TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- QONTACT- Queensnight - 29/04/2003
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
Hey rokkwild komt ook!!!!
er komt een 70-80 band op mijn werk dus moet ik de hele nacht van die enge 30-plussers zien dansen 
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! lul ze dan om zodat jullie toch vroeger gaan! als je Scott Bond mist zou toch wel erg jammer zijn toch?! maar goed, ik vind het ook een erg tegenvallende timetable! niet te geloven dat ze Johan Gielen van 03:15 tot 04:30 laten draaien terwijl hij in eerste instantie niet eens zou komen!!! en Scott Bond als eerste! wat een kneuzen! Maar goed heb er wel al ongeloffleijk zin in! Denk aan niets anders dus van mij mag het nu al de 29ste zijn! |
En de Time-Table van Eindhoven ziet er wel perfect uit, begin met gielen (kutste dj die er tussen staat) en eindigt hard met Marco V
best wel beter als je het vergelijkt met die van de HMH
Nou heb ik echt de neiging om om 21:00 aanwezig te zijn en dat wilde ik helemaal niet...
Moeten we maar beetje overleggen met reisgenoten: Lex, Onno, Tijs, Menno, Jappio, wat vinden jullie?
Mij boeit het niet zo zie ze toch allemaal. En Johan Gielen kan nog steeds vette sets draaien. Hij zal met deze line-up wel heel anders draaien dan op TE!!
Maar wat ik eigenlijk wel weer jammer vind is dat je zo'n vette line-up heb met de grootste uplifting trance dj's die er zijn, en dan gaan er toch nog mensen lopen zeiken over de Time-table!! Wees een x tevreden met wat je krijgt.....
Dat betekend dat scott niet word uitgezonden 
ik wil nieuwe scott bond setjes 
| Originally posted by Three 'O Three Nou heb ik echt de neiging om om 21:00 aanwezig te zijn en dat wilde ik helemaal niet... Moeten we maar beetje overleggen met reisgenoten: Lex, Onno, Tijs, Menno, Jappio, wat vinden jullie? |
Denk dat we maar gewoon 9 uur moeten gaan
Johan Gielen tussen King Armin en Der Paul
Ach...
Als je rond 24:00 aankomt, heb je net het laaste stukje Ferry 
Originally posted by Three 'O Three Nou heb ik echt de neiging om om 21:00 aanwezig te zijn en dat wilde ik helemaal niet... Moeten we maar beetje overleggen met reisgenoten: Lex, Onno, Tijs, Menno, Jappio, wat vinden jullie? |
)
| Originally posted by tijs08 stipt 9 uur wil ik binnen zijn!! Wil scottje voor geen minuut missen, en ben niet de enige geloof ik! Vorige qontact was ook iedereen super vroeg (ok lag aan de ns maar goed) en draaide Jon the Dentist ook een super setje! En Remy... Eindelijk is er een organiatie die Scott Bond weer naar Nederland brengt, vanwege zijn enorme kwaliteit. Dit heeft hij iedere keer dat hij hier draaide bewezen. En dan gooien die EIKELS (want dat zijn het!) hem als opener neer Q-dance kan zelf ook wel bedenken als je een feest hebt met zoon line-up dat de mensen ECHT NIET voor Johan komen (maar hij draait wel prime time )Ik ben het daarintegen wel met je eens dat Gielen waarschijnlijk wel een betere set zal neerzetten dan op TE vanwege de mede djs.. maar toch... (vorige qontact viel hij ook niet mee...) PS. zoals eerder gezegd. Bond stond wel op de originele line-up en Gielen is er later bijgekomen. Dan vraag ik me toch af hoe hun originele line-up eruit had gezien... ONDANKS DIT ALLES BEN IK TOCH SUPER BLIJ MET DIT FEEST EN DEZE LINE-UP |

| Originally posted by Remy D Ten eerste je pik stinkt en ten tweede je kont is uitgewoond door Glannie!!! Dus jij hebt helemaal niks te zeggen. ![]() |
het is lang geleden dat ik zo naar een feest toegeleeft heb zeg!
Capital komt in de buurt maar dit gevoel wat ik nu heb slaat werkelijk alles!
was het maar vast dinsdag!!!
| Originally posted by Remy D ...... Blaat ..... |
| Originally posted by Partyhardy! het is lang geleden dat ik zo naar een feest toegeleeft heb zeg! Capital komt in de buurt maar dit gevoel wat ik nu heb slaat werkelijk alles! was het maar vast dinsdag!!! |
IDD
stel je nou voor dat pvd niet zou komen opdagen (voor de verandering
) dan zit je dus 2.5 uur met gielen

| Originally posted by Remy D Maar wat ik eigenlijk wel weer jammer vind is dat je zo'n vette line-up heb met de grootste uplifting trance dj's die er zijn, en dan gaan er toch nog mensen lopen zeiken over de Time-table!! Wees een x tevreden met wat je krijgt..... |
| Originally posted by Partyhardy! lekker subtiel weer Remy! maar goed Dave, ik ben er ook 100% voor om al om 21:00 uur aanwezig te zijn! en ik heb nu al kriebels in mijn buik! niet te geloven! het is lang geleden dat ik zo naar een feest toegeleeft heb zeg! Capital komt in de buurt maar dit gevoel wat ik nu heb slaat werkelijk alles! was het maar vast dinsdag!!! |
...heb er zin in!!!!!!!!!!!
| Originally posted by Teal'k IDD stel je nou voor dat pvd niet zou komen opdagen (voor de verandering ) dan zit je dus 2.5 uur met gielen |

Ik ga gewoon met jullie mee hoor
om 21.00 dus 
Ben benieuwd hoe Marco V zn setje nu gaat opbouwen.. Ik hoop dat ie in ieder geval weer een stuk trancier wordt als de laatste tijd.. Maar goed.. Ik heb er ook wel aardig wat zin in..
Hoop alleen dat ik dan weer beter ben, want ben nu echt zwaar ziek :s

| Originally posted by stevesimon Paul van Dyk, ��n van de beste Trance-DJ�s ter wereld, geeft Holland de primeur van zijn nieuwste materiaal op Qontact met Queensnight! Paul zal op 29 april, in zowel het Beursgebouw in Eindhoven als de Heineken Music Hall in Amsterdam, voor de eerste keer enkele tracks draaien van zijn nieuwe album �Reflections�, dat eind september zal verschijnen. ��n van de tracks op �Reflections� is �Nothing But You�. Dit zal tevens de nieuwe single-release van Paul van Dyk worden, die hij ons ook zeker op Qontact zal laten horen! Je kunt nog getuige zijn van deze primeur in zowel Eindhoven als Amsterdam. De tickets voor Qontact met Queensnight zijn nog te koop � � 40,- (ex fee) bij alle landelijke filialen van de TicketBox of Free Record Shop. bron www.q-dance.nl Oee Zeker vet :> |

Tijs ook hoor trouwens
Er benne nog steeds kaarten, zellufs VIP 
| Originally posted by jploveparade Er benne nog steeds kaarten, zellufs VIP |
Er benne ook zoveel feesten. En Titsto draait in Kremlin. En veel willen liever in de stad op straat zuipen terwijl het (waarschijnlijk)kutweer wordt.
Anyhow: maybe dat men op het laatste moment besluit er heen te gaan.
Toch zouden de VIP kaarten idd lang weg moeten zijn...
*zucht*
Vreemd ja met zo`n line-up, ik heb vanmiddag nog gewoon kaarten gehaald met de gedachte dat het vast uitverkocht was.
Jammer dat Scott Bond niet begint (en dat ie waarschijnlijk niet een soortgelijk setje neerzet als op T.E.)
Maar als het minstens zo vet word als precies een jaar geleden.. ben ik tevreden 
Ga er ook zeker voor 9 uur binnen zijn, vorig jaar was ik er pas om half 2 dus ik heb wat in te halen 

KRIELBELdeKRIELBELdeKRIELBELdeKRIELBELdeKRIELBELdeKRIELBELdeKRIELBEL 
Enne Jappio: ben je alweer wat beter? (je hebt nog maar 3 nachtjes om beter te worden
)
Grtz
WooT
ben waarschijnlijk om 11 uur binnen (als er geen te lange rij buiten staat uiteraard...)