TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom
Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »
damn das lang geleden dak hier nog es ben komen zien, en ik zit hier al van 2001 op haha
kga natuurlijk aanwezig zijn 2 dagen
ik zag op facebook staan da er een tranceaddict.com stage ging zijn op tomorrowland , like what the fuck dacht ik. bestaat da nog haha
website http://tomorrowland.be/cms/nl
Dus als ik het goed begrijp is er op zaterdag een TA-stage, en op zondag een ASOT-stage? Ik zou net denken dat ID&T zou afbouwen op vlak van trance? 
Hm, kzal wsl weer enkel de zaterdag gaan dan; die asot tent interesseert me niet veel, tenzij ze arnej er nog inzetten 
man man, hoe langer ik naar die line-up blijf kijken, hoe meer zin ik er in krijg
ze zijn verschrikkelijk goed bezig daar bij ID&T Belgium!
wel opmerkelijk:
| quote: |
| In 2010 wordt er voor de camping voorrang gegeven aan personen die 2 dagen naar het festival komen, daarom worden er t.e.m 1 juli enkel campingtickets verkocht als je ook een combiticket koopt. Indien er na 1 juli nog campingtickets beschikbaar zouden zijn, worden deze ook in combinatie verkocht met een dagticket . Ook aparte campingtickets zijn dus in eerste instantie niet beschikbaar. Koop dus je campingticket en je combi ticket meteen tezamen! |
de psy trance area (B2B) is blijkbaar naar zondag verhuis. Niet eens zo slecht lijkt me. T is alleen te hopen dat 00.db niet samen staat geprogrammeerd met Gareth Emery, die zou ik graag toch nog eens zien komende zomer en 00.db is sowiezo mijn prioriteit die dag 
Zin in 
Ik vind wel dat ze aan't overdrijven zijn dit jaar... 
Amai zoveel trance-namen, heb'k nog nooit meegemaakt op TL!
Volgend jaar 3 dagen, dat zou pas vet zijn. In ieder geval sta ik op 10 april klaar om mijn kaartjes te gaan kopen 
http://www.tranceaddict.com/site_news.shtml
Tomorrowland is a massive 2-day outdoor music festival put on by ID&T in Belgium every summer since 2005. Last year's event saw more than 90,000+ people pass through the gates and with over 100 artists confirmed to be performing on the weekend of July 25th & 26th this is one event you'll want to check out!
This year, for the first time, Tranceaddict will be hosting a stage and we'll also be holding a DJ contest to fly one lucky person over for a gig to remember! Details coming soon...
The Tranceaddict stage will have: Andy Moor, John O'Callaghan, Jon O'Bir vs Activa, Leon Bolier, Lange, Solarstone, Airbase, First State, W&W, Three Drives, Fred Nova
Als er zo veel namen in de TA lineup staan, hoelang draait dan elke DJ? Een klein uurke of zo?
Ik hoop dat ze allemaal de kans krijgen om een setje op te bouwen.
Config mag van mij wel draaien dan!
(en classics... horen we niet al genoeg remakes, remixes en mashups van remixes,....
van mij mag ne DJ nog altijd draaien wat em zelf goed vindt en wilt draaien, zitten al genoeg DJ's in hele 'marketingdraaimolen', zeker op zo'n festival
maarja, wie ben ik zeker)
Op naar een leuke TL 
| Originally posted by Margaux Config mag van mij wel draaien dan! (en classics... horen we niet al genoeg remakes, remixes en mashups van remixes,.... van mij mag ne DJ nog altijd draaien wat em zelf goed vindt en wilt draaien, zitten al genoeg DJ's in hele 'marketingdraaimolen', zeker op zo'n festival maarja, wie ben ik zeker) Op naar een leuke TL |
I agree
ok config, een paar originele classics ertussendoor dan 
het gros van het publiek daar zal toch niet het verschil horen tussen prog en trance en allerlei ander subgenres.., zeker niet op zaterdagmiddag
ola was da hier, een fan *insert muil-valt-open-smiley*
WOW, wat een line-up mss toch nog maar eens de camping overwegen dit jaar. Mss dit jaar terug een grote beta reunie zoals back in the days met AIB 
| Originally posted by Config ola was da hier, een fan *insert muil-valt-open-smiley* |
t is nog niet officieel op de Tomorrowland site / facebook pagina aangekondigd, maar hun aanwezigheid staat wel al aangekondigd op hun eigen site ....
VIBRASPHERE !!!!!!

| Originally posted by FCB_Fanatic ze heeft precies wel al lang niets meer van u gehoord want ze weet niet eens dat ge gene trance meer draait |
| Originally posted by Margaux dan moet ge mss ook beter posts lezen... |
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieu...owland_leeftijd
Je kan dit jaar echt niet veel slechts over Tomorrowland zeggen.
dat is �cht wel goed nieuws!
en terecht ook, die pubers horen (nog) niet thuis op zo'n evenement 
het nut ontgaat me volledig, als je al op voorhand zegt dat het enkel theoretisch is en in de praktijk niets gaat gebeuren?
Dat is zoals als die wildplassers en gatecrashers waar ze elk jaar zogezegd streng gaan tegen optreden, maar waar de security niets doet zelfs al staan ze een halve meter verder 
http://www.standaard.be/artikel/det...ikelid=2R2OLCL1
De volgens een aantal hier enige hoogstaande kwaliteitskrant van het land heeft de 1 april grap niet door.
En dit nieuws als hoofdpunt op de voorpagina bij oa het Nieuwsblad is toch wat overdreven IMO
komkommertijd ...
| Originally posted by Real Volgens Facebook wordt het idd een M.I.K.E. dj-set. |

Armin van Buuren welcomes his friends at The State Of Trance area on Sunday! This area will be very promising, as it can be seen as a new huge second outdoor mainstage!
Armin van Buuren
Markus Schulz
Paul Oakenfold
Gareth Emery
Rank 1 (live)
Menno De Jong
Alex M.O.R.P.H