TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סרטים!!!
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אמת זה כמו שנכנס לך נעץ לץוך הגלגל באופניים אם אתה מוציא אותו מתפנצר לךף הגלגל אם אתה משאיר אותו הוא יהיה עם אוויר לכמה זמן... |
BUMP
אוקיי אז ככה, שני דברים
קודם כל היום ראיתי את ג'יפרס קריפרס ב
DIVX
במחשב,
אני חייב לציין שזה סרט תת רמה, והיא אפילו לא כוסית מספיק
פלוס - הסוף מאכזב וכל הסרט לא הגיוני
כמעט יותר גרוע מ
DOG SOLDIERS
שמוש פיקסס לי
ולגבי קולנוע, עכשיו חזרתי מ"זהות כפולה" שפאקינג זה לא קשור לשם באנגלית של הסרט, שזה
THE BOUNDEN IDENTITY
או משהו כזה, שזה יעני "זהות עלומה" וזה גם שם של מישהו בסרט, עזבו
עכשיו הסרט בכלליות לדעתי, וזה יכול להיות בגלל השעה, צולם דיי גרוע , כאילו ע"י צלם חובבן, היו הרבה קטעים שפשוט כאבו לך העיניים.
עכשיו בקשר לסרט, הסרט עצמו הוא יותר מתח מאשר אקשן, והוא גם ארוך (שוב יכול להיות בגלל השעות)
בסך הכל סרט נורא נחמד, לא מומלץ לשעה 24:00 
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אמת זה כמו שנכנס לך נעץ לץוך הגלגל באופניים אם אתה מוציא אותו מתפנצר לךף הגלגל אם אתה משאיר אותו הוא יהיה עם אוויר לכמה זמן... |
יאללה... תרדו מהעניין הזה כבר
הקטע שהיא ככה גם ככה לא משהו תורם לעלילה...
רק שלוקח לה זמן למות ובנתיים היא אומרת לו כל מיני דברים
אף אחד לא התייחס לפוסט שלי 
ראיתי אתמול זהות כפולה
סרט נחמד מאד
לא יותר מידי
אבל נחמד
דווקא אהבתי את העלילה
והגעתי גם למסקנה שפשוט נורא כיף לגור באירופה....
פשוט כיף במקום כמו ברצלונה למשל
אני ראיתי אתמול סרט סיפור אהבה מזוין למי שיש פה יס אז זה היה ביס 1
סרט כזה דפוקקק לא ראיתי בחיים שלי אין לי עלילה לא שום דבר פשוט התחלתי לראות את הסרט ונירדמתיי כוס עמו עוד רציתי לעשות משהו אחרי זה...
א. אתמול הלכתי ל-
Sweet Home Alabama
סרט הרבה יותר טוב ממה שחשבתי, קצת צ'יזי בסוף אבל חביב מאוד, באתי לש עם רושם שזה יהיה קומדיה מפגרת כזאת...
קיצר, ממש לא.
ב. בפרסומות ראיתי פריוויו של סרט בשם....
Resident Evil!
לא היה לי שץ שעושים על זה סרט! נראה לי אני הולך לראות, כל סרט שמשתתפים בו חייזרים ומוטציות (הרבה מוטציה!!!! התעסקות עם גנטיקה שולטת) ממגנט אותי חזק
מממ הסרט רזידנט אוויל יש לבן דוד שלי אני יודע על שתי דיסקים
ניראה לי אחלה סרט אבל לא זוכר איפה קראתי על זה ועומד גם לצאת 2
כאילו בעתיד הקרוב
אני עדיין מחכה לשר הטבעות החדש
חחח תאמין לי שגם אני חן תאמין לי אחרי שראיתי תראשון 53 פעמים
אז אני מחכה לשני כמו לא יודע מה
| quote: |
| Originally posted by Sniper מממ הסרט רזידנט אוויל יש לבן דוד שלי אני יודע על שתי דיסקים ניראה לי אחלה סרט אבל לא זוכר איפה קראתי על זה ועומד גם לצאת 2 כאילו בעתיד הקרוב |
| quote: |
| Originally posted by DjChook אני עדיין מחכה לשר הטבעות החדש |
לא
Two Towers
שר הטבעות סרט מצויין ואחרי שאתה קורא את הספרים
אין אתה חייב לראות את הסרטים
אבל הכיייייי אני מחכה ל מטריקס 2
| quote: |
| Originally posted by MasterP אבל הכיייייי אני מחכה ל מטריקס 2 |
| quote: |
| Originally posted by DjChook ושלוש |
ראיתי זהות כפולה!!!!
קצת התאכזבתי תאמת!!!!
הקטעים של המכות היו פצצות לגבות!!!!!!!
העלילה נחמדה למה לאט לאט מבינים מה קורה
אבל סך הכל
3\5
זה הציון שלי!!
ראיתי על המחשב לא מזמן את
אל תדברו עם זרים
ואני חייב לציין שזה סרט ממש ממש נחמד
אבל מזה לא מתאים לקולנוע
שראיתי את הפרומואים שלו התלהבתי כזה אבל ידעתי שזה לא משהו לקולנוע.... וצדקתי
אה ועוד משהו
מהיר ועצבני סרט ענק!!!!
והבנתי שבקרוב יוצא 2
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אה ועוד משהו מהיר ועצבני סרט ענק!!!! והבנתי שבקרוב יוצא 2 |
| quote: |
| Originally posted by NaOren לא כזזזזזזה טוב |
| quote: |
| Originally posted by MasterP אבל דוגרי ללא ספק הסרט הכי טוב שאני ראיתי השנה זה ממנטו |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אה ועוד משהו מהיר ועצבני סרט ענק!!!! והבנתי שבקרוב יוצא 2 |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter נבדוק את זה... גם את זה גנבתי למוש |
דווקא לצערי הפעם הראשונה שראיתי את
FAST AND THE FURIOUS
הייתה ב
VCD
איזה טמבל הייתי כי לא ידעתי מה זה
אבל אז ראיתי את זה עוד איזה 5 פעמים ב
DVD

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.