TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סרטים!!!
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 »


Posted by Ariels on Sep-18-2002 20:29:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


אמת
זה כמו שנכנס לך נעץ לץוך הגלגל באופניים אם אתה מוציא אותו מתפנצר לךף הגלגל אם אתה משאיר אותו הוא יהיה עם אוויר לכמה זמן...


אפשר תמיד להרתיח את הברזל זה צורב את הפצע מבפנים
אבל כואב מאוד... למרות שתמיד יש הרדמה


Posted by DjChook on Oct-19-2002 01:04:

BUMP

אוקיי אז ככה, שני דברים


קודם כל היום ראיתי את ג'יפרס קריפרס ב
DIVX
במחשב,

אני חייב לציין שזה סרט תת רמה, והיא אפילו לא כוסית מספיק

פלוס - הסוף מאכזב וכל הסרט לא הגיוני

כמעט יותר גרוע מ
DOG SOLDIERS
שמוש פיקסס לי


ולגבי קולנוע, עכשיו חזרתי מ"זהות כפולה" שפאקינג זה לא קשור לשם באנגלית של הסרט, שזה
THE BOUNDEN IDENTITY
או משהו כזה, שזה יעני "זהות עלומה" וזה גם שם של מישהו בסרט, עזבו

עכשיו הסרט בכלליות לדעתי, וזה יכול להיות בגלל השעה, צולם דיי גרוע , כאילו ע"י צלם חובבן, היו הרבה קטעים שפשוט כאבו לך העיניים.

עכשיו בקשר לסרט, הסרט עצמו הוא יותר מתח מאשר אקשן, והוא גם ארוך (שוב יכול להיות בגלל השעות)

בסך הכל סרט נורא נחמד, לא מומלץ לשעה 24:00


Posted by luckystrike on Oct-19-2002 03:23:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אמת
זה כמו שנכנס לך נעץ לץוך הגלגל באופניים אם אתה מוציא אותו מתפנצר לךף הגלגל אם אתה משאיר אותו הוא יהיה עם אוויר לכמה זמן...


אם כבר באמפ אז
פשוט הקטע עם האוטו הורס את הסרט נקודה ...

אין כככזהההההה דבבבר !!!
פשוט הורסססס
ועוד תפסתי האיך קוראים לו הבמאי הזה תותח אחרי החוש השישי ובלתי שביר
אבל פה בקטע הזה אפילו שימי תבורי היה מביים את זה יותר טוב

"היא חתוכה לשניים אבל היא עדיין יכולה להגיד כמה מילים אחרונות"
נכון בטח מה שתגיד ...
שימי לשילטון


Posted by Hell_Copter on Oct-19-2002 16:23:

יאללה... תרדו מהעניין הזה כבר
הקטע שהיא ככה גם ככה לא משהו תורם לעלילה...
רק שלוקח לה זמן למות ובנתיים היא אומרת לו כל מיני דברים


Posted by DjChook on Oct-19-2002 21:04:

אף אחד לא התייחס לפוסט שלי


Posted by m0sh on Oct-19-2002 21:08:

ראיתי אתמול זהות כפולה

סרט נחמד מאד
לא יותר מידי
אבל נחמד

דווקא אהבתי את העלילה


והגעתי גם למסקנה שפשוט נורא כיף לגור באירופה....

פשוט כיף במקום כמו ברצלונה למשל


Posted by itamarsan on Oct-20-2002 22:09:

אני ראיתי אתמול סרט סיפור אהבה מזוין למי שיש פה יס אז זה היה ביס 1
סרט כזה דפוקקק לא ראיתי בחיים שלי אין לי עלילה לא שום דבר פשוט התחלתי לראות את הסרט ונירדמתיי כוס עמו עוד רציתי לעשות משהו אחרי זה...


Posted by oDrori on Nov-13-2002 16:16:

א. אתמול הלכתי ל-
Sweet Home Alabama
סרט הרבה יותר טוב ממה שחשבתי, קצת צ'יזי בסוף אבל חביב מאוד, באתי לש עם רושם שזה יהיה קומדיה מפגרת כזאת...
קיצר, ממש לא.

ב. בפרסומות ראיתי פריוויו של סרט בשם....
Resident Evil!
לא היה לי שץ שעושים על זה סרט! נראה לי אני הולך לראות, כל סרט שמשתתפים בו חייזרים ומוטציות (הרבה מוטציה!!!! התעסקות עם גנטיקה שולטת) ממגנט אותי חזק


Posted by Sniper on Nov-13-2002 16:42:

מממ הסרט רזידנט אוויל יש לבן דוד שלי אני יודע על שתי דיסקים
ניראה לי אחלה סרט אבל לא זוכר איפה קראתי על זה ועומד גם לצאת 2
כאילו בעתיד הקרוב


Posted by DjChook on Nov-13-2002 16:57:

אני עדיין מחכה לשר הטבעות החדש


Posted by Sniper on Nov-13-2002 17:27:

חחח תאמין לי שגם אני חן תאמין לי אחרי שראיתי תראשון 53 פעמים
אז אני מחכה לשני כמו לא יודע מה


Posted by m0sh on Nov-13-2002 17:35:

quote:
Originally posted by Sniper
מממ הסרט רזידנט אוויל יש לבן דוד שלי אני יודע על שתי דיסקים
ניראה לי אחלה סרט אבל לא זוכר איפה קראתי על זה ועומד גם לצאת 2
כאילו בעתיד הקרוב



ראיתי את זה בחופש הגדול

סרט טוב

כמובן שיהיה שני
כי זה בדיוק כמו במשחק מחשב

תאמינו לי
העולם יכל להיות בסדר רק אם הדפוקים האלו לא היו הולכים לאן שהם הלכו
תראו את הסרט


Posted by Hell_Copter on Nov-13-2002 19:30:

quote:
Originally posted by DjChook
אני עדיין מחכה לשר הטבעות החדש


fellowship of the ring??
כי זה יצא...
בעצם נראה לי זה אחד...


Posted by m0sh on Nov-13-2002 19:43:

לא

Two Towers


Posted by MasterP on Nov-14-2002 18:51:

שר הטבעות סרט מצויין ואחרי שאתה קורא את הספרים
אין אתה חייב לראות את הסרטים
אבל הכיייייי אני מחכה ל מטריקס 2


Posted by DjChook on Nov-14-2002 19:19:

quote:
Originally posted by MasterP

אבל הכיייייי אני מחכה ל מטריקס 2


ושלוש


Posted by MasterP on Nov-14-2002 21:45:

quote:
Originally posted by DjChook
ושלוש


כוס אמא שלהם עד שיוציאו את 2
על 3 אני בכלל לא חושב


Posted by AnthemFreak on Nov-15-2002 17:31:

ראיתי זהות כפולה!!!!
קצת התאכזבתי תאמת!!!!
הקטעים של המכות היו פצצות לגבות!!!!!!!
העלילה נחמדה למה לאט לאט מבינים מה קורה
אבל סך הכל
3\5
זה הציון שלי!!


Posted by Hell_Copter on Nov-15-2002 17:36:

ראיתי על המחשב לא מזמן את
אל תדברו עם זרים
ואני חייב לציין שזה סרט ממש ממש נחמד
אבל מזה לא מתאים לקולנוע
שראיתי את הפרומואים שלו התלהבתי כזה אבל ידעתי שזה לא משהו לקולנוע.... וצדקתי

אה ועוד משהו
מהיר ועצבני סרט ענק!!!!
והבנתי שבקרוב יוצא 2


Posted by NaOren on Nov-15-2002 17:44:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אה ועוד משהו
מהיר ועצבני סרט ענק!!!!
והבנתי שבקרוב יוצא 2


לא כזזזזזזה טוב


Posted by MasterP on Nov-15-2002 18:12:

quote:
Originally posted by NaOren
לא כזזזזזזה טוב


מהיר ועצבני סרט חמוד
כי יש את וין דיזל האידיוט חחחחחחחחחח
אין כמו הביצועים המאוד מאוד ריאליסטים שלו עם האופנוע ב
xXx

אבל דוגרי ללא ספק הסרט הכי טוב שאני ראיתי השנה זה
ממנטו


Posted by Hell_Copter on Nov-15-2002 18:16:

quote:
Originally posted by MasterP
אבל דוגרי ללא ספק הסרט הכי טוב שאני ראיתי השנה זה
ממנטו


נבדוק את זה...
גם את זה גנבתי למוש


Posted by Q-PiXeL on Nov-15-2002 23:41:

quote:
Originally posted by Hell_Copter

אה ועוד משהו
מהיר ועצבני סרט ענק!!!!
והבנתי שבקרוב יוצא 2


מה כן?!

אה הינה נכסתי ל
Imdb
ויש גם דף למהיר ועצבני 2...
http://us.imdb.com/Title?0322259

אחד היה ענק!
(בגלל המכוניות כמובן... והכוסיות)


Posted by m0sh on Nov-15-2002 23:43:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
נבדוק את זה...
גם את זה גנבתי למוש


חחח

כמה סרטים אדירים לקחת לי

ובקשר למהיר ועצבני זה אכן ענק
חבל שנזכרת לראות את זה עכשיו

תחשוב בקולנוע םע הסאונד האדיררררררררררר


Posted by DjChook on Nov-16-2002 19:45:

דווקא לצערי הפעם הראשונה שראיתי את
FAST AND THE FURIOUS
הייתה ב
VCD

איזה טמבל הייתי כי לא ידעתי מה זה

אבל אז ראיתי את זה עוד איזה 5 פעמים ב
DVD


Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.