TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sporttråden
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 »


Posted by Kongo_kim on Oct-09-2004 15:50:

1-0 halvtid

Freddie gjorde mål


Posted by St_Andrew on Oct-09-2004 17:19:

weee go sverige


Posted by benni on Oct-12-2004 12:41:

Island - Sverige imorgon!

island vinner förstås ... kom igen Eiður Guðjohnsen!


Posted by Vizay on Oct-13-2004 19:01:

benni: sry men 4 - 0 efter en halvlek, nu får ni allt skämmas!

skönt å se att allbäck nätade och sikket drömmål av Wilhelmsson, på volley å allt


Posted by St_Andrew on Oct-13-2004 20:54:

island suger


Posted by Jeremy H on Oct-13-2004 22:23:

Nödvändigt att släppa in Zlatan idag...


Posted by Vizay on Oct-13-2004 23:33:

quote:
Originally posted by jeremy1984
Nödvändigt att släppa in Zlatan idag...


inte ett dugg, han sprang ju tydligen bara runt å höll sig för ryggen å jämrade sig.

Synd att dom inte hade Andreas Johnsson tillgänglig :/


Posted by benni on Oct-14-2004 11:03:



island kan göra bättre, dom vann ju italien 2-0 här om dan...
klart att sverige är bättre än island, men att förlora 4-1 !

aja... nu är det bara att heja sverige i VM


Posted by Kongo_kim on Oct-19-2004 07:36:

Vilken jävla skandal igår på Råsunda.

Hammarby borde tilldelats tre poäng.


Posted by Vizay on Oct-19-2004 12:03:

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Vilken jävla skandal igår på Råsunda.

Hammarby borde tilldelats tre poäng.


som gnagare kan jag inte annat än att hålla med om att det var skandal, dumma jävla ******* rent ut sagt.

MEN det vore helt fel att tilldela Hammarby tre poäng och avgöra ett lags existens i Allsvenskan på en sån sak.
Man måste komma ihåg att det var en bråkdel av fansen på Norra som försökte storma planen, man kan inte låta laget lida för att supportrarna är dumma i huvudet.

Dessutom lyder reglerna för alla sådanna här händelser att om uppehållet blir längre än 45 minuter så avbryts matchen helt, annars fortsätter man spela den om det är möjligt vilket var fallet här.
AIK kommer få straff nog med tanke på dom böter som väntar, vi låg redan på minussidan och det här gör ju inte saken bättre :/

[edit]
förövrigt så ser det ut som att vi kommer få spela våra sista matcher inför tomma läktare vilket är ett tungt men rättvist straff också. Blir jobbigt för dom att hålla sig kvar nu känns det som :/


Posted by Pjox on Oct-19-2004 17:05:

Jag fattar värkligen inte hur dom där så kallade supportrarna kan förstöra så mycker för "sitt" lag.
Vem som hällst måste väl veta eller fatta att ett försök till att storma plan för att motståndarna gjorde ett mål inte är någon bra grej och att det bara skadar det laget man håller på?
Jag fattar värkligen inte att dom kan vara så dumma..
Jag tycker lite synd om AIK, laget alltså, om dom måste spela sista matchen som gör att dom kan vara kvar för en tom läktare.
Kanske inte är värdens mäst sporrande situation....


Posted by St_Andrew on Oct-19-2004 22:15:

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Vilken jävla skandal igår på Råsunda.

Hammarby borde tilldelats tre poäng.


vad hände?


Posted by Kongo_kim on Oct-20-2004 10:11:

quote:
Originally posted by St_Andrew
vad hände?

Aik "fans" försökte storma planen.
matchen blev avbruten i 45 minuter


Posted by Kongo_kim on Oct-20-2004 10:15:

quote:
Originally posted by Vizay
som gnagare kan jag inte annat än att hålla med om att det var skandal, dumma jävla ******* rent ut sagt.

MEN det vore helt fel att tilldela Hammarby tre poäng och avgöra ett lags existens i Allsvenskan på en sån sak.
Man måste komma ihåg att det var en bråkdel av fansen på Norra som försökte storma planen, man kan inte låta laget lida för att supportrarna är dumma i huvudet.

Dessutom lyder reglerna för alla sådanna här händelser att om uppehållet blir längre än 45 minuter så avbryts matchen helt, annars fortsätter man spela den om det är möjligt vilket var fallet här.
AIK kommer få straff nog med tanke på dom böter som väntar, vi låg redan på minussidan och det här gör ju inte saken bättre :/

[edit]
förövrigt så ser det ut som att vi kommer få spela våra sista matcher inför tomma läktare vilket är ett tungt men rättvist straff också. Blir jobbigt för dom att hålla sig kvar nu känns det som :/


Var inte avbrottet längre än 45 minuter?

Låter kanske dumt men tror Aik kommer spela bättre utan publik.


Posted by Vizay on Oct-20-2004 12:57:

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Var inte avbrottet längre än 45 minuter?

Låter kanske dumt men tror Aik kommer spela bättre utan publik.


avbrottet varade nästan exakt 50 min men man bestämde sig för att sätta igång matchen innan de 45 hade ggått upenbarligen.

Tar ju ett litet tag att få ut spelarna på plan spelklara osv så man får ju räkna med några minuter extra där


Posted by Kongo_kim on Oct-23-2004 15:08:

100.000 i böter och ingen publik resten a v säsongen blev det


Posted by Kongo_kim on Oct-25-2004 09:09:

AIK åker ut.
Lite blandade känslor här. Kul för att dom är värsta rivalerna synd för att man inte får möta dom nästa år.


Posted by Vizay on Oct-25-2004 11:55:

quote:
Originally posted by Kongo_kim
AIK åker ut.
Lite blandade känslor här. Kul för att dom är värsta rivalerna synd för att man inte får möta dom nästa år.


kommer va förbannat tråkigt att inte ha några derbyn att gå på nästa år men jag försöker se det possitivt.

Vi är inte första storklubben som åker ur högsta serien. djurgården gjorde det, malmö gjorde det, hammarby har varit ur.

Om dom rensar upp lite i ledning och spelartrupp så kan dom nog bygga något riktigt bra inför alsvenskan 2006


Posted by reveal on Oct-30-2004 13:30:

DÄR SATT DEN!


Posted by Kongo_kim on Oct-30-2004 13:30:

Malmö vann SM guld. kostade bara typ 20 miljoner kr.


Posted by Nyx on Oct-30-2004 13:51:

quote:
Originally posted by reveal
DÄR SATT DEN!



...PÅ EN STRAFFRETUR!

Djävligt irriterande att HBK hade guldet efter första halvlek och att allt gick åt helvete därefter

creds till Djuric dock, han spelade helt klart bäst idag.

Med tanke på hur alla sågade halmstad innan allsvenskan drog igång så måste man vara nöjd som HBKare iaf.

Grattis Malmö. Ni hade marginalerna på er sida idag!


Posted by dbl on Oct-30-2004 14:55:

men seriöst.. vem bryr sig om vem som vinner ändå???? hahahaha


Posted by Kongo_kim on Nov-06-2004 08:38:

Cupfinal idag mellan Djurgården och IFK Göteborg.

Hoppas vi vinner så vi kan byta intertoto mot direkt kvalificering till uefa-cupen.


Och Spotti-Totti har skämt ut sig igen.


Vidrigt av han.


Posted by hustler on Nov-06-2004 11:22:

quote:
Originally posted by Kongo_kim
AIK åker ut.
Lite blandade känslor här. Kul för att dom är värsta rivalerna synd för att man inte får möta dom nästa år.



Tack gode gud att AIK åkte ur, förutom ett möjligt Cup-guld är AIKs degradering till Superettan den absolut bärsta present man som djurgårdare kan få!


Posted by Vizay on Nov-06-2004 16:09:

quote:
Originally posted by hustler
Tack gode gud att AIK åkte ur, förutom ett möjligt Cup-guld är AIKs degradering till Superettan den absolut bärsta present man som djurgårdare kan få!


du inser väl att ni förlorar miljoner på att AIK åker ur va?
blir ett par färre hemmaderbyn mot AIK nu å det känns nog kan jag lova


Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.