TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA Sweden T-shirt
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 »

Posted by Nyx on Aug-06-2003 16:18:

quote:
Originally posted by ShyTrance
�r det n�gon som vet n�got om hur man b�st anpassar grafiken till t-shirt tryck?

det beror p� hur du menar

Posted by Nyx on Aug-06-2003 16:43:

Ett bra s�tt att fixa TA t-shirts (tr�jor, kepsar, muggar, musmattor m.m.) �r att anv�nda sig av cafepress!

- vita t-shirts i bra kvalitet! med TA-tryck s�klart!

- l�ngarmade t-shirts kan vara ballt!

- s�tt klisterm�rken med TA-tryck p� bilen eller vad som helst!

- trosor till glorie, gaby och alla andra swetabrudar

Om vi kan best�mma oss f�r n�t/n�gra tryck s� kan jag fixa storlek/kvalite p� eventuella tryck och sedan dra ig�ng verksamheten!

Posted by reveal on Aug-06-2003 20:16:

quote:
Originally posted by Nyx
Om vi kan best�mma oss f�r n�t/n�gra tryck s� kan jag fixa storlek/kvalite p� eventuella tryck och sedan dra ig�ng verksamheten!

fint! d� �r det "bara" att best�mma motiv...

Posted by fede on Aug-06-2003 20:19:

quote:
Originally posted by Nyx
det beror p� hur du menar

typ, att man ger bevel o emboss p� texten lr n�tt objekt.. s� att d blir bra p� t shirt m�..

Posted by Nyx on Aug-06-2003 21:40:

quote:
Originally posted by ShyTrance
typ, att man ger bevel o emboss p� texten lr n�tt objekt.. s� att d blir bra p� t shirt m�..

om du tex k�per n�t halvtaskigt 10-pack med t-shirt tryckspapper p� gek�s och sen stryker p� det p� en 10 kronors t-shirt, blir det inte s� lyckat med avancerade tryck..det beror p� kvaliteten p� pappret, skirvaren och t-shirten helt enkelt!
Har man bra grejer s� kan man g�ra vilka tryck som helst..det �r oftast snyggare med enkla tryck utan bevel, emboss och allt s�nt

Posted by Mario_GX on Aug-07-2003 14:39:

Hj�lpa till

Tjena, ja kanske kan vara till lite hj�lp, har en v�n som jobbar p� tryckeriet i helsingborg, i v�rsta fall kan ja printa ut det billigt, i b�sta fall s� blir det gratis maila mig ifall ni beh�ver hj�lp...hj�ler g�rna till // Dj M

Posted by DjAviander on Oct-21-2003 20:47:

Jag skulle l�tt k�pa en T-shirt meddetta tryck

Posted by SteveTranz4ever on Oct-22-2003 07:14:

Det h�r med att printa har vart p� tal f�rr men det verkar inte va s� poppis d� man m�ste s�tta print tryck p� enbart vita t-shirts f�r att det ska synas... har sj�lv testat
Men h�r g�rna med dom kontakter du har ang. priser, f�rgtyper osv.

Sen finns det andra stora problemet att enas om [/b]ett[b] gemensamt tryck som representerar SWETA...

Posted by Goldiluxe on Oct-24-2003 16:11:

Dancing Dude uff uff uffff!

schysst den dar med blatt o gult..
finns det nagon sida dar man kan se alla olika forslag??//

Kramisar!

Posted by mindshooter on Nov-06-2003 12:32:

har kommit ett nytt sortiment nu

Tranceaddict string..cool..skulle jag l�tt k�pa till min puma om jag hade en o hon gillade trance

Posted by Glorie on Nov-06-2003 16:13:

Posted by DjAviander on Nov-06-2003 17:59:

quote:
Ang. de nya tr�jorna...Om de inte �r f�r dyra (vilket de f�rmodligen �r) kan jag t�nka mig att k�pa en.. n�n fler som vill g� med och k�pa elle? s� minskar vi lite p� frakten. Eller om jag har tur, �r det n�n som tar tag i den svenska sektionens tr�jf�rslag... gick ju inte n�r jag f�rs�kte.

Jag skulle nog kunna t�nka mig att k�pa en!

Posted by reveal on Nov-06-2003 18:02:

fy fan va bonnig keps!

Posted by DjAviander on Nov-06-2003 18:14:

Fr�gan �r hur mycket T-shirten kostar bara ?:S

Posted by Glorie on Nov-06-2003 19:28:

reveal... aaaaa, h�ller me! Riktigt ful keps.. de l�r inte f� s� m�nga s�na s�lda fattar inte att de inte satsar p� en snygg grundkeps.. jaja

aviander... hmmm... vet inte. s�kert minst 200 kr. men men...
det �r ju en grymt snygg logga p� Qontact f�rra �ret s�g jag holl�ndare med "de gamla" TA-tr�jorna galet l�ckert

Posted by Nyx on Nov-06-2003 21:20:

quote:
Originally posted by Glorie

• Ang. de nya tr�jorna...Om de inte �r f�r dyra (vilket de f�rmodligen �r) kan jag t�nka mig att k�pa en.. n�n fler som vill g� med och k�pa elle? s� minskar vi lite p� frakten. Eller om jag har tur, �r det n�n som tar tag i den svenska sektionens tr�jf�rslag... gick ju inte n�r jag f�rs�kte.

aff�ren verkar vara baserad p� cafeshops.com isf blir frakten 11$
med DHL Worldwide och kan ta upp till 14 dagar att frakta till
Sverige. Troligtvis kostar t-shirtarna runt 150 kr.

Jag har sj�lv startat en aff�r d�r f�r ett tag sen med en vanlig
vit t-shirt med ett sweta-tryck samt en tennis t-shirt med ett
acid-tryck

Best�llde med visakortet i f�rra veckan och kommer f�rhoppningsvis
att f� mina varor i n�sta vecka.

Posted by Glorie on Nov-06-2003 21:37:

quote:
Originally posted by Nyx
Jag har sj�lv startat en aff�r d�r f�r ett tag sen med en vanlig
vit t-shirt med ett sweta-tryck samt en tennis t-shirt med ett
acid-tryck

men shit.. varf�r har du inte sagt n�t? � din egen aff�r? hmmmz.. kan man g�ra s�? vad jag f�rst�r s� f�r ju du knappt n�t av int�kterna eller?? (brukar va s�, me amerikanska tr�jbolag?)

Snyyyyygggg acid-tr�jan var allts� TA-loggan har ja redan sagt att jag gillar g�re inte att f� girlfitted-tr�jor?

Posted by Nyx on Nov-06-2003 21:55:

quote:
men shit.. varf�r har du inte sagt n�t? � din egen aff�r? hmmmz.. kan man g�ra s�? vad jag f�rst�r s� f�r ju du knappt n�t av int�kterna eller?? (brukar va s�, me amerikanska tr�jbolag?)

Snyyyyygggg acid-tr�jan var allts� TA-loggan har ja redan sagt att jag gillar g�re inte att f� girlfitted-tr�jor?

jag vill se s� att allt funkar som det ska innan jag g�r ut med att jag startat en butik d�r jag f�r det som jag lagt till p� baspriset..(har f�r mig att jag la till 2$ f�r att f� r�d med mat och boende )

tack f�r att du diggar loggorna..jag har lagt till en tjej-tr�ja nu (har satt l�gsta pris p� den dessutom)!

Posted by Glorie on Nov-06-2003 22:26:

quote:
Originally posted by Nyx
jag har lagt till en tjej-tr�ja nu (har satt l�gsta pris p� den dessutom)!

thanks mate.. men du, bara s� jag f�r allt klart f�r mig...

kostar tr�jan 17 dollar? det �r ju 140 kr.. ungef�r.. sen st�re under "shipping"

International
DHL Worldwide Europe: 9-12 business days
$7.00

det �r ju 56 kr till.. allts� sammanlagt lite �ver 200 kr? T�nker jag fel eller? Vore bra om Nyx kunde svara igen.. s� ja vet om ja v�gar "place my order"

Posted by Nyx on Nov-07-2003 13:17:

total kostnad

quote:
thanks mate.. men du, bara s� jag f�r allt klart f�r mig...

kostar tr�jan 17 dollar? det �r ju 140 kr.. ungef�r.. sen st�re under "shipping"

International
DHL Worldwide Europe: 9-12 business days
$7.00

det �r ju 56 kr till.. allts� sammanlagt lite �ver 200 kr? T�nker jag fel eller? Vore bra om Nyx kunde svara igen.. s� ja vet om ja v�gar "place my order"

tjej-tr�jan kostar 16.99$ (134 kr med dagens valutakurs). L�gg till leveranskostnad p� 7$ (55 kr)..totalt 189 kr

Billigt och bra!

K�per du ytterligare varor betalar du 7$ i leveranskostnad f�r f�rsta varan sen 4$/vara.

Posted by SWE_TRANCE on Nov-11-2003 09:55:

Jag k�per mig nog en "officiell" TA-tr�jja.
Har en av de �ldre modellerna men denna var snyggare!

Posted by Glorie on Nov-11-2003 14:30:

Drunk

hehe, jag kommer ox� k�pa... h�rru, SWE_TRANCE. D� kan vi ha de tr�jorna p� Trance Energy? Va s�ger du?

Posted by SWE_TRANCE on Nov-12-2003 07:46:

quote:
hehe, jag kommer ox� k�pa... h�rru, SWE_TRANCE. D� kan vi ha de tr�jorna p� Trance Energy? Va s�ger du?

Deal!
Men du f�rst�r att "vi" kommer att bli "King & Queen p�" TE d�
Kommer inte att f� vara ifred en sekund

Posted by Glorie on Nov-12-2003 13:57:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Deal!
Men du f�rst�r att "vi" kommer att bli "King & Queen p�" TE d�
Kommer inte att f� vara ifred en sekund

gjutet Kung & Drottning? man kan ju hoppas

Posted by Glorie on Nov-23-2003 18:19:

Nyx, hmmm.... jag kollade �nnu mer p� sidan. det st�r:

This shirt is designed to fit juniors. It fits snug, sizes run small. Please see our size chart for more information.

juniors? huh.. och d� om man kollar i sizecharten...och kollar under juniors.. s� passar Small till 0-2-�ringar, Medium till 4-6-�ringar och Large till 8-10-�ringar. X-large till 12-�ringar...jag har inte en kropp som barnungar. kan du �ndra det d�r tro? typ, till den:
"Women's Apparel"

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 »