TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 »

Posted by SteveTranz4ever on Jun-04-2007 11:48:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Galet, magnifikt �r orden som sitter kvar i skallen
Som flera andra skrivit, Sundeck �gde...Mintun snodde �ven n�gra timmar fr�n mig sista kv�llen, men bara ett par

Sk�nt att h�ra man inte var den �nda som gick under Minttuns m�rka f�rbannelse...

Skadat kul kryss.... det var s�n grym j�vla eurofori s� det var en relig�s upplevelse...

Posted by Vizay on Jun-04-2007 12:09:

sundeck var helt galet, H�rnblad rippade s�nder mina ben totalt med sitt helt otroligt grymma set!

Var sjukt kul att lira lite back to back med de andra grabbarna d�r ocks�, tack som fan Steve f�r att du fixade det!
F�rs�kte mygla in mig p� kv�llen ocks� men d� stilarna gick mot det h�rdare gav jag upp det, man kan ju inte f� allt!

Posted by jofawe on Jun-04-2007 12:17:

Haha, ja j�klar vad jag �r seg idag, n�stan s� man somnar h�r.. Jag ska sl�nga upp alla bilder h�guppl�st som vanligt p� min egen sida, som jag g�rna ser stannar inom oss ta's.. Detta �r l�tt den b�sta kryssen, st�mningen gjorde allt!

Posted by Braxen on Jun-04-2007 14:06:

Click ^

Posted by Laszlo on Jun-04-2007 14:37:

Yeah!

Bara skumpan som fattas, men den drack jag upp efter spelningen...gl�mde ta med den upp innan och g�ra en sven v�th under spelningen och skicka ut den till dem som r�jde

Posted by mr_fisken on Jun-04-2007 15:09:

haha fulaste minen i stan

sov n�stan 15h i natt .. m�nga sk�na bilder

Posted by Funfrock on Jun-04-2007 17:02:

Har sl�ngt upp lite bilder, dock mest p� mig och mina polare. Men har du lite tid att d�d s� ta en titt.

http://somebody.se/photoalbum/index.php?cat=3

Posted by Olov on Jun-04-2007 23:48:

Uj uj uj vad det var tungt att g� idag, maximal v�rk + att man hittar nya bl�m�rken, � "br�nnm�rken" h�r � d�r.
Men trots att kroppen har f�tt utst� mycket under helgen s� �r iaf knoppen i ett lyckorus efter all underbar musik som spelades p� kryssen. J�vligt sk�n variation p� musikstilar, man kunde l�tt g� fr�n ett golv/d�ck till ett annat och blev antingen j�vligt upp-pumpad till max eller s� hade man ett lite sk�nt break emellan�t.
Sedan att man g�r � k�per mintu �r ju bara det d�mt att misslyckas men man h�ll sig undan fr�n den tills den 2:a morgonen. Hade ju g�rna velat h�ra mer fr�n alla FL Dj's, sverige �r fullt av talangfulla Dj's s� jag hoppas MondayBar forts�tter med FL.
S� tack alla som gjorde kryssen till n�got att minnas l�nge.

Posted by Kraith on Jun-05-2007 13:54:

Grym kryss!! Kanske lite mycket hardstyle f�r min smak, speciellt f�rsta kv�llen. J�vligt sk�nt med drivande full-on psy p� morgonkvisten! Andra kv�llen var riktigt bra!

N�gon som har koll p� vilka l�tar som k�rdes mellan typ 17:30 och 18 p� sundeck? Som vanligt k�nner jag igen l�tar men �r helt hoppl�s p� att komma ih�g namnen p� dem.

Posted by anuga on Jun-05-2007 19:02:

quote:
Originally posted by Kraith
N�gon som har koll p� vilka l�tar som k�rdes mellan typ 17:30 och 18 p� sundeck? Som vanligt k�nner jag igen l�tar men �r helt hoppl�s p� att komma ih�g namnen p� dem.

Har ingen koll, men det kommer typ sl�ppas en MP3:a fr�n Sundeck som str�cker sig, n�gra timmar s� de tiderna �r nog med d�r.

Snygg sig Prodigy - Music for The Jilted Generation fodralet

Posted by Laszlo on Jun-05-2007 19:14:

Ja, visst fan...jag har ju 4 timmar inspelat material fr�n sold�ck. Tror jag. N�gonstans fr�n 20-00 skulle jag tippa p�...Audiacity h�ngde sig n�gon g�ng under kv�llen och jag vet inte om det finns kvar i cachen, men jag ska kolla s� fort jag kommer till jobbet.

Anuga och Jofawe, vi v�ntar p� era bilder. Era teasers r�knas inte. S� k�nn ingen press.

Posted by anuga on Jun-05-2007 19:17:

quote:
Originally posted by Laszlo
Ja, visst fan...jag har ju 4 timmar inspelat material fr�n sold�ck. Tror jag. N�gonstans fr�n 20-00 skulle jag tippa p�...Audiacity h�ngde sig n�gon g�ng under kv�llen och jag vet inte om det finns kvar i cachen, men jag ska kolla s� fort jag kommer till jobbet.

Anuga och Jofawe, vi v�ntar p� era bilder. S� k�nn ingen press.

Gurgel spelade in p� andra sidan om DJ med PC mycket stabilare :P

Sitter o Retusch:ar mina kommer med alla f�rhoppning imorgon n�n g�ng.

Posted by Laszlo on Jun-05-2007 19:23:

quote:
Originally posted by anuga
Gurgel spelade in p� andra sidan om DJ med PC mycket stabilare :P

Okej, hoppas hans inte distar som mitt l�r g�ra. Jag k�rde via rec out vilket funkade fint ett tag men m�nga som spelar verkar ha en f�rk�rlek till att hela tiden pusha gainern h�gre och h�gre och h�gre under kv�llens g�ng, till slut peakar det...

Posted by jofawe on Jun-05-2007 20:20:

quote:
Anuga och Jofawe, vi v�ntar p� era bilder. Era teasers r�knas inte. S� k�nn ingen press.

allts�.. jag h�ller p� med mina i ps nu .. l�r ju hamna p� 1000 som jag skickar till liquid, d� jag k�nner att ALLA bilder �r bra bilder :P
Steve kommer f� ett h�rt jobb

Drar upp de ofixade p� riddarna imorgon f�rmiddag, lovar

Posted by Kraith on Jun-06-2007 10:10:

quote:
Har ingen koll, men det kommer typ sl�ppas en MP3:a fr�n Sundeck som str�cker sig, n�gra timmar s� de tiderna �r nog med d�r.

L�ter g�tt!

quote:
Snygg sig Prodigy - Music for The Jilted Generation fodralet

Tackar Gammal klassiker

Posted by Olov on Jun-06-2007 12:06:

Cool

Stora pixlar och distat ljud r�cker f�r att dr�mma sig tillbaka till den d�r underbara kryssen...
Mobbefilmer >h�r!<

Posted by jofawe on Jun-06-2007 13:50:

lite bilder fr�n mig..

http://www.vaxjovimmel.se

Posted by Laszlo on Jun-06-2007 14:53:

�h��h��....tjocka bilder joffsan!

d�r finns ett par stycken jag vill ha...! det �r ju s� man blir sugen p� att b�rja fota igen...

Posted by jofawe on Jun-06-2007 15:10:

quote:
�h��h��....tjocka bilder joffsan!

d�r finns ett par stycken jag vill ha...! det �r ju s� man blir sugen p� att b�rja fota igen...

S�g bara till vilka

Jag tycker du kan h�lla dig till musiken (s� jag kan ta tronen som v�xj�s grymmaste festfotograf )

Posted by mr_fisken on Jun-06-2007 20:37:

fett grymma bilder.. har f�r mig att du sa att blixten gick s�nder men det tycks g�tt bra �nd�

Posted by jofawe on Jun-06-2007 20:44:

quote:
Originally posted by mr_fisken
fett grymma bilder.. har f�r mig att du sa att blixten gick s�nder men det tycks g�tt bra �nd�

Blixten HAR g�tt s�nder .. men de bilderna p� sista kv�llen blev lyckade tack vare att jag k�rde med den inbyggda och fisheye

Btw.. de ligger p� liquidsunset nu med

Posted by Laszlo on Jun-06-2007 23:38:

�R inte detta raffinerad villkorsl�s TA-k�rlek s� s�g mig vad!

Posted by anuga on Jun-07-2007 01:03:

hehe nice bilder Patrik
Gillar denna

Posted by SteveTranz4ever on Jun-07-2007 07:57:

J�kligt m�nga h�rliga bilder fr�n Jofawe... gillar b�st de fr�n Sundeck!

Grymt jobbat!

Posted by Vizay on Jun-07-2007 13:42:

haha tv� riktigt sk�na bilder p� mig, min jesuspose med solnedg�ngen som bakgrund �r ju klockren

Men �nnu b�ttre �r n�r jag st�r bakom mixern p� sundeck med armarna rakt ut, ser ut som jag skriker i ren och sk�r r�dsla f�r att det befinner sig en mixer framf�r mig

Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 »