TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Lucia Cruise 2006 ..::.. 14 december
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]
Och nu �r bilder uppe fr�n Fatmenize p� LIQUIDSUNSET.ORG
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Och nu �r bilder uppe fr�n Fatmenize p� LIQUIDSUNSET.ORG |
| Originally posted by jofawe fat�s 10mm glugg �r heeemsk! |
| Originally posted by SteveTranz4ever Och nu �r bilder uppe fr�n Fatmenize p� LIQUIDSUNSET.ORG |
dra ballen i gruset vad jag vill ha en 10mm 
Du �r inte ensam laszlo.. Det blir mitt n�sta ink�p, l�tt!
men d� kommer jag b�rja tycka illa om dig i all svartsjuka...det vill du v�l inte?
ps: jag fyller �r p� julafton 
| Originally posted by Laszlo men d� kommer jag b�rja tycka illa om dig i all svartsjuka...det vill du v�l inte? ps: jag fyller �r p� julafton |
4 papp? vad snackar vi f�r glugg? de 10mm jag kollat p� ligger p� minst 6 l�k
| Originally posted by Laszlo 4 papp? vad snackar vi f�r glugg? de 10mm jag kollat p� ligger p� minst 6 l�k |
farligt billigt! speciellt med tanke p� att jag fick en najs jull�n h�romdagen...tur f�r min pl�nbok att min kamera fortfarande �r paj, s� ny glugg l�r f� v�nta i vilket fall som
Hade du inte f�tt tillbaka den?!
Vad �r det f�r fel p� den egentligen?
| Originally posted by jofawe Ett Sigma 10-20 ligger p� 4600 p� pricerunner.. |
| Originally posted by anuga K�p inte sigmas, k�p orginalet. Testa Sigmas och den �r fukked n�r det kommer till ljus. |
)
| Originally posted by jofawe Vad� orginalet? Sigma �r ju orginalgrejer.. haha.. men jag antar att du menar Nikkors 10-20? det kostar nog mer �n ett ligg med Brittan.. eller.. jo det g�r r�tt mycket :P jag �r bara s� sjukt sugen p� ett fisheye (och jag kommer ju ha fixat ett till n�sta kryss, l�tt ) |
| Originally posted by anuga Best�llde precis fr�n Cyberphoto |
| Originally posted by jofawe vilket? |
| Originally posted by anuga http://www.cyberphoto.se/info.php?article=232020 |
| Originally posted by jofawe Hade du inte f�tt tillbaka den?! Vad �r det f�r fel p� den egentligen? |
de har bytt spegelmekanismen och annan sheize
Finns det inte n�n slags tr�d f�r fotograf-snack ? 
+1 
Nu finns Tonys bilder uppe p� http://www.mondaybar.com