TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- U werkt: basic info
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »
| quote: |
| Originally posted by MikeVee na een jaar vakantie nog steeds niet achter werk gezocht ;ach misschien over een maand ofzo |
" op zo een neerbuigende manier en op zo een toon van: "gij luierik, gij wilt niet werken..."
| Originally posted by Zehra Heb je een zinnig uitleg voor je jaartje thuis? Ik was 6m na mijn afstuderen nog aan 't solliciteren en toen kreeg ik al lastige vragen voorgeschoteld: "en wat heb je in dat half jaar gedaan??? " op zo een neerbuigende manier en op zo een toon van: "gij luierik, gij wilt niet werken..." |

| Originally posted by C.E.U.N.E.N Het rustig hebben en geld verdienen, meer moet dat niet zijn. Heb je liever "een uitdagende job" met de bijhorende overuurtjes? |
Heb dinsdag mijn ontslag had op volvo...
(interim)
maar na 2 uren had ik al ander werk (vast contract) :d en ligt me veel beter.. Vroem en weg is domi :d
Naam: Laurens
Huidige job: Onderhoudstechnicus / programmeur BP Gent
Vorige job: -
Eerste job: Onderhoudstechnicus / programmeur BP Gent
Studies: Professionele Bachelor in de Elektromechanica, optie procesautomatisering
Vervoersmiddel: Fiat Bravo
Werkplaats: Gent Zeehaven
Werkmateriaal: Siemens PG, mechanisch en elektrisch gereedschap
Werkrooster: Vroege ploeg: 06:00u - 14:00 / Late ploeg: 14:00u - 22:00u
Extra: Wachtdienst 's nachts en in het weekend om de 6 weken
Naam: Kristof
Toekomstige (en eerste) job: Order processor bij Kuehne & Nagel NV, Geel. (De administratie en klantencontact verzorgen op logistiek vlak)
De 20e moet ik beginnen, met een interimcontract van drie maanden weliswaar.
| Originally posted by Real Naam: Kristof Toekomstige (en eerste) job: Order processor bij Kuehne & Nagel NV, Geel. (De administratie en klantencontact verzorgen op logistiek vlak) De 20e moet ik beginnen, met een interimcontract van drie jaar weliswaar. |

| Originally posted by Push2005 Bye bye luxeleventje |

| Originally posted by TOR Met dat verschil dat je 's avonds echt wel klaar bent en geen nutteloze opdrachten meer moet voorbereiden ![]() |
| Originally posted by C.E.U.N.E.N Bye Bye carri�re |
Ik zou wel eens willen weten wat voor job de heer CEUNEN juist heeft. Dat moet nogal iets zijn
. En indien de heer CEUNEN studeert, moet dat nogal een superieure richting zijn: hij jankt over mensen die veel over hebben voor hun werk, en hij jankt over mensen die gewoon 9 to 5-ers zijn.
Voor de rest: als alles goed gaat, heb ik maandag mijn eerste job binnen
| Originally posted by TOR Met dat verschil dat je 's avonds echt wel klaar bent en geen nutteloze opdrachten meer moet voorbereiden ![]() Mag ik vragen wat je in de logistieke sector heeft aangetrokken, Kristof? Het is een sector die ik altijd pertinent heb geweerd uit mijn zoekopdrachten op vacaturewebsites |
Heb onlangs ook getekend voor mijn eerste job. Begin in oktober bij Sogeti aan een opleiding als Junior System Engineer Mainframe.
En wat die lange afstanden en lange dagen betreffen. Zolang ik de eerste jaren nog thuis woon ben ik wel bereid lange dagen te kloppen en enorm veel bij te studeren om zo snel mogelijk hogerop te geraken en een deftig spaarpotje aan te leggen voor wanneer ik vertrek.
Bij u eerste job moet ge sowiezo niet te veel eisen stellen.
Ik moet eind deze maand nog wel een herexamen afleggen 
| Originally posted by Devilex Heb onlangs ook getekend voor mijn eerste job. Begin in oktober bij Sogeti aan een opleiding als Junior System Engineer Mainframe. |
| Originally posted by basd Leuk bedrijf |
| Originally posted by Devilex Is ook daarom dat ik er voor gekozen heb |
| Originally posted by Real Nu ja, dat eerste jaar bedrijfsmanagement was een overkoepelend jaar waarna je een bepaalde afstudeerrichting moest kiezen. Keuze uit: Recht, Logistiek, Verzekeringsrecht, Marketing, Boekhouden, ... Ik vond dat allemaal erg oninteressant, maar logistiek sprak me nog een beetje aan. |

| Originally posted by MikeVee Maar doordat de vraag naar mensen die chemie gestudeerd hebben veel groter is dan het aanbod (zowel op hogeschool niveau als middelbaar is er zo weinig interesse dat vele scholen ermee gestopt zijn/afbouwen om er mee te stoppen) zal ik geen maanden hoeven te solliciteren. |
proficiat real en devilex
Woohoo, contract voor eerste job getekend
Huidige job: Account Manager (Spiritus)
Studies: Master Commwet + Master MTB
Vervoersmiddel: VW Golf V
Werkplaats: Wijgmaal + overal in WVL en OVL
Werkmateriaal: laptop, gsm, auto...
Werkrooster: maandag t.e.m. vrijdag van 8u30 tot 17u30 (+/-)
Extra: VW Golf(
)+ tankkaart, gsm + abonnement, Laptop,...
en nog een vet loon ook, ik ben zeer tevreden 
Amai, direct al een auto
nice.
Congrats 
Wat moet je precies doen ?
| Originally posted by Push2005 Amai, direct al een auto nice.Congrats ![]() Wat moet je precies doen ? |

Soort van vertegenwoordigersfunctie dus
| Originally posted by Bertn tnx ![]() Zorgen dat de bekendheid van een webbased softwareproduct voor de Immo-sector vergroot wordt in Oost-en Westvlaanderen. Dus af en toe een klant bezoeken, product voorstellen, en natuurlijk zoveel mogelijk contracten binnenslepen Soort van vertegenwoordigersfunctie dus |
| Originally posted by FredNova nice :-) denk dat die trouwens vroeger schuin over mijn deur in Heverlee zaten en recent naar Wijgmaal verhuisd zijn |
ook mijn eerste contract net getekend
Huidige job: Junior Trainee Lawyer bij Laga (Naast Delloite)
Studies: Licence en Droit UCL + Master na Master vennootschapsrecht KUB
Vervoersmiddel: een Corsa Enjoy
Werkplaats: Diegem
Werkmateriaal: laptop, gsm, wetboeken 
Werkrooster: maandag t.e.m. vrijdag van 9 tot ??? zeker te laat
Extra: auto (Opel Corsa) + tankkaart, gsm + abonnement, extra verzekering, terugbetaling van de kosten van de balie enz.