TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wat schaft de pot?
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 »


Posted by Den Backer on Jul-17-2006 22:55:

quote:
Originally posted by Kelly*

van't weekend: 3 keer Burger King


Sterk bezig dan.


Posted by Kelly* on Jul-18-2006 00:10:

quote:
Originally posted by Den Backer
Sterk bezig dan.


enige da open was om 3u snachts... weinig keuze dan


Posted by Loraine on Jul-18-2006 18:06:

Vandaag maar salade prikken met dit warme weer

Ijsbergsla, met reepjes pomodori secco (in water geweld), tonijn, kappertjes, trostomaatje, uitje en pijnboompitjes

smullen maar


Posted by Den Backer on Jul-18-2006 21:56:

quote:
Originally posted by Kelly*
enige da open was om 3u snachts... weinig keuze dan



Da is ind wel iets anders dan...


Posted by christina on Jul-18-2006 21:59:

waar is er nen burger king??


Posted by Vishnu on Jul-18-2006 22:15:

quote:
Originally posted by christina
waar is er nen burger king??


Helas niet bij ons..
http://www.burgerking.com/bkglobal/


Posted by christina on Jul-18-2006 22:16:

quote:
Originally posted by Vishnu
Helas niet bij ons..


da dacht ik al


Posted by christina on Jul-18-2006 22:17:

ma burger king is wel goe


Posted by mellow_head on Jul-19-2006 10:19:

Een goei kou schotel frikadelle, deegwaren, eikes, sla, klein tomaten, koud gebakken spek, etc.


Posted by christina on Jul-19-2006 11:19:

ik heb gekoooookt

pasta met spek, prei en room en twas goed


Posted by Loraine on Jul-29-2006 16:37:

Afgelopen donderdag al naar de Japanner geweest met collega/vriendin, Vandaag maar weer zelf maken: sushi (zalm, tonijn en komkommer meki's) en zalm en tonijn sashimi's

Ik geloof dak nu echt officieel verslaafd ben aan Japanse meuk


Posted by Kelly* on Jul-29-2006 17:30:

^^addict!

hier weer maar eens frietjes van de frituur met Joppie-saus en een kaassouffleeke...


Posted by Loraine on Jul-29-2006 17:44:

quote:
Originally posted by Kelly*
Joppie-saus ...


Zaaaaaaalig !


Posted by Kelly* on Jul-29-2006 20:45:

quote:
Originally posted by Loraine
Zaaaaaaalig !


in augustus in Anvers, ene me Joppie gaan eten?


Posted by Devilex on Jul-29-2006 21:00:

quote:
Originally posted by Kelly*
^^addict!

hier weer maar eens frietjes van de frituur met Joppie-saus en een kaassouffleeke...


Oeda gij nog geen 100 kilo weegt


Posted by Kelly* on Jul-29-2006 21:35:

quote:
Originally posted by Devilex
Oeda gij nog geen 100 kilo weegt


ik probeer!!!! streefgewicht op het moment is 54... das al ni te halen


Posted by christina on Jul-29-2006 21:42:

quote:
Originally posted by Kelly*
ik probeer!!!! streefgewicht op het moment is 54... das al ni te halen


het leven is ni eerlijk
als ik mij elke dag houd aan drie maaltijden per dag kom ik bij


Posted by Devilex on Jul-29-2006 21:48:

quote:
Originally posted by christina
het leven is ni eerlijk
als ik mij elke dag houd aan drie maaltijden per dag kom ik bij


Ik kom zelfs bij als ik niks eet


Posted by Bl@ckOut on Jul-30-2006 08:26:

Bij 5 maaltijden per dag kom ik mss zo'n klein beetje bij

Maar 5 maaltijden per dag krijg ik toch ni binnen


Posted by Tiger777 on Jul-30-2006 10:11:

quote:
Originally posted by Kelly*
ik probeer!!!! streefgewicht op het moment is 54... das al ni te halen

Uhu, bij mij is 54 ook het streefgewicht. In de vakantie van 51kg naar 53 gegaan tot nu toe met 4 (soms 5) maaltijden per dag en veel boter.
Nog 1'tje te gaan!


Posted by Kelly* on Aug-03-2006 04:20:

quote:
Originally posted by Tiger777
Uhu, bij mij is 54 ook het streefgewicht. In de vakantie van 51kg naar 53 gegaan tot nu toe met 4 (soms 5) maaltijden per dag en veel boter.
Nog 1'tje te gaan!


ik zit ondertussen aan 49,8 kg.... nog een beetje te gaan dus

in de pot deze avond: rijst, kiek en champignonnen
morgen: chinees eten bij de pa


Posted by christina on Aug-03-2006 07:17:

quote:
Originally posted by Kelly*
ik zit ondertussen aan 49,8 kg.... nog een beetje te gaan dus

in de pot deze avond: rijst, kiek en champignonnen


das ni echt een menu om te verdikken he
rijst en kip zijn toch wel mager eten eigenlijk...


Posted by Jasperovitsj on Aug-03-2006 07:21:

Vervang rijst door frieten en maak een rijke roomsaus met die champignonnen, dat zou al iets meer kunnen helpen


Posted by Tiger777 on Aug-03-2006 08:54:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Vervang rijst door frieten en maak een rijke roomsaus met die champignonnen, dat zou al iets meer kunnen helpen

Voor vet te kweken ja. Maar vet kwabbelt zo.. Voor ge het weet hebt ge (ik spreek dus NIET uit ervaring) celluliet op u kont of zo'n kwakkelgat.

Kiek = mager = veel eiwitten = Goed voor de spiertjes = goed voor de kont.


Posted by Eagle` on Aug-03-2006 08:58:

quote:
Originally posted by Tiger777
Voor vet te kweken ja. Maar vet kwabbelt zo.. Voor ge het weet hebt ge (ik spreek dus NIET uit ervaring) celluliet op u kont of zo'n kwakkelgat.

Kiek = mager = veel eiwitten = Goed voor de spiertjes = goed voor de kont.



cellulit besta da eigelijk voor mannen ?


Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.