TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Valley 2003
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 »
Net dancevalley op het journaal (kleine stukjes) zag er vet uit!!!!!
5000 kaarten verkocht in de laatste 4 dagen door de goede weersverwachting 
Ik las net een interview met ene meneer Bout, directeur van UDC, in de Telegraaf. Schijnt dat Dance Valley volgend jaar 3 dagen is......
...iig veel plezier iedereen dit jaar!
kwart over vier
16.15
dan is de meeting
Gisteren met het vliegtuig teruggekomen van vakantie, heb 't terrein vanuit de lucht kunnen bewonderen... zag er al vet uit! Have fun everyone! 
damn damn damn
nou ben ik best bereid van iemand hier in de buurt kaartjes over te nemen voor een schappelijke prijs (50 euro)...
... maar nou heb ik geen vervoer terug
maarre.. basd hoe ga jij eigenlijk terug? of blijf je ergens pitten ofzo?
mocht ik er niet bijzijn, en daar lijkt het nu op, dan wens ik de mensen die w�l gaan veel plezier.. medunkt dat moet lukken lijkt me

Radio DV = hele dag op Yorin FM
TV DV = vanaf 19:00hr op MTV
| quote: |
| Originally posted by jploveparade TV DV = vanaf 19:00hr op MTV |
Is het verstandig om je auto op het parkeerterrein van DanceValley te zetten of kan je beter je auto bij een station in de buurt wegpleuren en dan de trein pakken ofzo? Of rijden er bussen?
Iemand nuttige tips?
wat gaat eigenlijk iedereen na DV doen?
wij zitten er aan te denken om naar lexion the first in de waakzaamheid te gaan.
iemand andere leuke ideeen?
| Originally posted by franzelare wat gaat eigenlijk iedereen na DV doen? wij zitten er aan te denken om naar lexion the first in de waakzaamheid te gaan. iemand andere leuke ideeen? |
wat dacht je van naar huis gaan?

| Originally posted by Optimus wat dacht je van naar huis gaan? ![]() |
| Originally posted by kolkiewolkie maarre.. basd hoe ga jij eigenlijk terug? of blijf je ergens pitten ofzo? |
| Originally posted by basd Oh ja ook om 16.15 ben ik NIET bij de meeting. Dan is Monika Kruse nog steeds aan het draaien.. en dat ga ik dus niet missen.. Ik zie genoeg mensen denk ik 13.00 bij de ingang van de Bedrock.. Als de TA-ers daar nou gewoon langs komen.. Zijn we meteen klaar |
| Originally posted by franzelare wat gaat eigenlijk iedereen na DV doen? wij zitten er aan te denken om naar lexion the first in de waakzaamheid te gaan. iemand andere leuke ideeen? |

Ik heb ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO'NNNNNNNNNNNNN zin
.
K*t het is nog aardig bewolkt hier in Amsterdam! 
sunshine where are youuuuu???

http://teletekst.nos.nl/gif/703-01.html
gaat helemaal goedkomen
Ik zal maar in de tuin een beetje radio gaan luisteren en 's avonds de tv aan 
Have fun 
Ah kijk in de loop vd dag zijn ze verdwenen, hopelijk niet al te laat...
Tijd om te gaan!!!!
partykicking time!!

| Originally posted by Ding Chavez http://teletekst.nos.nl/gif/703-01.html gaat helemaal goedkomen Ik zal maar in de tuin een beetje radio gaan luisteren en 's avonds de tv aan ![]() Have fun |
Dankzij zuidwesterwind en Noordzeekanaaldijk kan ik hier, 20 km verder Dancevalley prima horen in de tuin 
| Originally posted by SnuggLe Maar nu: Johan Gielen! KOTS KOTS! Tering..hij draait WEER die sample van Underworld...sjonge jonge jonge, die kutbelg kan ECHT niets anders. Ik schijt op die vent! |
Op ID&T Radio met zijn show is hij nog wel ok, zelfs daar heeft hij nog moeite om 2 platen gelijk te krijgen. Maar op feesten is het altijd hetzelfde, zelfde platen, samples en gedoe op eht podium.
Ben nu naar de tv aan het kijken waar tiesto nu uitgezonden wordt, echt heerlijk!!!!!!!!! Heb traffic, en igor al voor bij horen komen (is nu bezig met igor s) Weet iemand toevallig welk nummer hij daarvoor draaide, gigantische trancer!!!
Greetz Muppet
| Originally posted by Muppet Ben nu naar de tv aan het kijken waar tiesto nu uitgezonden wordt, echt heerlijk!!!!!!!!! Heb traffic, en igor al voor bij horen komen (is nu bezig met igor s) Weet iemand toevallig welk nummer hij daarvoor draaide, gigantische trancer!!! Greetz Muppet |