TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Klaag / Zeur - Thread
Pages (170): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 »
| quote: |
| Originally posted by jp Pfff deze maatschappij gaat naar de klote |
Wat JP aanhaalt vind ik ook niet tof hoor. Meisjes van 10 die al alcoholische drankjes drinken, vind ik gewoon niet kunnen. En dat kinderen tegenwoordig vaak te soft opgevoed worden enzo. Zie het dagelijks. Geef een kind gewoon maar een tik op de vingers als ze iets verkeerd doen, en geef ze niet altijd hun zin. Dan krijg je ook niet van die vervelende koters.

| Originally posted by Mindphaser Volgens mij zit je nou te lullen.. ![]() |
| Originally posted by Mindphaser "Culturen zuigen" Appart.. nog nooit eerder iemand zoiets horen zeggen geloof ik. Ik zou niet weten waarom culturen zuigen.. vind het eerlijk gezegd heel mooi andere culturen te zien. Of het nou culturen zijn waarin je jezelf kunt vinden of niet. Ik denk trouwens niet dat je zelf je waarden en normen kunt kiezen. Zoiets leer je van mensen om je heen... tenminste in ieder geval voor een groot gedeelte denk ik. Misschien is leren het verkeerde woord... zoiets groeit door sociale controle, de omgeving waarin je bent opgegroeid, rijkdom etc etc. Het is iets wat je moet verkennen, niet iets wat al is uitgestippelt en een keuzemogelijkheid is zoals jij zegt. En hoe kom je erbij dat iedereen zonder te denken een bepaald gedrag over neemt van anderen? Ik weet niet in wat voor een omgeving jij woont en wat voor een mensen je om je heen hebt maar zover ik kan beoordelen gaan mensen toch echt wel hun eigen gangetje... bijna iedereen is alleen maar met zichzelf bezig, oudere familie leden die hulp nodig hebben van hun kinderen of klein kinderen worden genegeerd omdat men het zogenaamd te druk heeft etc etc Ik zou dus graag zien dat men weer wat meer samenleefd in plaats van dat iedereen zijn eigen gangetje gaat en alleen maar aan zichzelf denkt. Als je tegenwoordig iemand hulp aanbied wordt je raar aangekeken. Zoiets doe je niet... je hoort gewoon door te lopen. Als je aardig bent voor andere mensen wordt je gelijk homo genoemt. Als je zegt dat je het nog steeds relaxed vind om naar een bekende DJ te luisteren dan is dat ook niet stoer. Het lijkt wel of veel mensen zich super stoer vinden als ze alleen maar hele dagen op alles en iedereen lopen te zeiken, uiteraard zonder naar jezelf te kijken. Denk dat degene die het meest lopen te zeiken de grootste meelopers zijn die er maar kunnen zijn.. geen eigen mening, geen eigen inbreng, gewoon meelullen met iemand anders die loopt te zeiken en zich daardoor niet meer onzeker voelen of whatever. Moet trouwens wel zeggen dat ik het grappig vind dat je zo lang je mening uit terwijl je duidelijk merkt dat aardig veel mensen hier anders zijn, over veel dingen anders denken en misschien niet echt blij zijn met je "spam". Moet je of een hele grote kneus zijn die niet bang is zich te verstoppen of een hele sterke persoonlijkheid met een apparte mening. Beiden worden vooral in Nederland denk ik maar weinig gewaardeerd. Maarja, ik zeg altijd maar: "iedereen is anders". |
Ieder mens is hetzelfde, mensen denken alleen dat ze anders zijn omdat we hele geavanceerde systemen in onze hersenen hebben om mensen te herkennen en daardoor hele kleine verschillen goed kunnen zien.
Een computer kijkt objectief, kijk maar eens hoeveel moeite die ermee heeft om mensen te onderscheiden, dat werkt nog steeds niet goed.
Als je echt gaat kijken naar de verschillen tussen een mens een een komkommerplant zie je pas hoe erg we eigenlijk allemaal hetzelfde zijn en een komkommerplant heeft voor meer dan de helft overeenkomstig DNA met de mens.
Echt, objectief gezien zijn we allemaal hetzelfde.
Ik zou ook graag willen dat ik kon zeggen dat ik anders was dan de rest omdat ik op blote voeten loop, een barbie club haarbandje aan heb voor de grap en als een snackbarmedewerker die ik ken voor de grap vraagt of ik mostert op me ijsje wil ik gewoon ja zeg en er gewoon een zakje mostert over uitknijp vol zelfspot.
Maar dat ben ik niet, de verschillen zijn heel klein.
Zeg gozer, wat is nou je punt? Je feitenkennis is leuk, maar duidelijk ben je zeker niet..
Ik neem maar aan dat het nogsteeds gaat over respect hebben voor iedereen? Wil je nou zeggen dat we, omdat we als mensen puur biologisch gezien allemaal hetzelfde inelkaar zitten, maar zonder voorwaarden respect voor iedereen moeten hebben? Wat een onzin, respect is niet iets fysieks, het heeft geen klap te maken met dna en dat gewauwel, respect verdien of verlies je met je acties, daden en uitlatingen.
Vind ik dan tenminste.
Het gaat niet over respect, het gaat over wat mindphaser tikte, ik antwoord daar op, Sorry dat dat niet duidelijk was, best wel mijn schuld, ik had moeten quoten maar ik ben anti quote, ik vind het foeilelijk staan.
| Originally posted by robin Zeg gozer, wat is nou je punt? Je feitenkennis is leuk, maar duidelijk ben je zeker niet.. Ik neem maar aan dat het nogsteeds gaat over respect hebben voor iedereen? Wil je nou zeggen dat we, omdat we als mensen puur biologisch gezien allemaal hetzelfde inelkaar zitten, maar zonder voorwaarden respect voor iedereen moeten hebben? Wat een onzin, respect is niet iets fysieks, het heeft geen klap te maken met dna en dat gewauwel, respect verdien of verlies je met je acties, daden en uitlatingen. Vind ik dan tenminste. |
Shitzooi vergeet helemaal dat ik tot 6 uur hiero moet blijven en kijk eens hoe laat het nu is......dat gaat een lange dag worden hiero op kantoor...
| Originally posted by AirPole Hey schat, dat je nog zoveel moeite doet! Je moet er gewoon niet op ingaan. Hij is gewoon niet baudi-bau. |
Hey, dat is niet helemaal lief om te zeggen, ik gaf gewoon mijn logisch onderbouwde mening. :/
Ik moet altijd meteen een 'attentionwhore' zijn omdat mijn mening net een miniscuul beetje minder onlogisch is als die van de meeste mensen en dus afweikt. Leef je eens in man, onempathische gasten. :/
| Originally posted by AirPole Hey schat, dat je nog zoveel moeite doet! Je moet er gewoon niet op ingaan. Hij is gewoon niet baudi-bau. |
Marukkanen zeiken ook altijd over respect
Jean ook.
Ja maar ik zie die naffers niet zo snel met honderd draaitafels tegelijk bezig zijn.
Alhoewel, misschien wel bij een kraakje bij de Vestax importeur 
In de Marokkaanse cultuur betekend respect hebben voor anderen en voor tradities heel erg veel, alleen door de culturen clash in Nederland blijft er helaas niet zo heel erg veel meer van over.
Jij hebt zeker nog nooit een geit gehad? 
Ik houd van je sig JP.
| Originally posted by kutvolkots Ik houd van je sig JP. |
Net kots van de katten van me pa op moeten ruimen.....twee weken geef je ze te vreten, maak je de bak schoon....kotsen ze de laatste dag dat ik ze vreten mot geven de hele boel onder

Honden zijn veel leuker

| Originally posted by jp Honden zijn veel leuker |
Je bent gewoon bang voor die lieve woeffies
| Originally posted by jp Je bent gewoon bang voor die lieve woeffies |
Wil je Equilibrium nog hebben of wat?