TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
איזה טוב זה... !
חח ארנב ארנב קטן עלי !!!
חחח אנשים טובים ....
אם אנחנו כבר בקטע של ארב ארנב אז הנה לכם בדיחה עתיקת יומין שסיםר לי בן דודי כשהייתי קטן
אם אתם כבר מספרים את ה לחברים שלכם אז תעשו טובה יש כמה כללים
תמיידד תספרו את הבדיחה לאט ובשלמתוה אל תדלגו על חלקים חוזרים .... ותמייד רצוי ללבוש נעלי ספורט
תבינו במהשך ...
אז ככה ...
פעם היה יום קייצי ונפלאה לטיולי משפחות
בן אדם אחד יצא מהבית והלך לבית המלון הסמוך לביתו
הוא בא לבעל המלון ואמר:
בעל המלון תביא לי בבקשה חדר
בעל המלון אמר:
אין בעיה תעלה קומה שלישית חדר 1
הבן אדם עלה בא אליו בעל המלון ואמר לו :
האם אדוני רוצ המשהו לשתות ?
אז האדון אמר לו :
כן .. קולה
השמיים החלו מתעננים ...
בא בן אדם לבעל המלון ואומר לו :
תביא לי מהרר חדר
בעל המלון אמר לו :
תעלה קומה שלשישית חדר 2
הבן אדם ביקש מהמשרת הכוסי לסחוב לו את המזוודות ועלה לחדר
בעל המלון עלה לחדרו של אדוני ושאל אותו :
האם לאדוני הכל בסדר ??
והוא השיב לו כן
המנהל הוסיף: האם אפשר להביא משהו לשתות לאדוני ??
והאדון ענה לו :
כן .. קולה ..
השמיים החלו קודרים והגשם החל לטפטף
בא איש לבעל המלון וביקש מבעל המלון חדר
בעל המלון אמר לו לעלות לקומה שלישית חדר 3
הבן אדם עלה בא אליו בעל המלון ושאל אותו :
רוצה לשתות משהו ??
והאיש ענה לו :
ככןןן קולה ...
טוב .. השמייים החלו להשתחר והגשם החל להתחזק
בא איש לבעל המלון כולו ספוג מים והוא אומר לבעל המלון תביא לי חדר אני חייב חדר
בעל המלון אומר לו תעלה קומה שלישית חדר 4
בעל המלון שואל אותו רוצה משהו לשתות אז הוא אומר לו :
כן .. קולה
טובב הגשם כבר ממש יורד בכמויות גדולות והרחובות מתחילים להתמלא מי גשם מטונפים
באיש לבעל המלון ואמר לבעל המלון תביא לי חדר אני חייב חדר
בעל המלון אומר לו תעלה קומה שלישית חדר 5
הבן אדם עולה לחדר ומבקש מיטה נוספת לבנו( התוספת הזו נועדה לגרום לשומעים לחשוב שיש שינוי בעלילה, אבל ביננו .. אין) מנהל המלון מסדר לו מיטה וחדשה ושואל אותו :
רוצה משהו לשתות אז הבן אדם אומר לו :
כן .. קולה ...
טוב הגשם כבר ממש משתולל ולא נראים עוד אנשים ברחוב ( חוץ מבאיזה סירה על חיות .. מוזר ?!) בא איש לבעל המלון ואומר לבעל המלון :
תביא לי חדר אני חייב חדר
בעל המלון אומר לו תעלה קומה שלישית חדר 6
בעל המלון שואל את האדון האם האדון רוצה משהו לשתות
והוא אומר לו :
פה אתם אמורים לעשות כזה עם הידיים כדי שמי ששומע את הבדיחה כבר יגיד.. כןן קולה
טובבב הגשם כבברר מתחיל לדעוך והמים מתחילים לרדת איש אחד שוחה למלון ואומר לבעל המלון :
תביא לי חדר אני חייב חדר
בעל המלון אומר לו תעלה קומה שלשישית חדר 7
הבן אדם עולה ובעל המלון שואל אותו רוצה משהו לשתשות ??
והוא עונה לו :
כן .. קולה ...
טוב הגששם כבבר הפסיק והמים נכנסים לביוב והכל טוב ויפה אךך עדיין קקררר
איש אחד נכנס למלון ואמר לבעל המלון תביא לי חדר אני חייב חדר
בעל המלון אומר לו תעלה קומה שלישית חדר 8
הבן אדם עולה ובעל המלון שואל אותו :
אתה רוצה משהו לשתות
והוא עונה לו:
דההה .. כןן קולה ...
טובב הגשם כבר הפסיק והעננים החלו להעלם
בא איש לבעל המלון ואמר לבעל המלון תביא לי חדר אני חייב חדר
ובעל המלון אומר לו טוב תעלה קומה שלישית חדר 9
הבן אדם עולה ובעל המלון שואל אותו .. רוצה משהו לשתות
והוא עונה לו :
כן קולה ...
השממים כחולים הציפורים מציצות וילדים קטנים מטיילים עם בלונים אדומים בפארק
בא איש לבעל המלון ואומר לבעל המלוןתביא לי חדר אני חייב חדר
ובעל המלון אומר לו טוב תעלה קומה שלישית חדר 10
( אוו סוף סוף הסוף מתקרב וההפתעה !!! וואו )
טוב הבן אדם עולה ובעל המלון אומר לו את הרוצה משהו לשתות
( ואז אתם שוב עושים עם היידים ואם השומעים אומרים כןן קולה אז אתם אומרים ללאאא !!!)
ואז אתם מחייכים כדי שזה יראה מצחיק ואומרים:
ככןןן תה !!!
ומהר ומהר בורחים למקום מבודד !!!
אז זהו זה בדיחה שאני חושב שבן דוד שלי המציא אותה !!!
מקווה שלא ירביצו לכם אם תספרו את הבדיחה לאנשים
דיי מאוסה אבל שיהיה
וכמו שאמא שלי אומרת יש מוסר השכל לכל דבר .. ברור אמא ... שווה לעשות מלון
יש הרבה אנשים שבאים ... ויש למלא את ההספקת קולה במלון
טוב אולי לא באים הרבה בזמן הזה ... טוב שיהיה
עכשיו 3 וחצי בבוקר ואני סתתם מזיין תשכל
לילה טוב

חחחחחחחחחחחחחחחח אבל באמת יש ט'רד לזה
די מתיש...
תישן עם עין אחת פתוחה ונעלי ספורט למה אני בא

אני יכניס את זה מחר לתוך הט'רד של הבדיחות
בכל מקרה... אהבתי... זה ממש חמוד
Re: די מתיש...
| quote: |
| Originally posted by oDrori תישן עם עין אחת פתוחה ונעלי ספורט למה אני בא |
?טוב....אז בארנבים היינו
באיזה יער אחד היו 2 חיות שכל הזמן היו רבות ביניהן - ארנב ודוב.
יום אחד הארנב והדוב צעקו וקיללו אחד את השני ליד האגם. פתאום מהאגם יצאה צפרדע קסמים. הצפרדע אמרה - אני צפרדע קסמים... ובגלל שאתם שתי החיות הראשונות שאני רואה, אני אתן לכל אחת ממכן שלוש משאלות.
הדוב פותח במשאלה ראשונה -
"אני רוצה שכל הדובים והדובות ביער הזה יהפכו לדובות כוסיות"
הצפרדע שמעה - והופ, המשאלה התגשמה.
הארנב ביקש את משאלתו הראשונה -
"אני רוצה......אופנוע!"
הצפרדע והדוב קצת מופתעים כי הוא יכל לבקש הרבה כסף וכאלה....אבל - בכל מקרה, הארנב קיבל אופנוע
הדוב -
"אני רוצה........ שכל הדובים והדובות ביערות השכנים יהפכו לדובות כוסיות"
הצפרדע שמעה - וקיימה.
הארנב -
"אני רוצה.....קסדה!"
עוד פעם הדוב וצפרדע מופתעים לאללה...אבל....הארנב קיבל את מה שרצה.
הדוב ביקש את המשאלה השלישית שלו -
"אני רוצה שכל הדובים והדובות בכל העולם יהפכו לדובות כוסיות"
הצפרדע שמעה - וקיימה.
ואז הארנב עלה על האופנוע, שם את הקסדה, התניע ואמר -
"אני רוצה שהדוב יהיה הומו"
ונתן גז.....

ב ן 80 הגיע לבדיקות אצל הרופא. הרופא נדהם מהכושר והבריאות של הזקן ושאל אותו:
מה לדעתך עושה אותך כל כך בריא?
ענה הזקן: אני צייד טווסי בר. כל בוקר אני קם לפני הנץ החמה, ורץ אחרי טווסים עד הערב.
הרופא אמר: לא נראה לי שזאת הסיבה, בודאי יש כאן משהו עמוק יותר. תגיד באיזה גיל מת אביך?
שאל הזקן: מי אמר שהוא מת?
אתה רוצה לומר שאביך עדיין בחיים? בן כמה הוא? שאל הרופא
הזקן אמר: לאבי מלאו 99 שנה, ולמעשה הוא היה איתי הבוקר בצייד. זה מה שמחזיק אותו בכושר.
הרופא אמר: מדהים, אבל עדיין לא נראה לי שזאת הסיבה. תגיד באיזה גיל מת סבך?
שאל הזקן: מי אמר שהוא מת?
אתה רוצה לומר שסבך בחיים? הוא צריך להיות בן 120 לערך. אמר הרופא
הזקן השיב: לסבי מלאו 118 שנה.
הרופא המתוסכל אמר: אני מניח שגם הוא צד איתך הבוקר?
לא, אמר הזקן, סבא לא יכל לבוא היום כי הוא מתחתן.
מתחתן, נדהם הרופא, מדוע בן 118 ירצה להתחתן?
מי אמר שהוא רוצה? שאל הזקן, ההורים לוחצים...

השני די טוב, אבל חד פעמי ושמעתי כבר בדיחה בנוסח הזה, לא זוכר על מה היא...
את הראשון אהבתי
אני די מכור לבדיחות ארבים בעיקר שהארנב מסומם

חחחח הראשונה אני מכיר כבר והיא ממש חמודה
השניה פחות טובה אבל עדיין בסדר
העברתי את הזה על ההעלאת שכר של הזין לפה... זה בעמוד הקודם
ועכשיו נספר את בדיחת הארנב ארנב
זכרו שאתם ביקשתם ממני לספר
פעם אחת היה איזה ארנב שרצה לצאת לטייל
בדרך פגש ארנב את ארנב ארנב
אמר ארנב לארנב ארנב, ארנב ארנב רוצה לצאת איתי עם ארנב לטייל?
וארנב ארנב אמר בטח שארצה!!!
וכך יצאו ארנב וארנב ארנב לטייל
בדרך פגשו ארנב וארנב ארנב את ארנב ארנב ארנב
אמרו ארנב וארנב ארנב לארנב ארנב ארנב, ארנב ארנב ארנב רוצה לצאת איתי עם ארנב ועם ארנב ארנב לטייל?
וארנב ארנב ארנב אמר בטח שארצה!!!
וכך יצאו ארנב וארנב ארנב וארנב ארנב ארנב לטייל
בדרך פגשו ארנב וארנב ארנב וארנב ארנב ארנב את ארנב ארנב ארנב ארנב
אמרו ארנב וארנב ארנב וארנב ארנב ארנב לארנב ארנב ארנב ארנב, ארנב ארנב ארנב ארנב רוצה לצאת איתי עם ארנב ועם ארנב ארנב ועם ארנב ארנב ארנב לטייל?
וארנב ארנב ארנב ארנב אמר בטח שארצה!!!
וכך יצאו ארנב וארנב ארנב וארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב לטייל
בדרך פגשו ארנב וארנב ארנב וארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב את ארנב ארנב ארנב ארנב ארנב
אמרו ארנב וארנב ארנב וארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב לארנב ארנב ארנב ארנב ארנב, ארנב ארנב ארנב ארנב ארנב רוצה לצאת איתי עם ארנב ועם ארנב ארנב ועם ארנב ארנב ארנב ועם ארנב ארנב ארנב ארנב לטייל?
וארנב ארנב ארנב ארנב ארנב אמר בטח שארצה!!!
וכך יצאו ארנב וארנב ארנב וארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב ארנב לטייל
בדרך פגשו ארנב וארנב ארנב וארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב ארנב את אריה
אמרו ארנב וארנב ארנב וארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב ארנב לאריה, אריה רוצה לצאת איתי עם ארנב ועם ארנב ארנב ועם ארנב ארנב ארנב ועם ארנב ארנב ארנב ארנב ועם ארנב ארנב ארנב ארנב ארנב לטייל?
ואריה אמר בטח שארצה!!!
וכך יצאו ארנב וארנב ארנב וארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב ארנב ואריה לטייל
בדרך פגשו ארנב וארנב ארנב וארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב ארנב ואריה את אריה אריה
אמרו ארנב וארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב ארנב ואריה לאריה אריה, אריה אריה רוצה לצאת איתי עם ארנב ועם ארנב ארנב ועם ארנב ארנב ארנב ועם ארנב ארנב ארנב ארנב ועם ארנב ארנב ארנב ארנב ארנב ועם אריה לטייל?
ואריה אריה אמר בטח שארצה!!!
וכך יצאו ארנב וארנב ארנב וארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב ארנב ואריה ואריה אריה לטייל
בדרך פגשו ארנב וארנב ארנב וארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב ארנב ואריה ואריה אריה את אריה אריה אריה
אמרו ארנב וארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב ארנב ואריה לאריה אריה, אריה אריה רוצה לצאת איתי עם ארנב ועם ארנב ארנב ועם ארנב ארנב ארנב ועם ארנב ארנב ארנב ארנב ועם ארנב ארנב ארנב ארנב ארנב ועם אריה ועם אריה אריה לטייל?
ואריה אריה אריה אמר בטח שארצה!!!
וכך יצאו ארנב וארנב ארנב וארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב ארנב ואריה ואריה אריה ואריה אריה אריה לטייל
בדרך פגשו ארנב וארנב ארנב וארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב ארנב ואריה ואריה אריה ואריה אריה אריה את אריה אריה אריה אריה
אמרו ארנב וארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב ארנב ואריה לאריה אריה, אריה אריה רוצה לצאת איתי עם ארנב ועם ארנב ארנב ועם ארנב ארנב ארנב ועם ארנב ארנב ארנב ארנב ועם ארנב ארנב ארנב ארנב ארנב ועם אריה ועם אריה אריה ועם אריה אריה אריה לטייל?
ואריה אריה אריה אריה אמר בטח שארצה!!!
וכך יצאו ארנב וארנב ארנב וארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב ארנב ואריה ואריה אריה ואריה אריה אריה ואריה אריה אריה אריה לטייל
בדרך פגשו ארנב וארנב ארנב וארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב ארנב ואריה ואריה אריה ואריה אריה אריה ואריה אריה אריה אריה את אריה אריה אריה אריה אריה
אמרו ארנב וארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב ארנב ואריה לאריה אריה, אריה אריה רוצה לצאת איתי עם ארנב ועם ארנב ארנב ועם ארנב ארנב ארנב ועם ארנב ארנב ארנב ארנב ועם ארנב ארנב ארנב ארנב ארנב ועם אריה ועם אריה אריה ועם אריה אריה אריה ועם אריה אריה אריה אריה לטייל?
ואריה אריה אריה אריה אריה אמר בטח שארצה!!!
וכך יצאו ארנב וארנב ארנב וארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב ארנב ואריה ואריה אריה ואריה אריה אריה ואריה אריה אריה אריה ואריה אריה אריה אריה אריה לטייל
בדרך הגיעו ארנב וארנב ארנב וארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב וארנב ארנב ארנב ארנב ארנב ואריה ואריה אריה ואריה אריה אריה ואריה אריה אריה אריה ואריה אריה אריה אריה אריה לחומה
קפץ אריה אריה אריה אריה אריה מהחומה ומת
קפץ אריה אריה אריה אריה מהחומה ומת
קפץ אריה אריה אריה מהחומה ומת
קפץ אריה אריה מהחומה ומת
קפץ אריה מהחומה ומת
קפץ ארנב ארנב ארנב ארנב ארנב מהחומה ומת
קפץ ארנב ארנב ארנב ארנב מהחומה ומת
קפץ ארנב ארנב ארנב מהחומה ומת
קפץ ארנב ארנב מהחומה ומת
קפץ ארנב מהחומה ולא מת
למה!?
כי היו לו נעלי טורבו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

בלום
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter כי היו לו נעלי טורבו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik נעלי טורבו?! מאיפה הקרצת את זה...?! זה אמור להיות אדידס |
בלום
זה אמור להיות אדידס
Re: בלום
| quote: |
| Originally posted by SiLvErSkY זה אמור להיות אדידס |
מה אתם מתווכחים איזה נעליים הוא לבש קיבינימאט?!?!?!? אני עסוק בנגיחת הראש בקיר
*Hell_Copter >>> Added to hit list*
| quote: |
| Originally posted by oDrori מה אתם מתווכחים איזה נעליים הוא לבש קיבינימאט?!?!?!? אני עסוק בנגיחת הראש בקיר *Hell_Copter >>> Added to hit list* |
יום אחד כל החיות ביער החליטו לעשות תורנות כלים
באים לארנב ביום ראשון שואלים אותו "ארנב, אתה יכול לעשות היום כלים?"
הוא עונה "לא, היום אני דופק"
טוב אז הם מחליטים לבוא אליו מחר
באים ביום שני שואלים אותו "היום אתה יכול לעשות כלים ?"
הוא עונה "לא היום אני דופק"
טוב באים ביום שלישי שואלים אותו "אתה יכול לעשות היום כלים עם האריה ?"
הוא עונה "לא, ביום אני דופק"
ככה עוברים שבועיים כל יום מספר להם שהוא דופק
בסוף כל החיות באות אליו בקריזה שואלים אותו "תגיד מה אתה מזיין תשכל ? כל הזמן אתה מספר שאתה דופק... את מי אתה דופק כל הזמן ?"
אז הוא עונה "יום ראשון דפקתי אותך יום שני דפקתי אותך יום שלישי דפקתי יום רביעי דפקתי אותך..." (מצביע על כל החיות)
גם מוכר לי בנוסח אחר.... לא רע
יאללה אישים בואו נפסיק עם הארנבים אני מקיא עוד רגע...
רק שאלה קטנה
למה לאזעזל הטרד הזה עוד לא סטיקי???????
כי זה לא משהו חשוב
עד כמה שנראה לי הוא יותר חשוב מהטרד
TA Hub
הת'רד של הבדיחות לא כזה חשוב בגלל שהוא מתעדכן כשלמישהו יש בדיחה חדשה,
אבל הת'רד של ההאב חייב להיות סטיקי כדי שאנשים חדשים יוכלו לראות מה קורה בהאב ויש שם גם מידע חשוב...
הט'רד של ההאב נשאר סטיקי...
אם כולם רוצים שזה גם יהיה סטיקי אז אני ישים את זה גם
| quote: |
| Originally posted by Q-PiXeL הת'רד של הבדיחות לא כזה חשוב בגלל שהוא מתעדכן כשלמישהו יש בדיחה חדשה, אבל הת'רד של ההאב חייב להיות סטיקי כדי שאנשים חדשים יוכלו לראות מה קורה בהאב ויש שם גם מידע חשוב... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.