TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ferry Corsten - Right of Way!!!
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 »
aahh..afterburn - summersun...
..wat klonk dat toch vaag en duister lekker uit die boxen...wie eens?
Ahw man wat klinkt dit vet!!! Die foto's en filmpjes van Frankisback zijn echt gaaf en ik krijg al bijna kippevel van jullie reports alleen. Baal ontzettend dat ik hier niet bij heb kunnen zijn maar cool dat iedereen het zo super naar z'n zin heeft gehad! 
Gaaf dat het zo cool was! Wederom een geslaagde solo dus!
Wat ik dan jammer vind, is dat de recensie in de Volkskrant totaal niet klopt, als ik lees dat iedereen het zo vet vond.
Zie hier, trieste recensie in de volkskrant:

Vooral de zin:
"Daarbij, in de Jaarbeurs in Utrecht is zaterdagnacht ook het gabberfeest Thudnerdome. En de bombastische trance van Ferry Corsten doet het ook goed onder gabbers."
Wat een KANSLOZE opmerking, daar klopt geen kont van. Denk dat we de volkskrant met zijn allen maar eens moeten mailen...
Greetz,
SnuggLe
| quote: |
| Originally posted by basvh vette fotos en filmpjes man. Had je perskaart of zo dat je je digitale camera mee naar binnen had? |
gaaf frank ff kijken wat er van is geworden

| Originally posted by SnuggLe Gaaf dat het zo cool was! Wederom een geslaagde solo dus! Wat ik dan jammer vind, is dat de recensie in de Volkskrant totaal niet klopt, als ik lees dat iedereen het zo vet vond. Zie hier, trieste recensie in de volkskrant: Vooral de zin: "Daarbij, in de Jaarbeurs in Utrecht is zaterdagnacht ook het gabberfeest Thudnerdome. En de bombastische trance van Ferry Corsten doet het ook goed onder gabbers." Wat een KANSLOZE opmerking, daar klopt geen kont van. Denk dat we de volkskrant met zijn allen maar eens moeten mailen... Greetz, SnuggLe |
volkskrant suks big time; wat een azijnpissers..... ben er dan wel niet geweest maar deze recensie slaat echt nergens op. lekker makkelijk om een vergelijking te maken met TIC (hoezo referentiekader) sjonge jonge
ferry is supah-dupah
punt
| Originally posted by SnuggLe Wat een KANSLOZE opmerking, daar klopt geen kont van. Denk dat we de volkskrant met zijn allen maar eens moeten mailen... |
Nou nou, dat vind ik wel erg overdreven.
Mailen oke, maar dit persoonlijke vind ik overdreven.
Daarom heb ik zijn adres ook even weggehaald uit je post.
Zo ben je geen haar beter als al die mongolen die kogelbrieven etc sturen.
Excuses, maar dit is echt ongepast Tijs....
Als je het er niet mee eens bent dan PM me even aub.
Greetz,
SnuggLe
| Originally posted by SnuggLe Mailen oke, maar dit persoonlijke vind ik overdreven. Daarom heb ik zijn adres ook even weggehaald uit je post. |
| Originally posted by tijs08 gutegutegut denk je nou dat ik dat serieus meen? pff ik ben geen halve gare hooor! ps. hij is nog steeds te vinden in het telefoonboek hoor |
Ferry Corsten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo echt masterlijk feest!
weer 1 van de betere van dit jaar!
Super begin met die live band
Echt zoooo veel mooie nummers gehoord!
Heerlijke tunes selectie van Ferry! erg grappig en lache ook om te zien toen hij tegen het einde nog 2 keer naar voren gerend kwam! echt master!
Erg beter ook die tribunes, goed geregeld. Verder was sfeer ook al prima!
heel erg veel enthousiaste mensen en weer nieuwe tranceaddicts ontmoet zoals ahp2002, relaxte dude! en magik83, top!
en natuurlijk nog ff heerlijk zitten chillen met acidophilus en feesten met Apoptosis!
(lekkere tune die Albion - Air 2000 (Oliver Lieb remix) lekker spacen!
)
Het was weer een feestje met ongeloofelijk veel bekenden!
Echt super! zo mogen er nog veel volgen wat mij betreft!
En nu nog even lekker nagenieten wanneer ik de set gedownload heb! 
| Originally posted by SnuggLe Dat zeg ik ook niet en dat denk ik ook niet. Maar toch heb ik het weggehaald. Je weet maar nooit wat/wie er hier meeleest. Ik las mijn bericht namelijk ook al terug op www.fok.nl En die site wordt door behoorlijk veel mensen gelezen. Wie weet wat ze nog meer van hier overnemen. |
Laat mensen dan maar in het telefoonboek kijken. Maar niet op "mijn" forum zo'n adres.... Denk oko niet dat jij het fijn zou vinden dat je telefoontjes thuis krijgt van iets/iemand als je iets schrijft wat niet klopt. |
Hey super vette filmpjes Frankisback!
Thanks!

Haha... op filmpje 29 zie je links vooraan glaniskanis stuiteren 
zoow, dat was me inderdaad weer een TOPfeestje 
Heb net n mailtje gestuurd naar de volkskrant, wie weet sta ik morgen in de krant 
Dames en heren, Van de ene in de andere verbazing vallend nam ik maandag 27-10 jl. kennis van het artikel van Dhr. Jan Jutte het betreft het artikel geheten: " Corstens show mist visueel spektakel". Ik weet niet of de heer Jutte ooit eerder op een housefeest is geweest, iedereen die dat wel gedaan heeft, ziet onmiddellijk in dat de heer Jutte hier de plank compleet mis slaat. Met uitspraken als: "Daarbij, in de Jaarbeurs in Utrecht is zaterdagnacht ook het gabberfeest Thunderdome. En de bombastische trance van Ferry Corsten doet het ook goed onder gabbers." probeert hij te verklaren waarom het feest niet "druk" bezocht werd Echter: het laatste plekje waar een "hardcore liefhebber" zou willen zijn is een feest waar een hele nacht "trance" gedraaid wordt, het is net zoiets als stellen dat de fans van George Michael, ook altijd van Mozart houden. Tot slot wil ik de heer Jutte erop wijzen dat een feest niet gaat om het al dan niet ontbreken van bepaalde shows, het gaat bij een dergelijk feest om het totaalplaatje dwz. sfeer + geluid + mixtechniek van de dj + publiek etc. etc. dat opgeteld maakt een goed feest, niets anders. IC Ferry Corsten was het licht misschien iets minder mooi dan op een gemiddelde houseparty in Nederland, echter het totaalplaatje van dit feest doet mij tot de conclusie komen dat het betreffende artikel Ferry Corsten en zijn publiek -zacht uitgedrukt- geen eer aan doet, en ik verzoek de heer Jutte bij deze voortaan wat research te doen naar een onderwerp, alvoor hij aanvangt te schrijven. |
Ik vond het licht juist top zo met die 2 grote wanden 
ben ik wel met je eens eigenlijk
(maarja das nu al te laat he, heb m al verzonden).
Grtz
| Originally posted by total woot zoow, dat was me inderdaad weer een TOPfeestje ![]() Heb net n mailtje gestuurd naar de volkskrant, wie weet sta ik morgen in de krant |
Reportje
Dit was mijn eerste feest waar ik TA's heb ontmoet en het was TE GEK!!!
Ff in de regen buiten gewacht, munten gehaald en toen naar binnen gegaan, gelijk vooraan. De intro was vet, met Gouryella en Out of The Blue..
Ik heb een TA ontmoet helemaal vooraan tegen de hekken aan, alleen weet ik zijn naam niet meer, een klein mannetje met blond kort haar en hij stond DE HELE AVOND LOS TE GAAN!!!!!!! TE GEK GEWOON!!!
Steve Helstrip WAS HELEMAAL SUPER, MAAR DIE MC!!!!!!
Ik vervloek die klote MC, hij vond zichzelf echt helemaal de man, met zijn loze uitspraken, dat was wel een minpunt..
Tegen een uur of 4 had Ferry (IMO) een inzinking en ben ik ff op de tribune gaan zitten, schoentjes uit, peukje, drankje......
De lichten waren te gek en de tracks die Ferry draaide waren ook helemaal super. Ik kreeg ook coke aangeboden van een zeer relaxte gast, maar ben er gelukkig niet op in gegaan...
TOen de lichten aangingen vond ik het jammer dat het al weer afgelopen was, maar het was HELEMAAL TE GEK!!!!!!!!!!!!!!!! Ferry BEDANKT!!!!!!!!
Maar wie was nou die TA waar ik het over had
Re: Reportje
| Originally posted by TranceZoner Dit was mijn eerste feest waar ik TA's heb ontmoet en het was TE GEK!!! Ff in de regen buiten gewacht, munten gehaald en toen naar binnen gegaan, gelijk vooraan. De intro was vet, met Gouryella en Out of The Blue.. Ik heb een TA ontmoet helemaal vooraan tegen de hekken aan, alleen weet ik zijn naam niet meer, een klein mannetje met blond kort haar en hij stond DE HELE AVOND LOS TE GAAN!!!!!!! TE GEK GEWOON!!! Steve Helstrip WAS HELEMAAL SUPER, MAAR DIE MC!!!!!! Ik vervloek die klote MC, hij vond zichzelf echt helemaal de man, met zijn loze uitspraken, dat was wel een minpunt.. Tegen een uur of 4 had Ferry (IMO) een inzinking en ben ik ff op de tribune gaan zitten, schoentjes uit, peukje, drankje...... De lichten waren te gek en de tracks die Ferry draaide waren ook helemaal super. Ik kreeg ook coke aangeboden van een zeer relaxte gast, maar ben er gelukkig niet op in gegaan... TOen de lichten aangingen vond ik het jammer dat het al weer afgelopen was, maar het was HELEMAAL TE GEK!!!!!!!!!!!!!!!! Ferry BEDANKT!!!!!!!! Maar wie was nou die TA waar ik het over had |
Re: Re: Reportje
| Originally posted by snitz Ik denk dat je glaniskanis bedoeld |
wie anders ja 
(kan me trouwens nog steeds niet voorstellen dat je geen last hebt van je oren Glanis
)
| Originally posted by total woot (kan me trouwens nog steeds niet voorstellen dat je geen last hebt van je oren Glanis ) |
haha idd het was mij 
teringvette avond zeg
dikke spierpijn hahaha
maarruh oren die tuutten nog flink na in mn bedje nu weer over hoor 
Maar nog ff resum� goeree overvlakkee ik moest zowat janken bij
Agnelli & Nelson Presents Ultra - Holding On To Nothing (Club Mix)
vette meebleren
SICK!!
Ferry draaide trouwens de Ferry Corsten Original Mix van U2 en hij draaide de Code 313 Dub van Lili Haydn (voor de tracklist bijhouders)
Groettiez
Glaantje