TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »

Posted by ScuL on Aug-03-2006 18:36:

lr skit fullst�ndigt i kl�der

Posted by Akia on Aug-03-2006 18:38:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag v�tt�h�lv�t� vad jag ska ha p� mig... damnit!

Om inte La La Land ligger allt f�r l�ngt fr�n Stockholm, tycker jag att du ska g�ra ett bes�k i butiken Saturn Return p� Tyska Brinken 32 i Gamla Stan. De s�g ut att ha en hel del snygga tr�jor som skulle passa bra till ett par jeans om man nu inte vill vara allt f�r trancig. Annars har dem f�rdt�s coola byxor ox� och killkjolar - tror det kan vara snyggt, s�g riktigt manliga ut!

Posted by SteveTranz4ever on Aug-03-2006 18:39:

Att bry sig om sitt yttre �r en god egenskap s� att v�lja kl�der med omsorg tyder p� en viss typ av sj�lvbevarelsdrift men det �mnet �r ju helt OT

F�rmodligen blir det en Italien t-shirt till att b�rja med d� jag har lite v�nner fr�n Italien som ska med och de vill jag ska hedra deras VM-vinst med en vinst-t-shirt s� att s�ga... Och det g�r jag s� g�rna!
Sen blir de mer clubbers kl�der...

quote:
Originally posted by Akia
Om inte La La Land ligger allt f�r l�ngt fr�n Stockholm, tycker jag att du ska g�ra ett bes�k i butiken Saturn Return p� Tyska Brinken 32 i Gamla Stan. De s�g ut att ha en hel del snygga tr�jor som skulle passa bra till ett par jeans om man nu inte vill vara allt f�r trancig. Annars har dem f�rdt�s coola byxor ox� och killkjolar - tror det kan vara snyggt, s�g riktigt manliga ut!

Vart d�r m�nga g�nger men Cyberdog och annat skogsflumm �r inte min stil riktigt.
K�per 80% av mina clubbers kl�der p� C.U.M. Clubwear av Dominica Skansen som �ger det.
http://www.cum-clubwear.nu
Klara norra kyrkogata 21
Tel: 08-104018

Posted by SMC on Aug-03-2006 21:43:

quote:
killkjolar - tror det kan vara snyggt, s�g riktigt manliga ut!

Riktigt gay menar du?

Posted by jofawe on Aug-03-2006 21:45:

quote:
Annars har dem f�rdt�s coola byxor ox� och killkjolar - tror det kan vara snyggt, s�g riktigt manliga ut!

Jag har faktist funderat p� en kilt, som jobbkl�der.
Bl�kl�der har ju med en kilt i sin sommarkollektion, ska j�kla testa n�sta �r!

Posted by Akia on Aug-03-2006 22:53:

N�, g� in p� http://www.saturnreturn.nu/shop.v2/ v�lj Space tribue -Boys skirts. De e varken gayiga eller ser ut som kiltar!

Posted by SMC on Aug-03-2006 23:10:

Ser ut som �verblivet material fr�n en star wars-inspelning.

Posted by Akia on Aug-03-2006 23:24:

Det har du faktiskt r�tt i!

Posted by Snowave on Aug-04-2006 22:36:

quote:
Har grejat party kl�derna nu! Hittade skita snygga p� Saturnreturn (tack Snowave f�r tipset!) i Gamla Stan, s� lite trancigt blir det!

Det var s� lite s�. tack f�r tipset om sjuksrivning. =) f�r se kanske intr�ffar att jag ramlar fr�n trappan p� jobbet =) hihi. Skojar bara . f�r ser om �det till�ter mig �ka p� kryssaren. Mvh Snowave

Posted by Laszlo on Aug-04-2006 23:36:

bah - jeans och en snygg skjorta med �versta knappen uppkn�ppt f�r att framh�va det h�riga br�stet blir det som vanligt f�r lasseman...italien i all �ra men jag t�nkte faktiskt k�pa en tysk landsladstr�ja n�r vi var d�r nere p� loveparade men pengarna r�ckte inte till

Posted by Laszlo on Aug-05-2006 00:08:

Sitter och tankar ner ett par f�rska AvB-sets f�r att komma into the right mood....har ingen som helst koll p� trance numer men armin �r fan armin s� jag m�ste hitta iaf n�gon l�t att f�r�lska mig i som jag kan skrika ut min gl�dje �ver n�r den spelas p� b�ten

Posted by ScuL on Aug-05-2006 01:04:

quote:
Originally posted by Laszlo
Sitter och tankar ner ett par f�rska AvB-sets f�r att komma into the right mood....har ingen som helst koll p� trance numer men armin �r fan armin s� jag m�ste hitta iaf n�gon l�t att f�r�lska mig i som jag kan skrika ut min gl�dje �ver n�r den spelas p� b�ten

haha.. har samma problem men hinnar inte
vi f�r se.... som sagt armin �r ju armin s� det l�r bli bra

Posted by SteveTranz4ever on Aug-05-2006 09:46:

Beh�ver ni AVB set s� skrik till... har typ samtliga

Posted by Akia on Aug-05-2006 11:07:

Urs�kta min okunnighet men vad �r ett AVB-set?

Posted by RebeL9 on Aug-05-2006 11:31:

quote:
Urs�kta min okunnighet men vad �r ett AVB-set?

AVB = Armin van Buuren =P
set = spelning

Posted by Akia on Aug-05-2006 11:47:

S� enkelt... Tack RebeL9!

Posted by Pjox on Aug-05-2006 14:45:

tjossan va jag vill �ka!
Det kliar i benen p� mig! Vore det inte f�r att benen �r r�tt tr�tta p� kv�llen skulle jag nog dansa lite i s�mnen.

Men hoppas att ni har det j�vligt kul grabbar! (eller r�ka det vara n�gon hona som ska me fr�n swe-ta?)

Och Viz, ska du inte setill att skada n�got igen? Det �r lite roligt att vara skadeglad

Posted by Akia on Aug-05-2006 15:25:

quote:
Originally posted by Pjox
Men hoppas att ni har det j�vligt kul grabbar! (eller r�ka det vara n�gon hona som ska me fr�n swe-ta?)

Japp! Vet f�rst�ss inte vad d e f�r kritereier som g�ller f�r att f� kallas en swe-ta och om jag uppfyller de, men hona i alla fall.

Posted by SMC on Aug-05-2006 15:43:

quote:
Japp! Vet f�rst�ss inte vad d e f�r kritereier som g�ller f�r att f� kallas en swe-ta och om jag uppfyller de, men hona i alla fall.

Posted by jofawe on Aug-05-2006 15:57:

fr�n b�rjan tyckte jag typ:
WOOOW .. en ARMADA Kryssning ... men nu �r det mer ...

WOOOOOHOOOO FUTURE LOUNGE!!! =)

�r det n�n mer �n mig s� t�nker s�?
F�ressten.. n�n som har ett SD-kort p� 512mb att l�na ut?
K�nner att 1gb inte kommer r�cka nuu..

Posted by Laszlo on Aug-05-2006 16:01:

quote:
Originally posted by jofawe
fr�n b�rjan tyckte jag typ:
WOOOW .. en ARMADA Kryssning ... men nu �r det mer ...

WOOOOOHOOOO FUTURE LOUNGE!!! =)

�r det n�n mer �n mig s� t�nker s�?
F�ressten.. n�n som har ett SD-kort p� 512mb att l�na ut?
K�nner att 1gb inte kommer r�cka nuu..

jag har bara ett 512-megs kort s� jag kommer dra med mig min b�rbara dator f�r att t�mma korten - jag har kortl�sare som l�ser de flesta kort, du kan f� l�na space p� min dator om du vill...om det �r de megasm� SD-korten s� beh�vs dock en adapter annars funkar det inte till min kortl�sare...

kan f�rresten inte av n�gon av de icke-sweta-snibbarna p� FL (f�rutom Fatmenize som ocks� �r en bekant), samt de 525 andra som ligger f�re mig p� listan insjukna eller avboka s� de s�tta in mig d�r ist�llet D� kan jag, Steve och Scul k�ra ett progressivt tr��nsigt techigt hardstyle back-2-back-2-back set...fina tempov�xlingar upp och ner fr�n 120 till 145 bpm i tre timmar

Posted by jofawe on Aug-05-2006 16:36:

lurigt med att dra med datorn.. de blir ju snodda ibland, v�ra hyttgrannar blev av med sin f�rra kryssen.. s� j�kla on�digt!

Men jag ska nog se om jag kan sno Saras minneskort, hon har ocks� 1gb.
Hennes Ixus 1 zoom �r trasig och inne p� lagning, s� jag hoppas att hon inte f�r tillbaka den innan kryssen

F�r d� kan jag filma r�tt mycket smutt hihi..

ni har v�l sett min film fr�n senaste kryssen?
Den �r inte bra men den �r s�t =)

http://www.riddarna.se/download/Mon...2006-jofawe.wmv

Posted by jofawe on Aug-05-2006 16:36:

lurigt med att dra med datorn.. de blir ju snodda ibland, v�ra hyttgrannar blev av med sin f�rra kryssen.. s� j�kla on�digt!

Men jag ska nog se om jag kan sno Saras minneskort, hon har ocks� 1gb.
Hennes Ixus 1 zoom �r trasig och inne p� lagning, s� jag hoppas att hon inte f�r tillbaka den innan kryssen

F�r d� kan jag filma r�tt mycket smutt hihi..

ni har v�l sett min film fr�n senaste kryssen?
Den �r inte bra men den �r s�t =)

http://www.riddarna.se/download/Mon...2006-jofawe.wmv

Posted by Laszlo on Aug-05-2006 17:07:

har nog haft med mig dator p� samtliga kryssningar vi varit p�...�n har inget fr�n v�ra hytter f�rsvunnit, peppar peppar. Tyv�rr kommer jag inte l�ngt med ett kort p� 512 megg s� jag har inte s� mycket andra val...g�ller bara att h�lla d�rrj�vlen l�st n�r man l�mnar hytten...

Posted by NooN on Aug-05-2006 18:29:

Forhoppningsvis f�r jag med mig min nya kamera p� kryssningen s� man kan ta lite grymma kort

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »