TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA Sweden T-shirt
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 »
| quote: |
| Originally posted by ShyTrance �r det n�gon som vet n�got om hur man b�st anpassar grafiken till t-shirt tryck? |
Ett bra s�tt att fixa TA t-shirts (tr�jor, kepsar, muggar, musmattor m.m.) �r att anv�nda sig av cafepress!
- vita t-shirts i bra kvalitet! med TA-tryck s�klart!
- l�ngarmade t-shirts kan vara ballt!
- s�tt klisterm�rken med TA-tryck p� bilen eller vad som helst!
- trosor till glorie, gaby och alla andra swetabrudar 
Om vi kan best�mma oss f�r n�t/n�gra tryck s� kan jag fixa storlek/kvalite p� eventuella tryck och sedan dra ig�ng verksamheten!
| Originally posted by Nyx Om vi kan best�mma oss f�r n�t/n�gra tryck s� kan jag fixa storlek/kvalite p� eventuella tryck och sedan dra ig�ng verksamheten! |
| Originally posted by Nyx det beror p� hur du menar |
| Originally posted by ShyTrance typ, att man ger bevel o emboss p� texten lr n�tt objekt.. s� att d blir bra p� t shirt m�.. |
Hj�lpa till
Tjena, ja kanske kan vara till lite hj�lp, har en v�n som jobbar p� tryckeriet i helsingborg, i v�rsta fall kan ja printa ut det billigt, i b�sta fall s� blir det gratis
maila mig ifall ni beh�ver hj�lp...hj�ler g�rna till // Dj M
Jag skulle l�tt k�pa en T-shirt meddetta tryck

Det h�r med att printa har vart p� tal f�rr men det verkar inte va s� poppis d� man m�ste s�tta print tryck p� enbart vita t-shirts f�r att det ska synas... har sj�lv testat 
Men h�r g�rna med dom kontakter du har ang. priser, f�rgtyper osv.
Sen finns det andra stora problemet att enas om [/b]ett[b] gemensamt tryck som representerar SWETA...
uff uff uffff!
schysst den dar med blatt o gult..
finns det nagon sida dar man kan se alla olika forslag??//
Kramisar!
har kommit ett nytt sortiment nu
Tranceaddict string..cool..skulle jag l�tt k�pa till min puma om jag hade en o hon gillade trance 
<
| Ang. de nya tr�jorna...Om de inte �r f�r dyra (vilket de f�rmodligen �r) kan jag t�nka mig att k�pa en.. n�n fler som vill g� med och k�pa elle? s� minskar vi lite p� frakten. Eller om jag har tur, �r det n�n som tar tag i den svenska sektionens tr�jf�rslag... gick ju inte n�r jag f�rs�kte. |
fy fan va bonnig keps! 
Fr�gan �r hur mycket T-shirten kostar bara ?:S
reveal... aaaaa, h�ller me! Riktigt ful keps..
de l�r inte f� s� m�nga s�na s�lda
fattar inte att de inte satsar p� en snygg grundkeps.. jaja 
aviander... hmmm... vet inte. s�kert minst 200 kr.
men men...
det �r ju en grymt snygg logga
p� Qontact f�rra �ret s�g jag holl�ndare med "de gamla" TA-tr�jorna
galet l�ckert 
Originally posted by Glorie
|
| Originally posted by Nyx Jag har sj�lv startat en aff�r d�r f�r ett tag sen med en vanlig vit t-shirt med ett sweta-tryck samt en tennis t-shirt med ett acid-tryck |
� din egen aff�r? hmmmz.. kan man g�ra s�? vad jag f�rst�r s� f�r ju du knappt n�t av int�kterna eller?? (brukar va s�, me amerikanska tr�jbolag?)
TA-loggan har ja redan sagt att jag gillar
g�re inte att f� girlfitted-tr�jor?
| Originally posted by Glorie men shit.. varf�r har du inte sagt n�t? � din egen aff�r? hmmmz.. kan man g�ra s�? vad jag f�rst�r s� f�r ju du knappt n�t av int�kterna eller?? (brukar va s�, me amerikanska tr�jbolag?)Snyyyyygggg acid-tr�jan var allts� TA-loggan har ja redan sagt att jag gillar g�re inte att f� girlfitted-tr�jor? |
jag f�r det som jag lagt till p� baspriset..(har f�r mig att jag la till 2$ f�r att f� r�d med mat och boende
)
| Originally posted by Nyx jag har lagt till en tjej-tr�ja nu (har satt l�gsta pris p� den dessutom)! |
thanks mate.. men du, bara s� jag f�r allt klart f�r mig...
total kostnad
Originally posted by Glorie thanks mate.. men du, bara s� jag f�r allt klart f�r mig...kostar tr�jan 17 dollar? det �r ju 140 kr.. ungef�r.. sen st�re under "shipping" International DHL Worldwide Europe: 9-12 business days $7.00 det �r ju 56 kr till.. allts� sammanlagt lite �ver 200 kr? T�nker jag fel eller? Vore bra om Nyx kunde svara igen.. s� ja vet om ja v�gar "place my order" |
Jag k�per mig nog en "officiell" TA-tr�jja.
Har en av de �ldre modellerna men denna var snyggare! 
hehe, jag kommer ox� k�pa... h�rru, SWE_TRANCE. D� kan vi ha de tr�jorna p� Trance Energy? Va s�ger du?

| Originally posted by Glorie hehe, jag kommer ox� k�pa... h�rru, SWE_TRANCE. D� kan vi ha de tr�jorna p� Trance Energy? Va s�ger du? |
| Originally posted by SWE_TRANCE Deal! Men du f�rst�r att "vi" kommer att bli "King & Queen p�" TE d� Kommer inte att f� vara ifred en sekund |
Kung & Drottning?
man kan ju hoppas
Nyx, hmmm.... jag kollade �nnu mer p� sidan. det st�r:
This shirt is designed to fit juniors. It fits snug, sizes run small. Please see our size chart for more information.
juniors? huh.. och d� om man kollar i sizecharten...och kollar under juniors.. s� passar Small till 0-2-�ringar, Medium till 4-6-�ringar och Large till 8-10-�ringar. X-large till 12-�ringar...jag har inte en kropp som barnungar. kan du �ndra det d�r tro? typ, till den:
"Women's Apparel"