TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Mocht iemand de nood voelen om...
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 »
Armin is in een redelijk ongelukkige pose getrokken op die foto! Da mondje, da handje
En ik heb eindelijk iets fatsoenlijk gevonden:

Mike is klein 
Maar wel dubbel zo breed als mij...
olala mike heeft een ferm t-shirt aan. btw is dat mike zen chick?
Neeje, das een Zweudse kennis van mij die ook mega-Mike fan is, en die heeft tijdens AIB outdoor een citytrip naar Antwerpen gemaakt...
ooooooow ja das juist da herinner ik me nog, waar ik oooh zo vriendelijk wel even niets tegen zei
khad weinig goesting om een dialoog te beginnen in een ander taal, kad al moeilijkheden met men frans voor sunset 
ah kdacht dat die er anders uit zag.
awel... gewoon traantjes in de ogen van het lachen...
ow ja ander meiske in witte bloes is mn vriendin rahime... we waren dus naar een setje van markus aant luisteren! 
en ja... markus makes me smile 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Neeje, das een Zweudse kennis van mij die ook mega-Mike fan is, en die heeft tijdens AIB outdoor een citytrip naar Antwerpen gemaakt... |
| Originally posted by Eagle` altijd vrouwen achter booth coincidence i think not |

ROFL

hmmzz mss is tijd voor ne smoelenboek ?
rechts :x was al 7h smorges na het werken aan de "praalwagen" (carnavalperiode
)
in den hof van ne kameraad waar ons "party" caravanne gezet was enzo, fuifke mee BBQ -> zalig (begin zomer wit velleke
)
| Originally posted by lievez (begin zomer wit velleke ) |
| Originally posted by Jasperovitsj Troost u, zelfs aan het einde van de zomer heb ik nog zo'n wit velleke... |
hehehe 
kvond da eigenlijk stoem omzo in de zon te ligge om te bruinen. kzen liever op pad of mij te amuseren als erges stoem te liggen bakken :s
los albinos ![]()
| Originally posted by lievez kvond da eigenlijk stoem omzo in de zon te ligge om te bruinen. |
dat geldt ook voor mij
ik moet toch muziek hebben, of een boek..
maar gewoon liggen.. dat kun je 's nachts in uw bed doen
| Originally posted by TOR maar gewoon liggen.. dat kun je 's nachts in uw bed doen |
| Originally posted by Jasperovitsj Zelfs dan heb ik muziek op! Das wel niet zo goed voor de koptelefoon, als ge die vergeet af te zetten kan die wel al is lelijk verpletterd worden... |
| Originally posted by Jasperovitsj Zelfs dan heb ik muziek op! Das wel niet zo goed voor de koptelefoon, als ge die vergeet af te zetten kan die wel al is lelijk verpletterd worden... |
| Originally posted by djcresto Kan ook zorgen voor zalige momenten, stillekes in slaap vallen bij magik 6 en weer beetje wakker worden bij de afsluitende cloudwalking om daarna zalig in slaap te vallen. |
| Originally posted by TOR maar gewoon liggen.. dat kun je 's nachts in uw bed doen |
| Originally posted by Pumaz Ni echt, dan ben ik met andere dingen bezig |
| Originally posted by Pumaz Ni echt, dan ben ik met andere dingen bezig |
was ook ongeveer mijn gedacht