TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Pim neergeschoten
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta ik denk er nu ook wel een beetje anders over, maar die kankerlijer had ze bek moeten houde.\ Nog wat anders: ik denk niet dat er ooit nog een rechte politicus komt, wie durft nog nadit? als je dat doet word je toch omvergeknald. denk niet meer dat de democratie ooit weer word zo als het was. Het is zonde, dood zonde. Eindelijk werd de politiek ook interessant voor jongeren. GreetZ |
| Originally posted by Pjotr G ik moet ff een stukje frustratie kwijt, ik lees op vele plaatsen het volgende (mekker-)zinnetje: "Dit is het einde van de democratie" (of iets dergelijks als "na 6 mei is er geen echte democratie meer") AAARG! WAT een geBLAAT! Wat denk je nu? Dat het mad-max tijdperk is aangebroken ofzo? Dat je voedsel alleen nog maar op de bon krijgt? Of dat er opeens een dictator opstaat uit het niets en ons gaat onderdrukken? De WET zegt dat iedere meerderjarige natuurlijke rechtspersoon actief en passief kiesrecht heeft. Dus als je een gat in de markt ziet (lijkt t wel op met al dat gemekker) STEL jezelf lekker verkiesbaar! Als er maar genoeg mensen zo denken als jij kom je wel in de kamer, toch? wat nou einde democratie In Nederland worden met de regelmaat van de klok mensen OMGELEGD voor MINDER. Punt. adem in. |
Ik neem nog eens niet meer de moeite om de hele thread door te lezen,maar zie teveel "personen" met uitspraken komen van kut buitenlanders dit,kut buitenlanders dat,ik ram ze allemaal op hun bek
BLABLABLABLA
Natuurlijk is het een schok geweest dat pimmetje neergeknald is en het is zeer zeker een klap voor (politiek) nederland.
Maar iemand anders zei het al,er worden elke week wel gasten neergeknald en voor nog veel minder.We zullen deze dag niet zo snel vergeten puur alleen al om het feit dat er niet eerder in nederland (in deze vorm van samenlevening) een politicus is vermoord. Maar om nou er meteen vanuit te gaan dat de democratie naar de klote is en dat nederland vanaf nu 1 grote battle ground is gaat me wat te ver.
Ik zou niet op pim gestemd hebben,maar vind wel dat hij de politiek tot leven heeft gebracht.Waar normaal gesproken de meerderheid hier de politiek alles behalve boeiend vond,heeft pim nederland qua dat wakker geschud.Maar jongens,tis goed om er bij stil te staan,maar laat het SVP nou niet je hele leven beheersen.
| Originally posted by Jukx en na jouw reacties gelezen te hebben is het misschien maar beter ook wanneer de politiek niet meer interessant zou zijn voor jongeren. |
| Originally posted by DJ_Siesta och gadverdamme wat ben jij een sneu figuur, geen woorden voor ....................................... |
| Originally posted by Jukx en daar kom je nu pas achter!?!? |
| Originally posted by Miss Proximus en toen werd je wakker met je vinger in je kont |
| Originally posted by DJ_Siesta ben je nu een wijf of een man? je praat als een wijf |
| Originally posted by MaGiK54 God sorry dat ik het zeg, maar je hebt in deze thread nog geen enkel fatsoenlijk woord gezegd. Behandel mensen eens met respect ook al vallen ze jou woorden aan met een tegen woord. Dat je reageert op reactie's is logisch, maar niet op zo'n kinderachtige en agressieve manier. |
| Originally posted by Jukx en na jouw reacties gelezen te hebben is het misschien maar beter ook wanneer de politiek niet meer interessant zou zijn voor jongeren. |
| Originally posted by MaGiK54 Ik vind dit een hele scherpe opmerking van Jukx. Ben het er niet volledig mee eens. Maar om dan zo kinderachtig te reageren als iemand kritisch commentaar geeft. Houd dan gewoon je mond als je niet tegen kritiek kan. |
| Originally posted by MaGiK54 Ik vind dit een hele scherpe opmerking van Jukx. Ben het er niet volledig mee eens. Maar om dan zo kinderachtig te reageren als iemand kritisch commentaar geeft. Houd dan gewoon je mond als je niet tegen kritiek kan. |
Wat een respectloze.. hier..
blijkbaar is het voor een paar mensen heel moeilijk maar vooral heel leuk om de discussie weer richting iets flamebaars te trekken..
deze mensen zullen vast wel binnekort weg zijn...
al met al ging en gaat het over het doodschieten van fortuyn.. en hiermee meteen het vermoorden van de democratie. Het is in Nederland blijkbaar niet meer mogelijk om andere ideen/denkbeelden te hebben. Kijk maar uit. Daar gaat het om..
Pim
Leeft
Voort
| Originally posted by Henkie_henk Wat een respectloze.. hier.. blijkbaar is het voor een paar mensen heel moeilijk maar vooral heel leuk om de discussie weer richting iets flamebaars te trekken.. deze mensen zullen vast wel binnekort weg zijn... al met al ging en gaat het over het doodschieten van fortuyn.. en hiermee meteen het vermoorden van de democratie. Het is in Nederland blijkbaar niet meer mogelijk om andere ideen/denkbeelden te hebben. Kijk maar uit. Daar gaat het om.. Pim Leeft Voort |
wat jij zegt zijn niet echt meningen, ut enigste wat jij doet is ruzie zoeken....
mja als je het zo wil zeggenm, ga je gang, ik zet me /ignore aan
| Originally posted by Jukx ohjeeeeeeee *bibber, bibber* zou het dan toch zover komen? dat ik met een ban aan mijn broek gedoemd ben om de rest van mijn leven te slijten in de kille, koude TA-jail? en waarom? omdat ik er een andere mening op na hou dan de ons aller dierbare Henkie_henk. en is het niet diezelfde Henkie_henk die zojuist kenbaar maakte dat hij het betreurde dat het in Nederland niet meer mogelijk is om er andere idee�n/denkbeelden op na te houden? hmmm.. vreemd.. ik bespeur hier enige contradictie.. of zou het toch hypocrisie zijn? nouja.. het zal wel aan mij liggen.. |
| Originally posted by Henkie_henk als iemand een andere mening heeft mag je diegene best aanvallen met woorden.. maar niet met flames en al helemaal niet met kogels. |

[quote}De zorg en onderwijs, hier geven de (meeste) jongerne geen zak om, maar als het over buitenlanders gaat ligt t wat anders...[/quote]
Deden ze dat maar eens.....stel dat die kneuzen die er niets om geven zelf perongelijk verzorgt moeten worden......dan zitten die lijers weer te zeiken.......onderwijs is 1 van de meest belangrijke dingen , juist voor de jongeren........iedereen gaat naar school...je moet naar school voor scholing....beetje triest als je niet aan je eigen toekomst denkt....maargoed, bij jouw kunnen we dus een extreem hoge arbeid vinden in het schoonmaakweze en de vuilnisophaal dienst......
Verder moet iedereen is effe rustig gaan chillen......Siesta, Jukx kan wel zijn ideen hebben maar jouw recties kunnen ook wel effe dimmen....
Akira...KOEST....bekijk het in welke context het wordt bedoeld....serieuze thread maar zo hoeft het niet....chill...en anders stuur ik meer lelijke vrouwen naar Barneveld
Ik wil hier nog 1 ding over zeggen, daarna post ik hier niets meer....toch beetje uit de kluiten geschoten allemaal.
SOMMIGE buitenlanders zijn EEN probleem.......scheer het niet over 1 kam......der zijn nog veel meer problemen in Nederland....en nu de man die ballen vermoord is, zullen alleen maar meer mensen buitenlanders gaan haten, alleen maar omdat ze het betreuren...iedereen laat zich nu te veel beinvloeden door emotie en dat kan voor de toekomst tot spijt lijden............just keep it cool......
Overigens waren de reacties van Jukx nou ookw eer niet zo extreem om zo vel te reageren (siesta, Henkie), bans uitdelen is helemaal dom.....de reacties zijn allemaal op grond van emoties die na een tijdje zal verminderen.
Henkie, je moet de functie als mod niet uitvoeren als het je persoonlijk te veel aantrekt...en dat doe je wel....ik heb je reacties over Pim gelezen....kom anders maar een keer naar het slettezaaltje en leef je uit (niet op de sletjes maar op de mensen met cola over hun broeken
!!)
PS, tot ziens in andere threads 
| Originally posted by New Wave Henkie, je moet de functie als mod niet uitvoeren als het je persoonlijk te veel aantrekt...en dat doe je wel....ik heb je reacties over Pim gelezen....kom anders maar een keer naar het slettezaaltje en leef je uit (niet op de sletjes maar op de mensen met cola over hun broeken !!)PS, tot ziens in andere threads |
| Originally posted by DJ_Siesta och gadverdamme wat ben jij een sneu figuur, geen woorden voor ....................................... |

[/edit]
| zou het dan toch zover komen? dat ik met een ban aan mijn broek gedoemd ben om de rest van mijn leven te slijten in de kille, koude TA-jail? |

| het enigste wat jij altijd doet is mensen niet in hun recht laten.. |
complimentje 
| Originally posted by Eye-Riz mening uit. Jukx loot niet meteen iemand belachelijk te maken, |
Pim R.I.P.!! De wereld is een mooi mens armer.
En jammer dat de ene stumper het weer beter weet dan de andere stumper. Maar wel weer toevallig dat het weer omdezelfde stumpers gaat.

| Originally posted by Remy D En jammer dat de ene stumper het weer beter weet dan de andere stumper. Maar wel weer toevallig dat het weer omdezelfde stumpers gaat. |

) daarbuitengelaten
Ieue ik denk dat iedereen nu wel zijn mening heeft kunnen geven in deze topic...
Eerste keer dak ut zeg maar van mij mag ie dicht...
Enne als jukx wordt geband
Zowiezo moeten de moderators objectief blijven zijn en hun persoonlijke mening daarbuiten laten maar als henkie zo reageert nah
dan heb ik niet het gevoel dat dat zo is.