TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wat is er te zien op TV?
Pages (124): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 [112] 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 »
| quote: |
| Originally posted by Devilex En alweer een nieuw restaurant programma erbij... |
Nope "Keukenrebellen"
http://www.vt4.be/p_keukenrebellen.php
Al de originele versies van die shows zijn al jaren op vijf tv en vitaya te zien, en die zijn meestal ook pakken beter... En aangezien de hype daar tegenwoordig allerlei afvalwedstrijden voor mensen met overgewicht zijn, gok ik dat we dat binnen 1 of 2 seizoenen in een Vlaamse variant te zien gaan krijgen 
We hebben dat toch al eens gehad? De afvallers heette da toen dacht ik.
Ik heb het alleszinds gehad met al die reality reeksen, de enige zenders waar ik 's avonds nog op afstem zijn Canvas en NGC.
ja, Canvas, waar gisteren Wendy Wan Wanten in terzake zat
En vandaag nog eens in koppen, kwaliteit van de openbare omroep
| Originally posted by Devilex Nope "Keukenrebellen" http://www.vt4.be/p_keukenrebellen.php |
Net zoals enkele jaren geleden de survivalprogramma's, en de bouwprogramma's. Echt zielige televisie is het tegenwoordig.
Bwah nee, die formats zijn op zich niet slecht hoor. De vertaling naar de Vlaamse televisie loopt gewoon meestal niet helemaal goed. My Restaurant Rules bijvoorbeeld was echt geweldige televisie, maar de Australische hartelijkheid en openheid is echt totaal niet te vergelijken met de Vlaamse gereserveerdheid. Waardoor je dus eigenlijk een heel steriel en afstandelijk programma krijgt, terwijl er wel veel potentieel in zat.
Al geef ik u wel gelijk dat er ook gewoon belachelijke formats zijn die gewoon nooit kunnen werken 
vanavond (23h45) goeie franse thriller op canvas:
Harry, un ami qui vous veut du bien
Batman Begins 
| Originally posted by FCB_Fanatic Batman Begins |
Ben zonet begonnen aan seizoen 4 van Prison Break.
Dankzij de mensen van Armada kregen we een roadmovie in handen van Armin Van Buuren en Markus Schulz in Ibiza. Begin september maakten zij het partyeiland onveilig tijdens een Armada Night. Deze week is Armin van Buuren week bij JIM, vergeet zeker niet te kijken naar onze Armin Only special nu vrijdag, zaterdag en zondag!
2 afleveringen gezien van My Name Is Earl S4, en ik denk dat het mijn laatste zijn. Na 4 jaar had de reesk echt wel wat verniuewing nodig, maar die is er spijtig genoeg niet gekomen. Niet meer mijn tijd en 175 MB waard.jammer, want in het begin vond ik de afleveringen wel goed.
Ook meteen de eerste Knight Rider aflevering gezien. En ook die stelde me teleur. Teveel high tech gezever van de wagen. Het leek eerder de return van de serie over die viper die alle mogelijke vormen kon aannemen. Al bij al wijkt het veel te ver af van de oorspronkelijke serie om goed te zijn. En de actuers kunnen de serie ook niet eens redden.
De cartoons zijn terug begonnen.
Net Little Britain USA gedl, morgen eens bekijken.
En uiteraard ook eens Top Gear Australia checken morgen 
Season 4 van Prison Break start komende zondag al op 2BE, dus met slechts enkele weken achterstand op de VS.
| Originally posted by FenixStyle Season 4 van Prison Break start komende zondag al op 2BE, dus met slechts enkele weken achterstand op de VS. |
| Originally posted by De Geert Gaan ze opnieuw 2 afleveringen per keer uitzenden? Want dan gaan ze de uitzendingen in VS wel inhalen denk ik... |
| Originally posted by MikeVee Net Little Britain USA gedl, morgen eens bekijken. |
Het mooiste programma van 't jaar, Voorbij de grens, zit er weer op 
| Originally posted by CygnusX Het mooiste programma van 't jaar, Voorbij de grens, zit er weer op |
Tipje: Morgenavond komt 'The Descent' op 2BE, de beste horrorfilm sinds The Blair Witch Project!
| Originally posted by CygnusX Tipje: Morgenavond komt 'The Descent' op 2BE, de beste horrorfilm sinds The Blair Witch Project! |
Hmm, ik heb overlaatst een horrorfilm gezien die een beetje hetzelfde stramien volgde: een team van wetenschappers daalt af in een grot, geraken afgesloten van de buitenwereld en moeten zich zien te verdedigen tegen een horde gemuteerde en kwaadaardige onderaardse wezens. Nu dacht ik dat die film "The Descent" was, maar blijkbaar niet dus. Welke heb ik dan voor? *confused*
| Originally posted by Jasperovitsj Hmm, ik heb overlaatst een horrorfilm gezien die een beetje hetzelfde stramien volgde: een team van wetenschappers daalt af in een grot, geraken afgesloten van de buitenwereld en moeten zich zien te verdedigen tegen een horde gemuteerde en kwaadaardige onderaardse wezens. Nu dacht ik dat die film "The Descent" was, maar blijkbaar niet dus. Welke heb ik dan voor? *confused* |