TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance Energy 2007
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »

Posted by Xilver on Mar-06-2007 18:35:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En dat impliceert?

Hij zegt dat uw smaak op de ballen trekt.

Posted by FCB_Fanatic on Mar-06-2007 18:35:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En dat impliceert?

helemaal niets, ik wou het gewoon even kwijt

ik ben gewoon enorm verbaasd dat zovelen dat zo'n geweldig nummer vinden

Posted by Jasperovitsj on Mar-06-2007 18:36:

quote:
Originally posted by Xilver
Hij zegt dat uw smaak op de ballen trekt.

Wat natuurlijk wel terecht is

Posted by TOR on Mar-06-2007 18:53:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic

De melodie is gewoon heel meeslepend en doet denken aan een stroming van een paar jaar terug. Ik vind het nummer persoonlijk ook geweldig.

Posted by Antony on Mar-06-2007 20:19:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
helemaal niets, ik wou het gewoon even kwijt

ik heb der ook ni echt een "daar wacht ik al eeuwen op" gevoel van gelijk sommigen hier. ben me u mee FCBee

Posted by Devilex on Mar-07-2007 08:42:

quote:
Originally posted by TOR
De melodie is gewoon heel meeslepend en doet denken aan een stroming van een paar jaar terug. Ik vind het nummer persoonlijk ook geweldig.

Hier moet ik ook wel in volgen

Posted by Config on Mar-07-2007 12:09:

quote:
Originally posted by TOR

Inderdaad. De wereld zal er niet door veranderen maar ik vind het gewoon een heel sterk nummer met een hypnotisch aspect erin.. Hetzelfde aspect waar trance allemaal rond draaide.. Door het feit dat de plaat in 2007 uitkomt vind ik het gewoon sterk.. er zit een 'hook' in die track die ik in bitter weinig andere tracks terugvind. Ik kan begrijpen dat er veel mensen zijn die de track wat slapkes vinden.. maar misschien komt het omdat ze verwachten dat het een uplifting track zou zijn. Persoonlijk is het dat voor mij niet echt. Het is geen track waar je een set mee kan afsluiten.. De echte kwaliteit van deze track zit gewoon veel dieper dan bij de andere trance die dezer dagen gereleased wordt.

Posted by Xilver on Mar-07-2007 12:47:

Ey Frankske

http://nieuws.skynet.be/index.html?...589&new_lang=nl

slaagt tegen zeker?

Posted by deckard1001 on Mar-07-2007 13:20:

Dunno

quote:
Ey Frankske

http://nieuws.skynet.be/index.html?...589&new_lang=nl

slaagt tegen zeker?

Jonge wa heet da nu te maken met trance energy
Pff echt laag ze u amuseren in andermans miseri, ma Frank kennende zal hij zich ook hier wel weten door te slaan.

Posted by Bertn on Mar-07-2007 13:32:

quote:
Originally posted by deckard1001
Pff echt laag ze u amuseren in andermans miseri, ma Frank kennende zal hij zich ook hier wel weten door te slaan.

Daar ben ik het volmondig mee eens. Het is allemaal de schuld van de pers dat Frank in zulks slecht daglicht is komen te staan. Ik zou jullie graag eens zon zware straf zien krijgen voor feiten die je niet gepleegd hebt. Frauderen, elke Belg doet dat toch? Ze zouden beter die vuil Turken en Marokkanen eens aanpakken ipv eerlijke en hardwerkende Vlamingen!

Posted by Xilver on Mar-07-2007 13:45:

quote:

Zijt gij toevallig z'n fiscale consulent die ook op z'n doos krijgt?

Posted by Devilex on Mar-07-2007 13:45:

Ik vind het ook wel redelijk idioot van iemand zoveel jaren na de feiten nog te blijven kloten. Denk dat hij ondertussen wel genoeg heeft afgezien. Er lopen zwaardere misdadigers rond dan dat imho.

Trouwens als ze mensen die frauderen zo hard willen aanpakken dat ze dan gvd eens beginnen met hun eigen debiel koningshuis uit te kuisen!

Posted by Xilver on Mar-07-2007 13:45:

quote:
Originally posted by Bertn
Daar ben ik het volmondig mee eens. Het is allemaal de schuld van de pers dat Frank in zulks slecht daglicht is komen te staan. Ik zou jullie graag eens zon zware straf zien krijgen voor feiten die je niet gepleegd hebt. Frauderen, elke Belg doet dat toch? Ze zouden beter die vuil Turken en Marokkanen eens aanpakken ipv eerlijke en hardwerkende Vlamingen!

EPIC!

Posted by Xilver on Mar-07-2007 13:47:

By the way, miserie, miserie. Hij komt er verdomme goedkoop van af, zal ik het u zeggen. Enkel zijn voorhechtenis als gevangenisstraf. Ik amuseer me niet in zijn miserie, maar ge gaat me niet zeggen dat hij al die jaren zo'n heilig boontje is geweest he?

Posted by Devilex on Mar-07-2007 13:53:

Een heilig boontje is hij zeker niet geweest, maar ik vind dat ze hem dan beter meteen na de sluiting van de Zillion hadden mogen straffen ipv 6 jaar na datum nog steeds met rechtzaken aan te komen draven.

Posted by Xilver on Mar-07-2007 13:58:

quote:
Originally posted by Devilex
Een heilig boontje is hij zeker niet geweest, maar ik vind dat ze hem dan beter meteen na de sluiting van de Zillion hadden mogen straffen ipv 6 jaar na datum nog steeds met rechtzaken aan te komen draven.

Daar geef ik u dan ook gelijk in, maar dat is nu eenmaal ons Belgisch rechtssysteem.

En trouwens, deckard1001, de reden waarom ik dit hier post is omdat Frankske hier zelf is komen vragen achter feedback. 't Is misschien niet de gevraagde feedback, maar feedback nonetheless

Posted by Push2005 on Mar-07-2007 14:19:

quote:
Is misschien niet de gevraagde feedback, maar feedback nonetheless

Haha, touch�

Posted by deckard1001 on Mar-07-2007 14:43:

quote:
Daar geef ik u dan ook gelijk in, maar dat is nu eenmaal ons Belgisch rechtssysteem.

En trouwens, deckard1001, de reden waarom ik dit hier post is omdat Frankske hier zelf is komen vragen achter feedback. 't Is misschien niet de gevraagde feedback, maar feedback nonetheless

Och ja tis typish he altijd kritiek op Frank, nooit eens wa positief. Ma ge moet het maar doen he op bijna ieder groot event de show mogen verzorgen, denk niet dat het er voor velen is weggegeven.
En nee ben niet zijn fiscale consulent.
Kijk maar keer op zijn forum www.fou69.com van hoeveel mensen Frank nog steun krijgt ge zult verschieten

Posted by Bertn on Mar-07-2007 14:46:

quote:
Och ja tis typish he altijd kritiek op Frank, nooit eens wa positief. Ma ge moet het maar doen he op bijna ieder groot event de show mogen verzorgen, denk niet dat het er voor velen is weggegeven.
Kijk maar keer op zijn forum www.fou69.com van hoeveel mensen Frank nog steun krijgt ge zult verschieten

Uw doordachte argumenten hebben mij helemaal overtuigd.

Posted by Xilver on Mar-07-2007 15:04:

quote:

/care

Posted by Kodama on Mar-07-2007 15:09:

Had hij ook niks anders gedaan waarom de zillion dicht ging?
De kelder vol illegaal vuurwerk gestoken ofzo iet?
Ik heb weinig kennis over de zaak maar ze zeiden toch altijd da je daar op een bom danste

Posted by on the beach on Mar-07-2007 15:21:

http://www.youtube.com/watch?v=sRyXUQzhdmg

weet er iemand hoe dit nummer noemt ? heb het opgenomen tijden oakenfold zijne set

Posted by Shadowkid on Mar-07-2007 15:32:

quote:
Originally posted by on the beach
http://www.youtube.com/watch?v=sRyXUQzhdmg

weet er iemand hoe dit nummer noemt ? heb het opgenomen tijden oakenfold zijne set

Kuffdam & Plant - Dream Makers

Posted by christina on Mar-07-2007 15:41:

quote:

yes, een blinde fou-fanboy, das net wat we hier nog nodig hadden!
face it, frank is krapuul, hij heeft hier allemaal zelf om gevraagd...
naast die frauduleuze zaken is frank ook maar al te graag bezig met drugs, vrouwen molesteren en nog meer van dat (al dan niet aan het licht gekomen) leuks.
zoals xilver al zei, hij komt er goedkoop vanaf.

Posted by Kodama on Mar-07-2007 15:50:

quote:
Originally posted by christina
yes, een blinde fou-fanboy, das net wat we hier nog nodig hadden!
face it, frank is krapuul, hij heeft hier allemaal zelf om gevraagd...
naast die frauduleuze zaken is frank ook maar al te graag bezig met drugs, vrouwen molesteren en nog meer van dat (al dan niet aan het licht gekomen) leuks.
zoals xilver al zei, hij komt er goedkoop vanaf.

inderdaad, Don't do the crime, if you can't do the time.

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »