TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »
3 rooi kaarten lol
laatste match .IT - .CZ wordt lekker. Alleen jammer dat .IT genoeg heeft aan een draw. 0-0 is in principe genoeg en we weten hoe goed de italianen daarin zijn....
Beuh zwak Itali�, zoiets moet ge afmaken. 
Langs de andere kant ook niet slecht verdedigd van de VS, met 9 in de 16 meter in de laatste 5 minuten, foei foei. 
leuke speeldag 
2 keer geld verloren met Itali� & Tsjechi�, dus TOCH NIET ei. 
boeiende speeldag met verassingen, dat zeker.
| quote: |
| Originally posted by Real 2 keer geld verloren met Itali� & Tsjechi�, dus TOCH NIET ei. |
| Originally posted by Real 2 keer geld verloren met Itali� & Tsjechi�, dus TOCH NIET ei. |
| Originally posted by eieregooie Als jij nou verstand van voetbal had... Jij loopt alleen maar te relschoppen... Maar ik wil het wel verder onderbouwen hoor. De Nederlandse reservespelers hebben twee weken geleden al laten zien dat Nederland Mexico kan hebben, en Portugal is ook verre van wat het twee jaar geleden was. Tuurlijk, het blijft een toernooi, en niets is zeker, maar gezien de recentelijke resultaten is mijn uitspraak wel degelijk gerechtvaardigd. Tis zo makkelijk he, om alles alleen maar af te zeiken en andere mensen voor dom uit te maken. Toon toch eens een beetje inhoud man... En ja, Ghana was een leuke pot |

| Originally posted by mellow_head Maak ni uit eierseut, als Nederland de kwartfinales ni haalt lach ik u ferm uit ![]() |
| Originally posted by mellow_head Maak ni uit eierseut, als Nederland de kwartfinales ni haalt lach ik u ferm uit ![]() |
Maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn...
Tof matchke daarjust, spijtig dat die bom op de lat ni 5 cm lager was en dan deklat binne 
| Originally posted by eieregooie Als je lef hebt doe je ook een tegenprestatie als ze t wel halen Maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn... |
Brazili� valt w��r tegen in de eerste helft.
Het wordt tijd dat ze Ronaldo eens z'n C4 geven.
| Originally posted by mellow_head [Connor MacLeod mode ON] Ik heb geen lef! *whispering 'there can be only one...'* [Connor MacLeod mode OFF] |
Onovertuigende overwinning van Brazili�
Dit moet ik toch even delen met de rest:

pff, als Brazili� zo blijft spelen worden ze geen wereldkampioen hoor... en dat fluitconcert verdiende ronaldo ook niet, hij heeft een paar goeie dingen gedaan en een assist gegeven
Originally posted by Real |
| Originally posted by Bertn pff, als Brazili� zo blijft spelen worden ze geen wereldkampioen hoor... en dat fluitconcert verdiende ronaldo ook niet, hij heeft een paar goeie dingen gedaan en een assist gegeven |
| Originally posted by Bertn en dat fluitconcert verdiende ronaldo ook niet, hij heeft een paar goeie dingen gedaan en een assist gegeven |
| Originally posted by Shadowkid het grootste verschil met Adriano en Ronaldo was dan ook dat hij veel meer beweegt en meer ruimte bestrijkt dan die 2. |
| Originally posted by djcresto goed geluisterd naar de commentator |
| Originally posted by Jantjeuh Schrap Itali� en Tsjechi� ook maar van die lijst.. volgens mij heeft Argentini� de titel dit jaar voor het oprapen. Misschien dat Spanje, het enige Europese land dat fatsoenlijk lijkt te voetballen, wat tegengas kan bieden. |
| Originally posted by Shadowkid Vind ik ook. Adriano heeft zeker niet meer getoond dan Ronaldo, en ook de rest speelde ni goed. Idd flauw om dan op Ronaldo te fluiten. Robinho daarentegen was wel goed, het grootste verschil met Adriano en Ronaldo was dan ook dat hij veel meer beweegt en meer ruimte bestrijkt dan die 2. |
| Originally posted by djcresto slecht spelen en winnen, zo wordt je wereldkampioen... Was het op het vorige wk anders? Ik herrinner me toch de match Belgi� tegen Brazilie die de Belgen zelfs serieus domineerden. |