TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- doen wij aan drugs ofnie?
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]

Posted by jp on Oct-17-2005 10:46:

Poeder is er ook heur

Posted by NoisyNeil on Oct-17-2005 12:08:

ik heb wel eens wat geprobeerd maar het is niet mijn ding, dus ik hou het bij het proberen toendertijd

Posted by Phortje on Oct-17-2005 12:13:

quote:
Originally posted by ZZandirt
ik besprak laatst de mitsubishi met mijn leverancier, maar hij wist te vertellen dat de meeste klanten dat niet lekker vonden. (niet snel genoeg, te vaag, te "LSD-achtig") de jeugd van tegenwoordig wil alleen maar hard gaan heb ik het idee... en zoveel (kwantiteit) mogelijk willen slikken.
terwijl ik van die pil juist zoiets heb van: redelijk ok... (je merkt weer eens iets van een halfje...)
vroeger had je vloeibare MDMA in een flessie....

"De mitsubishi" zegt niet zoveel meer. Wat je bij populaire pillen krijgt is dat ze door iedereen met de zelfde vorm/kleur/opdruk geproduceerd gaan worden, je kan er dus niet aan afzien wat erin zit.

Overigens is het tegenwoordig wel zo dat het overgrote deel van de ecstasy zuiver is en dus alleen MDMA (en bindmiddel) bevat.

Posted by jp on Oct-17-2005 12:47:

http://www.pillreports.com/index.ph...=2&sub_region=9

Posted by New Wave on Oct-17-2005 14:27:

deze week nog en dan gaat er geoogst worden. whoeheoeeeeee wat ruiken me toppen lekker

Posted by jp on Oct-17-2005 14:29:

Die toppen liggen al een dag of wat op de vensterbank

Posted by New Wave on Oct-17-2005 14:30:

Bij mij moeten z enog iets meer bruinen.

Posted by jp on Oct-17-2005 14:31:

Zet 'm onder de zonnebank

Posted by ZZandirt on Oct-17-2005 14:42:

iemand hier wel eens nootmuskaat (verse !!! anders is het niet gezond) gedaan... 2 noten raspen en mixen met iets vloeibaars...

raak je echt wel de weg kwijt...

had vroeger zo'n boekkie over dope.. "uit je bol"

...pagina voor pagina...voor pagina...

Posted by New Wave on Oct-17-2005 14:46:

Van nootmuskaat kan je echt serieuze problemen krijgen. Er zit troep in dat wil je niet weten. je gaat er flink dood aan.

Posted by jp on Oct-17-2005 14:48:

Heb dat boekje ook afgewerkt behalve paddo's. Dat staat me gewoon niet aan

Online versie: http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/

Posted by ZZandirt on Oct-17-2005 14:51:

quote:
Originally posted by New Wave
Van nootmuskaat kan je echt serieuze problemen krijgen. Er zit troep in dat wil je niet weten. je gaat er flink dood aan.

enlighten me.... ik geloof niet dat je van 2 lousy nootjes doodgaat.... vraag me dus af wat je bedoelt.

Posted by ZZandirt on Oct-17-2005 14:53:

quote:
Originally posted by jp
Heb dat boekje ook afgewerkt behalve paddo's. Dat staat me gewoon niet aan

Online versie: http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/

ik ook zo'n beetje.. behalve LSD (eng) en hero (te verslavend)

Posted by jp on Oct-17-2005 14:53:

24- Nootmuskaat

Als je echt zit te springen om een tripervaring en er is niets te krijgen, dan is er altijd nog nootmuskaat. Vooral mensen in de gevangenis willen dit middel nog wel eens proberen. Voor een milde trip, die een gevoel van zaligheid veroorzaakt, heb je een noot nodig. Je raspt deze en spoelt het poeder weg met melk of water.

Het duurt een tijd voor je het effect begint te voelen; minstens twee uur. Als je meer neemt, wordt de trip sterker en krijg je hallucinaties, maar die zijn in de regel niet zo prettig. En behalve misselijkheid na het innemen houd je er ook een behoorlijke kater aan over, maar daar heb je misschien geen last van als je je aan het advies over MAO-remmers houdt.

Posted by ZZandirt on Oct-17-2005 14:59:

Men vermoedt dat dit berust op een in vivo (in het lichaam) omzetting van myristicine naar MMDA (3-methoxy-4,5-methylenedioxyamphetamine). Excessief gebruik van de werkzame stof, Myristicine(3-methoxy,4,5-methyleendioxy-allylbenzeen), kan gevaarlijk zijn. Bij volwassenen leidt inname van ca. 5 gram of meer van de geraspte noot al tot duidelijke klinische symptomen (buikpijn, braken, duizeligheid, onrust en bewustzijnsstoornissen). Nootmuskaat schijnt op deze manier vooral in gevangenissen in India gebruikt te worden. Verder bevat nootmuskaatolie nog andere etherische olien die precursors (chemische voorlopers) zijn voor geestverruimende middelen (safrole, MMDA; elemicin: mescaline).

ietsje wetenschappelijker... heeeel goed lezen allemaal... vooral over MMDA.... teken het maar eens uit en leg het naast MDMA of MDEA......

resting my case.

Posted by ZZandirt on Oct-17-2005 15:03:

A pharmacological comparison of 3-methoxy-4,5-methylenedioxyamphetamine and LSD in the dog.

3-Methoxy-4,5-methylenedioxyamphetamine (MMDA), which has been reported to have hallucinogenic actions in man, was compared to LSD in single dose, antagonist interaction, cross-tolerance and appetite suppression studie in the dog. In single doses, MMDA partially resembled LSD: both facilitated the flexor reflex and produced tachypnea, hyperthermia, and analgesia; however, MMDA had greater activity than LSD in producing mydriasis. Only LSD consistently elicited the stepping reflex and produced tachycardia. In both the interaction studies and cross-tolerance studies in LSD-tolerant dogs the effects of MMDA were generally not like those of LSD, except for its spinal cord facilitatory effect. Cyproheptadine antagonized most of the effects of LSD but only the facilitatory effect of MMDA on the flexor reflex. On the other hand, phenoxybenzamine antagonized the mydriasis, analgesia, and hyperthermia caused by MMDA but not LSD. Cross-tolerance to MMDA developed only to its effects on the flexor and skin twitch reflexes. In intact dogs, the anorexigenic potency of MMDA was 16 times less than that of d-amphetamine. It is concluded that MMDA has primarily amphetamine-like activity with some LSD-like actions.

Posted by jp on Oct-17-2005 15:05:

Ach een keertje flink fout gaan en je kijkt wel uit de volgende keer

Posted by ZZandirt on Oct-17-2005 15:09:

maar dat geldt voor alles...

Posted by jp on Oct-17-2005 15:13:

Sex hebben terwijl er 3 verschillende drugs tegelijkerheid inslaan is geen succes

Posted by New Wave on Oct-17-2005 15:57:

je hebt jezelf dus al ge-enlightend. Hoef ik het dus niet meer op te zoeken.

Posted by jp on Oct-17-2005 16:02:

Maar goed het is allemaal leuk en aardig maar gebruiken hoeft niet zo vaak meer. Alleen op speciale gelegenheden. Maar dan ook wel grote hoeveelheden en veel keuze

Posted by ZZandirt on Oct-17-2005 16:03:

ach ja joh... de meeste problemen lossen zichzelf op.....

ik viel alleen effe over je reactie van doodgaan en troep enzo. okee niet gezond... maar voor ghb kan je exact hetzelfde zeggen.. om over andere rotzooi maar te zwijgen..
basicly geldt gewoon: rustig aan, dan breekt het lijntje niet.

Posted by jp on Dec-01-2005 22:36:

Ook een tram van links kan schadelijk zijn...

Posted by New Wave on Dec-01-2005 22:36:

Ik gebruik spa rood.

Posted by jp on Dec-01-2005 22:42:

Zo noemden wij speed

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]