TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »

Posted by mrcanon on Sep-13-2006 21:25:

quote:
Originally posted by Config
Ik verwacht een set � la tomorrowland.. der zal zeker wa trance inzitten.. ik stel voor dat je daar vanvoor wat gaan zot doen als ie trance draait en als ie overschakelt naar techtrance met een man of 30 em gaan uitfluiten

idem voor Markus natuurlijk
en als RvG komt constant fluiten

Is er geen free food? Dan kan dat nog van pas komen, als Armin en Markus proper willen blijven dan weten ze wat hen te doen staat.

Posted by Push2005 on Sep-13-2006 21:36:

quote:
Originally posted by Config
hmm.. dezelfde platen draaien is echt iets dat gemeden wordt bij dj's ze..

Zei de man met de ongelofelijke trancekennis

Check wat random PVD sets en ge hebt v��l kans op 2x nothing but you en 2x Time of our Lives in dezelfde set

Van het event verwacht ik dat Mike geniaal zal zijn, schulz goed zal zijn... en Armin krijgt zn laatste kans voor mij
Hopelijk speelt ie goed en tranzy

Posted by Config on Sep-13-2006 21:44:

quote:
Originally posted by Push2005
Zei de man met de ongelofelijke trancekennis

Check wat random PVD sets en ge hebt v��l kans op 2x nothing but you en 2x Time of our Lives in dezelfde set

Van het event verwacht ik dat Mike geniaal zal zijn, schulz goed zal zijn... en Armin krijgt zn laatste kans voor mij
Hopelijk speelt ie goed en tranzy

en toch zeg ik dat de meeste et mijden
en bedankt voor et compliment

Posted by Jasperovitsj on Sep-13-2006 21:46:

quote:
Originally posted by Real

Als Jasper & Zehra zich over mij willen ontfermen, kom ik ook.

Als alles goed loopt opt werk zal dat geen probleem zijn Als het een kl*tedag zoals vandaag is, dan zal het krap worden

Posted by FCB_Fanatic on Sep-13-2006 21:48:

quote:
Als Jasper & Zehra zich over mij willen ontfermen, kom ik ook.

toevallig geen kaart meer nodig?

Posted by Real on Sep-13-2006 21:51:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic

Gij komt naar de Soundstation zeker?

@Jasper: kzou dat uiteraard wel op tijd willen weten.

Posted by FCB_Fanatic on Sep-13-2006 21:55:

quote:
Gij komt naar de Soundstation zeker?

yup, ik schat dat ik der tussen half 6 en 6 wel zal zijn. Kweet niet hoe lang ik in de soundstation blijf hangen maar normaal pak ik de trein om 20u22 naar antwerpen

Posted by domineesje on Sep-14-2006 03:08:

quote:

iemand heeft interesse, check msn/mail

Posted by Jasperovitsj on Sep-14-2006 10:21:

quote:

@Jasper: kzou dat uiteraard wel op tijd willen weten.

We halen het zeker hoor, don't worry. Maar als ik net zoals gisteren pas om 18u binnen was, dan kunnen we pas om 19u30 ofzo daar zijn. Veel gegreet en gemeet zal er dan niet meer kunnen worden

Posted by Real on Sep-14-2006 11:05:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
We halen het zeker hoor, don't worry. Maar als ik net zoals gisteren pas om 18u binnen was, dan kunnen we pas om 19u30 ofzo daar zijn. Veel gegreet en gemeet zal er dan niet meer kunnen worden

Ah ok. Ik ben er ook pas tegen 19u.

@FCB_Fanatic: Als je nog een kaartje over hebt, neem ik dat. Anders stuur ik zo meteen een mailtje naar Soundstation om te vragen of ze er nog hebben. Laat zo snel mogelijk iets weten dus.

Posted by FCB_Fanatic on Sep-14-2006 11:10:

quote:
@FCB_Fanatic: Als je nog een kaartje over hebt, neem ik dat. Anders stuur ik zo meteen een mailtje naar Soundstation om te vragen of ze er nog hebben. Laat zo snel mogelijk iets weten dus.

ik heb der nog 1 over, zie ik u dan morgen in de Soundstation?

ps: snel genoeg?

Posted by Real on Sep-14-2006 11:12:

quote:
ik heb der nog 1 over, zie ik u dan morgen in de Soundstation?

ps: snel genoeg?

Woei, de snelheid van het licht.

Da's perfect, rond 19u kom ik aan in het winkeltje.
Ik stuur u even een pm met mijn gsm nummer, moest ge mij niet vinden.

Posted by Real on Sep-14-2006 12:54:

Mail van Soundstation:

Special Selection

Due to the visit of Markus Schulz & M.I.K.E the following titels are all back in stock!

Envio - For you (A state of trance)
Including: a: original b: Sunlounger remix
Interstate - Remember me (Armind)
Back in! Including: a1: Terry Bones remix b1: Interstate club mix b2: Shawn Mitiska & Tyler Michaud remix
Jose Amnesia vs. Shawn Mitiska - My all (Coldharbour Recordings)
Back in! Including: a1: Markus Schulz remix b1: Flash Brothers remix b2: original
Karen Overton - Your loving arms (Supra)
Back in. Including: a: club mix b: Andrew Bennett rmx
M.I.K.E. - Massive motion (Armind)
Back in! Including: a: original b: enter-ku remix
M.I.K.E. - Fuego caliente (Club Elite)
Back in! Including: a: original b: Futuro remix
M.I.K.E. - Strange world 2006 (Club Elite)
Back in! Including: a1: MIKE's rework 2006 b1: Filterheadz love distortion remix b2: Mr. Cr�me fresh remix
M.I.K.E. - Voices from the inside (Club Elite)
Back in! Including: a: album mix b: M.I.K.E.'s progressiva remix
M.I.K.E. vs. Andrew Bennett - Into the danger (Club Elite)
Back in! Including: a: original b: MIKE remix
Markus Schulz - Coldharbour selections volume 6 (Coldharbour Recordings)
Back in! Including: a: Santiago Nino - Mirage b1: Hydroid - What if b2: Lens - Let the light in (Jaytech remix)
Markus Schulz - Without you near (album sampler 03) (Armada)
Back in! Including: a: Peaches and cream (feat. Interstate) b1: Sorrow has no home (feat. Alexandra) b2: First time (feat. Anita Kelsey)
Markus Schulz - Coldharbour selections part 7 (Coldharbour Recordings)
Back in! Including: a: Funkabashi - Daylight b1: Niklas Harding pres. Arcane - Blue circles b2: Alex Monakhov - Sunset breeze
Markus Schulz - First time (Coldharbour Recordings)
Back in! Including: a: First time b: Electro hairspray
Markus Schulz - Coldharbour Selections vol. 5 (Electronic Elements)
Back in! Including: a: Ave Mea - In the end b1: Jose Amnesia pres. Tiffany - Heaven drops b2: Ridgewalkers - Find (Markus Schulz intro mix)
Markus Schulz pres Elevation - Clear blue (Electronic Elements)
Back in! Including: a: original b: intro mix
Markus Schulz/Departure/Gabriel&Dresden - Without you near (Coldharbour Recordings)
Back in! Including: a: Coldharbour mix b: Gabriel & Dresden mix
Markuz Schulz - Coldharbour selections part 11 (Coldharbour Recordings)
Back in! Including: a: Karen Overton - Your loving arms (Markuz Schulz & Elevation intro mix) b1: Benya - Prometheus (original mix) b2: Joost Van Der Vleuten - New Horizon
Motorcycle - As the rush comes (the remixes) (Armind)
Back in. Including: a: Perry O'Neil remix b: Markus Schulz Coldharbour mix
Nalin & Kane - Open your eyes (The child you are) (Supra)
Back in! Including: a: Markus Schulz & Elevation rmx b: Markus Schulz & Elevation dub mix
Seroya - Beautiful (Coldharbour Recordings)
Back in! Including: a: Noel Sanger mix b: Noel Sanger instrumental mix

Posted by Jasperovitsj on Sep-14-2006 13:20:

quote:

Ik stuur u even een pm met mijn gsm nummer, moest ge mij niet vinden.

Sound Station is het Sportpaleis ni h�

Posted by Real on Sep-14-2006 13:23:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Sound Station is het Sportpaleis ni h�

Er gaat een MASSA volk zijn. Op het Telenet Forum komt er al ne man of 15 af omdat ze ooit al eens van M.I.K.E. gehoord hebben.

Allemaal onwetenden.

Posted by Bunz on Sep-14-2006 13:43:

ik ben morgen normaal ook wel te vinden in de soundstation

nu ist alleen nog hopen da ik volk meekrijg voor den avond zelf

Posted by Dark Apostle on Sep-14-2006 15:01:

quote:

Allemaal onwetenden.

Ge moet ergens beginnen

Ik verwacht op Illusion een paar bleitende BETA's, als ik ga feesten ga ik feesten, ni uren zitten analyseren welke tracks er gespeeld worden, kan ik thuis ook.

Er wordt hier beweert dat men zich voor het ergste voorbereid, sorry, ik betaal geen 20 euro (of meer) als ik weet dat ik me voor het ergste moet voorbereiden. Markuske was fijn op TML, M.I.K.E. is altijd wel eens leuk en ik heb liever dat Armin wat Techy draait dan een of andere slaapset, het is een event, een feestje...gaat feesten, zagen kan je houden voor thuis of op het werk.

Posted by Antony on Sep-14-2006 15:04:

sluit ik mij bij aan

Posted by mrcanon on Sep-14-2006 15:24:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Ge moet ergens beginnen

Ik verwacht op Illusion een paar bleitende BETA's, als ik ga feesten ga ik feesten, ni uren zitten analyseren welke tracks er gespeeld worden, kan ik thuis ook.

Er wordt hier beweert dat men zich voor het ergste voorbereid, sorry, ik betaal geen 20 euro (of meer) als ik weet dat ik me voor het ergste moet voorbereiden. Markuske was fijn op TML, M.I.K.E. is altijd wel eens leuk en ik heb liever dat Armin wat Techy draait dan een of andere slaapset, het is een event, een feestje...gaat feesten, zagen kan je houden voor thuis of op het werk.

Ik heb nie gezegd dak mij nie ga amuseren. Maar k'hoop da ge inziet wa ik daar wou mee zeggen. Ik bedoel daarmee gewoon dat het toch voor een topdj als Schulz erg is dat hij bepaalde platen zo lang draait en andere topplaten uit zijn shows niet in zijn livesets opneemt. Da vind ik enorm spijtig.

Posted by Dark Apostle on Sep-14-2006 15:27:

quote:
Originally posted by mrcanon
Ik bedoel daarmee gewoon dat het toch voor een topdj als Schulz erg is dat hij bepaalde platen zo lang draait en andere topplaten uit zijn shows niet in zijn livesets opneemt. Da vind ik enorm spijtig.

Ten eerste, het is een blijft commerce, wat die draaien is ook deels reklame voor wie de plaat uitgeeft.
Ten tweede, niet iedereen gaat naar alle of veel events, dus voor een deel van het publiek zal het nog redelijk nieuw in de oren klinken.

En het zou met ook ni verwonderen moesten er regels zijn met wat wel en nog ni mag gedraaid worden hier of daar.

Posted by Real on Sep-14-2006 15:30:

quote:
Ge moet ergens beginnen

Da's daar nie van. Er zijn daar mensen bij die constant naar house/elektro/groove luisteren, en trance afbreken bij elke kans dat ze krijgen.
Als MIKE en de Markus dan naar de Soundstation komen, willen ze er plots allemaal naartoe.

Erg hypocriet allemaal.

Posted by Dark Apostle on Sep-14-2006 15:31:

quote:
Da's daar nie van. Er zijn daar mensen bij die constant naar house/elektro/groove luisteren, en trance afbreken bij elke kans dat ze krijgen.
Als MIKE en de Markus dan naar de Soundstation komen, willen ze er plots allemaal naartoe.

Erg hypocriet allemaal.

Dat wel, maar als ze zich toevallg amuseren kan je het wel lekker in hun gezicht wrijven

Posted by mrcanon on Sep-14-2006 15:32:

quote:
Ten eerste, het is een blijft commerce, wat die draaien is ook deels reklame voor wie de plaat uitgeeft.
Ten tweede, niet iedereen gaat naar alle of veel events, dus voor een deel van het publiek zal het nog redelijk nieuw in de oren klinken.

I know, I know, dat van het "zich voor het ergste voorbereiden" zei ik ook voor de grap.

Maar ik meen het wel wat ik hierjuist boven zei. Ik vraag mij gewoon af waarom hij bepaalde platen zo lang blijft draaien? In GDJB draait hij soms enorm goeie nieuwe platen en deze draait hij dan niet op events. Da snap ik nie goe. Al gelijk hoe ik ga mij wel amuseren, anders zou ik nie gaan.

Posted by Dark Apostle on Sep-14-2006 15:37:

quote:
Originally posted by mrcanon

Maar ik meen het wel wat ik hierjuist boven zei. Ik vraag mij gewoon af waarom hij bepaalde platen zo lang blijft draaien? In GDJB draait hij soms enorm goeie nieuwe platen en deze draait hij dan niet op events..

Zoals ik zei, het zou met ni verwonderen moest daar een heleboel financi�le deals rond worden gemaakt. Ik denk dat het DJ gebeuren al een even grote koehandel is geworden als topsport of popmuziek.

Ishkur, iemand die ik over het algemeen omhoog gevallen vind, had wel een punt in zijn post in het TA DJ VOTE TOPIC, wanneer hij zei:" geef kleinere DJ's meer kans, ze zijn meestal inventiever dan de grote"

Grote DJ's zijn nu eenmaal ook grote promo borden geworden. Nog een paar jaar en het is Markuz "Penzoil-Armada" Schulz.

Posted by mrcanon on Sep-14-2006 15:47:

quote:
Zoals ik zei, het zou met ni verwonderen moest daar een heleboel financi�le deals rond worden gemaakt. Ik denk dat het DJ gebeuren al een even grote koehandel is geworden als topsport of popmuziek.

Ishkur, iemand die ik over het algemeen omhoog gevallen vind, had wel een punt in zijn post in het TA DJ VOTE TOPIC, wanneer hij zei:" geef kleinere DJ's meer kans, ze zijn meestal inventiever dan de grote"

Grote DJ's zijn nu eenmaal ook grote promo borden geworden. Nog een paar jaar en het is Markuz "Penzoil-Armada" Schulz.

k'vrees da ge wel keer gelijk zoud kunnen hebben

Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »