TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sporttråden
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 »
1-0 halvtid
Freddie gjorde mål
weee go sverige 
Island - Sverige imorgon!
island vinner förstås
... kom igen Eiður Guðjohnsen!
benni: sry men 4 - 0 efter en halvlek, nu får ni allt skämmas! 
skönt å se att allbäck nätade och sikket drömmål av Wilhelmsson, på volley å allt 
island suger 
Nödvändigt att släppa in Zlatan idag...
| quote: |
| Originally posted by jeremy1984 Nödvändigt att släppa in Zlatan idag... |
island kan göra bättre, dom vann ju italien 2-0 här om dan...
klart att sverige är bättre än island, men att förlora 4-1 ! 
aja... nu är det bara att heja sverige i VM 
Vilken jävla skandal igår på Råsunda.
Hammarby borde tilldelats tre poäng.
| quote: |
| Originally posted by Kongo_kim Vilken jävla skandal igår på Råsunda. Hammarby borde tilldelats tre poäng. |
Jag fattar värkligen inte hur dom där så kallade supportrarna kan förstöra så mycker för "sitt" lag.
Vem som hällst måste väl veta eller fatta att ett försök till att storma plan för att motståndarna gjorde ett mål inte är någon bra grej och att det bara skadar det laget man håller på?
Jag fattar värkligen inte att dom kan vara så dumma..
Jag tycker lite synd om AIK, laget alltså, om dom måste spela sista matchen som gör att dom kan vara kvar för en tom läktare.
Kanske inte är värdens mäst sporrande situation....
| quote: |
| Originally posted by Kongo_kim Vilken jävla skandal igår på Råsunda. Hammarby borde tilldelats tre poäng. |
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew vad hände? |
| quote: |
| Originally posted by Vizay som gnagare kan jag inte annat än att hålla med om att det var skandal, dumma jävla ******* rent ut sagt. MEN det vore helt fel att tilldela Hammarby tre poäng och avgöra ett lags existens i Allsvenskan på en sån sak. Man måste komma ihåg att det var en bråkdel av fansen på Norra som försökte storma planen, man kan inte låta laget lida för att supportrarna är dumma i huvudet. Dessutom lyder reglerna för alla sådanna här händelser att om uppehållet blir längre än 45 minuter så avbryts matchen helt, annars fortsätter man spela den om det är möjligt vilket var fallet här. AIK kommer få straff nog med tanke på dom böter som väntar, vi låg redan på minussidan och det här gör ju inte saken bättre :/ [edit] förövrigt så ser det ut som att vi kommer få spela våra sista matcher inför tomma läktare vilket är ett tungt men rättvist straff också. Blir jobbigt för dom att hålla sig kvar nu känns det som :/ |
| quote: |
| Originally posted by Kongo_kim Var inte avbrottet längre än 45 minuter? Låter kanske dumt men tror Aik kommer spela bättre utan publik. |
100.000 i böter och ingen publik resten a v säsongen blev det
AIK åker ut.
Lite blandade känslor här. Kul för att dom är värsta rivalerna synd för att man inte får möta dom nästa år.
| quote: |
| Originally posted by Kongo_kim AIK åker ut. Lite blandade känslor här. Kul för att dom är värsta rivalerna synd för att man inte får möta dom nästa år. |
DÄR SATT DEN!


Malmö vann SM guld. kostade bara typ 20 miljoner kr.
| quote: |
| Originally posted by reveal DÄR SATT DEN! ![]() |

men seriöst.. vem bryr sig om vem som vinner ändå???? hahahaha 
Cupfinal idag mellan Djurgården och IFK Göteborg.
Hoppas vi vinner så vi kan byta intertoto mot direkt kvalificering till uefa-cupen.
Och Spotti-Totti har skämt ut sig igen.
Vidrigt av han.
| quote: |
| Originally posted by Kongo_kim AIK åker ut. Lite blandade känslor här. Kul för att dom är värsta rivalerna synd för att man inte får möta dom nästa år. |
| quote: |
| Originally posted by hustler Tack gode gud att AIK åkte ur, förutom ett möjligt Cup-guld är AIKs degradering till Superettan den absolut bärsta present man som djurgårdare kan få! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.