TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wat schaft de pot?
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by Kelly* van't weekend: 3 keer Burger King |
| quote: |
| Originally posted by Den Backer Sterk bezig dan. |
Vandaag maar salade prikken met dit warme weer
Ijsbergsla, met reepjes pomodori secco (in water geweld), tonijn, kappertjes, trostomaatje, uitje en pijnboompitjes
smullen maar 
| quote: |
| Originally posted by Kelly* enige da open was om 3u snachts... weinig keuze dan |
waar is er nen burger king??
| quote: |
| Originally posted by christina waar is er nen burger king?? |
| quote: |
| Originally posted by Vishnu Helas niet bij ons.. |
ma burger king is wel goe
Een goei kou schotel
frikadelle, deegwaren, eikes, sla, klein tomaten, koud gebakken spek, etc.
ik heb gekoooookt
pasta met spek, prei en room en twas goed
Afgelopen donderdag al naar de Japanner geweest met collega/vriendin, Vandaag maar weer zelf maken: sushi (zalm, tonijn en komkommer meki's) en zalm en tonijn sashimi's
Ik geloof dak nu echt officieel verslaafd ben aan Japanse meuk 
^^addict!
hier weer maar eens frietjes van de frituur met Joppie-saus en een kaassouffleeke...
| quote: |
| Originally posted by Kelly* Joppie-saus ... |
Zaaaaaaalig !
| quote: |
Originally posted by Loraine Zaaaaaaalig ! |
| quote: |
| Originally posted by Kelly* ^^addict! hier weer maar eens frietjes van de frituur met Joppie-saus en een kaassouffleeke... |
| quote: |
| Originally posted by Devilex Oeda gij nog geen 100 kilo weegt |
| quote: |
| Originally posted by Kelly* ik probeer!!!! streefgewicht op het moment is 54... das al ni te halen |

| quote: |
| Originally posted by christina het leven is ni eerlijk ![]() als ik mij elke dag houd aan drie maaltijden per dag kom ik bij |
Bij 5 maaltijden per dag kom ik mss zo'n klein beetje bij
Maar 5 maaltijden per dag krijg ik toch ni binnen 
| quote: |
| Originally posted by Kelly* ik probeer!!!! streefgewicht op het moment is 54... das al ni te halen |
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Uhu, bij mij is 54 ook het streefgewicht. In de vakantie van 51kg naar 53 gegaan tot nu toe met 4 (soms 5) maaltijden per dag en veel boter. Nog 1'tje te gaan! |
| quote: |
| Originally posted by Kelly* ik zit ondertussen aan 49,8 kg.... nog een beetje te gaan dus in de pot deze avond: rijst, kiek en champignonnen |

Vervang rijst door frieten en maak een rijke roomsaus met die champignonnen, dat zou al iets meer kunnen helpen 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Vervang rijst door frieten en maak een rijke roomsaus met die champignonnen, dat zou al iets meer kunnen helpen |
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Voor vet te kweken ja. Maar vet kwabbelt zo.. Voor ge het weet hebt ge (ik spreek dus NIET uit ervaring) celluliet op u kont of zo'n kwakkelgat. Kiek = mager = veel eiwitten = Goed voor de spiertjes = goed voor de kont. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.