TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [01/08-07-2006] Sensation White & Black !!OFFICIAL THREAD!! - Arena, Amsterdam
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 »

Posted by M_Peror on Jul-05-2006 08:24:

Mee eens, het duurde te lang en het was elke keer hetzelfde waardoor het erg vervelend werd. ("Ladies and gentlemen!" -- nee he, daar heb je 'm weer ) Maar idd, het hoort bij Sensation.

En ben het eens met de opmerking dat Ferry in feite te laat was. Kan zijn sets altijd wel waarderen maar tegen de tijd dat hij kwam was ik al aardig gaar... zonde. Vandaar dat ik ook eigenlijk het deel tot en met de megamix het beste vond.

Posted by Asperge on Jul-05-2006 18:54:

Die stiltes vond ik echt rammend irritant Verder wel een vermakelijke avond gehad, op naar black

Posted by Crillz0r on Jul-05-2006 20:15:

Hey, is sensation black gonna get streamed just like sensation white? If so please give me link

Posted by DarkAngel on Jul-07-2006 06:26:

Here's hoping that BLACK will be better than White.

Posted by Dj_Day-V on Jul-08-2006 02:15:

Beter dat ze met de goede beginnen

23:00 - 00:00: Kai Tracid
00:00 - 01:00: The Prophet
01:00 - 01:45: Showtek

03:45 - 04:45: Zany

Posted by pistage on Jul-08-2006 16:39:

Ummm, do you guys know where I can find a high quality livestream(preferably audio, but video is nice aswell ) from sensation tonight?

Posted by BatteryMan on Jul-08-2006 18:49:

quote:
Originally posted by pistage
Ummm, do you guys know where I can find a high quality livestream(preferably audio, but video is nice aswell ) from sensation tonight?

yes, I need one too! Except I'm looking for a video stream...

Posted by pistage on Jul-08-2006 20:06:

Here you guys have some streams:
http://www.t-spirit.be/v3/ (check about one "scroll" down, it's in the first sensation news)

Posted by BatteryMan on Jul-08-2006 20:12:

I'll keep listening, but I don't think this is it...this sounds like the 2002 black megamix just being replayed

Posted by pistage on Jul-08-2006 20:14:

quote:
Originally posted by BatteryMan
I'll keep listening, but I don't think this is it...this sounds like the 2002 black megamix just being replayed

True, but it's just because the whole event starts at 23:00 You can also check the other sensation black 2006 thread for more streams here:
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=356710

Posted by Ouwe Dwaas on Jul-09-2006 09:08:

Ik las net op Partyflock over een vechtpartij op Black

Rob Gee zou een gast, die op het podium kwam, in elkaar geslagen en geschopt hebben.
Die jongen is met een schedelbasis fractuur afgevoerd.

Blijkt dat iedereen Boe aan het roepen was, bier aan het gooien was, ging zitten, toen Rob Gee aan het draaien was.
En die gozer was er blijkbaar niet meer mee eens en is naar Rob Gee toegestapt.

Iemand op Partyflock heeft het filmpje wat is uitgezonden via stream op het internet gezet, en dit is geen gein:

http://www.youtube.com/watch?v=JAAaGgXiWNI&eurl=

Een donkere avond voor ID&T op Black.

Posted by magrec on Jul-09-2006 09:47:

quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas

Rob Gee zou een gast, die op het podium kwam, in elkaar geslagen en geschopt hebben.

Blijkt dat iedereen Boe aan het roepen was, bier aan het gooien was, ging zitten, toen Rob Gee aan het draaien was.

Iemand op Partyflock heeft het filmpje wat is uitgezonden via stream op het internet gezet, en dit is geen gein:

JEzus wat een mafkees die gast
Serieus wat doet slipknot op zo'n feest ook. Als mensen die willen horen gaan ze wel naar hun concert maar ik ken maar weinig danceliefhebbers die slipknot kunnen waarderen.

Posted by robin on Jul-09-2006 09:48:

quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas

Dacht dat iedereen pas ging zitten nadat .. rob g blijkbaar, die gast ff flink in zn porem had geschopt terwijl ie op de grond lag (idd.. wtf, waar is dat goed voor)

Posted by magrec on Jul-09-2006 10:44:

Volgend jaar weer gewoon 1 sensation met alle grote dj's van de wereld (house/trance en techno) geen stomme dresscodes maar iedereen gewoon weer in vrolijke kleren. Line up in de trant van sven vath, marco v, desyn masiello, roger sanchez & deep dish of een live act als de chemical brothers ofzo .

Posted by Ouwe Dwaas on Jul-09-2006 10:45:

quote:
Originally posted by magrec
Volgend jaar weer gewoon 1 sensation met alle grote dj's van de wereld (house/trance en techno) geen stomme dresscodes maar iedereen gewoon weer in vrolijke kleren. Line up in de trant van sven vath, marco v, desyn masiello, roger sanchez & deep dish of een live act als de chemical brothers ofzo .

Net zoals in 2000 en 2001.
Zou niet verkeerd zijn.

Posted by magrec on Jul-09-2006 10:59:

Achja duncan kennende zal die wel weer met wat smoesjes komen om zich er uit te lullen zodat id&t niet de schuldige is maar het bekrompen publiek.

Posted by Ouwe Dwaas on Jul-09-2006 11:03:

Dat zal zeker gebeuren.
Hij gaat de schuld op die ene gast leggen, die dan gelijk de rest vh publiek vertegenwoordigd.
Maar ja, er zullen vragen gesteld worden, zoals:

waar was de security?
hoe kon het dat die gast zomaar op het podium kon komen?
en ga zo maar.

Posted by ThaMaestro on Jul-09-2006 11:07:

quote:
Originally posted by robin
Dacht dat iedereen pas ging zitten nadat .. rob g blijkbaar, die gast ff flink in zn porem had geschopt terwijl ie op de grond lag (idd.. wtf, waar is dat goed voor)

geluid in filmpje doet helaas nie voor mij, maar wtf die dj is net zo bout als de platen die hij draait!

Posted by Siesta on Jul-09-2006 11:18:

http://dump.geenstijl.nl/mediabase/...054b/index.html

M�t geluid. Anyways wat een volk

Posted by Ouwe Dwaas on Jul-09-2006 11:39:

OMG ze aanbidden die gast onderhand

Dit is niet goed te praten.
Hier gaat nog lang over gepraat worden.

Posted by magrec on Jul-09-2006 11:42:

omd filmpje net weer ff aandachtig gekeken. Moeilijk te zeggen of rob gee meteen al in de aanval ging of die jongen maar daarna probeert de stagemanager er tussen te komen (die gast met die grote koptelefoon op) maar die heeft het al snel gezien en loopt gewoon weg

Posted by Ouwe Dwaas on Jul-09-2006 11:49:

quote:
omd filmpje net weer ff aandachtig gekeken. Moeilijk te zeggen of rob gee meteen al in de aanval ging of die jongen maar daarna probeert de stagemanager er tussen te komen (die gast met die grote koptelefoon op) maar die heeft het al snel gezien en loopt gewoon weg

zover ik het begrepen hebt:

die jongen heeft alleen bier in zijn gezicht gesmeten
en dat was letterlijk de druppel bij Rob Gee,
misschien dat die gast nog wat dingen heeft geroepen.

Maar dat is wat ik begreep van de mensen die waren geweest en die bij Partyflock zitten.

Misschien dat er nog TA's zijn die zijn geweest en er dicht op zaten en ons exact kunnen vertellen wat er gebeurde.

Posted by magrec on Jul-09-2006 13:26:

dat filmpje van siesta, volgens mij valt het wel mee met het letsel van die gast...als je nog zo kunt lopen daarna

Posted by ThaMaestro on Jul-09-2006 14:13:

echt te lijp voor woorden dit. ben benieuwd wat er van in de media komt !

/edit; eerste nieuws uit de 'media'; http://www.telegraaf.nl/binnenland/46133991/Bandleden_op_de_vuist_tijdens_Sensation_Black.html

Posted by Remy D on Jul-09-2006 14:32:

quote:

op partyflock kan je nu een high res filmpje downen met geluid. Dan zie je dat die gast duidelijk met de bedoeling het podium opkwam op Rob gee te slaan, hij haalt ook als eerste uit maar mist. Tevens loopt de stagemanager niet weg maar word weggezet door een bandlid. En krijgt daarna nog bier over zich heen uit publiek.. je moet dat filmpje maar kijken, word veel meer duidelijker...

Al met al een schrale actie

Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 »