TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ?
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »

Posted by T.H.C. on May-02-2002 17:59:

had nergens last van, ik zal even een pm sturen vannavond, lijkt me beter

Posted by Donna on May-02-2002 21:03:

quote:
Originally posted by Jappio
Lol.. ik zat er echt op te w88 tot Profeetrus weer met zo'n opmerking zou komen vannee... altijd als ik in de buurt ben gebeuren er van dit soort dingen:

hehe lol.. Maar ja,, waar blijft die opmerking nou........

He jasses,daar hou ik nou helemaaaaaal nie van he

Posted by eXos on May-02-2002 22:34:

quote:
Originally posted by Donna

He jasses,daar hou ik nou helemaaaaaal nie van he

Partytongen vink ook maar nix

Posted by Partyhardy! on May-03-2002 00:50:

Thumbs up Veel TA-ers! 8-)

Tering wat was het een bruut feest! Ik noem het maar het feest van de meeting! haha
Ik kwam al vrij snel ta-ers tegen te weten kolkiewolkie, Ruben_Dubbink en Dr. Kuipers en toen ineens ook Petrus! (jaja mijn herinnering aan gekke vent werd weer dubbel & dwars bevestigd , zie ook foto vorige pagina )
Vervolgens samen met hem even naar Donna & RV gegaan om daarna Three o Three & Tijs08 te meeten, toen naar de meeting waar ik eindelijk Mido & Ding Chavez & Glanis voor het eerste ontmoette. Super dubbel gelegen om Remy-D en zijn gezwam Ook weer (net als tijdens DD) met Blighty gemeet en ook -TAIS- gezien! Toen ff groeps-foto-tje gemaakt door onze lieftallige asistentte (het zusje van Little Theseus)

juist tegen het einde van de meeting begon Armin zijn kunsten te vertonen en ging ik naar beneden waar ik Little Theseus & zijn gezellige zus weer tegen kwam die hard los aan het gaan waren! Echt super gezellig!
Ik vond Judge Jules echt onwijs lekker draaien daar Bellie nog gezien! en Marco V als laatste kon ook niet beter! Veel ta-ers stonden daar bijelkaar tijdens de set van Marco V o.a. Yarnie en zijn broer (echt heel erg tof!) ,Jappio (hehe orgasmes!!!!! ) , Dj Lex (haha hij kon alleen maar smilen! ) total woot (lekker aan het genieten!) tijs08, Three O Three, mido, Remy-D en iedereen die ik vergeet Echt super lache was dat! En toen was het ineens afgelopen! Tering zooi! maar mijn jas gaan halen waar ik T.H.C. weer tegen kwam die stond te wachten op een maat van hem die zijn jas kwijt was! hadden ze gewoon aan iemand anders gegeven! die tering lijsers @ HMH!
en tot slot nog onwijs relaxt in de trein met zijn 4en, heel associaal een jointje gerookt!
Ongeloofelijk wat een top-feest! Heiniken Music Hall blijft echt de beste locatie voor mij en heb er dan ook 0% spijt van dat ik helemaal naar Amsterdam ben afgereist! Wat super!

ps1=> om aan te geven hoe relaxt de sfeer was=> je werd gewoon continue voor gelaten bij de wc's en iedereen stond relaxt met elkaar te ouwehoeren
ps2=> Jappio, wat een geile pics zeg! hehe

Posted by Donna on May-03-2002 04:35:

Das lekker man,als je op de terugweg lekker een jointje rookt kun je heeeeeerlijk slapen als je thuiskomt,en ja t was een erg goed feest,maaaaar ik vond t publiek jonger dan normaal gesproken op een qontact feest,ik vind dat je kan merken dat t alweer de *foute* kant opgaat,maar idd lekker feesie en leuke meeting,as always

Posted by Dr. Kuipers on May-03-2002 09:41:

quote:
Das lekker man,als je op de terugweg lekker een jointje rookt kun je heeeeeerlijk slapen als je thuiskomt,en ja t was een erg goed feest,maaaaar ik vond t publiek jonger dan normaal gesproken op een qontact feest,ik vind dat je kan merken dat t alweer de *foute* kant opgaat,maar idd lekker feesie en leuke meeting,as always

Waarom associeer jij jong met *fout*

De leeftijd waarop mensen gaan feesten wordt nu eenmaal lager, en heb ook weinig onder de 18 gezien hoor......

Posted by eXos on May-03-2002 11:35:

Re: Veel TA-ers! 8-)

quote:
Originally posted by Partyhardy!
...en toen ineens ook Petrus! (jaja mijn herinnering aan gekke vent werd weer dubbel & dwars bevestigd , zie ook foto vorige pagina )

En bedankt h�

Posted by Donna on May-03-2002 12:27:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers

Waarom associeer jij jong met *fout*

De leeftijd waarop mensen gaan feesten wordt nu eenmaal lager, en heb ook weinig onder de 18 gezien hoor......

Omdat ikzelf 31 ben en t publiek graag wat *gemengder* zie,feesten waar ik heen ga loopt meer ouder dan jonger normaliter,en zo was t de voorgaande qontacts ook,vandaar dat ik teveel jong associeer met fout,TE is nooit goed aight?:P

Posted by Dr. Kuipers on May-03-2002 13:20:

quote:

Omdat ikzelf 31 ben en t publiek graag wat *gemengder* zie,feesten waar ik heen ga loopt meer ouder dan jonger normaliter,en zo was t de voorgaande qontacts ook,vandaar dat ik teveel jong associeer met fout,TE is nooit goed aight?:P

Haha

OK, get your point

Posted by Smirnoff on May-03-2002 19:41:

Smiley DJ

Smirnoff,s Pictures online !!!!!!!!!!!!!!

klik op m,n sig of klik HIER

Posted by Dr. Kuipers on May-03-2002 20:05:

quote:
Originally posted by Smirnoff
Smirnoff,s Pictures online !!!!!!!!!!!!!!

klik op m,n sig of klik HIER

Ik hoopte op wat mooie laserpics, maar krijg alleen maar brakke koppen te zien...

Posted by Little Theseus on May-03-2002 20:41:

y00t vette pics Smirnoff!!

Speciaal voor Supersjineestieuwleeloomoo:

Ik en zus
quote:

Ik hoopte op wat mooie laserpics, maar krijg alleen maar brakke koppen te zien...

Kvind het anders wel lachen brakke koppen, beter dan alleen maar lampjes enz. op de foto

Hier nog ff de meetingfoto:

Mijn vage kop komt achter Yarnie en voor Blighty langs boven Ruben met mn arm voor dr. Kuipers' hoofd (sorry Justin)

Ik vind Smirnoff er trouwens toch wel extreem cool op staan met zn 2 mixdrankjes in de aanslag (ik weet niet of je nog weet hoe gek je deed toen je je camera weer in je zak deed, je drankje op de grond zette en de weg afbakende zodat niemand ook maar in de BUURT van je smirnoff kwam?)

Petrus en Donna moeten trouwens fotomodellen worden ofzo, ik weet niet hoe ze het doen maar hoe meer foto's hoe gekker ze er op staan

Nog ff 1 x: ik vond het een heel coole meeting iedereen!

[edit]shit! Geocities! Foto's werken dus niet. Ga dan maar fijn ff de link via properties copy pasten als je ze dan zo graag wil zien, of ga naar www.start.at/smirnoff[/edit]

Posted by Smirnoff on May-03-2002 21:11:

quote:

Alle laserpics zijn mislukt had ik wel verwacht maarja...
beter iets dan niets !

Posted by Smirnoff on May-03-2002 21:22:

hier de foto,s geocities werkt niet

Hier nog ff de meetingfoto:

check my site for more pics !!
klik HIER

Posted by T.H.C. on May-03-2002 21:32:

Nice pics! leuk om zo snel allemaal al weer terug te zien. was al weer weg toen foto gemaakt werd, heb veel mensen daar niet gezien....

Posted by Opti on May-03-2002 23:44:

quote:

ghehehe tieuwleeloomooooowwwww

knappe zus btw

quote:

leuke pic! wies die knakker met dat mouwloos shirt boven Donna en Peet btw?

Hmm, id ze allemaal es, ik weet alleen Theesuas, Yarnie, Party, SMirnoff, Donna, Peet en Tijs

mooie site trouwens Smirnoff!

Posted by T.H.C. on May-04-2002 09:52:

quote:
Originally posted by Optimus

leuke pic! wies die knakker met dat mouwloos shirt boven Donna en Peet btw?

Da's nog zo'n kamper
Post hier niet dacht ik, maar is al wel vaker op meeting geweest dan gemiddelde TAer

Posted by Remy D on May-04-2002 10:43:

Talking

1 woord:

SUPERMEGAPHATTT!!!!!!!!!

Posted by magrec on May-04-2002 10:52:

Nah wel leuke foto's ....

wanneer is de volgende editie van qontact??

Posted by Jappio on May-04-2002 10:54:

quote:
Originally posted by T.H.C.
Nice pics! leuk om zo snel allemaal al weer terug te zien. was al weer weg toen foto gemaakt werd, heb veel mensen daar niet gezien....

Lol.. ik kwam net binnen

Posted by T.H.C. on May-04-2002 12:06:

ja kan ook wel, ik was echt snel weer weg, had nog andere meeting.
en nu ik die foto zie...toen ik wegging kwam ik Little Theseus en zijn zus tegen. vind het ergens wel jammer, waarom zijn alle meetings altijd om 1 uur?

Posted by -TAIS- on May-04-2002 15:27:

ff een tryout, vul maar aan als je wat weet

van links boven naar rechtsonder:

TAiS, Yarnie, Little Theseus, Blighty, kolkiewolkie, Dr. Kuipers, Partyhardy, Ding Chavez, ??, Tijs08, Rub_Dub, Mark, Donna, Smirnoff & Petrus

Posted by Yarnie on May-04-2002 15:31:

boven aan in rode shirt is partyhardy, naast m in blauwe shirt is ding chavez......en helemaal rechts met zwart shirt is tijs08

edit0rz die gast met die zonnebril is aximus

Posted by Smirnoff on May-04-2002 16:40:

Naast donna is mark.. maatje van mij

Posted by total woot on May-04-2002 18:51:

ik vergeet nooooooooooooit meer mijn kaartje mee te nemen!!!!!!!!!!

nou ken ik nog de helft niet...

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »