TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- fest: Voyage i Linköping
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 »
| quote: |
| Originally posted by reveal jag har för övrigt gjort högvakten |
| Originally posted by Glorie fråga: innebär hövakten alltid vakten i sthlm? hum |
| Originally posted by Glorie när exakt kommer ni? å när åker ni? |
| Originally posted by reveal antingen sthlms slott, eller drottningholms slott... jag var på drottningholms slott, som vakt nr 1, den som öppnar grinden när prinsessan madeleine vill komma in |
Ja om mindre än ett dygn är vi på väg till Voyage små tjatterfolk 
| Originally posted by x-dream Fick du släppa in henne någon gång då da.... |
min kompis tove e mycket god vän me er lilla sötnos madde! Inte för att jag träffat madde 
skapa ett eget topic i prinsessan madelenes ära tycker jah
| Originally posted by reveal jepp |
Kan man lugnt säga....
vi är väll förmodligen hos dig vid 19.00?
samlas: donken vid hötorget lite innan 1700?
vi ska väll försöka begeås av runt 17 
| Originally posted by Dioxys vi är väll förmodligen hos dig vid 19.00? samlas: donken vid hötorget lite innan 1700? vi ska väll försöka begeås av runt 17 |
ok, men det är bra om vi vet när vi ska åka/samlas 
Verkar som att runt 18.00 på donken kommer vara mer realistiskt om Steve ska hämta bil....du slutar 5 va steve?
ok, men då ses vi väll vid donken runt 18? 
Ok såhär är det... Steve ska skynda sig med bilen men kommer inte vara vid donken förrän kvart i 7 typ.... vilket gör att vi måste gasa i 140 för att komma ner till halv 9 när jag ska vara där....
Vi bör vara vid donken klockan halv 7...sen är vi startklara så fort steve kommer..och om han blir tidig så är vi redo...bara packa in och dra!!!
Eller så åker vi till Jakobsberg tillsammans och möter steve där och tjänar en maaaaaassa tid....
Eftersom det ser ut som att jag inte kan få bilen vi ska åka med och börja rulla för än ca. 18.20 - 18.25 från Jakobsberg så vore det bra och lättast att ses vid ca. 18.35 - 18.45 vid Solna pendeltågs station... det är nära till E4an därifrån.
Dioxys... då kan du ta 18.13 tåget från Väsby som är vid Solna ca. 18.33
För mind. och Vizay är det då bara 3 stationer från t-centralen... (t-c, karlberg, ulriksdal, solna) ni åker typ spår 15 mot Märsta och tågen går kvart i och kvart över varje timme... säkert fler avgångar vid rusning.
Sen blir det gasen bitte och vi är förhoppningsvis framme vid 20.15
Tyvärr blev det så här men det är också vår enda chans att kunna åka ner så vi får vara glada för det... Hade vart soft att kunna sitta en stund hos Glorie å snacka lite skit innan... men men....
Shit happens
.../ Steve me låne-loiden
majnd ska vi säga 18.00 vid din donk kanske? då borde vi hinna i tid om jag inte räknat helt konstigt
du vet utanför....vid staketet där vid dörrarna...den som kommer först ställer sig där 
| Originally posted by AC. Är du högvakten vid slottet? Man kanske skulle komma förbi och lira lite trance och sänka så du precis inte hör när du står och vaktar utan för slottet... |
| Originally posted by Vizay majnd ska vi säga 18.00 vid din donk kanske? då borde vi hinna i tid om jag inte räknat helt konstigt du vet utanför....vid staketet där vid dörrarna...den som kommer först ställer sig där |
de e inga probs mind...har redan planerat å äta hemma...blir kötbullar å massa makaroner så man pallar kvällen 
Ok jag ska in innan och köpa lite extra öronproppar och även rengöringsmedlel åt glorie... har du inget du ska handla? Så kan vi i så fall mötas ännu tidigare...
Vart får man tag på cd-rengöringsmedel?
| Originally posted by mindshooter Ok jag ska in innan och köpa lite extra öronproppar och även rengöringsmedlel åt glorie... har du inget du ska handla? Så kan vi i så fall mötas ännu tidigare... Vart får man tag på cd-rengöringsmedel? |
ehum tror inte jag har nått att handla....tror jag glider dit vid 18 så slipper jag äta allt för tidigt...nae nu ska jag se om luftmadrassen får plats i min vanliga väska 
0736468762 e mitt nummer om de e nått mind 
| Originally posted by Vizay 0736468762 e mitt nummer om de e nått mind |
| Originally posted by Vizay 0736468762 e mitt nummer om de e nått mind |
| Originally posted by mindshooter Got it 0702600994 |