TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 »

Posted by Miss Proximus on Jul-24-2001 21:39:

ik heb r wel gezien....en ze zoent oko wel lekker hoor j/k nehneh woepie!!

Posted by eXos on Jul-24-2001 21:52:

quote:
Originally posted by New Wave
Heb een meid achter me aan gehad.....rond 13/14 jaar.......RAMP,

LATA

En dat vond je erg!! Pedopas bij de hand en neuken voor het vaderland!!!!!

Posted by Dj Lex on Jul-25-2001 18:50:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

En dat vond je erg!! Pedopas bij de hand en neuken voor het vaderland!!!!!

haha en als ze lelijk was zak over de kop!

Posted by Dj Lex on Jul-31-2001 14:18:

Zo dit weekend was lekker.
Naar Hollywood geweest. Veel lekkere platen voorbij horen komen in the basement en trance planet. Hoop chicks gezien en ge.... hehe
Mzzl

Posted by M_Peror on Jul-31-2001 14:30:

Voor mij zaterdag Hof van Holland, Cuba Libre en de Kings.

Hollywood ben ik 2 weken geleden nog geweest, wel een gave avond gehad toen trouwens.

Posted by Blik on Jul-31-2001 14:42:

Gompie zoals vanouds.........was boring.......en nog ruzie gehad met een megakakker omdat we zijn kruk hadden gejat........

Posted by -=WVG=- on Jul-31-2001 15:00:

quote:
Originally posted by Blik
Gompie zoals vanouds.........was boring.......en nog ruzie gehad met een megakakker omdat we zijn kruk hadden gejat........

WE hadden zijn kruk gejat ??

Dat was jij hoorrrr...

Posted by Boss on Jul-31-2001 15:03:

Parade'feesten' hier in Venlo.....oho..dat was zo triest...

Posted by Blik on Jul-31-2001 15:05:

quote:
Originally posted by -=WVG=-

WE hadden zijn kruk gejat ??

Dat was jij hoorrrr...

eigenlijk was het omdat jij zo nodig een kruk moest hebben........jij stond daar en ik zag een kruk vrij staan........dus ik dacht ik geef mijn kruk aan WVG en dan pak ik die kruk.........komt een minuut later die krullenbol van een kakker naar mij toe.........en die lul wilde me gewoon aanvliegen omdat ik zijn kruk had gepakt

Posted by Massive on Jul-31-2001 15:21:

tja...kakkers....wat moet je d'r mee he?
ik had 'm misschien onder die kruk door getrokken (aan z'n kraag he ) en met ze krullekop in de plee gezet...maar ja..

nou dit weekend was errug kicke...lekker niks gedaan,
ben vrijdagavond zowat 4 uur bezig geweest voordat het eindelijk lukte om 4 progressive house platen aan mekaar te mixen met BPM-Studio..tsss wat een k*tjes programma..tssss.., en toen was het tijd voor 1 Breezer, 2 Breezer, 3 Breezer, BacCola, jeweetwel

Posted by -=WVG=- on Jul-31-2001 16:00:

quote:

eigenlijk was het omdat jij zo nodig een kruk moest hebben........jij stond daar en ik zag een kruk vrij staan........dus ik dacht ik geef mijn kruk aan WVG en dan pak ik die kruk

Oh ja ?

Oh nog bedankt dan he

Posted by New Wave on Jul-31-2001 16:59:

Ben naar Starlight geweest.....yakkie wat een boutzooi........... G(ay)-spot had weer eens zijn standaard setje uit zijn grote teen gehaald........phoe wat heb ik stil gestaan zeg........
De hardste zaal waar M5 en ik altijd stampen was gewoon dicht..pokkelijers......en ze zijn nu nog meer klootzakken omdat een biertje nu 4 piek kost........dat vind ik way over the edge dus voor mij geen drinken meer in die uitzuig-kast.........groeten!........

Posted by Blik on Jul-31-2001 17:04:

quote:
Originally posted by New Wave
en ze zijn nu nog meer klootzakken omdat een biertje nu 4 piek kost........dat vind ik way over the edge dus voor mij geen drinken meer in die uitzuig-kast.........groeten!........

haha 4 gulden......!!! en ik dacht dat 3,50 duur was en uitzuigerij......dat is inderdaad wel klote ja.........dan ben je al minstens 50 piek kwijt voor een avondje........entree en 10 consumpties

Posted by TranceFool on Jul-31-2001 18:31:

quote:

haha 4 gulden......!!! en ik dacht dat 3,50 duur was en uitzuigerij......dat is inderdaad wel klote ja.........dan ben je al minstens 50 piek kwijt voor een avondje........entree en 10 consumpties

Jep inzuipen in cafeetjes wordt het dan. Dat moet je zeker in Lloret doen, geoon naar die Spaanse baaretjes gaan en zoveel mogelijk zuipen in tien minuten. Als je dan bij de juiste discotheek bent aangekoemen voel je het vanzelf wel

Posted by Partyhardy! on Jul-31-2001 20:21:

quote:

ja idd tegenwoordig is een biertje echt super duur in discotheken.
Hier een overzichtje van een aantal discotheken in nederland met hun bier prijs;

* More f5,- (!!)
* Mazzo f4,-
* Melkweg f3,75
* Paradiso f3,75
* 013 f3,-
* Nighttown f3,75
* Now&Wow f3,75
* Tivoli f3,75
* Effenaar f3,-
* De Danssalon f4,-
* Doornroosje f3,-
* Supperclub f4,50
(bron; BG-magazine )

Posted by New Wave on Jul-31-2001 20:52:

wow, dach da ik alleen werd afgezet......blijkbaar niet........het zijn ook wel een partij schoften die bobo's van die discotheken.........

Posted by Eye-Riz on Jul-31-2001 21:16:

tja, dan moet je maar naar leuke feestjes gaan!
Wij proberen normale prijzen aan te houden: hooguit 15 piek entree en het liefst gewoon 2,50 voor een drankje. En voor buitenfeestjes (de leuksten!!) betaal je natuurlijk GEEN entree. En neem je je eigen drank mee

Posted by moogwai on Jul-31-2001 22:23:

't was me het weekendje weer..

Zaterdag voor het eerst sinds de carnaval naar de Time-Out geweest.. waar het nu eindelijk weer eens "ouderwets" supervet was.... door de vakantie is het niet zo druk als normaal.. en de muziek was echt super.. zowel in de club als in de Top 40 zaal.. Met als hoogtepunten Angelic - Can't Keep Me Silent (Dumonde Remix) !!! en Sonic Inc - Taste Of Summer (Fire & Ice Remix)... maar ik heb geloof ik alleen maar goede nummes gehoord... Joyenergizer, Picotto - Verdi, Such is Life (deep dub), Marcel Woods - De Bom 2001, Flight 643.. etc

Zondag het record internetten van mij verbeterd... 5 uur (oei.. dat wordt de telefoonrekening zelf betalen )

Gisteren naar de wereldberoemde ronde van Boxmeer (wielrennen voor de kenners geweest)... eerlijk gezegt meer Bier als wielrenners gezien (zabel had in ieder geval gewonnnen)... onderhand 100 piek opgemaakt gisteren
De Ronde is het echt helemaal hier... hele volkstammen komer er op af... pa's en opa's zat. Alleen kloten dat alles al dicht MOEST van de gemeente om 1.30 en dat de Politie overal op de loer staat..
Wel lastig voor mensen die graag wildplassen en geen fietslicht hebben

Posted by Blik on Jul-31-2001 22:31:

quote:
Originally posted by moogwai
't was me het weekendje weer..

Zaterdag voor het eerst sinds de carnaval naar de Time-Out geweest.. waar het nu eindelijk weer eens "ouderwets" supervet was.... door de vakantie is het niet zo druk als normaal.. en de muziek was echt super.. zowel in de club als in de Top 40 zaal..

en wie zij nou altijd dat het "top40" zaaltje van de time-out gewoon tof is............nou h�...............precies ja, deze gozer hier.........maja, ik kan op bijna elke soort trance-muziek een goeie tijd hebben, als het maar niet te soft is.....

Posted by magrec on Aug-01-2001 17:14:

Ik ben naar clubeve geweest foto's komen asap.

Posted by moogwai on Aug-01-2001 19:13:

quote:

en wie zij nou altijd dat het "top40" zaaltje van de time-out gewoon tof is............nou h�...............precies ja, deze gozer hier.........maja, ik kan op bijna elke soort trance-muziek een goeie tijd hebben, als het maar niet te soft is.....

Ja. die zaa is echt wel super als het maar niet te druk is.

Ik snap alleen niet waarom ze een Tiesto of Johan Gielen niet in de Top 40 zaal laten draaien.... dat zou echt super zijn

Posted by Partyhardy! on Aug-01-2001 21:03:

quote:
Originally posted by moogwai

Ja. die zaa is echt wel super als het maar niet te druk is.

Ik snap alleen niet waarom ze een Tiesto of Johan Gielen niet in de Top 40 zaal laten draaien.... dat zou echt super zijn

de laatste keer dat Ti�sto draaide in de Time Out draaide hij gelukkig ook in de top40 zaal alleen toen was het nog te druk

Posted by moogwai on Aug-01-2001 22:32:

quote:
Originally posted by Partyhardy!

de laatste keer dat Ti�sto draaide in de Time Out draaide hij gelukkig ook in de top40 zaal alleen toen was het nog te druk

Kut.. die keer heb ik dus gemist

Posted by Miss Proximus on Aug-02-2001 09:17:

In de discotheek waar ik kom...�ls ik op stap ga in mijn oersaaie stadje...doaar heb je bier voor een piek!!!!! w000t w000t
ALs je nl. voor half 1 binnen bent koop je een kaart van een geeltje en daar komen dan 25 streepjes op, bier/fris 1 streepje, binnenlands gedistilleerd 2 en buitenlands 3!!!!! EN aangezien ik ook nog alle barluitjes ken van college..krijg ik 3 straaljagers en 5 bier voor 6 streepjes hahaha LOLOLOL wie gaat er morgen mee op stap?

Posted by Boss on Aug-02-2001 09:54:

WTF is 'n straaljager??

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 »