TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- OT: Grafik, Design, In here
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »
| quote: |
| Originally posted by Aendy Den �r ju omgjord och upplagd... �r ju banner p� fotosidan! Du vet att det finns regler om hur stor signatur man f�r ha va? |

| Originally posted by Aendy Den �r ju omgjord och upplagd... �r ju banner p� fotosidan! Du vet att det finns regler om hur stor signatur man f�r ha va? |

min f�rsta rymd bild
Originally posted by ShyTrance min f�rsta rymd bild |
k�nns f�r r�rig shytrance...
galaxen borde ju vara mindre egentligen.. fattar inte riktigt vad dem d�r bl�a och ljus oranga ljusen e f�r n�got???????
tycker att det e f�r mycket skarpa stj�rnor ocks�.. visst att det e s� m�nga.. men mindre av dem ska vara skarpa tycker jag
Men alts� grejen med shytrance bild �r inte realism.. efter att ha tittat p� den s� k�nns den mest konstn�rlig och interealistisk. stj�rnorna �r inte realistiskt utplacerade och inte realistiskt visuella och inte heller galaxen fast man f�r typ en mysig/cool k�nsla �ver bilden vilken g�r den konstm�ssigt v�rd f�r min del.
det finns ju m�nga exempel p� k�nda tavlor som inte �r realistiska men �nd� grymma.. eller jag tycker inte direkt de d�r fula picasso grejerna �r coola men det finns folk som tycker det
rymd bilder �r en favorit, shytrance bild f�r �nd� VG i betyg f�r den k�nns modern och konkret med en touch utav glitter typ.
(man f�r ju inte kr�va f�r mycket av en mindre�ring! )

mitt senaste verk
Bruden har jag fotomanipulerat fr�n ett vanligt kort och lagt in henne p� tv� bakgrunder, dels en g�ngtunnel och dels en biltunnel...
nice kenny =]
min senaste ^^
| Originally posted by JayBee Men alts� grejen med shytrance bild �r inte realism.. efter att ha tittat p� den s� k�nns den mest konstn�rlig och interealistisk. stj�rnorna �r inte realistiskt utplacerade och inte realistiskt visuella och inte heller galaxen fast man f�r typ en mysig/cool k�nsla �ver bilden vilken g�r den konstm�ssigt v�rd f�r min del. det finns ju m�nga exempel p� k�nda tavlor som inte �r realistiska men �nd� grymma.. eller jag tycker inte direkt de d�r fula picasso grejerna �r coola men det finns folk som tycker det rymd bilder �r en favorit, shytrance bild f�r �nd� VG i betyg f�r den k�nns modern och konkret med en touch utav glitter typ.(man f�r ju inte kr�va f�r mycket av en mindre�ring! ) |

Jul pyssel !!

Ny foto serie av Mellow Pleasure 5 bilder reproducerade

Originally posted by mindshooter ![]() mitt senaste verk Bruden har jag fotomanipulerat fr�n ett vanligt kort och lagt in henne p� tv� bakgrunder, dels en g�ngtunnel och dels en biltunnel... |
| Originally posted by Virus Cool, det �r Birgerjarlspassagen va? |

Smygisreklam
G�r lite smygreklam h�r f�r mina redigerade bilder p� Jennie Grinde
Sidan �r inget extra men detta �r inte det viktiga just nu ! Se och njut av �tminstonde modellen, sen f�r ni bed�mma bilderna som ni vill. God fors�ttning Mellow Pleasure.Re: Smygisreklam
| Originally posted by mellow pleasure G�r lite smygreklam h�r f�r mina redigerade bilder p� Jennie Grinde Sidan �r inget extra men detta �r inte det viktiga just nu ! Se och njut av �tminstonde modellen, sen f�r ni bed�mma bilderna som ni vill. God fors�ttning Mellow Pleasure. |
Re: Re: Smygisreklam
| Originally posted by JayBee hehe har du gjort om alla bilderna d�r eller? |
Re: Re: Re: Smygisreklam
| Originally posted by mellow pleasure Ja tro det eller ej *S* vad tycks ? Var konstruktiv i kritiken sn�lla ! Jag �r inget proffs men jag tycker det �r grymt skoj ! |
Vissa bilder �r alldeles f�r gr�tiga. Man ser knappt sj�lva motivet.
Tycker att de flesta bilderna �r gjorda i samma m�nster. Lite mer innovation kanske.
| Originally posted by NooN Vissa bilder �r alldeles f�r gr�tiga. Man ser knappt sj�lva motivet. Tycker att de flesta bilderna �r gjorda i samma m�nster. Lite mer innovation kanske. |
jag tycker de flesta bilderna var bra, n�gon enstaka bild var v�l kanske lite gr�tig men jag klagar inte.
kolla inte igenom precis alla...
men dem k�nns alldeles f�r filtriga...
man ska inte direkt se att man anv�nder filter... o speciellt inte s� mycket som man ser det p� dina bilder.
vissa av dem kan la bli bra om man jobbar mer p� dem.. men inte som det e nu direkt
| Originally posted by dbl kolla inte igenom precis alla... men dem k�nns alldeles f�r filtriga... man ska inte direkt se att man anv�nder filter... o speciellt inte s� mycket som man ser det p� dina bilder. vissa av dem kan la bli bra om man jobbar mer p� dem.. men inte som det e nu direkt |
| Originally posted by JayBee � andra sidan s� har jag alldrig h�rt dig s�ga att n�gons bilder h�r p� TA �r bra :P du �r nog lite f�r kr�sen |

| Originally posted by dbl jod�.. visst har jag tyckt det... men tycker det e b�ttre att l�gga ner energi p� att ge n�n kritik �n att bara skriva att den ser bra ut... finns det redan folk som g�r o neeee... tycker inte alls jag e f�r kr�sen o om jag nu e det... e det n�tt d�ligt med det eller??? speciellt eftersom jag fick en ![]() jag ser massa folks grafik dagligen... s� jag vet ju vad jag s�ger iallafall... |
alla tar vi saker olika, personligen tycker jag det �r b�ttre att baka in kritik och komplimanger