TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 »
niet te laat komen
anders kom je er niet in bij Bram

| quote: |
| Originally posted by Lynxx Enne, Kolkie zet je telefoon aan want ik ga je bellen voor vanavond. |

heb overgens gehoord dat tin vanavond een meisje van Pf gaat scoren, maar ik mag van hem nog niet zeggen wie dat is 
Ik ga naar HQ!! Heb ik ook zeker zin in maar vind het toch jammer dit ik hier niet heen ga! Veel toffe gasten vanavond
!! Nee het had me echt leuk geleken en helemaal had ik willen zien wat voor rolmops gaat pakken !!! 
| quote: |
| Originally posted by franzelare heb overgens gehoord dat tin vanavond een meisje van Pf gaat scoren, maar ik mag van hem nog niet zeggen wie dat is |
| quote: |
| Originally posted by Remy D Ik ga naar HQ!! Heb ik ook zeker zin in maar vind het toch jammer dit ik hier niet heen ga! Veel toffe gasten vanavond !! Nee het had me echt leuk geleken en helemaal had ik willen zien wat TIN voor rolmops gaat pakken !!! |
| quote: |
| Originally posted by Optimus gadverdamme zeg, nou nee! |
begin maar met opnoemen 
overgens tin, ik heb san ook al gezegd dat je verliefd op dat ene meisje bent 
| quote: |
| Originally posted by franzelare begin maar met opnoemen ![]() overgens tin, ik heb san ook al gezegd dat je verliefd op dat ene meisje bent |
Ik denk..........eh....
Nolita 
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...ERID/11399.html
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik denk..........eh.... Nolita ![]() http://party.snt.utwente.nl/flock/S...ERID/11399.html |
| quote: |
Eigen site: http://immergeil.nl/ |
nog ffkes meuk voor onderweg klaarmaken en ik smeer hem
xie de meesten straks wel
(wordt de eerste meeting met enkele sinds medio februari
)
ZINNNNNNNN
| quote: |
Originally posted by kolkiewolkie nog ffkes meuk voor onderweg klaarmaken en ik smeer hem xie de meesten straks wel (wordt de eerste meeting met enkele sinds medio februari )ZINNNNNNNN |
haha de kolkie man is altijd goed voor leuke foto's 
gadverdamme, mensen neem dat terug of ik klap uit de school met de verstuurde PM's van Frans mwhahaha

Frans, Chinees, kappen en nu hierheen komen.
En vooral die klote sjinees, je zou hier 8 uur zijn. Jij bent AAAAAAAAAAAAAALTIJD te laat! En nu niet blijven zitten tot het eindpunt he? 
bij mij is er altijd een ik-kom-te-laat marge van 30 minuten
| quote: |
| Originally posted by Optimus bij mij is er altijd een ik-kom-te-laat marge van 30 minuten |
Lex gaat mee, dus het feest kan gewoon doorgaan.
Paniekzaaier

jajajaja, ben er zo, nog 45 min
2 minuten nog.. hehehe hij is ECHT niet op tijd 
{edit} Hij is gewoon op tijd! 
hoe laat gaan jullie naar de asta ??
snif snif bastards :/
| quote: |
| Originally posted by Magic83 hoe laat gaan jullie naar de asta ?? |
God jullie zitten bij ome Armin en ik moet dit missen, hoop dat jullie het naar jullie zin hebben.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.