TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- OT: Grafik, Design, In here
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »

Posted by dbl on Dec-08-2003 16:47:

quote:
Originally posted by Aendy
Den �r ju omgjord och upplagd... �r ju banner p� fotosidan!
Du vet att det finns regler om hur stor signatur man f�r ha va?

exakt... finns ju redan en banner p� fotosidan... skisnygg e den ocks�.. hehe
vem e det som har gjort den????

och just det... finns regler f�r signaturer... fyyyyyyyyy dig

Posted by mellow pleasure on Dec-08-2003 18:44:

quote:
Originally posted by Aendy
Den �r ju omgjord och upplagd... �r ju banner p� fotosidan!
Du vet att det finns regler om hur stor signatur man f�r ha va?

Ja men jag menade denna d�ringa motorcykeln jag lade ut f�r en vecka sen c:a !! Den skulle jag vilja ha hj�lp men att g�ra en cool bild av ! Och jaja jag �ndrar signaturen d� *s* !!
Alla glada igen ?? *retas* Tar som vanligt inte �t Sorry illa sla det vara upp !!

Posted by mellow pleasure on Dec-13-2003 14:41:

Posted by fede on Dec-26-2003 12:27:

min f�rsta rymd bild

Posted by JayBee on Dec-26-2003 12:32:

quote:
Originally posted by ShyTrance

min f�rsta rymd bild
DAMN!!!! fan vad coolt! har du verkligen gjort det d�r?

en liten detalj bara :P jag tror att det �r fysiskt om�jligt att se en galax s�d�r, den �r f�r stor f�r att vara s� l�ngt borta om du hajar vad jag menar

men skit i min kritik.. Snygg bild som fan

Posted by dbl on Dec-26-2003 12:49:

k�nns f�r r�rig shytrance...

galaxen borde ju vara mindre egentligen.. fattar inte riktigt vad dem d�r bl�a och ljus oranga ljusen e f�r n�got???????

tycker att det e f�r mycket skarpa stj�rnor ocks�.. visst att det e s� m�nga.. men mindre av dem ska vara skarpa tycker jag

Posted by JayBee on Dec-26-2003 16:42:

Men alts� grejen med shytrance bild �r inte realism.. efter att ha tittat p� den s� k�nns den mest konstn�rlig och interealistisk. stj�rnorna �r inte realistiskt utplacerade och inte realistiskt visuella och inte heller galaxen fast man f�r typ en mysig/cool k�nsla �ver bilden vilken g�r den konstm�ssigt v�rd f�r min del.

det finns ju m�nga exempel p� k�nda tavlor som inte �r realistiska men �nd� grymma.. eller jag tycker inte direkt de d�r fula picasso grejerna �r coola men det finns folk som tycker det rymd bilder �r en favorit, shytrance bild f�r �nd� VG i betyg f�r den k�nns modern och konkret med en touch utav glitter typ.

(man f�r ju inte kr�va f�r mycket av en mindre�ring! )

Posted by mindshooter on Dec-31-2003 16:24:

mitt senaste verk Bruden har jag fotomanipulerat fr�n ett vanligt kort och lagt in henne p� tv� bakgrunder, dels en g�ngtunnel och dels en biltunnel...

Posted by fede on Dec-31-2003 16:26:

nice kenny =]

min senaste ^^

Posted by dbl on Jan-01-2004 13:11:

quote:
Originally posted by JayBee
Men alts� grejen med shytrance bild �r inte realism.. efter att ha tittat p� den s� k�nns den mest konstn�rlig och interealistisk. stj�rnorna �r inte realistiskt utplacerade och inte realistiskt visuella och inte heller galaxen fast man f�r typ en mysig/cool k�nsla �ver bilden vilken g�r den konstm�ssigt v�rd f�r min del.

det finns ju m�nga exempel p� k�nda tavlor som inte �r realistiska men �nd� grymma.. eller jag tycker inte direkt de d�r fula picasso grejerna �r coola men det finns folk som tycker det rymd bilder �r en favorit, shytrance bild f�r �nd� VG i betyg f�r den k�nns modern och konkret med en touch utav glitter typ.

(man f�r ju inte kr�va f�r mycket av en mindre�ring! )

h�ller inte alls med.... �ven om det inte e meningen att den ska vara realistisk... s� neeeeeeeeeeee

fast som du sa s� kan man inte kr�va f�r mycket av en minder�rig... hahahaha

men hade jag varit tvungen att betyg s�tta... G iallafall...
men neeeeeeeeeeeee

fast jag har ju sett en hel del rymdbilder av alla m�jliga slag... s� ska man g�ra en s�n bild o f� bra betyg fr�n mig s� f�r det fanimej se riktigt bra ut.. hehe

Posted by mellow pleasure on Jan-01-2004 22:28:

Jul pyssel !!

Posted by mellow pleasure on Jan-06-2004 14:12:

Ny foto serie av Mellow Pleasure 5 bilder reproducerade

Posted by Virus on Jan-06-2004 14:18:

Thumbs up

quote:
Originally posted by mindshooter

mitt senaste verk Bruden har jag fotomanipulerat fr�n ett vanligt kort och lagt in henne p� tv� bakgrunder, dels en g�ngtunnel och dels en biltunnel...

Cool, det �r Birgerjarlspassagen va?

Posted by mindshooter on Jan-06-2004 15:28:

quote:
Originally posted by Virus
Cool, det �r Birgerjarlspassagen va?

ingen aning faktiskt, hittade bara en av originalbilderna, men den andra �r troligen samma tunnel iaf

Posted by mellow pleasure on Jan-12-2004 15:40:

Smygisreklam

G�r lite smygreklam h�r f�r mina redigerade bilder p� Jennie Grinde Sidan �r inget extra men detta �r inte det viktiga just nu ! Se och njut av �tminstonde modellen, sen f�r ni bed�mma bilderna som ni vill. God fors�ttning Mellow Pleasure.

Posted by JayBee on Jan-12-2004 16:38:

Re: Smygisreklam

quote:
Originally posted by mellow pleasure
G�r lite smygreklam h�r f�r mina redigerade bilder p� Jennie Grinde Sidan �r inget extra men detta �r inte det viktiga just nu ! Se och njut av �tminstonde modellen, sen f�r ni bed�mma bilderna som ni vill. God fors�ttning Mellow Pleasure.

hehe har du gjort om alla bilderna d�r eller?

Posted by mellow pleasure on Jan-12-2004 17:38:

Re: Re: Smygisreklam

quote:
hehe har du gjort om alla bilderna d�r eller?
Ja tro det eller ej *S* vad tycks ? Var konstruktiv i kritiken sn�lla ! Jag �r inget proffs men jag tycker det �r grymt skoj !

Posted by St_Andrew on Jan-12-2004 17:41:

Re: Re: Re: Smygisreklam

quote:
Originally posted by mellow pleasure
Ja tro det eller ej *S* vad tycks ? Var konstruktiv i kritiken sn�lla ! Jag �r inget proffs men jag tycker det �r grymt skoj !

jag tycker dom var snygga. fast s� �r ju inte jag heller n�tt proffs

Posted by NooN on Jan-12-2004 17:51:

Vissa bilder �r alldeles f�r gr�tiga. Man ser knappt sj�lva motivet.
Tycker att de flesta bilderna �r gjorda i samma m�nster. Lite mer innovation kanske.

Posted by mellow pleasure on Jan-12-2004 18:34:

quote:
Originally posted by NooN
Vissa bilder �r alldeles f�r gr�tiga. Man ser knappt sj�lva motivet.
Tycker att de flesta bilderna �r gjorda i samma m�nster. Lite mer innovation kanske.
MOtivet ville ha det s� och innovationen kommer varefter jag l�r mig programmet. Men jag jobbar p� det jag lovar. Trist bara att det inte fanns ngt positivt. Men som sagt en glad amat�r som jag jobbar p�. Jag blir inte ledsen, tycker sj�lv att dom �r mkt bra och s� l�nge jag och modellen �r n�jd s� blir jag glad.

Posted by JayBee on Jan-12-2004 22:34:

jag tycker de flesta bilderna var bra, n�gon enstaka bild var v�l kanske lite gr�tig men jag klagar inte.

Posted by dbl on Jan-12-2004 22:43:

kolla inte igenom precis alla...
men dem k�nns alldeles f�r filtriga...

man ska inte direkt se att man anv�nder filter... o speciellt inte s� mycket som man ser det p� dina bilder.

vissa av dem kan la bli bra om man jobbar mer p� dem.. men inte som det e nu direkt

Posted by JayBee on Jan-12-2004 22:46:

quote:
Originally posted by dbl
kolla inte igenom precis alla...
men dem k�nns alldeles f�r filtriga...

man ska inte direkt se att man anv�nder filter... o speciellt inte s� mycket som man ser det p� dina bilder.

vissa av dem kan la bli bra om man jobbar mer p� dem.. men inte som det e nu direkt

� andra sidan s� har jag alldrig h�rt dig s�ga att n�gons bilder h�r p� TA �r bra :P du �r nog lite f�r kr�sen

Posted by dbl on Jan-12-2004 23:58:

quote:
� andra sidan s� har jag alldrig h�rt dig s�ga att n�gons bilder h�r p� TA �r bra :P du �r nog lite f�r kr�sen

jod�.. visst har jag tyckt det... men tycker det e b�ttre att l�gga ner energi p� att ge n�n kritik �n att bara skriva att den ser bra ut... finns det redan folk som g�r

o neeee... tycker inte alls jag e f�r kr�sen
o om jag nu e det... e det n�tt d�ligt med det eller???

speciellt eftersom jag fick en

jag ser massa folks grafik dagligen... s� jag vet ju vad jag s�ger iallafall...

Posted by JayBee on Jan-13-2004 00:05:

quote:
Originally posted by dbl
jod�.. visst har jag tyckt det... men tycker det e b�ttre att l�gga ner energi p� att ge n�n kritik �n att bara skriva att den ser bra ut... finns det redan folk som g�r

o neeee... tycker inte alls jag e f�r kr�sen
o om jag nu e det... e det n�tt d�ligt med det eller???

speciellt eftersom jag fick en

jag ser massa folks grafik dagligen... s� jag vet ju vad jag s�ger iallafall...

jo jag hajar vad du menar, med kritik kanske personen g�r b�ttre ifr�n sig om det �r konstruktivt i alla fall men alts� jag tycker n�stan att din kritik �r hj�rtkrossande alla tar vi saker olika, personligen tycker jag det �r b�ttre att baka in kritik och komplimanger

Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »