TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
| quote: |
| Originally posted by Real Straks gaan we weer wat Belgisch geklungel op de Europese velden te zien krijgen. |
Tussenstand:
Z.St-Petersburg
1 - 38' Arsjavin
0 -
Standard
Daar komt Brugge/Clement efkes goed weg...
En enkel Brugge doet een goede zaak 
nice 
jammer dat ik de match niet heb gezien. Brugge heeft blijkbaar een goeie match gespeeld (toch in ergelijking met de voorgaande). Hopelijk gaan ze op dit elan verder. Wel jammer van Anderlecht en Standard. Standard kan het zo goed als vergeten, Anderlecht heeft nog steeds kansen, maar zal nog een serieuze inspanning mogen leveren.
| Originally posted by Jasperovitsj Daar komt Brugge/Clement efkes goed weg... |
Het was inderdaad op het randje, niet helemaal erover, maar er zijn gegarandeerd scheidsrechters op dat niveau die daar penalty voor fluiten, en met wat pech Clement ook nog een kaart geven. Dus daarom mijn opmerking 
lol @ sporting, janneke en mieke (dixit bestuur) waar club en zulte tegen wonnen.

| Originally posted by Jasperovitsj Het was inderdaad op het randje, niet helemaal erover, maar er zijn gegarandeerd scheidsrechters op dat niveau die daar penalty voor fluiten, en met wat pech Clement ook nog een kaart geven. Dus daarom mijn opmerking |
als er mensen gisteren Match of the day hebben gemist; vanavond samenvatting van ManU-Chels, en dan kunde ineens de prachtige goals van Arsenal zien van gisteren. Die spelen iedereen op een hoopje, prachtig voetbal gewoon! Adebayor & Fabregas 
Eerste speeldag in 2de klasse (
)
OH Leuven - Lierse 2-0
Ik denk dat OHL ook de terugmatch gaat winnen 
Brugge weer niet kunnen winnen 
Alvast goed dat Anderlecht en Genk ook maar hebben gelijk gespeeld. Hopelijk laat Standard morgen ook punten liggen, maar daar geloof ik eigenlijk niet in.
| Originally posted by FCB_Fanatic Brugge weer niet kunnen winnen ![]() Alvast goed dat Anderlecht en Genk ook maar hebben gelijk gespeeld. Hopelijk laat Standard morgen ook punten liggen, maar daar geloof ik eigenlijk niet in. |
Standard gaat vanavond een heel mooi kloofje slaan.
| Originally posted by Real Standard gaat vanavond een heel mooi kloofje slaan. |
zelfs als Standard wint, dan NOG is het een prachtige stand tot nu toe, tem zulte-waregem (10de) staat iedereen gewoon nog op 5 punten van plaats 1, en sowieso op 4 punten van plaats 2
Lekker spannend toch? Voor mij mag het gerust een heel seizoen zo blijven
| Originally posted by FCB_Fanatic waarschijnlijk, ... maar ik heb serieuze twijfels of ze die kloof kunnen vasthouden tot het einde van het seizoen. Ik geloof er niet in dat ze zo constant gaan blijven presteren. Zeker niet als ze eens met een aantal schorsingen of gekwetsten te maken krijgen. |
wat een teleurstelling, Club Europees uitgeschakeld 
heb wel een groot stuk van de eerste helft gemist, maar van hetgeen ik heb begrepen was vooral de verdediging enorm zwak toen (0-2 is duidelijk). Tweede helft was nog degelijk. De Noren (die niet meer moesten) werden weggedrukt, maar in dergelijke situatie natuurlijk weinig uitgespeelde kansen bij elkaar gespeeld. Meestal afstandschoten en lange ballen in de hoop dat ze goed vallen. Er kwamen wel kansen, maar toch te weinig naar mijn mening ... vooral Salou was toch wel geregeld enorm ongelukkig in zijn acties. Na de uitsluiting van Simaeys nog even kunnen volhouden, maar met 10 tegen 11 dan toch geleidelijk de match uit handen gegeven, en werd het nog bijna 1-3. Het was niet meer te belopen. Verder wel een ENORM sterke match van Blondel
Anderlecht wel geplaatst, hopelijk komen ze ver, dat ze toch de Belgische coefficient enigzinds op hoogte houden
ferme ontgoocheling toch..
en what the hell is dat met dat gezeik op Salou? Die kerel valt vorige match keigoed in en speelde vandaag als enige van de aanvallers een goeie match, sterke controles en afleggen naar medemaats, precies wat een targetman moet doen. Dat Salou nipt niet aan een paar ballen kan is misschien niet zijn schuld, maar miss was het gewoon de pass die slecht was. Dat negativisme rond Salou altijd, begint een beetje overdreven te worden allemaal.
En prof aan Anderlecht btw
ik heb niet gezegd dat hij slecht heeft gespeeld, ik heb gezegd dat hij ongelukkig was in zijn acties. Steeds net niet ...
Kheb alleen de 2e helft van Anderlecht kunnen zien, daarin hebben ze mij niet echt kunnen overtuigen maar goed, naar het schijnt was de 0-1 verdiend op basis van de eerste helft. Als Anderlechtfan ben ik natuurlijk blij dat ze door zijn, maar 't is triest dat alle andere Belgische ploegen uitgeschakeld zijn. Standard was beetje te verwachten, maar Brugge, dat had ik toch niet verwacht. Begin oktober en nog maar 1 Belgische ploeg op het Europese toneel, als je dat vergelijkt met Griekenland die nog 6 ploegen actief hebben... 't is dikke miserie
Ach ja, laten we hopen dat Anderlecht iets kan forceren en idd de Belgische co�fficient kan handhaven.
| Originally posted by Bl@ckOut Kheb alleen de 2e helft van Anderlecht kunnen zien, daarin hebben ze mij niet echt kunnen overtuigen maar goed, naar het schijnt was de 0-1 verdiend op basis van de eerste helft. Als Anderlechtfan ben ik natuurlijk blij dat ze door zijn, maar 't is triest dat alle andere Belgische ploegen uitgeschakeld zijn. Standard was beetje te verwachten, maar Brugge, dat had ik toch niet verwacht. Begin oktober en nog maar 1 Belgische ploeg op het Europese toneel, als je dat vergelijkt met Griekenland die nog 6 ploegen actief hebben... 't is dikke miserie Ach ja, laten we hopen dat Anderlecht iets kan forceren en idd de Belgische co�fficient kan handhaven. |
Rode Duivels zijn geen Kampioenen
Belgi� kon zaterdag niet scoren tegen Finland en ook in de kijkcijfers scoorden de Rode Duivels niet. FC De Kampioenen haalde dubbel zo veel kijkers.

Xavier Waterslagers drinkt een dagschotel op het succes van FC De Kampioenen. (foto photonews)
Wedstrijden winnen is moeilijk voor de Rode Duivels �n voor FC De Kampioenen. Naar nog meer vergelijkingspunten zoeken zullen we niet doen.
Het verschil tussen beide ploegen is de populariteit. Zaterdag stemden 423.223 mensen op Canvas af om naar Belgi�-Finland te kijken terwijl op datzelfde moment de elvendertigste heruitzending van FC De Kampioenen op E�n 902.494 kijkers lokte.
Ook nog opvallend. Op donderdag 4 oktober haalde de Uefa Cup-wedstrijd tussen Club Brugge en Brann Bergen 450.000 kijkers en tegelijkertijd keken 330.000 voetballiefhebbers naar Rapid Wenen-Anderlecht en dat terwijl op donderdag doorgaans minder mensen voor hun televisie zitten. Mijn gedacht!
Bron: sport.be

| Originally posted by Real Ook nog opvallend. Op donderdag 4 oktober haalde de Uefa Cup-wedstrijd tussen Club Brugge en Brann Bergen 450.000 kijkers en tegelijkertijd keken 330.000 voetballiefhebbers naar Rapid Wenen-Anderlecht en dat terwijl op donderdag doorgaans minder mensen voor hun televisie zitten. Mijn gedacht! |
Was Anderlecht niet op VT4 met GUI POLSPOEL en CARL HUYBRECHTS?