TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Posted by Phortastic on Jun-17-2006 20:54:

3 rooi kaarten lol

laatste match .IT - .CZ wordt lekker. Alleen jammer dat .IT genoeg heeft aan een draw. 0-0 is in principe genoeg en we weten hoe goed de italianen daarin zijn....

Posted by Real on Jun-17-2006 21:00:

Beuh zwak Itali�, zoiets moet ge afmaken.

Langs de andere kant ook niet slecht verdedigd van de VS, met 9 in de 16 meter in de laatste 5 minuten, foei foei.

Posted by eieregooie on Jun-17-2006 21:01:

leuke speeldag

Posted by Real on Jun-17-2006 21:06:

2 keer geld verloren met Itali� & Tsjechi�, dus TOCH NIET ei.

Posted by Gladius on Jun-17-2006 21:26:

boeiende speeldag met verassingen, dat zeker.

Posted by eieregooie on Jun-17-2006 21:32:

quote:
Originally posted by Real

Posted by Xilver on Jun-17-2006 21:54:

quote:

+1

kga stoppen met da wedden denk'k

Posted by mellow_head on Jun-18-2006 09:47:

quote:
Originally posted by eieregooie
Als jij nou verstand van voetbal had... Jij loopt alleen maar te relschoppen... Maar ik wil het wel verder onderbouwen hoor. De Nederlandse reservespelers hebben twee weken geleden al laten zien dat Nederland Mexico kan hebben, en Portugal is ook verre van wat het twee jaar geleden was. Tuurlijk, het blijft een toernooi, en niets is zeker, maar gezien de recentelijke resultaten is mijn uitspraak wel degelijk gerechtvaardigd.

Tis zo makkelijk he, om alles alleen maar af te zeiken en andere mensen voor dom uit te maken. Toon toch eens een beetje inhoud man...

En ja, Ghana was een leuke pot

Maak ni uit eierseut, als Nederland de kwartfinales ni haalt lach ik u ferm uit

Finale gaat Argentini� - Duitsland zijn, das al vant begin beslist. Op het WK in Japan en Zuid-Korea was het ook een dikke hoax. Geld = m8 = corruptie, etc.

Posted by Jasperovitsj on Jun-18-2006 13:14:

quote:
Originally posted by mellow_head

Jaja, en dan gaat Ei daar helemaal kapot van zijn, die gaat zich echt dagenlang in zijn kamer opsluiten om te huilen omdat hij uitgelachen is door de almighty Mellow_head...

Gisteren jammer genoeg niks kunnen zien van de wedstrijden, dus ik hoop dat het vandaag wat aangenamer zal worden. Hopelijk kunnen de Brazilianen tegen de Australi�rs wat sterker voor de dag komen

Posted by eieregooie on Jun-18-2006 15:13:

quote:

Als je lef hebt doe je ook een tegenprestatie als ze t wel halen Maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn...

Posted by IgnazZio on Jun-18-2006 15:19:

Tof matchke daarjust, spijtig dat die bom op de lat ni 5 cm lager was en dan deklat binne

Posted by mellow_head on Jun-18-2006 15:28:

quote:
Originally posted by eieregooie
Als je lef hebt doe je ook een tegenprestatie als ze t wel halen Maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn...

[Connor MacLeod mode ON]

Ik heb geen lef! *whispering 'there can be only one...'*

[Connor MacLeod mode OFF]

Posted by Real on Jun-18-2006 16:54:

Brazili� valt w��r tegen in de eerste helft.

Het wordt tijd dat ze Ronaldo eens z'n C4 geven.

Posted by Push2005 on Jun-18-2006 16:59:

quote:
[Connor MacLeod mode ON]

Ik heb geen lef! *whispering 'there can be only one...'*

[Connor MacLeod mode OFF]

Posted by CygnusX on Jun-18-2006 17:53:

Onovertuigende overwinning van Brazili�

Posted by Real on Jun-18-2006 17:57:

Dit moet ik toch even delen met de rest:

Posted by Bertn on Jun-18-2006 17:59:

pff, als Brazili� zo blijft spelen worden ze geen wereldkampioen hoor... en dat fluitconcert verdiende ronaldo ook niet, hij heeft een paar goeie dingen gedaan en een assist gegeven

Posted by eieregooie on Jun-18-2006 18:05:

quote:

Zij is DE chick van het wk

Posted by djcresto on Jun-18-2006 18:07:

quote:
Originally posted by Bertn
pff, als Brazili� zo blijft spelen worden ze geen wereldkampioen hoor... en dat fluitconcert verdiende ronaldo ook niet, hij heeft een paar goeie dingen gedaan en een assist gegeven

slecht spelen en winnen, zo wordt je wereldkampioen...

Was het op het vorige wk anders? Ik herrinner me toch de match Belgi� tegen Brazilie die de Belgen zelfs serieus domineerden.

Posted by Shadowkid on Jun-18-2006 18:26:

quote:
Originally posted by Bertn
en dat fluitconcert verdiende ronaldo ook niet, hij heeft een paar goeie dingen gedaan en een assist gegeven

Vind ik ook. Adriano heeft zeker niet meer getoond dan Ronaldo, en ook de rest speelde ni goed. Idd flauw om dan op Ronaldo te fluiten. Robinho daarentegen was wel goed, het grootste verschil met Adriano en Ronaldo was dan ook dat hij veel meer beweegt en meer ruimte bestrijkt dan die 2.

Posted by djcresto on Jun-18-2006 18:39:

quote:
Originally posted by Shadowkid
het grootste verschil met Adriano en Ronaldo was dan ook dat hij veel meer beweegt en meer ruimte bestrijkt dan die 2.

goed geluisterd naar de commentator

Posted by Shadowkid on Jun-18-2006 18:41:

quote:
Originally posted by djcresto
goed geluisterd naar de commentator

Kzocht nog een andere manier om het uit te drukken maar ik vond geen

Posted by Glexx on Jun-18-2006 18:48:

quote:
Originally posted by Jantjeuh
Schrap Itali� en Tsjechi� ook maar van die lijst.. volgens mij heeft Argentini� de titel dit jaar voor het oprapen. Misschien dat Spanje, het enige Europese land dat fatsoenlijk lijkt te voetballen, wat tegengas kan bieden.

Spanje heeft de laatste 40 jaar op een groot tornooi altijd wel iets voorgehad, ben benieuwd of het dit jaar wel prijs zal zijn ...

De 4-0 belooft wel !

Maar geef mij maar Engeland

Posted by djcresto on Jun-18-2006 18:58:

quote:
Originally posted by Shadowkid
Vind ik ook. Adriano heeft zeker niet meer getoond dan Ronaldo, en ook de rest speelde ni goed. Idd flauw om dan op Ronaldo te fluiten. Robinho daarentegen was wel goed, het grootste verschil met Adriano en Ronaldo was dan ook dat hij veel meer beweegt en meer ruimte bestrijkt dan die 2.

Ook niet vegeten dat Robinho op 20 minuten alles kan geven. Dat houdt ie nooit een ganse wedstrijd vol denk ik. Ik verwacht nu wel dat hij zijn kans krijgt in de volgende wedstrijd.

Posted by Phortastic on Jun-18-2006 20:01:

quote:
Originally posted by djcresto
slecht spelen en winnen, zo wordt je wereldkampioen...

Was het op het vorige wk anders? Ik herrinner me toch de match Belgi� tegen Brazilie die de Belgen zelfs serieus domineerden.

idd, nagel op de kop. En Brazilie doet da slim. Zonder enorm veel inspanningen hebben ze 6 op 6, 3 goalen voor en nog geen enkele binnen. Na de groepsfase zijn ze pas genoodzaakt om alles te geven. Alhoewel er toch wel veel mensen uit vorm zijn hoor. Ronaldo, Adriano, Ronaldinho lijken allemaal serieus aan rust toe.

Eigenlijk zou het een goede zaak zijn om in het jaar dat er een WK of EK is, geen champions league te houden. Maarja dat zal nooit gebeuren, veel te veel geld mee gemoeid

Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »