TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2008 (26&27/07/2008)
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by Gladius wtf, is dien Voyage wel de originele versie? wa komt dien verschrikkelijken beat daar ineens tussen doen? =< |
'k heb wel enkele kleine minpuntjes aan te merken op de organisatie
1: het niet voorzien van gratis drinkwater op 2 snikhete dagen ... Ik heb minstens 40� opgedaan aan enkel drinken al
2: niet genoeg pendelbussen imo van de camping naar de wei
3: het wel zeer traag verlopen van het fouilleren en bandjes dichtknijpen + bij het einde de chaos doordat een deel de lift wou gebruiken en alles dus grandioos toestropte ...
4: op de camping waren het zeer zanderige gronden, terwijl er nog 2 terreinen (met merkelijk meer gras) niet in gebruik waren...Gevolg? Massa's modder in onze tent na die stortbuien.
+ (Niet aan de organisatie te wijten dit keer) Iemand heeft de tent van vrienden van me, tot 2keer toe op de grond gegooid! Eerste keer om plaats te ruimen voor een andere tent, 2e keer om 2 rugzakken te stelen (waar huissleutels en dergelijke inzaten ...)
Als iemand zich geroepen voelt, die sleutel mag nog steeds terecht komen 
Over de muziek zelf
Dag 1: Airwave heeft echt wel mijn dag gemaakt ! Geweldig toen die kerel op zijn saxofoon begon te spelen ! Strak setje met veel afwisseling, zeer goed te pruimen.
Dag 2: David Guetta heeft het meeste sfeer gebracht, maar in mijn ogen is dat alleen maar te wijten aan het feit dat het Belgische publiek nog meer voor electrohouse te vinden is dan voor trance... Armin was geweldig en heeft het event in stijl afgesloten ! Ondanks de regen zat de sfeer er zeer goed in en bleef hij iedereen meekrijgen! Going Wrong was de plaat van de dag voor mij, ik had echt n kippevel-moment helemaal vanvoor !
Volgend jaar weer van de partij maar dan VIP
PUSH LIVE tommorowland 2008
http://www.youtube.com/watch?v=Yebu9Csio54 met de cam opgenomen. trouwens als je filmjes kleiner maakt (compresseerd) voor op youtube te zetten moet je het programma VirtualDub (xvid) eens proberen en geen audio compressie gebruiken (source audio). Ik weet niet welke programmatjes de meeste gebruiken maar dit kan de geluidskwaliteit sterk doen toenemen op het uiteindelijke youtube filmpje.
Hoe heet deze plaat ook al weer?
de gekte

Miika Kuisma

| Originally posted by BZRK Miika Kuisma |
| Originally posted by Config Hoe heet deze plaat ook al weer? de gekte |
| Originally posted by Config Hoe heet deze plaat ook al weer? de gekte |
| Originally posted by Matzi 'k heb wel enkele kleine minpuntjes aan te merken op de organisatie 1: het niet voorzien van gratis drinkwater op 2 snikhete dagen ... |

Tomorrowland was ook weer leuk
Veel bekende gezichten tegengekomen vanop de bus naar Trance Energy!
De Bonzai tent was inderdaad vrij leeg ... Jammer!
Goed geamuseerd daar
Maar niet echte uitschieters.
Zondag bijna continu in Armada gezeten. Het geluid vond ik echt veel te luid, en het had totaal geen warm gevoel. Leek alsof het soundsystem nog afgesteld stond op de dag ervoor (jump crap dus
).
Above & Beyond hebben mij echt doen genieten ! DAT is trance 
Menno De Jong was ook lekker, gewoon al zien hoe die gast zich amuseert, en je wil ook al beginnen feesten 
Organisatie was wel in orde, alleen lang moeten wachten om op parking te raken zaterdagmorgen. File in Boom
komen ze daar ook niet veel tegen denkek 
Het grootste minpunt was wel de extreem weinig douches ... 10 ? douches ? Voor 30.000 mensen ofzo ? Dat is echt ZIELIG !
Alsook waren de WC's op da camping echt vuil ! Dit in tegenstelling tot de wc's op het festival zelf.
En aub, laat volgend jaar iemand anders voor het ontbijt zorgen volgend jaar ... Panos is voor het 3de jaar op rij ZIELIG ! Om 9u s'morgens wilde ik iets eten. Zag al overpriced chocoladekoeken staan voor 2eur/stuk. Na lang aanschuiven, blijken ze op te zijn ...
Verkoopster stond al te bellen met baas? om te vragen wat ze moest doen, omdat er ZOVEEL volk stond ... Jah wat had ze verwacht ... Stomkoppen ! Ze hadden geen ham meer, al hun slaatjes waren op, chocoladekoeken op ... en dit om 9u s'morgens ... 1 woord, ZIELIG !
Ook vond ik de sfeer in de Armada tent bijvoorbeeld helemaal anders dan op de main. Massas arrogante mensen bv op de main, terwijl 99% in Armada tent echt vriendelijk is
Trance FTW 
| Originally posted by Glaniskanis Ik heb nog nooit een festival meegemaakt waar water gratis was ongeacht hoe heet het weer was En ik heb al veel festivals meegemaakt ![]() Hooguit het kraanwater bij de wc's wat gratis is, maar de meeste mensen weten niet dat het in NL bij wet geregeld is dat dat ook gewoon drinkwater moet zijn en dus het ook niet proberen te drinken |
Op ILT is er inderdaad ook gratis water, da mag voor mij perfect kraantjeswater zijn. Ik vraag me trouwens af of er door de hitte niet te veel mensen fout gegaan zijn in combinatie met overmatig drug- of drankgebruik.
| Originally posted by Glaniskanis Ik heb nog nooit een festival meegemaakt waar water gratis was ongeacht hoe heet het weer was En ik heb al veel festivals meegemaakt ![]() Hooguit het kraanwater bij de wc's wat gratis is, maar de meeste mensen weten niet dat het in NL bij wet geregeld is dat dat ook gewoon drinkwater moet zijn en dus het ook niet proberen te drinken |
en een aanhangbordje met "niet drinkbaar". Hoe moeilijk kan het zijn wat meer water daar te voorzien, ik zou bereid zijn daar wel even aan te schuiven als ik dan geen 40� zou moeten opdoen om niet uit te drogen van de warmte
| Originally posted by Matzi Het is de eerste keer dat ik naar een festival ga met elektronische muziek, maar op Rock Werchter en de andere grote waarden in Belgi� zoals Pukkelpop, ... is toch altijd gratis drinkwater bij de WC's hoor! Wat was me dat nu bij de wc's ... Een drukpompje en een aanhangbordje met "niet drinkbaar". Hoe moeilijk kan het zijn wat meer water daar te voorzien, ik zou bereid zijn daar wel even aan te schuiven als ik dan geen 40� zou moeten opdoen om niet uit te drogen van de warmte |
En als ge gewoon naar die rode kruis post stapte en zei dat ge uitdrogingsverschijnselen had? 
| Originally posted by dupondje Ook vond ik de sfeer in de Armada tent bijvoorbeeld helemaal anders dan op de main. Massas arrogante mensen bv op de main |
ge vergeet wel dat ID&T geen non profit organisatie is blijkbaar. Als ze daar vant weekend drinkwater hadden weggegeven dan zou hun omzet toch nogal drastisch gedaald zijn.
Zelf vind ik ook wel dat ze eigenlijk best wel wat drinkwater mogen voorzien aan de wc's, maar dat ze ervoor kiezen het niet te doen, dat begrijp ik zeker ook wel.
Hadden wij effe sjans da we zaterdag een brilledooske me 215 euro gevonden hebben. Dus ni echt op een drankbonneke meer of minder gekeken eigelijk
Men vriendin hevet dikke week terug, uitgemaakt en was voor mij en men maten de reden om zaterdag geweldig hard te zwelgen. Op de camping al massa's wodca naar binnen geslagen wat met het warme weer een geweldig plan was. Op de wei de wodca wa weggespoeld me pilskes en overal wa rondgehangen, meeste van de tijd in de Bonzai tent waar het geluid me toch ni zo goe leek. Hoogtepunt zaterdag was dj Rush, zalige sfeer en de lasers op zen wildst
Afgesloten bij Martin Solveig die toch ook voor een leuke boel zorgde.
Zondag redelijk vroeg gaan douchen, toch stond er al een rij wachtenden, maar een halfuurtje aanschuiven was echt wel de moeite waard. Stonden met een massa mensen te wachten op pendelbussen. Net toen er ��n aankwam was er ook een lijnbus 500 geloofk. Zaten als enigsten op die bus samen met 3 bommakes ofzo en werden zonder omweg vlak voor de ingang afgezet.
De voormiddag in de jacuzzi's gezeten bij P-magazine op de beats van Yves- en Brian-V. Kwam bij Fred Baker aan tijdens Confirmation wat meteen een heerlijk trance-gevoel gaf. Verder nog een stuk Menno gezien, Markus Schulz en Above and Beyond om dan naar de Main te trekken waar we met zen allen hadden afgesproken. David Guetta mixt misschien ni enal. Ma zo'n sfeer en publiek nog maar zelden meegemaakt. Armin vond ik toch een sterke set neerzetten, heb er echt van kunnen genieten. Met Shakedown en Us als uitschieters. Leuk dat hij mee effe in de regen kwam staan. Apprecierde het wel dat er nog zoveel volk bleef.
Twas een geslaagde editie en kan geen zwaar minpunt bedenken van de organisatie. Goe hun best gedaan.
+ de Dexia stand voor gratis zonnecreme, aftersun en deo was geweldig!
| Originally posted by Antony + de Dexia stand voor gratis zonnecreme, aftersun en deo was geweldig! |
| Originally posted by Antony Hadden wij effe sjans da we zaterdag een brilledooske me 215 euro gevonden hebben. Dus ni echt op een drankbonneke meer of minder gekeken eigelijk |
mijn gevonden briefke van 10 euro is er ni veel tegen 
Was ook wat ik dacht, maar het was geen portefeuille waar nog een paspoort ofzo in zat. Met men vondst te gaan melden zou ik enkel een id&t medewerker blij gemaakt hebben.
Er staan trouwens wat intervieuws en stukken van Armin op StuBru.be, maar krijg ze hier jammergenoeg niet afgespeeld.
| Originally posted by Devilex Op ILT is er inderdaad ook gratis water, da mag voor mij perfect kraantjeswater zijn. Ik vraag me trouwens af of er door de hitte niet te veel mensen fout gegaan zijn in combinatie met overmatig drug- of drankgebruik. |
. Ook wel om de paar uur es draagberries gezien. Vind et nu net iets teveel geld om u volledig kapot te zuipen.
. Armin vond ik nix speciaals, maar dit volledig in lijn met zijn show en 95% van de hedendaagse trance. Dat is weer een andere discussie natuurlijk.
| Originally posted by DeZmA Toen wij toekwamen rond 3u op zondag zagen we iem tussen 2 securities afvoeren, en twas niet van teveel pintjes . Ook wel om de paar uur es draagberries gezien. Vind et nu net iets teveel geld om u volledig kapot te zuipen.Qua trance vooral genoten van Baker en Push. Korte stukjes Schulz en A&B gehoord. Felix the housecat dik in orde, paar topplaatjes gehoord. Lektroluv veel bekende platen en hij amuseert zich ook altijd te pletter. Volk ging mee. Nog wa caf� d'anvers gezeten, es binnengewipt in kozzmozz zaal en de jump area - hoewel dat laatste meer (of beter enkel) voor entertainment dan voor muzikale redenen was. Wat wel opviel is dat die gasten wel een bijna even grote setup krijgen als de main. Ze hadden beter Armada ofzo omgewisseld met deze stage. Jumpers horen sowieso al een beetje thuis in "beschutte" ruimtes . Armin vond ik nix speciaals, maar dit volledig in lijn met zijn show en 95% van de hedendaagse trance. Dat is weer een andere discussie natuurlijk.Volgend jaar 2 dagen proberen gaan. Doodzonde dat ik Airwave gemist heb. |
| Originally posted by Config Zelf vind ik ook wel dat ze eigenlijk best wel wat drinkwater mogen voorzien aan de wc's, maar dat ze ervoor kiezen het niet te doen, dat begrijp ik zeker ook wel. |