2005 on Mar-17-2006 19:10:

quote:
Originally posted by TOR
rofl, subtiel de naam van de fotograaf in het midden van de foto


Tis meer dat "creatuur" al rechts dat me stoort eigenlijk...


Posted by krikke on Mar-17-2006 19:11:

Christina vertelde mij net dak ook op dancetraffic stond, en 't klopt

Dien ene met oranje t-shirt met Armin 1 van Buuren op, kwist ni da ze de mensen daar nu ook al van vanachter besluipen


Posted by TOR on Mar-17-2006 19:18:

quote:
Originally posted by Push2005
Tis meer dat "creatuur" al rechts dat me stoort eigenlijk...


kijk eerst es naar uzelf h�, idioot


Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.