TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »

Posted by FCB_Fanatic on Sep-20-2007 11:34:

quote:
Originally posted by Real
Straks gaan we weer wat Belgisch geklungel op de Europese velden te zien krijgen.

in principe moeten een goed Anderlecht en Brugge in staat zijn om hun tegenstander uit te schakelen. Helaas zijn zowel Anderlecht als Brugge niet in goede doen ... Standard speelt dan wel weer goed voetbal, maar maakt in mijn ogen weinig kans. Zenit is volgens mij gewoon stukken sterker.

maar ik hoop erop dat ze toch alle drie doorgaan, dat zou het Belgisch voetbal goed doen. Helaas kan ik de matchen zelf niet volgen, ik heb deze avond een vriendschappelijke zaalvoetbalmatch (hopelijk deze keer wel met voldoende spelers).

Posted by Real on Sep-20-2007 16:49:

Tussenstand:

Z.St-Petersburg
1 - 38' Arsjavin
0 -
Standard

Posted by Jasperovitsj on Sep-20-2007 17:27:

Daar komt Brugge/Clement efkes goed weg...

Posted by MikeVee on Sep-20-2007 21:13:

En enkel Brugge doet een goede zaak

Posted by FCB_Fanatic on Sep-20-2007 22:08:

nice

jammer dat ik de match niet heb gezien. Brugge heeft blijkbaar een goeie match gespeeld (toch in ergelijking met de voorgaande). Hopelijk gaan ze op dit elan verder. Wel jammer van Anderlecht en Standard. Standard kan het zo goed als vergeten, Anderlecht heeft nog steeds kansen, maar zal nog een serieuze inspanning mogen leveren.

Posted by Config on Sep-20-2007 22:21:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Daar komt Brugge/Clement efkes goed weg...

penalty was het toch zeker niet imo.. het is begrijpelijk als ie overtreding zou gefloten hebben, maar in feite raakte Clement zelfs de man niet.. Persoonlijk vond ik die duik iets te opzichtig.. vooral omdat de man die neergaat zelf nog een extra beweging met zijn been naar Clement maakt om als ware toch contact te maken

Posted by Jasperovitsj on Sep-20-2007 23:01:

Het was inderdaad op het randje, niet helemaal erover, maar er zijn gegarandeerd scheidsrechters op dat niveau die daar penalty voor fluiten, en met wat pech Clement ook nog een kaart geven. Dus daarom mijn opmerking

Posted by Eagle` on Sep-20-2007 23:51:

lol @ sporting, janneke en mieke (dixit bestuur) waar club en zulte tegen wonnen.

Posted by Config on Sep-21-2007 00:15:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Het was inderdaad op het randje, niet helemaal erover, maar er zijn gegarandeerd scheidsrechters op dat niveau die daar penalty voor fluiten, en met wat pech Clement ook nog een kaart geven. Dus daarom mijn opmerking

inderdaad ja. De arbiter heeft het daarna proberen rechtzetten via kaarten

Posted by Gladius on Sep-23-2007 09:09:

als er mensen gisteren Match of the day hebben gemist; vanavond samenvatting van ManU-Chels, en dan kunde ineens de prachtige goals van Arsenal zien van gisteren. Die spelen iedereen op een hoopje, prachtig voetbal gewoon! Adebayor & Fabregas

Posted by MikeVee on Sep-23-2007 16:47:

Eerste speeldag in 2de klasse ( )
OH Leuven - Lierse 2-0

Ik denk dat OHL ook de terugmatch gaat winnen

Posted by FCB_Fanatic on Sep-23-2007 20:39:

Brugge weer niet kunnen winnen

Alvast goed dat Anderlecht en Genk ook maar hebben gelijk gespeeld. Hopelijk laat Standard morgen ook punten liggen, maar daar geloof ik eigenlijk niet in.

Posted by FenixStyle on Sep-23-2007 21:35:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Brugge weer niet kunnen winnen

Alvast goed dat Anderlecht en Genk ook maar hebben gelijk gespeeld. Hopelijk laat Standard morgen ook punten liggen, maar daar geloof ik eigenlijk niet in.

Spijtig.. We waren dicht bij de overwinning maar het heeft helaas niet mogen zijn. Maar bon, objectief gezien was een gelijkspel wsl de juiste uitslag

Posted by Real on Sep-24-2007 09:21:

Standard gaat vanavond een heel mooi kloofje slaan.

Posted by FCB_Fanatic on Sep-24-2007 10:04:

quote:
Standard gaat vanavond een heel mooi kloofje slaan.

waarschijnlijk, ... maar ik heb serieuze twijfels of ze die kloof kunnen vasthouden tot het einde van het seizoen. Ik geloof er niet in dat ze zo constant gaan blijven presteren. Zeker niet als ze eens met een aantal schorsingen of gekwetsten te maken krijgen.

Posted by Config on Sep-24-2007 10:21:

zelfs als Standard wint, dan NOG is het een prachtige stand tot nu toe, tem zulte-waregem (10de) staat iedereen gewoon nog op 5 punten van plaats 1, en sowieso op 4 punten van plaats 2 Lekker spannend toch? Voor mij mag het gerust een heel seizoen zo blijven

Posted by FenixStyle on Sep-24-2007 11:59:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
waarschijnlijk, ... maar ik heb serieuze twijfels of ze die kloof kunnen vasthouden tot het einde van het seizoen. Ik geloof er niet in dat ze zo constant gaan blijven presteren. Zeker niet als ze eens met een aantal schorsingen of gekwetsten te maken krijgen.

Idd.. Daarbij komt dan nog eens dat zowel Anderlecht, Brugge en Genk niet goed spelen, dus die ploegen kunnen alleen maar beter doen.. Zowiezo wordt het een spannend seizoen

Posted by FCB_Fanatic on Oct-04-2007 21:29:

wat een teleurstelling, Club Europees uitgeschakeld

heb wel een groot stuk van de eerste helft gemist, maar van hetgeen ik heb begrepen was vooral de verdediging enorm zwak toen (0-2 is duidelijk). Tweede helft was nog degelijk. De Noren (die niet meer moesten) werden weggedrukt, maar in dergelijke situatie natuurlijk weinig uitgespeelde kansen bij elkaar gespeeld. Meestal afstandschoten en lange ballen in de hoop dat ze goed vallen. Er kwamen wel kansen, maar toch te weinig naar mijn mening ... vooral Salou was toch wel geregeld enorm ongelukkig in zijn acties. Na de uitsluiting van Simaeys nog even kunnen volhouden, maar met 10 tegen 11 dan toch geleidelijk de match uit handen gegeven, en werd het nog bijna 1-3. Het was niet meer te belopen. Verder wel een ENORM sterke match van Blondel

Anderlecht wel geplaatst, hopelijk komen ze ver, dat ze toch de Belgische coefficient enigzinds op hoogte houden

Posted by Config on Oct-04-2007 21:54:

ferme ontgoocheling toch..
en what the hell is dat met dat gezeik op Salou? Die kerel valt vorige match keigoed in en speelde vandaag als enige van de aanvallers een goeie match, sterke controles en afleggen naar medemaats, precies wat een targetman moet doen. Dat Salou nipt niet aan een paar ballen kan is misschien niet zijn schuld, maar miss was het gewoon de pass die slecht was. Dat negativisme rond Salou altijd, begint een beetje overdreven te worden allemaal.
En prof aan Anderlecht btw

Posted by FCB_Fanatic on Oct-04-2007 22:01:

ik heb niet gezegd dat hij slecht heeft gespeeld, ik heb gezegd dat hij ongelukkig was in zijn acties. Steeds net niet ...

Posted by Bl@ckOut on Oct-05-2007 09:40:

Kheb alleen de 2e helft van Anderlecht kunnen zien, daarin hebben ze mij niet echt kunnen overtuigen maar goed, naar het schijnt was de 0-1 verdiend op basis van de eerste helft. Als Anderlechtfan ben ik natuurlijk blij dat ze door zijn, maar 't is triest dat alle andere Belgische ploegen uitgeschakeld zijn. Standard was beetje te verwachten, maar Brugge, dat had ik toch niet verwacht. Begin oktober en nog maar 1 Belgische ploeg op het Europese toneel, als je dat vergelijkt met Griekenland die nog 6 ploegen actief hebben... 't is dikke miserie

Ach ja, laten we hopen dat Anderlecht iets kan forceren en idd de Belgische co�fficient kan handhaven.

Posted by FCB_Fanatic on Oct-05-2007 11:24:

quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Kheb alleen de 2e helft van Anderlecht kunnen zien, daarin hebben ze mij niet echt kunnen overtuigen maar goed, naar het schijnt was de 0-1 verdiend op basis van de eerste helft. Als Anderlechtfan ben ik natuurlijk blij dat ze door zijn, maar 't is triest dat alle andere Belgische ploegen uitgeschakeld zijn. Standard was beetje te verwachten, maar Brugge, dat had ik toch niet verwacht. Begin oktober en nog maar 1 Belgische ploeg op het Europese toneel, als je dat vergelijkt met Griekenland die nog 6 ploegen actief hebben... 't is dikke miserie

Ach ja, laten we hopen dat Anderlecht iets kan forceren en idd de Belgische co�fficient kan handhaven.

de oorspronkelijk 'kleinere' voetballanden maken gewoon vooruitgang, en in Belgi� blijven ze stilstaan of gaan ze achteruit. Belgi� is trouwens niet het enige land dat het dit jaar slecht doet. Ook Nederland houd in de Uefa cup slechts 1 ploeg over: AZ. Ajax is na de uitschakeling in de CL gisteren ook uitgeschakeld in de Uefa Cup.

maar ik blijf erbij dat Wien en Brann Bergen ploegen zijn die Anderlecht en Brugge normaal moeten uitschakelen. Beide ploegen zijn op dit moment gewoon enorm slecht bezig. Bij Anderlecht was dat toch voldoende om zich nog te plaatsen, bij Brugge niet. (over Standard zwijg ik, die hadden gewoon een enorm goeie ploeg tegen)

Posted by Real on Oct-16-2007 13:06:

Rode Duivels zijn geen Kampioenen

Belgi� kon zaterdag niet scoren tegen Finland en ook in de kijkcijfers scoorden de Rode Duivels niet. FC De Kampioenen haalde dubbel zo veel kijkers.

Xavier Waterslagers drinkt een dagschotel op het succes van FC De Kampioenen. (foto photonews)

Wedstrijden winnen is moeilijk voor de Rode Duivels �n voor FC De Kampioenen. Naar nog meer vergelijkingspunten zoeken zullen we niet doen.

Het verschil tussen beide ploegen is de populariteit. Zaterdag stemden 423.223 mensen op Canvas af om naar Belgi�-Finland te kijken terwijl op datzelfde moment de elvendertigste heruitzending van FC De Kampioenen op E�n 902.494 kijkers lokte.

Ook nog opvallend. Op donderdag 4 oktober haalde de Uefa Cup-wedstrijd tussen Club Brugge en Brann Bergen 450.000 kijkers en tegelijkertijd keken 330.000 voetballiefhebbers naar Rapid Wenen-Anderlecht en dat terwijl op donderdag doorgaans minder mensen voor hun televisie zitten. Mijn gedacht!

Bron: sport.be

Posted by djcresto on Oct-16-2007 13:22:

quote:

Ook nog opvallend. Op donderdag 4 oktober haalde de Uefa Cup-wedstrijd tussen Club Brugge en Brann Bergen 450.000 kijkers en tegelijkertijd keken 330.000 voetballiefhebbers naar Rapid Wenen-Anderlecht en dat terwijl op donderdag doorgaans minder mensen voor hun televisie zitten. Mijn gedacht!

Raar dat brugge zoveel meer kijkers had dan Anderlecht.

Posted by Real on Oct-16-2007 13:29:

Was Anderlecht niet op VT4 met GUI POLSPOEL en CARL HUYBRECHTS?

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »