TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mysteryland 2003
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 »

Posted by WoberT on Jul-02-2003 16:14:

Tyv�rr m�ste jag meddela att jag inte kan f�lja med till Mysteryland.. drar till Love Parade ist�llet.. k�nns roligare o g� p� det .. bes�ka Tresor innan dom l�gger ner.. =) hoppas ni hittar n�n annan som kan f�lja med.. sorry

Posted by reveal on Jul-02-2003 16:16:

quote:
Originally posted by WoberT
bes�ka Tresor innan dom l�gger ner.. =)

vem/vad �r Tresor?

Posted by WoberT on Jul-02-2003 17:15:

quote:
Originally posted by reveal
vem/vad �r Tresor?

Tresor �r en riktigt k�nd klubb.. tror PvD gjorde sin f�rsta spelning d�r.. ligger i ett gammalt bankvalv.. =)

Posted by Glorie on Jul-03-2003 07:42:

Confused

ska ni sl� ihop westcoast & sthlm?

Posted by mindshooter on Jul-03-2003 17:44:

quote:
Originally posted by Glorie
ska ni sl� ihop westcoast & sthlm?

Vi f�r se

F�r mig �r det dock bara Mysteryland som g�ller allts�!
Jag kanske t.om f�r jobb d�r *woops hemlis *

Posted by mjz on Jul-03-2003 21:38:

jo, mysteryland som g�ller f�r mig med...

vad har du nu lyckats f� f�r jobb? jag antar att det �r aningen mer glamour�st �n att skrubba toaletter?

Posted by mindshooter on Jul-03-2003 22:51:

quote:
Originally posted by mjz
vad har du nu lyckats f� f�r jobb? jag antar att det �r aningen mer glamour�st �n att skrubba toaletter?

Haha jar�..om jag nu f�r det s� handlar det om att underh�lla allt sk�nt partyfolk med eld

Posted by mjz on Jul-03-2003 23:06:

aha, �r alla helt s�lda p� poi nuf�rtiden eller? har tv� kompisar som h�ller p� ocks�...

Posted by SteveTranz4ever on Jul-22-2003 16:20:

P� fredag bokar jag min biljett... bara s� ni vet

http://www.ticketbox.nl/winkel/sele...e=001&action=m3

Posted by mindshooter on Jul-22-2003 16:56:

quote:
Originally posted by mjz
aha, �r alla helt s�lda p� poi nuf�rtiden eller? har tv� kompisar som h�ller p� ocks�...

ja jag �r d� det iaf Gillar att upptr�da.... fick inte elda p� mysteryland men jag kommer f�rmodligen att f� upptr�da med glowsticks ist�llet...jag bangar inte p� att st� p�scen med Pvd

Mina biljetter borde komma p� posten snart...

Posted by ScuL on Jul-24-2003 21:34:

Extra live act announced at Mysteryland:

Future Shock (UK)

They are known for their remixes of:
Underworld, Moby and The Chemical Brothers

Future Shock is the most-wanted act after The Chemical Brothers at this moment. ID&T is proud to be able to add them to the line-up of Mysteryland.

Posted by SWE_TRANCE on Jul-28-2003 10:29:

Jaha, d� t�nkte man fixa biljett nud�!
Hur ser bilen ut ifr�n sthlm's -omr�det??
"Team Westcoast" inneh�ller endast tv� pers, jag sj�lv och tobo99.
Och jag �r den enda som har k�rkort

Posted by mindshooter on Jul-28-2003 10:40:

som det ser ut nu �r det bara jag och Steve som �r spikade i den bilen..min bror kanske hoppar p�....i annat fall f�r vi nog sl� ihop bilarna....

Posted by SWE_TRANCE on Jul-28-2003 10:54:

OK, l�ter som en bra id� det d�r att sl� ihop bilarna, om det blir aktuellt! Fixar biljetter idag iaf, om jag lyckas att f�rst� ticketbox, min holl�ndsk �r v�l inte den b�sta

Posted by SteveTranz4ever on Jul-28-2003 11:23:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
OK, l�ter som en bra id� det d�r att sl� ihop bilarna, om det blir aktuellt! Fixar biljetter idag iaf, om jag lyckas att f�rst� ticketbox, min holl�ndsk �r v�l inte den b�sta
Det ska g� att st�lla om till engelska men de e nog inte s� l�tt.... ska best�lla idag, har inte haft tillg�ng till dator sen jag fick l�nen...

Posted by SteveTranz4ever on Aug-01-2003 10:47:

Ja mindshooter... d� har du och jag v�ra biljetter i handen... Nu b�r det av p� riktigt... nu ska bara bil H�LVETET l�ta bli � strula Har ju bytt ut s� gott som hela bilen snart s� de ska nog inte va n�gra problem... inga fler inbrott bara...

Posted by mindshooter on Aug-01-2003 11:26:

Ja det �r riktigt najs...sitter h�r p� anslagstavlan...Mumsfilibublan...seri�st...jag �KER ner.... om bilen pajar tar jag flyg eller inlines...

Posted by mjz on Aug-05-2003 16:32:

hmmm... hur ser det ut med biljetter nu, b�rjar k�nnas lite sista minuten...

Posted by SteveTranz4ever on Aug-06-2003 11:59:

quote:
Originally posted by mindshooter
Ja det �r riktigt najs...sitter h�r p� anslagstavlan...Mumsfilibublan...seri�st...jag �KER ner.... om bilen pajar tar jag flyg eller inlines...

Som det ser ut s� har jag skadorna efter st�ldf�r�ket lagade i r�tt god tid innan vi beger oss av mot fj�rran land... F�r en g�ngs skull har jag tur i oturen (peppar peppar tar i tr� *tar p� mindshooter huvud*) tack vare att bilen har Nissans starsp�rr kallad NATS s� blir sj�lvrisken = 0kr Hade den inte vart det hade jag l�tt gjort FB.

Dags att b�rja planera detaljer... Jag ska bla. g�ra en noggran f�rdplan + ladda in Europas v�gar i lap-toppen. Vi m�ste ha reda p� adress � s�nt till vandrarhem + massa annat man ska g�ra...

Vi kommer nog �ven m�ta upp en del Holl�nska TAs, jag k�nner ju miss_proximus som kommer att m�ta oss d�r.

Posted by reveal on Aug-06-2003 20:10:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
peppar peppar tar i tr� *tar p� mindshooter huvud*

quote:
Hade den inte vart det hade jag l�tt gjort FB.

vad menas med FB?

quote:
Vi kommer nog �ven m�ta upp en del Holl�nska TAs, jag k�nner ju miss_proximus som kommer att m�ta oss d�r.

trevligt, h�lsa fr�n mig!

Posted by SteveTranz4ever on Aug-11-2003 06:17:

Eventuellt har jag presspass p� g�ng till Mysteryland genom kontakter.... be f�r mig att jag f�r det s� kommer det bli en riktig kanon rulle

reveal... FB st�r f�r f�rs�krings bedr�geri...

Posted by sipowitz on Aug-11-2003 09:37:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Eventuellt har jag presspass p� g�ng till Mysteryland genom kontakter.... be f�r mig att jag f�r det s� kommer det bli en riktig kanon rulle

reveal... FB st�r f�r f�rs�krings bedr�geri...

- KNOCK KNOCK St�v� hur g�r det med kollandet p� bilfr�gan?

Jag tycker mindshooter ska kolla sin mobiltelefon lite oftare =)

Posted by ScuL on Aug-11-2003 21:13:

jag e just tillbax fr�n mitt semester i luxemburg..
(fan det var het.. +-39 grad argh )

det finns �nnu biljetter kvar... ska skaffa mitt imorron
hoppas att tr�ffa ni som kommer den 23:e

Posted by SteveTranz4ever on Aug-12-2003 07:21:

quote:
Originally posted by ScuL
jag e just tillbax fr�n mitt semester i luxemburg..
(fan det var het.. +-39 grad argh )

det finns �nnu biljetter kvar... ska skaffa mitt imorron
hoppas att tr�ffa ni som kommer den 23:e

De e klart vi ska ses... S� m�nga TAs som m�jligt

Posted by mindshooter on Aug-14-2003 07:03:

nu e jag tilbaka fr�n kollo och kan inte t�nka p� annat �n v�r feta resa Sipowits ringde och kollade om det finns plats i bilen, som jag f�rst�tt det dock s� ska vi sl� ihop oss med SWE_Trance och tobo99? Det �r prioritering p� det.... ni m�ste bekr�fta detta...och sedan �ven hur vi ska l�sa det... om ni ska ta er ut en bit i sverige d�r vi h�mtar upp er eller n�t....

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 »