TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2002 - Dec 21st 2002
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »


Posted by Stivvekk on Dec-23-2002 12:25:

Deze livesets zijn er op zich te krijgen (geen idee waar, ik ben ook nog druk aan 't zoeken, tips welkom!)

Innercity_Amsterdam_2002-Benjamin_Bates_Live_21-12-2002

Innercity_2002_-_DJ_Sneak_Live-CABLE-12-22-2002

Innercity_2002_-_Harry_Choo_Choo_Romero-Live-CABLE-12-22-2002

Innercity_2002_-_Bart_Thimbles-Live-CABLE-12-22-2002

Innercity_2002_-_Sander_Kleinenberg-Live-CABLE-12-22-2002

Innercity_2002_-_Laidback_Luke-Live-CABLE-12-22-2002

Innercity_2002_-_DJ_Tiesto-Live-READ_NFO-CABLE-12-22-2002

Innercity_2002_-_Johan_Cyber_and_Jay_Denham-Live-CABLE-12-22-2002

Innercity_2002_-_Benny_Rodrigues_Live-Cable_12-21-2002

Innercity_2002_-_Dana_Live-Cable_12-22-2002

Innercity_2002_-_Kevin_Saunderson_Live-Cable_12-21-2002

Innercity_2002_-_Marco_V_Live-Cable_12-22-2002

Innercity_2002_-_Sven_Vath_Live_12-22-2002

Sister_Bliss-Live_at_Innercity_12-22-2002

Tiesto-Live_at_Innercity_Rai_Amsterdam-12-22-2002


Posted by Miss Proximus on Dec-23-2002 12:28:

Was Andreas ver heen?


Posted by Opti on Dec-23-2002 12:40:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik werd om half 7 wakker gebeld vanuit de techno-zaal..klonk lekker!!
Stelde het alleen niet zo op prijs Als het 1 van jullie was: ik heb de telefoon aan laten staan dus kijk maar ff op je rekening! (ching-ching)


Dat was Timmy Alleen die nerd belt altijd anoniemn nu wwahaha, Timmy sjek de rekening voor deze maand


Posted by Freezel on Dec-23-2002 12:40:

quote:
Originally posted by Stivvekk
Deze livesets zijn er op zich te krijgen (geen idee waar, ik ben ook nog druk aan 't zoeken, tips welkom!)

Innercity_Amsterdam_2002-Benjamin_Bates_Live_21-12-2002
Innercity_2002_-_DJ_Sneak_Live-CABLE-12-22-2002
Innercity_2002_-_Harry_Choo_Choo_Romero-Live-CABLE-12-22-2002
Innercity_2002_-_Bart_Thimbles-Live-CABLE-12-22-2002
Innercity_2002_-_Sander_Kleinenberg-Live-CABLE-12-22-2002
Innercity_2002_-_Laidback_Luke-Live-CABLE-12-22-2002
Innercity_2002_-_DJ_Tiesto-Live-READ_NFO-CABLE-12-22-2002
Innercity_2002_-_Johan_Cyber_and_Jay_Denham-Live-CABLE-12-22-2002
Innercity_2002_-_Benny_Rodrigues_Live-Cable_12-21-2002
Innercity_2002_-_Dana_Live-Cable_12-22-2002
Innercity_2002_-_Kevin_Saunderson_Live-Cable_12-21-2002
Innercity_2002_-_Marco_V_Live-Cable_12-22-2002
Innercity_2002_-_Sven_Vath_Live_12-22-2002
Sister_Bliss-Live_at_Innercity_12-22-2002
Tiesto-Live_at_Innercity_Rai_Amsterdam-12-22-2002


De sets zijn allemaal erg kort (behalve Dana, want dat is de enige die helemaal is uitgezonden. En de kwalititeit is ook erg slecht. Ligt niet aan de releasegroepen, maar aan de uitzendingen zelf.


Posted by Jappio on Dec-23-2002 12:50:

quote:
Originally posted by -=Freezel=-
De sets zijn allemaal erg kort (behalve Dana, want dat is de enige die helemaal is uitgezonden. En de kwalititeit is ook erg slecht. Ligt niet aan de releasegroepen, maar aan de uitzendingen zelf.


zwaar zuigend dat ze die set van tiesto niet helemaal uitgezonden hebben

Hopen dat ze over paar weken wel de hele set uitzenden!


Posted by eXos on Dec-23-2002 12:55:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Was Andreas ver heen?


Viel wel mee. Heb gewoon met m staan lullen dus


Posted by eXos on Dec-23-2002 12:56:

quote:
Originally posted by Stivvekk
Deze livesets zijn er op zich te krijgen (geen idee waar, ik ben ook nog druk aan 't zoeken, tips welkom!)

Innercity_Amsterdam_2002-Benjamin_Bates_Live_21-12-2002
Innercity_2002_-_DJ_Sneak_Live-CABLE-12-22-2002
Innercity_2002_-_Harry_Choo_Choo_Romero-Live-CABLE-12-22-2002
Innercity_2002_-_Bart_Thimbles-Live-CABLE-12-22-2002
Innercity_2002_-_Sander_Kleinenberg-Live-CABLE-12-22-2002
Innercity_2002_-_Laidback_Luke-Live-CABLE-12-22-2002
Innercity_2002_-_DJ_Tiesto-Live-READ_NFO-CABLE-12-22-2002
Innercity_2002_-_Johan_Cyber_and_Jay_Denham-Live-CABLE-12-22-2002
Innercity_2002_-_Benny_Rodrigues_Live-Cable_12-21-2002
Innercity_2002_-_Dana_Live-Cable_12-22-2002
Innercity_2002_-_Kevin_Saunderson_Live-Cable_12-21-2002
Innercity_2002_-_Marco_V_Live-Cable_12-22-2002
Innercity_2002_-_Sven_Vath_Live_12-22-2002
Sister_Bliss-Live_at_Innercity_12-22-2002
Tiesto-Live_at_Innercity_Rai_Amsterdam-12-22-2002


w00t, waar heb je die info vandaan


Posted by Stivvekk on Dec-23-2002 14:16:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
w00t, waar heb je die info vandaan


deze primeur heb ik van een anonieme bron (ik kan natuurlijk niet uitsluiten dat mijn anonieme bron ook toevallig bij de tracklist request/posts kijkt )


Posted by Chrono|one on Dec-23-2002 16:37:

Was met kamaya mee en grootste deel komt met hem overeen.
Sander kleinenberg was voor mij het hoogtepunt, zooooo relaxt echt staan zweven daar, hoewel hij later in z'n set steeds minder vocals gebruikte.
Verder weinig te melden behalve dan dat na een hele avond waar elke dj waar ik geweest ben aardig goed draaide je dan weer zo'n dana als afsluiter hebt, snel weg dus daar.
Hoe is de mening op TA dan over het algemeen over dana?


Posted by Mandrick_v on Dec-23-2002 16:52:

quote:
Originally posted by Stivvekk
Deze livesets zijn er op zich te krijgen (geen idee waar, ik ben ook nog druk aan 't zoeken, tips welkom!)

Innercity_Amsterdam_2002-Benjamin_Bates_Live_21-12-2002

Innercity_2002_-_DJ_Sneak_Live-CABLE-12-22-2002

Innercity_2002_-_Harry_Choo_Choo_Romero-Live-CABLE-12-22-2002

Innercity_2002_-_Bart_Thimbles-Live-CABLE-12-22-2002

Innercity_2002_-_Sander_Kleinenberg-Live-CABLE-12-22-2002

Innercity_2002_-_Laidback_Luke-Live-CABLE-12-22-2002

Innercity_2002_-_DJ_Tiesto-Live-READ_NFO-CABLE-12-22-2002

Innercity_2002_-_Johan_Cyber_and_Jay_Denham-Live-CABLE-12-22-2002

Innercity_2002_-_Benny_Rodrigues_Live-Cable_12-21-2002

Innercity_2002_-_Dana_Live-Cable_12-22-2002

Innercity_2002_-_Kevin_Saunderson_Live-Cable_12-21-2002

Innercity_2002_-_Marco_V_Live-Cable_12-22-2002

Innercity_2002_-_Sven_Vath_Live_12-22-2002

Sister_Bliss-Live_at_Innercity_12-22-2002

Tiesto-Live_at_Innercity_Rai_Amsterdam-12-22-2002



WHERE CAN I GET TIESTO's set from Innercity 2002... I need to hear it badly!!!!!!

Sorry, can't speak and read dutch, english only.

Reply on English please, party ppl.


Posted by Chicane on Dec-23-2002 17:46:

Check here or here or here


Posted by Miss Proximus on Dec-23-2002 17:55:

quote:
Originally posted by Chrono|one
Hoe is de mening op TA dan over het algemeen over dana?


ach ja..hardstyle he? Maar wel een pionier hardstyle dj!

En als gabberwijffie KICKTE ze gewoon KONT!!!!!!!! Punt

Go Dana!! HAkkeeeeeeeeeeeeeee


Posted by Dj Lex on Dec-23-2002 18:49:

Dana? Vind het echt nix. Kan ze nog zo'n pionier zijn. Stond daar drie kwartiertjes, maar had het toen echt helemaal gehad met haar. Klinkt allemaal zo goedkoop en helemaal als je daarvoor 2 uur heb staan chillen bij Sander Kleinenberg.
Dieptepunt was nog wel Lovin you. Grootste kaasproduktie van dit jaar imo


Posted by @ddicted on Dec-23-2002 20:07:

quote:
Originally posted by Chrono|one
Hoe is de mening op TA dan over het algemeen over dana?


Tja daar is al zoveel discussie over, iedere keer als ik Dana hoor ga ik uit men plaat en met mij vele andere. Zie de drukte bij Dana bijvoorbeeld op Innercity.


Posted by Little Theseus on Dec-23-2002 20:34:

Innercity was echt meesterlijk!!!

Ik was gelukkig niet te ziek voor dit feest, ik was wel eventjes bang dat ik weer moest kotsen (wat ik dus de hele dag al deed) maar dat gebeurde gelukkig niet.
Hoewel ik pas laat op de avond lekker in mn vel zat heb ik echt genoten van de avond.
Ook mn oordoppies uitgetest en die bevielen eigenlijk behoorlijk goed; geen kwaliteitsverlies en je verstaat mensen beter, maar vooral; geen piep de volgende ochtend!
Toppers voor mij: Dave Clarke, Sander Kleinenberg, Marco V en het kleine bruine flesje

Misschien omdat ik dit keer niet zo ontzettend veel ervan verwachtte was Innercity dit jaar zo geslaagd voor mij, anyways, volgend jaar weer!


O, en Dana zuigt echt kont. Lady Dana, die was ooit erg goed maar dat kan onmogelijk dezelfde Dana zijn die op Innercity stond, wat een boereklompenstampwerk zeg.
Kom je net heerlijk natrippend van Sander Kleinenberg in de Main terecht bij Dana, is het aantal BPM ineens met 30 verhoogd! Zo'n overgang trok ik dus echt niet

Ik ben goed opgewarmd; OP NAAR QONTACT!!!!


Posted by New Wave on Dec-23-2002 21:53:

Het was wel gezellig.....

Rino Cerrone was echt lekker bezig...beetje knallen midden in de nacht.....lekkerrrrrrrrrr.
Dave Clarke was weer lekker bezig.
Johan Gielen en Jean kunnen wat mij betreft bij hem op scratsh les.
Hij heeft weer lekker lopen kutten op zijn DJM600, prachtig gewoon.
Daarna Umek....ik vond het persoonlijk een zuigset.
Toen kwam Jay Denhem.....beuken eerste klas!
Vooral laatste half uurtje was echt masterlijk.

Tiesto zoog enorm......

Waar was ik verder nog geweest...owjha, Dj Quintin....hij heeft de talent gewonnen...deze jongen gaan we in de progressive scene nog hele leuke dingen zien doen.
Mijn kerstzegen heeft hij.

En Bram, M5 was laatste half uur helemaal los...die gast kan hoog springen

Ik moet weten waar die Jay set is....en als ze laatste half uur niet hebben opgenomen dan wordt ik helemaal gek


Posted by Gliver on Dec-23-2002 22:10:

Sven Vath niet helemaal uitgezonden?

dat vind ik vreemd want ik toch echt heel innercity opgenomen vanaf radio id&t ... helaas mis ik een heleboel, omdat windows een max filesize heeft van 4gb. Ik heb volledig sven vath en dana, en van marco v heb ik laatste 70 minuten, maar ik heb nog geen tijd gehad om hem te splitsen of om te zetten naar mp3

hopen dat ik voor de volgende keer een oplossing vindt voor het 4gb probleem tenzij iemand daar een briljante oplossing voor mij heeft (windows xp op ntfs) ?


Posted by WildCard on Dec-23-2002 22:44:

Meningen verdeeld over Dana. Niet vreemd vind ik

Persoonlijk houd ik niet van dat gestuiter, maar als afsluiter vond ik het wel even leuk, maar goede nummers? nee, die draaide ze niet echt, heb elke keer een gevoel van deja vue bij haar platen.

Sven Vath vind ik daarentegen wel gewoon altijd goed. En Tiesto had er ook een paar lekkere tussen zitten, maar ook niet zijn beste set.

Ik vond een geslaagd feest, heb het er naar me zin gehad


Posted by Partyhardy! on Dec-23-2002 23:31:

Arrow Innercity

Tsja, ik vond Innercity niet echt bijster bijzonder. Ik stond bij Tiesto vooraan en werd gewoon plat gedrukt, is dat feesten??? geen lachend gezicht om me heen! dus.... weg wezen daar met die "plop"bass vooraan, ik hoorde geen enkele melodie meer! erg jammer vond ik want ik had Tiesto graag horen draaien!

maar goed, vervolgens met Leander afgesproken in de progressive zaal en toen begon het feest voor mij pas echt, gezellige lachende mensen in de progressive, vol maar toch nog lekker ruimte om te dansen en toen Sander Kleinenberg begon was het feest helemaal compleet! hij was voor mij zonder twijfel de topper van de avond! tering wat een heerlijke set! een en al genieten!

Toch ook nog veel ta-ers ontmoet! Little Theseus, New Wave (mooi verhaal van dat draaien op je kamer ik had het net weer whaha) Snuggle, Basd, Optimus, Lex (whaaaa tof!) Flipper en Marcello! Petrus en Magrec! tof gasten, helemaal top! en Jappio??? waar was jij!! wel genoten?

En over Dana gesproken, das dus gewoon ruk muziek! daar hielden wij het nog geen 5 minuten uit.

Al met al dus wel geinig maar niet meer dan dat.... volgend jaar in ieder geval geen Innercity meer voor mij.


Posted by Donna on Dec-24-2002 08:05:

Heb t id dat ik sommige dingen wel gemist heb maar t grootste gedeelte wilde ik dus ook echt wel missen:P

De enorme drukte dus wat ik bij bijna iedereen wel lees,k word daar echt A-relaxed van.

Tulijk kan Tiesto nog wel een goede set neerzetten maar waar zet je in hemelsnaam je eigen poten neer

SK vond ik op Capital al errug lekker,die haddik dus wel graag meegekregen,magoed k doe t wel met de liveset

Het meeten van TA's vink altijd heel gezellig,kijk niet vreemd op dat jullie het errug gezellie gehad hebben Onno & Lex

Snug,om er weer in te komen moet je toch ook niet naar zo'n massaal iets gaan,toelie!

Dana heb ik ooit s van genoten,was op de eerste qlimax geloof ik,daarna nooit meer bij aanwezig geweest,voel ook de behoefte niet.

Josta : Mafkeesjes bellen mij ook nog wel s wakker als ze zich weer s vervelen op een fout feest;p
Ik kan t echter altijd wel waarderen want hoe gekker hoe beter
Vraag ze gewoon de volgende keer of ze langskomen voor een vers kopje thee

Zaterdag lekker naar Armin,jullie naar Qontact,dus wederom gaan we elkaar mislopen,maja qontact werk ik en k moet zeggen dat ik ook de qontact-behoefte niet meer heb,ik ga t houden op de kleinere parties die me veel beter bevallen zijn lately,hoop dat ik jullie nog wel blijf tegenkomen


Posted by Jappio on Dec-24-2002 16:51:

Re: Innercity

quote:
Originally posted by Partyhardy!
en Jappio??? waar was jij!! wel genoten?



Lol.. ik dacht dat jij ook nog wel ff op meeting zou verschijnen

Verder wel een aardig feestje, maar net als donna kom ik voorlopig niet meer op dit soort massa-feesten.. De sfeer was regelmatig slecht (mensen die blijkbaar door je heen willen lopen ofzo) en de idiote prijzen; voor mij geen grote feesten meer.. Dan ga ik voor dat geld liever 2,5 x naar een feest als ILT..

Maar goed, voorlopig is mijn partyagenda leeg dus we zien wel wat er op mn pad verschijnt whaha (ONNO??? )

Ciao!


Posted by Opti on Dec-24-2002 17:56:

Re: Re: Innercity

quote:
Originally posted by Jappio
Lol.. ik dacht dat jij ook nog wel ff op meeting zou verschijnen

Verder wel een aardig feestje, maar net als donna kom ik voorlopig niet meer op dit soort massa-feesten.. De sfeer was regelmatig slecht (mensen die blijkbaar door je heen willen lopen ofzo) en de idiote prijzen; voor mij geen grote feesten meer.. Dan ga ik voor dat geld liever 2,5 x naar een feest als ILT..

Maar goed, voorlopig is mijn partyagenda leeg dus we zien wel wat er op mn pad verschijnt whaha (ONNO??? )

Ciao!



mja, zo denk ik er ook over Je hebt wel uitzonderingen natuurlijk (DanceValley= ook massaal, alleen is wel lekker buiten). Qontact volgende week is met 5000 man groot zat, woohoooo nog 7 dagen! het aftellen is al begonnen


Posted by Miss Proximus on Dec-24-2002 18:18:

Re: Re: Innercity

quote:
Originally posted by Jappio
Lol.. ik dacht dat jij ook nog wel ff op meeting zou verschijnen

Verder wel een aardig feestje, maar net als donna kom ik voorlopig niet meer op dit soort massa-feesten.. De sfeer was regelmatig slecht (mensen die blijkbaar door je heen willen lopen ofzo) en de idiote prijzen; voor mij geen grote feesten meer.. Dan ga ik voor dat geld liever 2,5 x naar een feest als ILT..

Maar goed, voorlopig is mijn partyagenda leeg dus we zien wel wat er op mn pad verschijnt whaha (ONNO??? )

Ciao!


ILT? Je bedoelt I Love Techno??? Dat is toch ook vet groot Of bedoel je I Love Trens


Posted by Stivvekk on Dec-24-2002 19:15:

quote:
Originally posted by stevesimon
WHOEHOOEHO!!!

Heb de sets binnen en zo zo wat zijn ze vet!!!
vooral tiesto,

iemand die em ook heeft van 32:58, kan iemand mijnv vertellen welke nummer er wordt gedraaid bij de 16:00 minuten echt een zalig nummer

Greetzz Simon


Ik vertel het als je me de sets geeft
Vertel eff welke je precies hebt, en hoe lang ze duren en of de kwaliteit idd bagger is (ook als je de sets niet wilt delen met ons alsjeblieft), alvast bedankt


Posted by Spinnin Jack on Dec-24-2002 20:24:

DJ Tiesto Live @ Innercity 21-12-2002 Part 1 (ID&T Radio)

01. Mark Norman - Overkill
02. Solar Factor - Urban Shakedown
03. Midway - Inca
04. Taksi - Rohrbruch (Stretched Version)
05. DJ Tomcraft - Loneliness (Klub Mix)
06. DJ Tiesto - Obsession (Frank Biazzi Remix)
07. ID (Electro Mailfunction)

DJ Tiesto Live @ Innercity 21-12-2002 Part 2 (3FM Radio)

01. DJ Tiesto ft. Jan Johnston - Venus /
Cor Fijneman ft. Jan Johnston - Venus (DJ Tiesto Remix)
02. Mystique - New Years Day (Mauro Picotto Remix)
03. ID (New Frank Biazzi Production ?)
04. Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Dedicated Remix)


Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.