TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 »

Posted by Devilex on Apr-01-2007 10:44:

quote:
Originally posted by Real
Meen je dat nu? Zo'n platte track met wat domme willekeurige vocals op gegooid.

Hehe juist dezelfde shit als ik verwacht had

btw iemand tracklist van de megamix ?

Posted by Push2005 on Apr-01-2007 11:25:

quote:
Originally posted by FUSyke
Het is een commerciele plaat maar ik ben er wel weg van. En ik ben een fan van Princess

Je bent nog marginaler dan ik eerst vermoedde.

Posted by massiveK on Apr-01-2007 11:30:

-Glimmers wel commercieel maar toch goed voor een warm up
-Fedde was een beetje saai en geluid een beetje te zacht, toch waren zijn laatste platen beter.
-Benjamin Bates: echt goeie (en te kort!) set van de nederlander
-Guetta: Ok die man kan de mensen meenemen en de crowd leiden... maar ja: Hij mix echt niet, een hit, break, hand in de lucht, pauze, mensen die roepen, het geluid een beetje harder zetten, kik break en dan pauze, arm in de lucht, en hop nieuwe hitje..
Ook de tracklist is altijd of bijna altijd hetzelfde.. geen risico, zijn eigen hits en andere Toppers... Populair is hij wel.. een goeie dj? Echt niet.
-Megamix: Comercieel maar fun en met mooie spektakel, was goed
-Ferry: geluid te zacht om te beginnen, heb niet het set goed gehoord want ik moest een interview van Markus Schulz doen. Toch Beautiful, Fire et Loud electronic Sensation gehoord.
-Schulz: Een zeer goeie tracklist! Veel nummers die ook in zijn set in Utrecht waren, maar ja, na al die commerciele electro house, luister je graag aan die nummers terug. Heeft begonnen met I am intro edit, dan Nic Chagall what you need/Playmo/Space we are/Without you near (morph rmx)/Yearzero/The fall (Richard durant rmx) heeft geeindigd met Marco V Simulated! It Roxx!!
-Fred Baker: goeie classieke uplift 2 techtrance set, veel classiekers, heel goed om de avond te eindigen (confirmation, Adagio, Lethal industry/ Vibration etc.)

Light en dj booth waren heel mooi, ook de vip zaal was heel leuk.

Een goeie editie van Sensation dus, niet een pure trance feest, wel een fun commerciele party met leuke muziek, goed om zich te amuseren.. is dat eigenlijk niet de bedoeling?

Posted by FUSyke on Apr-01-2007 11:39:

quote:
Originally posted by Push2005
Je bent nog marginaler dan ik eerst vermoedde.

a. Dan zat het Sportpaleis toch wel vol marginalen.

b. Wie is hier het meeste marginaal met deze uitspraak?

Posted by FenixStyle on Apr-01-2007 11:41:

quote:

Bwa de radio-edit met vocals klinkt idd best wel plat, maar toen de original versie een half jaar terug nog niet overal zo grijs gedraaid werd, vond ik het best wel een goeie track...

Posted by Config on Apr-01-2007 11:43:

quote:
Na Guetta zijn set zijn we iets gaan eten en heb ik de megamix op een scherm gevolgd. Dan zijn we naar huis getrokken. Dus voor het trancegedeelte zul je op een ander verslag moeten wachten.

�?

Posted by TOR on Apr-01-2007 11:51:

quote:
a. Dan zat het Sportpaleis toch wel vol marginalen.

b. Wie is hier het meeste marginaal met deze uitspraak?

Jog on, you fucking mug.

Posted by Xilver on Apr-01-2007 12:14:

quote:
Na Guetta zijn set zijn we iets gaan eten en heb ik de megamix op een scherm gevolgd. Dan zijn we naar huis getrokken. Dus voor het trancegedeelte zul je op een ander verslag moeten wachten.

Waarom post ge dit hier dan nog eigenlijk? Ge zit uwe shitty music taste wel op een trance-forum te promoten he.

Posted by Antony on Apr-01-2007 12:33:

laatste kwartierke van The Glimmers binnegekomen, was ni echt men ding dus maar opt 2de verdiep gaan zitten. Hier ook gebleven bij Fedde, speelde saai en denk da er een kleine 8000 zijn beginnen wenen op het einde van zijn set omdat ze hands up 4 detroit ni gekregen hebben Mijne stijl ni de Fedde, ma da ni draaien levert toch nog'n tikkeltje respect op. Benjamin Bates trok het gebeuren een beetje op gang en het nieuwe dance4life anthem is in alle geval beter als da van vorig jaar, ma da had iedereen gekunne

De Megamix viel me een beetje tegen, weinig trance en teveel van die pop-klassiekers (kan ni op de namen komen). En heel de show der rond me ne kerel me groen haar maakt sensation voor mij der ni specialer op. Het vuurwerk enzo is dan weer wel ok.

Ferry Corsten was belange ni slecht, deed me wa denken aan tomorrowland. En L.E.(F.)S. is toch wel'n bom van een plaatje. Toch had ik de indruk dat er minder volk zich amuseerde. Het was ook wel het uur dat er vele papas en mamas hun kroost kwamen afhalen denk. Markus Schulz zette de stijgende lijn glansrijk voort met een knappe tracklist, al zullen die meningen hier wel verdeelt zijn met remixes van The space we are en Without you near.

Dan voor mij d� man van de avond. Fred opende met Confirmation en ik en al het volk rondom mij zag dat het goed zat Verder draaide die nog wel een stuk of 5 van mijn all time favourites waarbij The last time op het einde al gerust bijgerekend mag worden! Ferry en Markus deden al hun best, maar hij maakte men sensation pas echt goed.

Heb ook een heleboel fotokes en filmkes die later misschien volgen...

edit: David Guetta al vergeten. Die jongen kan wel een show verzorgen en het publiek meekrijgen. Die hitjes zijn wel leuk enal maar uniek kun je zijn set toch zeker niet noemen. Zet zijn F*** me I'm Famous cd'tje op en je krijgt 90% hetzelfde. Maarjah, antwerpen en vooral de vrouwtjes lusten hem wel.

Posted by Magistrate on Apr-01-2007 12:42:

Fedde : zwaaaaaaaar saai, maar pluspunt dat ie detroit niet gedraaid eeft

Bates : zen 20 minuten waren idd super, had em veel liever ipv andere dj's gehad

Guetta : zoals verwacht heeft ie met donna hitjes veel ambiance kunnen brengen, kheb hem wel maar 2 mixen horen doen en ie smeet ook altijd irritante vocals erin op de verkeerde momenten

megamix: ..

Ferry: Vond em voor de 3de keer op rij wederom niet overtuigend.. zeker geen slechte set, maar kreeg precies het volk niet zo goed mee ondanks zijn bekendere platen, eindigen met zijn remix van art of trance maakte wel veel goed

Schulz: Kreeg er duidelijk meer ambiance in dan ferry, hoewel ik de helft van zen tracklist niet kende. deze die ik wel kende waren super ...

Fredje: vond ik toch wel de kroon op de avond: mengeling van eigen nummers en klassiekers, echt zalig: vooral dan veracocha en remix (nu nrg?) van for an angel... kheb eigenlijk geen minuut stilgestaan tijdens zijn set, vet!

Posted by Jasperovitsj on Apr-01-2007 12:50:

quote:

Toen kwam Fedde Le Grand > Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuwwwww! Wat een saaie set. Hij kreeg het publiek niet mee. Iedereen verveelde zich. Dan maar wat gaan drinken en op de tribune gaan zitten. Ik had toen ook nog niet het Sensation-gevoel.

Ik dacht dat we niet mochten kakken op Fedde omdat hij zo'n goeie dj was die het Sportpaleis zeker ging doen ontploffen? Als GIJ als fanboy het al slecht vindt...

Posted by massiveK on Apr-01-2007 12:59:

enkele fotos op mijn Flickr account

Posted by Xilver on Apr-01-2007 13:10:

Toch een grappige naam voor ons Nederlandstaligen, flickr

Posted by FUSyke on Apr-01-2007 13:31:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik dacht dat we niet mochten kakken op Fedde omdat hij zo'n goeie dj was die het Sportpaleis zeker ging doen ontploffen? Als GIJ als fanboy het al slecht vindt...

Ik heb al enkele sets gehoord en die waren best wel goed. Gisteren was het echt slecht. Als het slecht is dan is het zo h�. Ik geef dat gerust toe. Een fan ben ik niet van hem. Ik luister gewoon naar zijn muziek zoals ik naar zoveel dj's/genres luister.

Posted by Xilver on Apr-01-2007 13:49:

quote:
Ik luister gewoon naar zijn muziek zoals ik naar zoveel dj's/genres luister.

Behalve trance

Posted by mrcanon on Apr-01-2007 13:56:

k'heb me goe geamuseerd op Sensation, vooral door de show, de sfeer, het schoon volk , niet echt door de muziek.
De housedj's bekoorden me totaal niet, het ene hitje na de andere, enkel Benjamin Bates was lekker, die had van mij een volwaardige set mogen draaien. Ferry Corsten vond ik echt nie goed gisteren. Schulz daarentegen wel. Zijn set was wel beter op Trance Energy, maar ik was toch redelijk tevreden. Na Schulz zijn we doorgegaan. Schulz stijgt eigenlijk alsmaar meer in mijn achting. Ferry daarentegen ... Had hij maar bij zijn sound van z'n vorig album gebleven.

Posted by Push2005 on Apr-01-2007 13:57:

quote:
Originally posted by Xilver
Behalve trance

Posted by Jasperovitsj on Apr-01-2007 14:04:

Posted by FUSyke on Apr-01-2007 14:39:

Dat profieltje moet nog keer worden aangepast Ik luister wel nog naar trance van enkele jaartjes geleden.

Posted by DJ Sid on Apr-01-2007 16:25:

quote:

�nd, en Exceeder ben ik ook al SERIEUUUS beu gehoord. Dus zo'n commerci�le vocal-bootleg-shitnest kan ik nie horen :s

Posted by De Geert on Apr-01-2007 17:27:

een goeie editie, beter dan vorig jaar vond ik

aan de ingang verliep alles ontzettend vlot, was op 3min van buiten naar binnen (=buiten drankbons kopen, kaart scannen, kaart scheuren, id-kaart lezen, security, sleutel voor locker halen, locker volsteken, zaal binnen)

binnegekome toen de glimmers een kwartiertje bezig waren, vond ze ni speciaal, zowel mixtechnisch als qua platenkeuze vrij zwakjes...

dan Fedde, viel wel mee, af en toe eens een handjes-in-de-lucht-moment
het feit dat hij zowel PYHUFD als The Creeps niet gespeeld heeft, vond ik wel chic (de rest vant volk minder denkek )

Dan Benjamin Bates, heerlijke opener en goed sfeertje, spijtig genoeg groot stuk gemist omdat ze maar met 3 man achter nen toog van 20m stonden

David Guetta deed wat van hem verwacht werd, hitjes spelen en het publiek meekrijgen. Vree plezant om nekeer te horen en mee te maken in die sfeer, ma kan mij inbeelde da ge da geen twee-drie keer wilt zien...
Was eigelijk al een soort van megamix, heeft bijna geen enkele plaat echt gemixed

Dan megamix met de hitjes van het jaar, wel weinig trance-platen spijtig genoeg maar was zeker in orde!

Ferry heeft me wat ontgoocheld, eerste 20min van zn set was de geluidskwaliteit echt slecht, kpeis dat em gewoon volledig zijne mid had toegedraaid want de andere dj's hadden totaal geen problemen kreeg ook het publiek niet echt mee, ondanks toch een aantal bekende hits

Markus was dik in orde, setje ietwat gelijkaardig aan trance energy (volgens dat ik uit de tracklist daarvan kan afleiden), enkel spijtig dat hij hier die Orion - Gobstice of Dave202 niet bovenhaalde (of was da zn laatste plaat? soit kweetet nimeer )

en dan de perfecte afsluiter, Fred Baker, die met eigen hits/klassiekers een ideaal einde breidde aan het geheel, met als ultieme afsluiter (eigelijk ook verwacht en gehoopt ) Forever Friends

De aankleding was deftig, de acts in orde en de belichting super! echt chapeau daarvoor! Geluid stond vrij stil, maar buiten bij het begin van ferry was de kwaliteit te doen...

Glimmers:
Blur - Song 2
da themalieke van going out op jim-tv

Fedde Le Grand:
Faithless - Insomnia (? Remix)

Benjamin Bates:
Whole

David Guetta:
Mason - Exceeder
Supermode - Tell Me Why
Tiga - You Gonna Want Me (? Remix)
Love Don't Let Me Go
Walking Away
The World Is Mine

Megamix:
Bodyrox - yeah yeah (D. Ramirez remix)
Sharam - Party all the time
Supermode - Tell Me Why
Fedde Le Grand - Put Your Hands Up For Detroit
Camille Jones - The Creeps (Fedde Le Grand remix)
Eurythmics - Sweet dreams
Ti�sto - Lethal Industry
Carlos - The Silmarillia

Ferry Corsten:
Beautiful
Fire
Loud Electronic Sensation
Junk
Coldplay - fix you (? Remix)

Markus Schulz:
Markus Schulz ft. Chakra - I am
Bart Claessen - Playmo
Ronski Speed - The Space We are (? Remix)
Without you near
Andy Moor vs Orkidea - year zero
Nic Chagall - What You Need
Way Out West - The Fall (Richard Durand Remix)

Fred Baker:
Confirmation
Total Blackout
Lethal Industry
Adagio For Strings
Forever Friends

Posted by Leon Hu on Apr-01-2007 17:40:

Smile

@De Geert

Thank You For the tracklist of Markus Schulz

Markus Schulz:
Markus Schulz ft. Chakra - I am
Bart Claessen - Playmo
Ronski Speed - The Space We are (? Remix)
Without you near

any more tracks of Markus spin at the party?

Posted by BZRK on Apr-01-2007 17:44:

quote:
Originally posted by De Geert
David Guetta ...
... heeft bijna geen enkele plaat echt gemixed

Da was dus echt erg h�, die kerel is de naam DJ niet waard. Kheb em echt geeneen mix horen maken, gewoon ene schuif dicht, andere open. Elke keer weer.

Voor de rest vond ik het weer maar een pover avondje. The Glimmers en Fedde Le Grand waren gewoon saai. David Guetta, tjah.. En Ferry Corsten begint mij ook serieus tegen te steken met zijn electro geluidjes. Wat een rotset van die vent. Het geluid stond toen ook wel veel te stil, wat een verschil met de megamix er net voor. Een Megamix waarin de enige benadering van trance nog Lethal Industry was
Benjamin Bates was wel in orde, maar dan weer veel te kort.

Markus was ook maar gewoontjes, veel minder als op Trance Energy, maar misschien ook wel omdat we vele plaatjes daar al een keer gehoord hadden. Paar ongelukkige dingen ook die het wat minder maakten, zoals de intro die voor hem dan net weer niet wilde werken. De enige DJ die avond die voor mij een deftige intro verdiende en het wou da nog niet eens werken
De aangename kennismaking en de foto maakten wel veel goed (thx FredNova )

Nog ff aanvullen waar ik kan:

Glimmers:
Blur - Song 2

Fedde Le Grand:

Benjamin Bates:
Whole
The Manimal

David Guetta:
Mason - Exceeder
Supermode - Tell Me Why
Love Don't Let Me Go
Walking Away
The World Is Mine
Eric Prydz vs Pink Floyd - Proper Education

Megamix:
Supermode - Tell Me Why
Ti�sto - Lethal Industry
Carlos - The Silmarillia
Ferry Corsten - Loud Electronic Sensation

Ferry Corsten:
Beautiful
Fire
Junk

Markus Schulz:
Markus Schulz ft. Chakra - I Am (Original Mix)
Bart Claessen - Playmo (1st Play)
Rex Mundi vs Ronski Speed - The Perspective Space (Markus Schulz Mashup)
Markus Schulz & Departure with Gabriel & Dresden - Without You Near (Alex M.O.R.P.H.'s Sacred Light Remix)
Alex M.O.R.P.H. & Rank 1 - Life Less Ordinary
Marco V - Simulated
Nic Chagall - What You Need (NC's Hard Dub)
Andy Moor vs Orkidea - YearZero
Albert Vorne - Formentera What (Gareth Emery Remix / Markus Schulz Big Room Reconstruction)

Fred Baker:
Confirmation
Total Blackout
Lethal Industry
Adagio For Strings
Forever Friends

Posted by Glexx on Apr-01-2007 18:01:

Glimmers:
Blur - Song 2

Fedde Le Grand:

Benjamin Bates:
Whole
The Manimal

David Guetta:
Mason - Exceeder
Supermode - Tell Me Why
Love Don't Let Me Go
Walking Away
The World Is Mine

Megamix:
Supermode - Tell Me Why
Ti�sto - Lethal Industry
Carlos - The Silmarillia
Ferry Corsten - Loud Electronic Sensation

Ferry Corsten:
Beautiful
Fire
Junk

Markus Schulz:
Markus Schulz ft. Chakra - I Am (Original Mix)
Bart Claessen - Playmo (1st Play)
Rex Mundi vs Ronski Speed - The Perspective Space (Markus Schulz Mashup)
Markus Schulz & Departure with Gabriel & Dresden - Without You Near (Alex M.O.R.P.H.'s Sacred Light Remix)
Alex M.O.R.P.H. & Rank 1 - Life Less Ordinary
Marco V - Simulated
Nic Chagall - What You Need (NC's Hard Dub)
Andy Moor vs Orkidea - YearZero
Albert Vorne - Formentera What (Gareth Emery Remix / Markus Schulz Big Room Reconstruction)

Fred Baker:
Confirmation
Total Blackout
Lethal Industry
Adagio For Strings
Forever Friends

Posted by De Geert on Apr-01-2007 18:19:

hehe blijkbaar kreeg je bij de drankbonnetjes 3 gratis MP3's van dance-tunes, maar velen smeten het papiertje met de actiecode gewoon weg...
zodat ik nu 26 x 3 = 78 credits gratis erbij heb!

Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 »