TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- zusjes ghehehehe
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 »
| quote: |
Originally posted by TimeportE lol.. stond deze foto ook in de post hier je eigen pic draad? |
| Originally posted by Odyne ja |

wow, leven in deze draad... betekend dit ook nieuwe pics? 
| Originally posted by Chicane wow, leven in deze draad... betekend dit ook nieuwe pics? |
| Originally posted by mr.marcello Volgens mij zijn de meeste zusjes al te zien in deze thread..... Met vriendelijke groet. |

| Originally posted by Chicane Heb jij geen zusje of familie met vrijgezell(ig)e vrouwen? ![]() Hoogachtend. |

| Originally posted by Chicane wow, leven in deze draad... betekend dit ook nieuwe pics? |
FOOOOOTOOOOOOOOOWWWWWWZZZZZ!!! 
| Originally posted by Jappio Op nexus vertelde Onno (partyhardy) dat ie nog een heel lekker zusje had whehe bennut nie vergeten onno |
| Originally posted by mr.marcello Volgens mij zijn de meeste zusjes al te zien in deze thread..... |

| Originally posted by Flipper01 Volgens mij missen we er nog wel een paar hoor ![]() Namelijk van: * TimeportE (23jr) * MaGiK54 (5jr) * Teknikol (19jr) * T.H.C. * DanceTrend (nog 1tje van 19jr) * @ddicted (16 en 22jr) * Basvh (24jr) * John (16jr) * Flippe (14jr) * LightForce (16jr) * Acces * Spinning Jack (23jr) |

keb trouwens ook nog een zus van 17 
whehehe ik heb slechte ervaringen met fotos poste..maar ik zal wel ff kijke of ik nog wat kan vinde.. (duurt nog wel ff eer dat ik mn scanner weer heb aangeslote
) is trouwens niet veel bijzonders hoor (yups, tzit in de familie
)
| Originally posted by mr.marcello laat-pics-van-je-zusje-zien-weigeraars!!! ![]() |
| Originally posted by mastah jc keb trouwens ook nog een zus van 17 |
) zou niet verkeerd doen... ik stel voor.. een zooi foto's van .. "vriendinnetjes van je zusje.."
en dan gaat t toch nog een beetje over zusjes 
| Originally posted by Mr Zimz nu heb ik me laten vertellen dat ze ook bij hem op de desktop staat en dat die snachts ff ze beeldscherm draaid zodat die d'r ook ken zien als die in ze bed ligt... |
[02:52] ei-l33t zimz.tk: Moet ff me monitor bij me bed zetten hoor... [02:52] ei-l33t zimz.tk: ;P [02:52] ei-l33t zimz.tk: Ghehehe... [02:53] Simon: vieserik!! [02:53] ei-l33t zimz.tk: Nou ja... wrom dat? [02:53] Simon: beetje op je beeld spuiten [02:53] ei-l33t zimz.tk: Als ik droom ken ik geen vieze dingen doen... [02:53] ei-l33t zimz.tk: Alleen in me dromen dan ![]() [02:53] ei-l33t zimz.tk: ;P [02:53] Simon: natte droom [02:53] ei-l33t zimz.tk: Ghehehe... [02:53] ei-l33t zimz.tk: Ik leg nie in me blote leuter op me nest hoor ![]() [02:53] Simon: bah! [02:54] ei-l33t zimz.tk: Dus mocht dat gebeuren blijft ut onder de dekens... [02:54] ei-l33t zimz.tk: ![]() [02:54] Simon: hahaha [02:54] ei-l33t zimz.tk: Wees maar nie bang hoor... [02:54] Simon: gek [02:54] ei-l33t zimz.tk: Me Monitor blijft gewoon op me bureau zonder da'k um kan zien... [02:54] ei-l33t zimz.tk: ![]() [02:54] ei-l33t zimz.tk: Geen zin om te sjouwe... [02:54] Simon: oke dan |
Ga maar lekker terugzoeken...
pfffff....
zeker veel gewerkt vandaag
maar is dat t enigste vriendinnetje van je zusje.. ? zullen er vast wel meer zijn
of is jouw zusje niet zo sociaal?
| Originally posted by Mr Zimz pfffff.... zeker veel gewerkt vandaag |
Ghehehe... voor de liefhebbers van ut zusje van jappio... Dit is jullie kans!!!
Klik HIER!

he he he he.. niet zo tekoop lopen met me aanstaande bruid ja 
Maar Zimz zijn idee was wel oke, vriendinnetjes van zusjes mogen ook altijd, schaam je niet als ze tussen de 20 enn 25 zijn ofzo.. mag best
Al die tienermeisjes kan je wel terugvinden op CU2
| Originally posted by Mr Zimz 17 klinkt goed... FOTO!! paar neiuwe gezichtjes.. ( andere onderdelen mag ook ) zou niet verkeerd doen... ik stel voor.. een zooi foto's van .. "vriendinnetjes van je zusje.." dat zijn er vast meer dan zusjes en dan gaat t toch nog een beetje over zusjes ![]() jah.. ik zie dat wel zitten eerlijk gezegt.. |
Als ik foto's van mijn zussen plaats, word ik daarna in elkaar geschupt heb ik vernomen.
Waarschijnlijk heb ik binnenkort dus wel een fotoke
| Originally posted by @ddicted Waarschijnlijk heb ik binnenkort dus wel een fotoke |

ehh ik heb wel een foto maar hoe de neuk zet ik die hierop 
| Originally posted by mastah jc ehh ik heb wel een foto maar hoe de neuk zet ik die hierop |