TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 »


Posted by Opti on Nov-28-2003 15:49:

niet te laat komen anders kom je er niet in bij Bram


Posted by franzelare on Nov-28-2003 16:38:

quote:
Originally posted by Lynxx
Enne, Kolkie zet je telefoon aan want ik ga je bellen voor vanavond.


hahaha dat zijn 2 dingen die echt niet samen gaan


jammer dat er nog niets terug is van de asta bram, maar we maken er in ieder geval een mooi feest van, hoop dat ik niet echt rot meer ben van gisteren ondanks dat ik me nu nog wel redelijk gaar voel


Posted by franzelare on Nov-28-2003 16:41:

heb overgens gehoord dat tin vanavond een meisje van Pf gaat scoren, maar ik mag van hem nog niet zeggen wie dat is


Posted by Remy D on Nov-28-2003 16:57:

Ik ga naar HQ!! Heb ik ook zeker zin in maar vind het toch jammer dit ik hier niet heen ga! Veel toffe gasten vanavond !! Nee het had me echt leuk geleken en helemaal had ik willen zien wat voor rolmops gaat pakken !!!


Posted by Opti on Nov-28-2003 17:21:

quote:
Originally posted by franzelare
heb overgens gehoord dat tin vanavond een meisje van Pf gaat scoren, maar ik mag van hem nog niet zeggen wie dat is



gadverdamme zeg, nou nee!


Posted by Remy D on Nov-28-2003 17:29:

quote:
Originally posted by Remy D
Ik ga naar HQ!! Heb ik ook zeker zin in maar vind het toch jammer dit ik hier niet heen ga! Veel toffe gasten vanavond !! Nee het had me echt leuk geleken en helemaal had ik willen zien wat TIN voor rolmops gaat pakken !!!


Posted by magrec on Nov-28-2003 17:36:

quote:
Originally posted by Optimus
gadverdamme zeg, nou nee!


Ik eis namen...anders ga ik namelijk speculeren wie dat nu zou kunnen zijn ;-)


Posted by franzelare on Nov-28-2003 17:42:

begin maar met opnoemen

overgens tin, ik heb san ook al gezegd dat je verliefd op dat ene meisje bent


Posted by magrec on Nov-28-2003 17:44:

quote:
Originally posted by franzelare
begin maar met opnoemen

overgens tin, ik heb san ook al gezegd dat je verliefd op dat ene meisje bent


najah ligt eraan of ze ook heeft opgegeven in de PF agenda dat ze er heen gaat


Posted by SnuggLe on Nov-28-2003 17:59:

Ik denk..........eh....

Nolita
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...ERID/11399.html


Posted by magrec on Nov-28-2003 18:09:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik denk..........eh....

Nolita
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...ERID/11399.html


van haar PF profiel
quote:

Eigen site: http://immergeil.nl/


mja das wel wat voor sjineesje


Posted by kolkiewolkie on Nov-28-2003 18:21:



nog ffkes meuk voor onderweg klaarmaken en ik smeer hem

xie de meesten straks wel (wordt de eerste meeting met enkele sinds medio februari )

ZINNNNNNNN


Posted by SnuggLe on Nov-28-2003 18:23:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie


nog ffkes meuk voor onderweg klaarmaken en ik smeer hem

xie de meesten straks wel (wordt de eerste meeting met enkele sinds medio februari )

ZINNNNNNNN


We gaan jou fotogenieke hoofd weer op de foto zetten!


Posted by franzelare on Nov-28-2003 18:35:

haha de kolkie man is altijd goed voor leuke foto's


Posted by Opti on Nov-28-2003 18:35:

gadverdamme, mensen neem dat terug of ik klap uit de school met de verstuurde PM's van Frans mwhahaha


Posted by SnuggLe on Nov-28-2003 18:36:

Frans, Chinees, kappen en nu hierheen komen.

En vooral die klote sjinees, je zou hier 8 uur zijn. Jij bent AAAAAAAAAAAAAALTIJD te laat! En nu niet blijven zitten tot het eindpunt he?


Posted by Opti on Nov-28-2003 18:37:

bij mij is er altijd een ik-kom-te-laat marge van 30 minuten


Posted by SnuggLe on Nov-28-2003 18:38:

quote:
Originally posted by Optimus
bij mij is er altijd een ik-kom-te-laat marge van 30 minuten


Maak dat 1,5 uur, kneus!
Je zou hier om 8 uur zijn. Wedden dat je half 9 niet red?
Dus KAP nou maar met posten


Posted by Three 'O Three on Nov-28-2003 18:42:

Lex gaat mee, dus het feest kan gewoon doorgaan.

Paniekzaaier


Posted by Opti on Nov-28-2003 18:45:

jajajaja, ben er zo, nog 45 min


Posted by SnuggLe on Nov-28-2003 19:28:

2 minuten nog.. hehehe hij is ECHT niet op tijd

{edit} Hij is gewoon op tijd!


Posted by Magic83 on Nov-28-2003 20:14:

hoe laat gaan jullie naar de asta ??


Posted by pooley on Nov-28-2003 20:28:

snif snif bastards :/


Posted by SnuggLe on Nov-28-2003 20:32:

quote:
Originally posted by Magic83
hoe laat gaan jullie naar de asta ??


Rond een uur of 11, half 12 wel binnen (hoop ik).

Sjinees, Frans en Moogwai zijn nu hier.


Posted by MaGiK54 on Nov-28-2003 23:59:

God jullie zitten bij ome Armin en ik moet dit missen, hoop dat jullie het naar jullie zin hebben.


Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.